(Optimalizováno pro černobílé monitory)

24. 9. 2012

Kde jsem tehdy rozbíjela klukům huby?

Tady:

 

V létě ji ještě neměli hotovou, teď už se po ní jezdí na plný pecky. Tudy, kde dřív byly "kopky". Ta ulice s popelnicemi, s těmi popelnicemi, je tam taky.

P.S. 14.10.  - Ještě přidám jednu.
Prostě proto, že se mi líbí.


9 komentářů:

  1. Ru, dík za info i s "fotomapkou", je dobrý vědět, kde se to dá..jeden nikdy neví :) Škoda jen, že to mám trochu z ruky..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak do toho vysokého baráku jsem donedávna jezdil do práce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Furt to povidam, že Brno je malý. Dík pane Malý. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Brno je jen obyčejná, trošku větší vesnická díra :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a chodil jsem do toho baráku co je naproti a není vidět :D

    OdpovědětVymazat
  6. Když já už tam tak dlouho nebydlím, ež už ani nevím, co všechno tam sídlí za instituce. Jen vím, že v tom vysokým jsme byly s maminkou zaplatit poplatek za popelnice. :-)

    Tam kousek od těch baráků je jízdárna, kde jsem začínala jezdit na koních. Na základku na Leningradskou/Jana Babábka kousek za Leninkou jsem pár let chodila, měla jsem tam první lásku, Michal se jmenoval. :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.