(Optimalizováno pro černobílé monitory)

13. 11. 2012

Potřebuju kozu

Byt je můj.
Náš.

V noci, když jdu spát, usínám sice tak trošku přiosaměle, že jsem na to úplně jiné usínání sama, ale usínám... slastně.  Klidně, hrdě, vznešeně. Ve svým bytě...  A ráno, když se budím, vrtím se v té své posteli a protahuju si páteř,  hřeju se pod peřinou tou slastí -  moje postel v mým bytě...

Nepamatuju se už, jestli jsem takový pocit měla, když jsme kdysi s manželem koupili chalupu. Nevím. Myslím, že až tak moc ne. Bylo v tom tehdy daleko, daleko víc strachu. Nejistoty. Pamatuju si pocit chladné syrové cizoty toho domu... Až nepřátelské...

Můj. Už. Úplně a celej.

(Až na to zástavní právo, ale co, na bydlení si dneska pučil kdekdo.)

Už můj.

Napadá mě to přes den, když plánuju, co večer doma udělám, užívám si tu myšlenku večer, když chystám něco málo k večeři, dávám prát prádlo, zatápím...

Zatápím.

Tenhle byteček ve čtyřbytové bytovce z padesátejch  je poslední, kde se ještě topí kotlem ve sklepě. Předpotopním. Obrovským. Strašidelně šeredným. Pořád ještě funkčním.
První, co jsem začla plánovat, když už jsem věděla, že ty peníze na byt nějak seženu, byla rekonstrukce topného systému. Zvala jsem si topenáře a nechávala si dělat rozpočty na předělání na plyn a shromažďovala informace, zdali je lepší investovat do zřízení toho plynu či raděj risknout elektřinu...

Postupně jsem došla k tomu, že možná raděj elektřinu, abych mohla současně zachovat i topení na uhlí či dřevo, do budoucna, člověk nikdy neví, jak se bude ekonomika a zahraniční vztahy vyvíjet, žejo...
No, a koneckonců by možná stačilo topit tou elektrikou na přechodný podzimní a ranějarní období, nebo když bychom v zimě jeli na dýl pryč, a jinak tím uhlím...

No, a úplně nakonec...

Chodím z práce a zatápím. Každý den.

Naučila jsem se to dělat správně, správně vyčistit popel i usazeniny dehtu a správně narovnat papír i dřevo i uhlí do příslušných násypek a správně naaranžovat kousíček pepa tak, aby stařičký kotel s polorozpadlým roštem chytl a rozhoříval se rychle, spokojeně, vděčně...

Plamínek za cimbuřím roštu, co s tichým zapraskáním zjasní a zakmitá a pak vykvete do teple oranžova, až zahouká do komína, Žijuuuu...

Připadá mi, že se usmívá. Ten kotel děda.

Připadá mi. Že ví, že mi připomíná ty lepší doby tam na chalupě. Kdy jsme sice ještě neměli velkonásypkový poloautomat s pokojovým termostatem a musela jsem taky zatápět každý den, ve starém špatném kotli a navíc se špatným tahem do špatného komína, ale kdy jsem se ještě těšila z toho, že to všecko je naše, a těšila se, že to všecko už bude jenom lepší...

Žádný plyn ani elektřina, i když je nesrovnatelně pohodlnější, čistší, jednodušší a komfortnější, nemůže vynahradit tu chvíli s kotlem, který se rozhořívá.

Dřepím a koukám na dědu kotel, jak se usmívá. Na živý plamen za cimbuřím. A jsem strašně ráda, že když už to mám do práce jen pět minut, mám pračku, myčku, teplou vodu v bojleru dostatečně a na úklid jen dva plus jedna místo celého hospodářství, tak že mám aspoň tu otravnou špinavou práci se zatápěním. 

Jak to psala Annapos?
"Celý rok pěstuji kytky, velkou část života čelím tomu, aby je vysoká neožírala, ráno vstanu, na zahradě není jediná kytička. Postavíme plot, který jsme nikdy předtím neměli. A teď..... Jen čekám, že přijde nějaká ta "koza", ožírat mé květy..."  

Za cimbuřím už to sálá. Krásně sálá.
Potřebujem kozy.
Ke štěstí.

78 komentářů:

  1. Když kliknu na políčko "publikovat",tak se to jako publikuje kde?A "Komentovat jako" je co?
    Tyhle vychytávky mně fakt dovedou nasrat.:-0
    A přitom jsem odeslal tak vnímavý,citlivý,krásný,poetický příspěvek.:-0)
    No tvoje škoda:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aha,už jsem na to přišel.
    Ale opakovat se nebudu!
    Leda v tom "tvoje škoda":-0)

    OdpovědětVymazat
  3. A psal jsem to samozřejmě JÁ Saul.
    Žádnej anonym,tam jsi mne vmanipulovala:-0)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tu můžu přepsat css, jen velmi částečně HTML, ale skripty ne.

    OdpovědětVymazat
  5. To mně taky,v tom případě nezbude,než to vytesat do kamene.

    OdpovědětVymazat
  6. A nestačilo by, kdyby ses prostě podepsal?

    OdpovědětVymazat
  7. Schválně pokus. Odhlásila jsem se, abych si byla jistá, že nekecám, když píšu, že stačí do volby Název/adresa URL napsat jen název (tj. jméno či nick) a odeslat.
    Není to vyšší dívčí. Tím spíš pánská. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ne!
    Když se mám už někam podepsat,tak tam očekávám kolonku "podpis"
    Když komentuju jako anonymní,tak jsem anonym.Ty sama jsi to tady zvolila!
    A anonymové se nepodpisují.
    To jen já jsem anonym charakter,no ale mně by stejně každej hned poznal,že jo?:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to už je příliš Ru i na mou holubičí povahu.
    Jakej "Název/adresa URL"???
    Já su Saul,adresu nedávám a na urologii zatím nemusím.
    Prostě jsem ti chtěl jen v klidu a pohodě odeslat příspěvěk!
    Tak si tu udělej pořádek:-0))

    OdpovědětVymazat
  10. O co ti jde? Docela dost mě bolí oko, ze kterýho mi v práci vylovili kus šutru, a snažím se tu přes čtvrteční (i čtvrtkovou až čtvrtinovou) slepotu nasmolit do css někam nějakej vzkaz, jak komentovat a jak se podepsat. Nebo aspoň odlišit od ostatních komentujících.

    Do toho se jen tak z plezíru dohadovat o tom, že já jsem žádný anonym nezvolila, mi přijde už dost vyčerpávající.

    Původně jsem měla docela dost radost, že konečně, konečně někdo taky napsal nějakej kometář pod můj článek, aspoň kapička vody když už ne sprcha jako dřív na bloguje, když už navíc přiznávám, že jsem začla zase psát proto, že mi je prostě smutno a nějaká ta komunikace mi chybí. Odezva. Mluvit bez odezvy si můžu i do zdi.

    Ale asi ta radost byla předčasná.

    Jdu si vykapat oko.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, jako by jsme ho neznali :)), jen někdy provokuje tahle holubičí povaha :)
    Au, au oko bolí moc, když bolí.
    Ru, no, já ti tu napíšu to, co z ní jako klišé, ač ZDALEKA NENÍ.
    To, že mít vlastní střechu nad hlavou, mít to svý útočiště je pro mě, to úplně nejdůležitější, ať už se člověku děje, co děje..
    Je tvůj. Už. Úplně a celej.
    Moc ti to přeju. Hm, taky bych myslím potřebovala kozu,al tady se na jednu chodím dívat docela často s dětma a nikdy nezklame, jak pobaví :)
    Už vím, proč se říká..koza jedna )))

    OdpovědětVymazat
  12. Saule, ale můžeš normálně napsat koment a pak se podepsat Saul a je to.Jen budeš uveden jako anonymní, ale podepsán. Já mám teda účet na gůglu, ale to je asi zbytečný, když ho nevyužiješ i jinak. Nemám ho kvůli blogování, dříve jsem to tak dělala taky..když jsem ho neměla, ale teď se hodí.

    OdpovědětVymazat
  13. Ony ty názvy formulářů jsou tafy fakt uhozeně přeložený. Spíš matoucí než napovídající.

    OdpovědětVymazat
  14. nedávno jsem slyšel, že kozy mají takovou zvláštní vlastnost. Že když se leknou, tak jim úplně ztuhnou všecky svaly, takže se třeba svalí na bok na zem. Víte o tom někdo něco, je to pravda?

    OdpovědětVymazat
  15. Ru, já tu byla předevčírem a četla a usmívala se při tom čtení... A nekomentovala, protože tys to napsala dokonale. A tak jsem to teď přečetla znovu a zase se usmívala při čtení a můžu říct jen - Ano. Potřebujeme kozy :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Dík.
    A já potřebuju kdeco, občas, jak vidno. :-)
    Saule, padej zpátky prudit, už jsem to oko rozkapala. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. No vidíš,že to jde.
    A jak se najednou všichni rozepsali,když si Saul vyžádal blbuvzdorný návod na komenty:-0
    Já původně psal cosi o tom,že kozy nepotřebuju a že by v mým věku už byly značně svěšený:-)
    A taky to "můj" je pofiderní.On bude byt včetně dědka asi banky,ale určitě je lepší,když ti to připomenu já,než ty bankovní kozy a kozli.A věř,že by to po pár nesplacených splátkách začali připomínat hodně důrazně.
    Ale důležitý není co komu patří,ale kde je komu dobře.A nemusí mezi tím být nějaká přímá úměra,ne?

    OdpovědětVymazat
  18. Vedle jedle, pane Saule. Bankovní sektor můj šéf nepodporuje. ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty bydlíš v bytě svého šéfa?
    To ovšem na celou situaci vrhá zcela nové světlo:-0)))

    OdpovědětVymazat
  20. vidím že se objevil návod pro méně chápavé komentátory s vícero rozjezdy :o) účet na google mám, přesto mi to jaksi nefungovalo a tak jsem zde s URL.
    Ru, mě napadlo že veškeré pochybnosti zda jo nebo ne, jsou tímto smeteny ze stolu. Ze jo je správně.

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem analfabet na počítače, když něco objevím , tak je to spíš metodou pokus - omyl a myslela jsem si chvíli, že jsem génius :) Ale tím jsem si napáchala vícekrát zlo, jak jsem záhy zjistila, tak už moc neriskuju.
    Ratko, ale ten účet se mi fakt asi NÁHODOU povedl, Ru, nesměj se mi :), prostě zřídila jsem si tam mail. schránku a vždy, když to napíše, abych se přihlásila, ke svému účtu, tak to udělám, a jde to.
    Jinak k tématu..mohla bych opsat mischku, naprosto stejná byla má OPOŽDĚNÁ reakce. Nechtělo se mi psát právě to obligátní, tak to je dobře apod. a chtělo se mi zavolat jupíííí :). A stejně mě nic lepšího nenapadlo..

    OdpovědětVymazat
  22. ja se prihlásila k učtu a byla jsem teda prihlásena k uctu a nevěděla jsem co mám pak dělat :o))) to ze jsem se prihlásila k uctu neznamenalo ze muzu poslat koment. furt me to blokovalo

    OdpovědětVymazat
  23. ratko, na to jsem fakt krátká, ale hlavně, že koment nějak napsat můžeš..

    OdpovědětVymazat
  24. Jo, hlavně tak. :-)

    Saule, to jsou věci, viď? :-)

    OdpovědětVymazat
  25. A taky by mě zajímalo, jestli kozy pro štěstí potřebují víc ženy nebo muži. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Fousi, řekla bych, že je nejspíš potřebují tak stejně, ale ženy si to většinou tíž přiznávají. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. 28. co si ženy tíž přiznávají? že potřebují zvířátko co jim ožírá jejich květy? jakože muži si své květy nechaji ožrat s větším nadhledem (klidem)?

    OdpovědětVymazat
  28. Muži (ale jen tipuju, že většina) o tom vůbec nepřemýšlejí, prostě to tak mají. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Nebo ještě jinak:
    Muži, když jim kozy ožírají kytky, po kozách akorát tak něco hodí a tím to končí.
    Ženy postaví všechny a všechno kolem sebe do latě a vzhůru nohama, aby se postavil plot.
    A až potom zjistí, že kdyby po těch kozách jen něco občas hodily, bylo by to hezčí.

    OdpovědětVymazat
  30. hmm, zajímavé. možná to má muž tak nějak přirozeně paušalizované. Přišlo zvířátko, budu obžírán. ženská je asi víc zvyklá obžírat. teda někdy. někoho.

    OdpovědětVymazat
  31. 31. u nás doma je to naopak :o) a co znám moje známé a sousedy tak taky tak. muži si hlídají velice ostražitě kdo obžírá... ženským je to jedno.

    OdpovědětVymazat
  32. takže mi z toho nakonec vychází že na pohlaví nezáleží. že je to otázka postoje ke kytkám (plodům své práce)

    OdpovědětVymazat
  33. Pozor! Problematika Kdo obžírá majetzek za mým plotem je úplně něco jiného než "Potřebuju něco/někoho, čemu/komu nepostavím plot, i když bych mohl."

    Muži si hlídají vlastnictví. Ano, to ano. Ale o tom přeci nebyl ani tenhle článek, ani ten v článku citovaný odstavec.

    OdpovědětVymazat
  34. dík za upřesnění, ano zklouzla jsem mimo. zkusím se vrátit zpátky a to k ochraně svého prostoru a zda musím stavět plot abych si ten prostor ochránila. je to tak myšleno? to je fakt těžký oříšek k rozlousknutí. pak je to o obraně. jak bleskurychle si stavím obranu, aby...teď nevím co. i opačně, zda dokážu strhnout plot který je již postaven

    OdpovědětVymazat
  35. Myslím, že to není o ochraně žádného prostoru. Jen o pocitu, že věci musejí být nějak, předepsaně a správně, efektivně, účelně. S efektem, který je prvoplánovitý, neb účelný ekonomicky.

    OdpovědětVymazat
  36. Protože kozy přes plot jsou vlastně symbolem toho, že sami často nevíme, kde je ten náš potřebný prostor. Je blbé postavit plot a zhjistit, že kus našeho prostoru zůstalo z druhé strany.

    OdpovědětVymazat
  37. ano, konečně mi to začíná docházet:o) někdo prostě jen odkopne dotěrnou kozu a má klid. a někdo jiný si postaví betonový bunkr jako prevenci

    a jak je možné že někdo s lehkostí sobě vlastní elegantním kopem si udrží své kytky bez úhony? tak to možné není :o))))

    OdpovědětVymazat
  38. 37. je to hodně o míře rizika které jsme schopni unést když věci přestaneme kontrolovat

    ten kdo má nutkání ke kontrole a ta kontrola se mu vymkne z rukou tak trpí. a to tak těžce až onemocní. Nejdřív je třeba se uvolnit a zbavit se nutkání kontrolovat

    OdpovědětVymazat
  39. pokud se jedná o vztahy, tak tam plot rozdělí něco co nelze rozdělit. jen překáží

    OdpovědětVymazat
  40. Zbavit se nutkání kontrolovat a mít všechno "správně" - tj. tak, jak to za správně považují ti okolo, od kterých to je přebráno a povýšeno na normu.
    Ale to můžu být i zcela nevinné zvyky a rituály.

    OdpovědětVymazat
  41. 42. tam se neda nijak pomoci "zvenčí". je třeba jen čekat. nevinné zvyky a rituály nemají tu údernou zničující sílu, když jsou porušeny. Teprve když jsou narušeny základní "správnostné vzorce" na kterých člověk lpí a z nichž si tká svůj svět (jak to má být), tak dochází k vnitřním křečím až... do stavu zhroucení. a pak záleží zase jen na něm zda se dokáže konečně uvolnit a pustit se. pustit se představ. nelpět na jejich naplňování.

    OdpovědětVymazat
  42. Souhlasím jen zčásti... muži sice po koze něco hodí a dělají, že je klid, ale neodeženou ji nadobro - udržují si nenápadně kozu pro případ, že by plot spadl a mohli se na ni vymluvit :-)

    OdpovědětVymazat
  43. ad 42) To zní divně - jako bychom se museli nejdřív zhoutit, když chceme dojít k uvolněnému naplnění :-)

    OdpovědětVymazat
  44. pardon, spletl jsem číslo komentáře - to patřilo k Ratce č.43
    (kdyby tak blogpost uměl editovat vlastní komentáře, místo jiných zbytečností :)

    OdpovědětVymazat
  45. Neumí ani editovat komentáře přes administraci.

    Ratko, pomáhat zvenčí se nedá skoro nikdy.

    OdpovědětVymazat
  46. 43. asi záleží jak kdo dokáže prokouknout a rozpustit nutkání k správnosti. někdo to prostě umí hned a nehroutí se i když se mu svet pravidelně otáči sem tam a naopak. a někomu je blbě jen když je cukr na jiném místě než má správně být.

    OdpovědětVymazat
  47. já jsem sice v 26 myslel spíš prsa, ale jinak jste to prodiskutovaly hezky :-)
    Ale jinak jsou ty tlaky ke správnosti od okolí jsou stejně většinou zištné.

    OdpovědětVymazat
  48. Mno, kozy teď pomíjím, ale ten Saul by mě teda vytočil, být tu domácí Rulisa.

    Návod, jak komentovat, to je teda něco, takovou blahosklonnost bych Saulovi neudělala - protože když už před lety jsem pochopila já, co a jak mám kde zadat na blogspotu, tak proč by to nezvlád kdokoli jinej mladší šedesáti let?!

    Kotel je osobitej! Vůbec každá kamna jsou osobitá a člověk se na ně jakoby naladí, jako na spolustolovníka. Snad si všichni s kamnama sednem! :)

    OdpovědětVymazat
  49. Ad 49: Nojo, my nekozí tu nutnost kozou zas tolik neprožíváme. :-)
    I když je pravda, že mi nedávno jeden kolega blahosklonně sdělil, že všecko dobrý, ale že na sex u něj nemám šanci, protože on potřebuje pořádný dudlíky (a to podotýkám, že jsem se na neptala ani na sex, ani na proč ne).

    Liško, Saul mě samozřejmě vytočil (k jeho velké spokojenosti:-)) a s kamnama máš taky stopro pravdu. S tím spolustolovníkem, přesně...

    OdpovědětVymazat
  50. dudlíky se přes oblečení špatně hodnotí :-)

    OdpovědětVymazat
  51. 50,51
    Já a vytočil????
    Děvčata,dejte si ty životem pocuchaný nervy trochu do pořádku.
    Dyť to nejni normální,takto se vytáčet nad mými skromnými a nesmělými dotazy,jak se v tomto virtuálním balastu orientovat.
    To je jakoby se vás zeptal bodrý a dobrosrdečný vesničan z Moravy v Praze na cestu.
    A vy se vytočíte.
    To sou mi teda vztahy!!!!!
    To já jsem schopen a hlavně ochoten poradit kdykoliv,komukoliv a cokoliv.A ještě mi to udělá radost.:-0)

    OdpovědětVymazat
  52. Ještě mám chuť napsat,že vy byste ani nenabídly buchtu kouzelnému dědečkovi,ale bůhví,jak byste si to zas vysvětlily:-00

    OdpovědětVymazat
  53. Saule, řekni. co bys chtěl raději. milovat (bez sexu) nebo sex bez milování?

    OdpovědětVymazat
  54. 51. 18,51 Taky kozy nepotřebuju a když je teď najednou mám, tak vůbec nejsou svěšeny. i když nevím jak je to s kozami u mužských. těm třeba visí :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Chlapi u svačiny říkali, že je to naprd, taková svačina hladová, ale že je to jasný, když oni si sedí na pytlíkách a já na buchtě a nikomu nikdo nic nedá...
    Tak nevím, jak by to bylos tím dědečkem. :-)

    Saulova odpověď na 55 mě zajímá velmi velmi. Doufám, že v ní bude stejně tvrdošíjně důsledný, jako na začátku této diskuze. :-)

    OdpovědětVymazat
  56. Tak pěkně popořádku,ano?
    Nejdříve k Rulisiným dudlíkům.
    Chybí mi tam,jaká byla tvoje reakce na ta troufalá slova kolegy.
    Já být v tvé kůži(nebo kozách:-)),tak mu řeknu:
    "mládenče,ty jsi jistě z Horní Lhoty,že?
    Jenže za mnou chodí dolňáci a ti jsou vždy spokojeni!":-0)

    OdpovědětVymazat
  57. 55:
    milování bez sexu.Jednoznačně.
    Sex bez milování nechci,ten potřebuju:-0)

    OdpovědětVymazat
  58. 56:
    otázka je Ratko,jestli to posuzuje "kouzelné pohádkové zrcadlo",nebo my...znalci realit,kterým už něco těma rukama prošlo:-0)

    OdpovědětVymazat
  59. 57:
    Tvrdošíjně důsledný jsem vždy.
    Kdybych nebyl,tak mám ten sex bez lásky dnes a denně a ještě ji (tu lásku) musím za teplou večeři předstírat.
    A ta kuchařka taky,aby mi vůbec chutnalo.:-0

    OdpovědětVymazat
  60. A Ru,ještě jednu mušku to má.
    Uznej sama,že když musím vypisovat svůj nick SAUL do kolonky "Název",tak je to pro mne značně ponižující.Já přece nejsem žádnej název!!!!
    To si ještě oprav a nebude to mít chybu:-)

    OdpovědětVymazat
  61. 61. odpověděl jsi úplně přesně na moji otázku. ale není mi jasné proč bys musel tu lásku předstírat. Proč ne sex bez lásky??

    OdpovědětVymazat
  62. Neumím to opravit. Je to ve scriptu a ten neumím. Leda bych ho musela úplně vyhodit/zakázat a napsat tam jinej, což taky neumím.Budeš se muset smířit, že tento blog je věrným odrazem reálného světa, taktéž nedokonalého. :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Ad 58:
    Jelikož jsem byla přesvědčená (na základě našeho věčného špičkování se a občas i osahávání), že kdyby na věc přišlo, byla bych schopná toho dotyčného i svíst - o což jsem se jen taktak že málem v mírném alkoholovém opojení i nevsadila s jiným - tak mě jeho sdělení natolik rozhodilo, že jsem akorát trapně zablekotala cosi o tom, že jsem o něm měla vyšší mínění a ne že je sračka, co k tomu potřebuje jakýsi trapný fetiše. Ale nezdálo se, že by ho to nějak rozlítostnilo. Taky mě odkázal do Dolní Lhoty, že tam prej uspěju určitě. :-))

    OdpovědětVymazat
  64. 63:
    gnostická dualita těla a duše,Boha a hmoty,života pozemského a věčného...
    Skloubit to nelze,lze to jen předstírat,jenže to nikdo dlouho nevydrží,tak raději začne věřit.
    Víra je ta magie,která udržuje při životě Lež.
    Ale dává novej život a naději,to jo.
    Bohužel obtěžkaný tou starou a věčnou lží.
    No ale to jsme už mimo téma.

    OdpovědětVymazat
  65. 66. nejsme, přesně na to jsem se ptala. na gnostickou dualitu těla a duše. proč přestírat když to není nutné k přežití? nedává mi to smyl. myslíč že pak bys nedostal sex a jídlo?

    OdpovědětVymazat
  66. 65:
    když vy ženský Ru máte hodně zmatečnou představu,že jen vy se nám můžete nabourat do hlav a rozumět nám.
    A že my vůbec nevíme.co si o nás myslíte.A jaké o nás máte představy.
    Z 80% je to tak,ale i ten poslední tupec pozná,kdy...jak to říci taktně...si dáma začne ždímat kalhotky:-0000
    No a potom dojde na lámání chleba...a představ.

    OdpovědětVymazat
  67. Nerozumím souvislosti. :-))

    Myslíš, že když si tipnu, že bych tohohdle nebo támhletoho chlapa zvládla svíst, tak že je to proto, že si z něj ždímu kalhotky?

    Tak to je skutečně moc pěkný příklad zmatečné představy chlapů, že vidí do hlav ženským. :-))

    OdpovědětVymazat
  68. Jinak, i když si chlapi kolem mě často myslí, že to poznali, protože viděli, že s někým vtipkuju, flirtuju a vyměňuju si lechtivý kecy plný hlasitýho smíchu, tak tě ubezpečuju, že když si z někoho ty kalhotky skutečně ždímu, nikdo, nikdo, krom případu, že s tím dotyčným už spím, to nepozná. :-)

    Jak jednoduché je chlapské myšlení... :-)

    OdpovědětVymazat
  69. 68. a co jinak? Proč nemít sex i když si kalhotky neždímu. a naopak proč mít sex když si je ždímu. nedává i smysl proč by ty dvě věci měly jako ehm nějak souviset. nesouvisí nijak nebo jen pro slepé. vyždímané kalhotky jsou fantazie, prázdné představy. ty jsou k ničemu. je blbost mít kvůli nim sex.
    sex prostě je. ta představy ho jen zamlžují a znehodnocují

    OdpovědětVymazat
  70. 67:
    k přežití je nutné přizpůsobit se.
    Proč do tak ubohé a marginální záležitosti furt musíš tahat nějakou duchovní ideologii.
    Dyť i ten Ježíš říkal"dej Bohu,co je Boží a císařovi,co je císařovo" nebo tak nějak.

    OdpovědětVymazat
  71. 72. ty jsi to přece řekl :o)))) nic nikam netahám. ptala jsem se na to, na co jsi odpověděl. telo se telí, duše se duší (nebo dusí? už ani nevím)

    OdpovědětVymazat
  72. A jééé,to sem zas nadhodil téma.
    Ale já to fakt myslel dobře,jen jako takový logický mustr:-00)
    Klid holky,s vašima kalhotkama je všechno v pořádku.
    To byl jen takový nevinný expresionistický příklad.
    No,já už du radši spat.
    Ach jo,to sem tomu zas dal.
    O čempak se mi to dneska bude zdát?:-0

    OdpovědětVymazat
  73. 74 chtělo by to zkontrolovat, nejsi jasnovidec :o) neutíkej když začne být trochu dusno.

    OdpovědětVymazat
  74. já do postele nikdy neutíkám!
    Dokonce ani když v ní mám ženskou:-)

    OdpovědětVymazat
  75. No to přeci už vůbec. To by působilo hodně zoufalecky.
    K posteli se přistupuje pomalu, vyrovnaným, klidným, leč nezadržitelným krokem drsného muže, za neodvratného pomalého rozepínání opasku, korunovaného trhnutím skrze přezku...
    (Neurvat poutko, to nepůsobí dobře.)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.