(Optimalizováno pro černobílé monitory)

27. 10. 2013

O tom

jak jsem zapomněla příspěvek.
Protože než se člověk dostane k počítači, je o několik hodin víc, než když mu hlavu rozbzučel úžasný ohňostroj vět a souvětí, myšlenek, gradací a point...

Pak po spuštění počítače je nutno si přečíst došlou poštu, odpovědět na ni, svést souboj cti a jazykozručnosti na jiném blogu, vyřídit několik telefonních hovorů a srovnat dítko, co zapomnělo už sedmý den udělat to či ono...

A z ohňostroje je najednou takový čmoudík zpod Pepa, spíš ohýnek jen tak silou vůle, který bez přistrčení papíru a pár dalších třísek zdechne bez popele.

Jenže v jedenáct večer už není síla ani na třísky, ani na vůli.

Další úžasné umělecké dílo plné hlubokoých prožitků propadlé v propadlišti dějin.

Tak dobrou noc. Buď to Pepo během usínání a zítřka při práci v hlavě rozfoukám, nebo zapomenu i ten zbytek.
A příště to vymyslím jako úplnou novinku.

13 komentářů:

  1. Pepo podpalovač, jasně, ale vyplývá mi z toho, že ve státní svátek pracuješ a finišuješ a ne že už je vše hotovo a připraveno na příští dušičkový víkend. Uáá.
    Já to dělám tak, že po spuštění počítače nekontroluju žádnou poštu několik dní nebo tejden, radši jdu na blog. A pak doháním a mám napilno.
    Ehm, takže ve státní svátek budu muset taky něco do práce dopisovat a dohánět.

    OdpovědětVymazat
  2. no škoda :-) mě se stává taky že nakonec něco napíšu, ale přijde mi to s odstupem blbé. patetické. nepřirozené. moc nahňahňané. a říkám si že takhle to přece vůbec není. a hotovo. leží to v rozepsaných. pak se k tomu vrátím a říkám si, co s tím? no nic. leží to tam furt.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně. Je to jak na té svatbě - promluv teď, a nebo mlč navěky. Nevstoupíš dvakrát, atd.
    Někdy se mi podaří se vrátit, ale už je to obyvkle trošku o něčem jiném. Posunuto.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vole, tak i tobě se to občas stane, že zapomeneš, cos chtěla napsat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já toto( pro mne ve své duševní svěžesti nepochopitelné) zapomnění vnímám v první řadě jako políček neúcty nám,věrným čtenářům:0)

    OdpovědětVymazat
  6. a ten zdrcující a opovržlivý fak,že nám,věrným čtenářům není ten políček smysluplně vrácen už může mít jen jedinou omluvu.
    Jen jsem zapomněl kterou.

    .

    OdpovědětVymazat
  7. Hm,už jsem si vzpomněl.
    Ženské chápající ,všeobjímající mlčení.
    Kéž by trvalo věčně:-0)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ru, pepo nech dnes ať si zahoří aspoň krátce, třeba proto, že ty máš důvod a kousek světýlka i pro mé novinky, Tak všechno nej a nej a nej.
    A jak píše Saul..hm, taky bys radši brala dnes mužské, chápající, všeobjímající třeba i to mlčení, že ?

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, to se mi taky stává, poměrně často..a pak to vyšumí, a říkám si, že jsem vás zas ušetřila čehosi..tak to tam je, kdyby to moc bublalo..smajlík.

    OdpovědětVymazat
  10. Aninko, brala. Už kolikátej den si říkám, že se ani nedá vypovědět, jak ráda bych to brala.
    Dojít domů a nemuset o ničem s nikým mluvit a jen se zavrtat do nějakýho toho všeobjetí. :-)

    Saule, ani nevíš, kolikrát jsme vám takhle už nafackovala. :-)

    Efku, snad ani nezapomenu, ale jak kdyby to vyšumělo. Asi jako když rok spíš s úžasnou ženskou, a najednou nevíš, cos na ní vlastně před tím rokem viděl tak úžasnýho. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ru, vzpoměla jsem si na jednu písničku..tak jen mně říkej, jak ti scházím, i kdyby jsi měl lhát..atd, ale to nééééé

    OdpovědětVymazat
  12. Stačilo by jedno, ev.dvakrát, ale OPRAVDICKY..

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.