(Optimalizováno pro černobílé monitory)

1. 1. 2008

Proč

Proč má kocour fousy?
Aby mě moh lechtat, když si líže packu.
Abych si zvykla napřed se podívat na holou kůži...

Proč se tolik fotek jmenuje Cesta do neznáma?
Copak ty lidi nikdy nikam nešli? Za horizont stoupání, za průchod ve skalách, za zatáčku, pak za druhou, na druhou stranu, pak za třetí, za čtvrtou, za každou další...
Copak je nikdy ten pocit nenutil jít...?
Cesta je přece proto, aby člověk jdoucí po ní z neznáma udělal známo...

Proč se mi nelíbí kulturisti? Obludní zvlášť v těch jejich kohoutích postojích...
Protože chlapské tělo je celek. Se vším, co je vidět, i co není. Ne skupina svalů. Mrtvých. Kapota bez zvuku motoru.
Protože miluju na chlapovi přiměřenost (mně). Včetně nedokonalostí, co mi dávají klid, že jsme si rovni. Co mi zaručí, že (si) ho poznám mezi všemi, i za šera, i potmě... Co mi dají pevný bod i úžas nad krásou tam, kde je dokonalý...
Protože miluju chlapský ramena. Ramena, co zepředu říkají, Počkej, až se skloním nad tebou... Malá úzkost, malé odevzdání v každé myšlence, že až mě zacloní jejich stín... A zezadu lákají k obejmutí, k položení tváře na tu šíři, ve kterou je krásné věřit, že tolik unese...
Ale kulturisti, všimli jste si někdy, když si dají ruce za hlavu a vyboulí svaly jako Pepek námořník, jak málo ze zad, z ramenou jim zbývá?
Jen sami pro sebe...

20 komentářů:

  1. Zvlastni, taky me prijde ze kazda cesta vede nekam. A laka me zjistit kam. Laka me jit za horizont a podivat se co je za nim. Nebo alespon vysplhat tak vysoko abych tam dohledla. Kulturisti a muzi jsou podle me nesouvisi. Kulturista je obraz, prezentace svalu. Muz je lidsky tvor. nenapadlo me je srovnat.
    Stejne jako kulturistky a zeny jsou ruzne pojmy. Nelze rict fuuuj jak muze byt zena kulturistkou. Kulturistka je obraz. STejne jako modelka ci herecka. To lidske bezi mimo tento obraz.

    OdpovědětVymazat
  2. ?Abych si zvykla napřed se podívat na holou kůži?

    Na holou kůži kulturisty! Nenamaštěnou... bléééé, jsou to divný týpky!

    Pěkný nový rok! Kulturně bezkulturistní!

    OdpovědětVymazat
  3. No, kulturistky taky nic moc. Ale furt lepsi, nez rozkydle matrony zn. Michelin. :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Radko, nedokážu vidět kulturisty (-tky) bezpohlavně, zejména když argumentují nějakýme estetickým (někdy dokonce erotickým) dojmem, kterej u mě je takovej, jakej jsem popsala.

    Roji, z tebe já jednou umřu. :-))

    Liško děkuji za přání tak nějak! :-))

    aTeo, tímto článkem nijak neměním svůj postoj vůči rozkydlým břichatým hroudám sádla. :-)
    S nadsázkou a s omluvou případům zdravotních postižení - Řekni mi jak vypadáš, a já ti řeknu, jak žiješ. :-)
    Možná, že nejen já jeho životní styl, ale nakonec ani tlouštík mě by nepřežil. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím tlouštíky jako hodně tlouštíky, nikoli oplácaný chlapy, dodatek pro některý! :-))

    OdpovědětVymazat
  6. [6]
    Jasně, my oplácaní chlapi víme, že nás máš ráda a že jsme pěkný!

    OdpovědětVymazat
  7. ale co kdyz se kult tela dostane na pozici 1. A vsechno se mu podrizuje? to mi je ta rozkydla matrona milejsi. Mam nekolik znamych ci kamaradek silnejsi postavy.

    Ruliso, ja uvazovala taky eroticky. Zda kulturistika a eroticke telo (sportovni typ) nejak spolu souvisi. A porad si myslim ze nijak nesouvisi. Muz s vysportovanou postavou je eroticky pritazlivy protoze (pro me) ztelesnuje vuli a silu v pripade potreby. (instinkt) Kulturista pro me neztelesnuje vubec nic. Je to jen obraz. Stejne jako kulturistka. Jini mozna hodnoti kulturistu jako muze a kulturistku jako zenu. Tohle ja nedokazu. Pro me jsou to jen tela. Musela bych je poznat podrobneji a oddelit od jejich tel (nevsimat si), abych je mohla posuzovat eroticky

    OdpovědětVymazat
  8. Liško, jóóó...! :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. No, asi se shodujem, jen já k tý úvaze přišla z trochu jiný strany. Z tý, kde se předpokládalo, že obraz kulturisty je ztělesněním erotickýho objektu.
    Což pro mě ani pro tebe není.

    OdpovědětVymazat
  10. Mluvi se tady o zenskejch, nebo o kulturistkach? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. :-))
    Roji, tady se mluví většinou o chlapech. :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Pri te prilezitosti me napadlo, ze kdyz ma nekdo usi jako netopyr, tak se taky nejdriv podivam v uzasu na jeho usi a teprve pak zkoumam jaky je to chlap. Tak nejak je to s kulturisty. Clovek se podiva protoze je to zajimave. HOdne uchylne. Taky jsem delala kondicni kulturistiku :o))) A mela jsem nadherne bricho, takove to ctvereckovane.

    OdpovědětVymazat
  13. Radko, to mam taky! Ale nesmim si sundat tu ctvereckovanou kosili :-)

    OdpovědětVymazat
  14. ad 13) Radko, doufám, že jsi nechodila k nám na koupaliště, to bychom se ti smáli, takovým jsme říkali čokolády - bez rozdílu pohlaví. Většinu času trávili mazáním, opalováním dohněda a porovnáváním čtverečků, ale tipuju, že to nebude tvůj případ :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jirko, to asi ne :o) Mela jsem dve male deti a nesnasim kremy. A chodila jsem do prace. A krome toho nemusim ani bazen :o) Takze jsem cvicila po vecerech. Stydela jsem se za svoji posedlost mit bricho bez povadle kuze a bez speku. Po dvou detech jsem chtela byt jako drive, stihla, bezbrichata, divci. Clovek v zivote nadela nesmyslu. Pochody po horach s dvaceti kilo na zadech mi stejne telo srovnaly nejlepe. A dlouhodobe.

    Nejlepsi cviceni je celodenni chuze s nakladem.

    OdpovědětVymazat
  16. Je i jedno ještě lepší cvičení. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ru, pokud myslis to cviceni co ja tak z toho ovisle bricho nezmizi. Bohuzel. Pokud myslis jizdu na koni, tak mozna teoreticky ano (nemam zkusenost), ale to bych nesmela zrat jako zvire. Za posledni rok jsem ztloustla vic nez za deset let dohromady. Bleeeeeeeeeeeh.

    OdpovědětVymazat
  18. Byt tlusty je zvlastni zkusenost. Narostlo me bricho a ted na me mrka po koutku, pochechtava se a rika. Tak chytroline, co s tim ted udelas? Kde jsou tvoje kecy, tvoje vule, tvoje dobre rady, tvuj nadhled? Nechas si me?:o)))) A nechas si me s laskou nebo nasrana? Otazky, same otazky a je treba nalezt odpoved.
    1. Bricho si nenecham.
    2. Bricho si necham a budu nasrana
    3. Bricho si necham a bude mi to jedno
    4. Bricho si necham a budu na nej hrda

    OdpovědětVymazat
  19. (18)
    Eh, mně mizí z obojího. :o))
    /Když je obojí.:-))/
    Teda, zatím, ale kdoví, co bude za deset let. :-) Hormony si to dělají, jak mají naprogramováno. Cvičení necvičení.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.