(Optimalizováno pro černobílé monitory)

31. 10. 2005

Bos. mi napsala:

(Ze starých stránek.)

"Peníze a prostředky jsou, když je potřebuješ. Prostě se najednou objeví - stalo se mi to v životě už mnohokrát."

Věřím jí to. Věřím, že jsou lidi, kterým se to v životě stává. A věřím, že je hodně lidí, kterým se to za celý život nestane.

Koňáci mají spoustu oblíbených úsloví, třeba "Hoď srdce za překážku a kůň skočí za ním" nebo "Když sedíš na koni, dívej se vždycky tam, kam chceš jet, kůň půjde tam, kam se díváš" a hlavně "Nekoukej pod sebe, nebo právě tam spadneš."

I sebelepší jezdec občas spadne. Ale nejspolehlivěji padají ti, kteří hned po nasednutí začnou řešit neodvratitelnost pádu.
Jezdci to neřeší. Koukají dopředu.

--------------------------------------------------------------------------

Komentáře:

02.11.05 15:44:27 ghost
U mne je těžiště spíš v absorbování informací typu "to říká na začátku každej", "vy chlapi jste všichni stejný", "můžeš si podat ruku s mým mužem" a podobně.
02.11.05 14:04:50 bos.
ghost: a někdy ani popojití od schodiště nepomáhá...
02.11.05 13:30:52 ghost
Mně občas lidi vracej, co zapomněli vrátit někomu jinýmu :-(
02.11.05 02:09:54 rulisa
Hm, já občas zapomenu přesně kolik, ale dost dlouho si pamatuju co... :-)))
01.11.05 08:57:28 bos.
já taky zapomínám, komu jsem kolik půjčila, ale nezapomínám, kolik komu dlužím :)
31.10.05 21:08:57 ghost
Stává se mi, že občas někomu půjčím nějaké peníze, a okamžitě na to zapomenu. Například dnes - seděl jsem v práci a přemítal jsem nad neutěšenou finanční situací, když tu se zvedne kolega a strká mi tisíc korun - prý si je ode mne před týdnem půjčil. Mám já to hodné kolegy :-)

2 komentáře:

  1. Koňská úsloví neznám, jsou krásná. A o těch penězích - to mohu potvrdit. Mi se to taky stávalo.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.