(Optimalizováno pro černobílé monitory)

10. 11. 2007

Objev!

Nikdy by mě nenapadlo, že to nejde, ale fakt nejde! Nebo aspoň mně ne...

Vážně, a pořád se nemůžu srovnat s tím, že jsem na to přišla až ve čtyřiceti letech. Docela náhodou, v jedný usněžený ufoukaný sobotě po griotkový léčbě zmrzlosti po hodině venku na kobyle v tej slotě.

Taky vám nejde zpívat a čůrat najednou? :o)

113 komentářů:

  1. cha! :-))))) potvrzuju! :-)))) nemožný! :-) ani pískat

    OdpovědětVymazat
  2. Počkat, to musím napřed vyzkoušet! - tipuju, že mi zpívat půjde, ale nebudu mít ten pravý požitek z jednoho ani z druhého.

    OdpovědětVymazat
  3. No, zpívat jedině od srdce!
    (Čůrání nerozebírám.)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo - to je divný...
    Mně to de! :-))) To zpívání, teda.
    Pískat neumim ani bez čůrání... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A taky umim čůrat přehlídkově! (Modří už vědí :-)
    Ale znám lidi, co u toho uměj cvičit se stuhou... :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Já u toho umím plavat! Od mala! :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. (Nebo že by to bylo u mě? :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ano - jistá historka z přehrady odplavané v salmonelózní karanténě už se tu kdysi objevila... :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra... :-))) (No jistě - fekálie měly totiž až donedávna v blogosféře svůj vyhrazený prostor... A tomu bylo třeba učinit přítrž! Dost bylo průjmu a jiných výtržností!)

    OdpovědětVymazat
  10. Hele, tady to bylo (typizovaně odjakživa, už od dob legendárního Kterak na rantl) jen o čůrání, dokuds to zas neto... :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Hele - nebejt tvý zmínky o plavání v souvislosti s vyměšováním, tak ani nedutám! :-) (A neházej ty sračky na mě! :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Zastřelte ji někdo...
    Čůrání není žádná sračka! Čůrání je ušlechtilý! Skoro.

    OdpovědětVymazat
  13. :-)))
    Ano, jistě. Dá se praktikovat i s grácií, na několikero způsobů. To je starý... :-)
    A vůbec - kdo tu mluví o čůrání? :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. To mě nikdy nenapadlo, jdu to zkusit!

    OdpovědětVymazat
  15. ja si u curani zpivam :o) Asi pro to ze je to tak radostna cinnost. A umim taky plavat a curat zaroven. Dobra zkusenost kdyz clovek plave hluboko v mori :o) Snad to nenalaka zraloky :o) A pici maraton jsem ve zdravi prezila. A strasne snezi

    OdpovědětVymazat
  16. Radkóóó, plíííís, diakritiku... :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Tady sněžit před chvilkou přestalo, ale sníh leží a nebe vypadá, že si to jen prohlíží, než začne zas sypat.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak už sněží zas. :-(
    Dneska nevyjedu. Na autě i na kobyle letní obutí.

    OdpovědětVymazat
  19. Vím bezpečně, že to jde :))) Ale né plynule, jen tak ledabyle. Tak zkoušet nejdu :)
    A tady břečka, jen zbytek bíla.

    OdpovědětVymazat
  20. Nojo, když zpívám, tak mi to dejchání tu druhou činnosst zaráží... Ale třeba je to jen repertoárem. Možná byl chyba ten čardáš, možná při Lásko bože lásko by to šlo.(?)

    OdpovědětVymazat
  21. a co kadeni? nekdo si u toho zpiva. A diakritiku si kvuli jedne chlastacce zapinat nebudu :o))

    OdpovědětVymazat
  22. Už jsem psala Aktérce, že kadění je úplně něco jinýho! :-))

    OdpovědětVymazat
  23. Jo, to je fakt - ověřeno v praxi. :-))) Tak třeba na čůrání se chlapi u holek koukaj docela rádi, zatímco to druhý je (většinou) neláká. Mě teda naštěstí taky ne, i když se mi tu Rulisa zase snaží vehementně připlácnout na čelo nálepku neofekálistky!!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem tady správně na urinologii?

    OdpovědětVymazat
  25. Jasně, Teo, akorát že na tomto specializovaném pracovišti se věnujem problematice poruch skučení při močení, nikoli poruchám močení až do skučení, s prostatou nutno do jiné ambulance!

    OdpovědětVymazat
  26. já myslel, že problémy s prostatou mívají jenom chlapi :-)
    To je divný, že by to nešlo. Budu muset zkusit.

    OdpovědětVymazat
  27. Zkusím, pak sepíšu report :-)

    OdpovědětVymazat
  28. doted si pamatuju jak ulevne jsem si zpivala a vzdychala kdyz se mi podarilo dobehnout po dvouhodinove zacpe v Praze na zachod v benzince. to bylo takove to aaach, eeech tralala, ach eeech uaaaah tralala. V kazdem pripade to byl ZPEV se slysitelnymi tony nikoliv vzdychani.

    OdpovědětVymazat
  29. ad 26,27) ještě musím podotknout, že jsem měl na mysli zpívání a pískání před začátkem močení! :-) ...jen pro pořádek... protože když už člověk močí, tak ho nic nezastaví (kromě několika druhů šokových situací) :-)

    OdpovědětVymazat
  30. zastaveni a pousteni proudu moceni by asi melo patrit k zakladnim technikam ovladani nastroje :o) Alespon u zen se da natrenovat i vycurani národní hymny.

    OdpovědětVymazat
  31. (27) Fousku, Teo je ženská? :o)))

    Radko, ty jsi pořád u té techniky... Jirka to vystih. Jde o to, že si zpíváš už předem, od srdce a naplno, žádný úlevný achání. Když zpívám, rezonujou mi okna na verandě!

    OdpovědětVymazat
  32. 33: já komentuju článek :-)

    OdpovědětVymazat
  33. A prostatismus se projevuje při zpěvu? :o)))

    OdpovědětVymazat
  34. 36: při zpěvu ne, ale při chcaní jo (při pokusu o chcaní). Jak vidět, zpěv může vykouzlit pocit prostaty i u těch, kdo ji evidentně nemají (virtuální prostata ...)

    OdpovědětVymazat
  35. Ježíš, Fous prostata, Liška hemeroidy...
    Kam se to zas...

    OdpovědětVymazat
  36. kdepak technika :o) to s tou hymnou me napadlo v souvislosti s umeleckym prdenim nekterych jedincu. Ze lze hymnu i vycurat (nejen vyprdet) me poucil muj lekar gynekolog :o)

    To cviceni je dobre na pozdni a vyssi vek, aby clovek neskakal a zaroven necural.

    OdpovědětVymazat
  37. určitě by šel vyrobit snímač, který by se připojil na zvukový modul - takže by se čuralo třeba zvukem symfonického orchestru (inverzní křižíkova fontána ...)

    OdpovědětVymazat
  38. na hemeroidy je nejlepsi behat. A ja jsemve fazi pripravy na behani a citim z to brzy vypukne. A dnes jsem se videla na videu z dovolene a malem jsem omdlela zdesenim A byla jsem tam za komika, coz nei zas tak spatne protoze to jinak byla silena nuda.

    OdpovědětVymazat
  39. jeste me napadlo ze neumim mluvit a myslet soucasne!!! Bud jedno nebo druhe!!! To je mozna horsi nez neumet curat a zpivat najednou.

    OdpovědětVymazat
  40. (40) A nebo nezpíval a zároveň nečůral. Hmm, vida. Takže sice prostatik, ale aspoň ne inkontinentní. :o))

    OdpovědětVymazat
  41. zije vubec nekde nekdo? Vsude mrtvo!!!

    OdpovědětVymazat
  42. Jde to! (v jedenáct večer s dvěma decma červeného)

    OdpovědětVymazat
  43. Fousku, s tim snimacem?
    U chlapu je to jednoduche, ti muzou vycurat ruzna umelecka dila. Treba panacka, domecek, srdicko s prostrelenym sipem. U me to byl vzdycky jen cakajicipak uzce tekouci a posleze odkapavajici curek.

    OdpovědětVymazat
  44. zatím bez snímače ... :-)

    OdpovědětVymazat
  45. [47] Radko, jako bys obecně popisovala úpadek... třeba blogování.
    Není-li dramat, stačí operetka
    Nelze-li z kraje, tedy od prostředka
    (Karel Kryl: Tekuté písky ;)

    OdpovědětVymazat
  46. hehehe, aTeo :o) Blgovani me nenapadlo. Tam nema co upadavat,hehehe ukaz mi aTeo nekoho, komu to caka blog!!! :o))) hehe

    OdpovědětVymazat
  47. A není to psaní jako chcaní do písku na poušti? Zafouká vítr a smaže všechny stopy... ;)

    OdpovědětVymazat
  48. aTeo, jenze ty jsi psal o upadku blogu. Takze jsem z toho odvodila ze bujné cákání je vrcholem, tenky prouzek je urdrzovani stavu a ukapavani do pisku jen zivoreni.

    OdpovědětVymazat
  49. Pricemz to blogové cákání si nejak neumim představit jako vrchol co muze jeste vic upadnout :o)) To je ted definitivni a podrobne vysvetleni te 50-ky pro aTea. :o)

    OdpovědětVymazat
  50. Tos mu to, Radko, pěkně logicky rozebrala, akorát jestli je to co platný, když Teovi nejde o přesnost podobenství, ale o příležitost zkusit, jak moc budem vyskakovat zkrabičky. :-) \"Ne za každou cenu, ale co nejlevnějc! \" :-))

    Já bych řekla, my křivochcajdy se za blogový křivoucvrkávání nestydíme, však až se nám to zas nastřádá, vyčůráme si třeba i blogovou hymnu. :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Ru, kdepak josu ty doby kdyz jsem tak hezky a naprosto ocekavane a disciplinovane vyskakovala z krabicky :o) Kdepak. Konec predstaveni. Ja tu narazku od aTea si hned vylozila a okamzite odpovedela ze nemuze upadat neco co je jiz upadle :o))) Hehehe, ale je fajn ze jsme si to oba zopakli.

    OdpovědětVymazat
  52. ad 47) ...a když už něco vytvoříte, tak to rozdupete dřív, než se stačíte podívat, to je jasná nevýhoda :-) (viz odkaz)

    OdpovědětVymazat
  53. Tak ty stopy v písku, včetně těch vychcanejch, si teda vyprošuju, vážení! :-))

    OdpovědětVymazat
  54. Nebuďte vztahovačné, berte to tak, že jsem se zamýšlel sám nad sebou. Radčino ucvrknutí to jenom katalyzovalo... ;)

    OdpovědětVymazat
  55. Já normálně u čůrání promlouvám k manželovi, co má udělat, co neudělal a tak, takže si myslím, že bych i ten pěv vládla:o)!

    OdpovědětVymazat
  56. Mluvení taky zvládám. Zpěv je o úplně jiným dejchání.

    OdpovědětVymazat
  57. Ru, ty jsi se zeptala spatne! Otazka mela znit. Muzete byt vzruseni a zaroven curat? To fakt nejde :o) Nekdo se vzrusi i zpevem

    OdpovědětVymazat
  58. Tak to by byla taky blbá otázka. Páč znám vzrušení, při kterých čůrat jde. :o)))

    OdpovědětVymazat
  59. TAk to mam zase ja jinak :o) Pritom mozna (pokud jeste nic moc) ale potom urcite ne :o)))

    OdpovědětVymazat
  60. 261081111telefonní číslo do Fakultní Thomayerovy nemocnice. Nechejte se dle potřeb přepojit na oddělení urologie, gynekologie, chirurgie, foniatrie, neurologie ... a případně psychiatrie !:)))))

    OdpovědětVymazat
  61. Wicky, zase tak presne to vedet nemusim :o)

    OdpovědětVymazat
  62. radko :-)ještě mám telefonní číslo na pěvěcký kroužek ;-/

    OdpovědětVymazat
  63. Já mám někde doma ještě i kroužky na slepice. :o)

    OdpovědětVymazat
  64. AnketaMusete byt vzruseni(ny) a pritom curat. Mam ted na mysli vzruseni eroticke.

    Ja ne a myslim, ze ani vetsina chlapu.
    Ale u zenskejch se moje pruzkumy neshodujou :-)

    OdpovědětVymazat
  65. Roji, zenska ti muze taky navykladat cokoliv :o) Na muzi poznas vzruseni raz dva.

    OdpovědětVymazat
  66. Na ženský se to dá poznat taky. Akorát to není tak prvopohledový. :-)

    OdpovědětVymazat
  67. :o)) Na me hlavne kazdy pozna kdyz jsem rozcilena :o)) Bohuzel,neumim zkryvat emoce.

    To druhe se da fakt poznat hrozne tezko. Pamatuji si jeste jako divka ktera se silene stydela, jak jsem delal ze spim a pritom jsem nespala. Jen tak jsem se dokazala uvolnit a nebyla jsem pod tlakem ze neco musim. Ze musim mit ty spravne projevy. A tak jsem delala jakoze spim a ten hoch me Nevinne!!! (zadny sex) a vlny vzruseni a rozkose mnou prochazely odzhora dolu. A ten hoch to vubec nepoznal :o)))

    OdpovědětVymazat
  68. Radko, nejde mi o navykladani. Odpovez uprimne, MUZES?
    Ruli, kliiid, jsem ted moc daleko :-))

    OdpovědětVymazat
  69. To, že to chlapi většinou nepoznaj, je věc druhá. Kdyby ti sáh na tepnu, tak to pozná. O jiných saháních nemluvě. Páč těm kecům o tom, že ženská může být vzrušená a přitom suchá, nevěřím. To až leda po poněkolikátý za sebou, když už bylo vydáno tolik, že puká žízní na všech sliznicích.

    OdpovědětVymazat
  70. to teceni ze vsech otvoru je jen chaba predehra :o)) To jeste nic neni :o)

    Musim se smat kdyz mi chlapi tvrdili z jsem vzrusena protoze jsem mela protecene kalhotky skrz a nechtela jim \"dat\". To nic neni. to je pouze znameni ze by mohlo byt (teoreticky) :o))

    Da se to skutecne poznat jen pulzovanim krcku delohy, ktery se otvira a zavira a nasava tekutinu ktera by tam mela zrovna byt. Tenhle fyzicky pohyb citi ale jen zena. To ostatni ten elektrizujici oblouk vzajemneho souzneni a propojeni ten se podle me neda nahmatat. Da se videt prokrveni vsech sliznic, ale prokrvit se muzu i kdyz pojedu tricet kilaku na kole nebo kdyz je chlap pilnym kralikem. Proste muzu mit uplne vsechny znaky ale to ze se \"udelam\" poznam ja. A on to pozna pokud je se mnou spojen fyzicky. Pozna ten \"tah\" ktery ma transportovat neco nekam. K uspesnemu stvoreni.

    OdpovědětVymazat
  71. Radko, psali jsme o vzrušení, ne o orgasmu. :-))

    OdpovědětVymazat
  72. P.S. Stahovací pohyby může u některých ženských cítit i chlap. Záleží na pevnosti, svalech a stavbě pochvy a velikosti penisu. Stejně tak jako jsou ženský, co poznaj u chlapa jeho stahovací pohyby. Já to třeba poznala \"před dětma\" spolehlivě, po nich už jen někdy. A taky jsem to spíš poznala, právě když jsem sama moc vzrušená nebyla, což je logický, že jo. :-)
    Ach jo, kam jsme se to dostaly... :-)

    OdpovědětVymazat
  73. dobre, ale vzruseni muze byt jakekoliv. Jak rikam i z toho kola, rozcileni, kralika. To muze byt cokoliv. U zenske se proste nepozna tak lehce ze to je sexualni vzruseni.

    U chlapa je to jednoznacne a neokeca to :o) Ze se mu zrychlil tep, protoze se moc rychle hybal :o)

    Proste sranda. Myslim si, ze zrovna v tyhle oblasti muze zenska hooooodne teoretizovat, ale za chlapa mluvi jen cin.

    OdpovědětVymazat
  74. Ja teda taky nemluvil o orgasmu. Pri orgasmu to u chlapa vypada jako curani, ale neni to ono!

    Jinak ja kdyz si s babou nejsu jistej, taxe zeptam :-)

    OdpovědětVymazat
  75. Ale vy odbihate od tematu! Muzete se vzrusene vycurat nebo ne?
    Ja jsem to na sebe praskl a ted toho lituju!

    OdpovědětVymazat
  76. Radko, z jakýho králíka? :o) Z králíka nevlhnu, teda... :-))

    Roji, u chlapů to nejde, páč maj na oboje jen jednu dirku a tak se to tam musí střídat. U ženskejch to do určitý míry vzrušení jde, v určitý fázi pak zas už nejde... /Vynechávám fakt, že jsou i takový, kterým to i při orgasmu jde, i když nechtěj. :-)/
    Ani já to nemám dycky stejně. Že bych jako napsala Jde, nebo Nejde. Páč je to jak kdy.

    Obecně u savců močení patří k signálům \"přístupnosti\" samice. Říjná samice na blízkost samce a vlastní vzrušení z něj reaguje mimo jiné právě učůráváním.

    OdpovědětVymazat
  77. Roji, ale ty seš z Prahy, ne? Proč píšeš \"su\"?

    OdpovědětVymazat
  78. neucurava samice proto, aby ji u toho netlacil plny mocak? To je asi blbost,ze :o) Ale uz chapu proc se rika, ze nekdo z neceho ucurava ...

    OdpovědětVymazat
  79. Ne, je to spíš lákací signál vizuálně-pachový. :-)

    OdpovědětVymazat
  80. tak to je to ucuravani z neceho/nekoho :o)

    OdpovědětVymazat
  81. Ehm, ne, netlačí ji močák, jo, je to z někoho,/něčeho. :-)

    OdpovědětVymazat
  82. To s tim mockame byla legrace :o) Ale to uchcavani me napadlo hned pote. Vlastne je to perfektni, jak lidove rceni odrazi svet.

    OdpovědětVymazat
  83. Ruli, ja su z Prahy jen castecne. Ja su totiz odevsad :-)

    OdpovědětVymazat
  84. (89) No, já jen, abysme si určo rozuměly. :-)
    (90) Odtajdle nejsi. :-)

    OdpovědětVymazat
  85. mockame je mocakem :o))) Prehazuju pismenka, vynechavam a tak dale a tak dale. Odhaluji bricho

    OdpovědětVymazat
  86. Radkóó, co to děláš? Kde jsi?

    OdpovědětVymazat
  87. Jirko, zrusila jsem se :o) Pro pripadne dotazy jsem na mailu.

    OdpovědětVymazat
  88. Radko, nojono, já tam byla, teď jsem nemohla, jo chápu to, ale to víš...chodila jsem od tebe ke všem..., teď nemůžu, ale ozvu se . Jo, je mi to líto, a jak, ale je to tvoje věc, tak to tak beru, pa A.

    OdpovědětVymazat
  89. Radko,
    do paroma! Já ti chtěla napsat koment, jak máš skvělýho syna (toho, co nežere školní systém), a ono už to nejde!

    OdpovědětVymazat
  90. Lisko, v deseti je prilis brzy, aby nezral :o) Kdyby jsi me videla jak brecim na rodicaku. Ne z litosti ze je \"nespravne nastaven\" nybrz proto, ze je tak ztracen. A ze mu nemuzu nijak pomoct. Kdyz ho necham byt tak je to spatne, kdyz ho tlacim do neceho taky spatne.
    Je mu jedno pochvala, je mu jedno kritika. Je mu jedno skola jako takova. Ja mu jedno nejsem, chtel by me nejak potesit, ale i ja jsem prilis slaba motivace. To co vypada jako opak \"snazivosti\" se muze stat pro dite cernou murou. Neovlivnitelny nicim, nechape co po nem spolecnost/ucitelka chce.

    OdpovědětVymazat
  91. Radko, dyť říkám, že se mi jeví úžasnej! :-)

    OdpovědětVymazat
  92. Abych sem netahala jen ratkoviny - Rulisa se mi také jeví úžasná. Já bejt chlap...

    OdpovědětVymazat
  93. me se jevi taky uzasny, a Ru je uzasna :o) A ty Lisko taky :o) A ja bejt chlap tak uz nic ... Uz nemuzu nic.
    I kdyz pokusy probihaji...

    OdpovědětVymazat
  94. Já bejt chlap, tak se nechcu. Sice úžasná, ale jinak v podstatě dost k ničemu, z chovu už vyřazená, na sport se nehodím a tahat nechcu, takže akorát tak na rekreační využití a eště k tomu vostřejší při ošetřování, kopavá a kousavá... Hm hm...

    OdpovědětVymazat
  95. Rekreační využití - co víc si přát!!!

    OdpovědětVymazat
  96. 102: to zas není tak špatné. Po ženských na rekreační využití je docela poptávka. A ošetřovat se koneckonců zvládneš sama :-)

    OdpovědětVymazat
  97. [102] Já bych se nechtěl ani na rekreační využití. Zabít a zahrabat... abychom byli styloví: zabít, pochcat a zahrabat! :)

    OdpovědětVymazat
  98. (104) Já se nechcu ošetřovat sama! Teda ne úplně sama a zejména ne po využití!
    Ty jo, to je zas debata - Teo, pochcat a zahrabat se na to přesně hodí, to si adoptuju... :-))

    OdpovědětVymazat
  99. tak nekecej a hledej, víš kolik je takových, co tě budou klidně ošetřovat i bez použití? :-)

    OdpovědětVymazat
  100. To nevím, řekla bych, že žádnej. :-))
    A už toho nech. :-)

    OdpovědětVymazat
  101. musela bys prostě oddělit použitelnost k použití od použitelnosti k ošetřování.
    no dobrá, už toho nechám :-)

    OdpovědětVymazat
  102. Ruliso,vzhledem k naší hravosti, vyzkoušela jsem všechno.
    Začala jsem zpívat před...při...i s dítětem v náručí.
    A zpívala jsem! A zpívala jsem hlasitě. Možná, trošinku falešně, ale tak zpívám i bez...no běžně.
    Musela jsem to sem dopsat. Nemohla jsem si to jen tak nechat pro sebe...

    OdpovědětVymazat
  103. Tak proč to mně nejde, kruci! :o)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.