(Optimalizováno pro černobílé monitory)

19. 4. 2008

22.7. 2006 23:59

Exhumace 2

Píšu o tom, čím žiju, nebo žiju něco, abych měla o čem psát?

Píšu to, co žiju, nebo píšu to, co nežiju?

Nebo žiju to, co píšu?

 

 

 

9 komentářů:

  1. Mají horoskopy pravdu, nebo žijeme tak, jak nás dlouhodobě horoskopy (a tím i lidé kolem nás) profilují?

    Nebo je jen jazyk tak ohebný, že se většina žití dá srovnat do většiny slov?

    OdpovědětVymazat
  2. :)..a to se ptáš ?
    Když to vezmu podle sebe, nepíšu co nežiju, neprožívám, neznám.
    Nežiju NIC proto, abych měla o čem psát, to fakt vylučuju.
    Tak ta poslední možnost nejspíš, i když si to člověk musí občas cenzurovat...a třeba přibarvit do růžova - jak by chtěl, nevím..
    No, tady bych asi mohla napsat, že se mi moc líbí článek z března ..Možná..co byl bez kom. a tak si říkám, možná souvislost...

    OdpovědětVymazat
  3. (1) Možná, čoveče. S tou ohebností. Možná jetak ohebný i myšlení...

    (2) Anino já to u sebe nevylučuju. Naopak.
    A ta poslední možnost - člověka trochu vykolejí, když napíše příběh, vymyšlený, popíše v něm něco, co nikdy nezažil, jen si představoval - a ono se mu to pak stane.

    Souvislost tady má hodně článků, ano i ten z března.

    OdpovědětVymazat
  4. :) Můžu si to přepsat do bločku se sladkým koťátkem na titulní straně mezi oblíbené citáty?

    OdpovědětVymazat
  5. A do rámečku fixkou Centropen! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Píšu,protože mám tuhle potřebu. Psát. Psala jsem odjakživa a pak našla ten pro mě nejlépe vyhovující způsob.

    Neptám se, co píšu...ale někdy mě napadne proč.

    Přiznávám, jsem spíš pisatelka, než čtenářka, jiné stránky, než ty své otevírám jen zřídka. Ale někdy docela náhodou narazím...tak takhle nějak by to mohlo být i se mnou:

    http://deviantka.net/web.php

    A tak si myslím, že možná někde zvoní nějaký zvonec, ale...nebývá jen tak konec.

    Krásné dny, Ruliso!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju, Mirko.

    Já se neptáala Proč, to vím. :-)
    A vlastně jsem se tak moc neptala ani Co.
    Spíš, Jestli je někde hranice...

    Ale už je to dávno.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.