(Optimalizováno pro černobílé monitory)

21. 5. 2014

Léto!!

Změna teplot, změna tempa.
Co květen, to nové pracovní šortky.
Je zvláštní, že ty staré se rozpadnou vždycky po zimě.

Moje vlastní auto trpí ucházením zadního pravého kola.
Moje firemní zadního levého.

Správný kameník má být osmahlý, orvaný, s tetováním a děravým chrupem.
Osmahlá jsem od včerejška, ty nové šortky jsem zatím nestihla jít koupit, tetování mám dokonce i stylově vybledlé, a zub mi upadl včera. Korunka z trojky, pahýl taktéž stylový.
Dneska jsem se vždycky zapomněla a zasmála na každého zákazníka.
Každý souhlasil se vším, co jsem mu navrhla.

Dojela jsem uprotřed polí a lesů za městem chodce. Vykračoval si v sytě růžové košili s nabranými rukávy, černé vestičce, černých oblekových kalhotách a černých lakýrkách po pravém pankejtu. Zbloudilec ze svatby. Když jsem přibrzdila před protijedoucím autem, chodec se ohlédl, postarší snědý elegán s knírkem - skoro jsem se zastyděla za svůj vágusovský pracovní vzhled a špinavé popsané auto.Opatrně jsem ho objela, abych ho náhodou nezaprášila.
Elegán ve zpětném zrcátku se za chůze důkladně škrábal v rozkroku.

8 komentářů:

  1. Takže je všechno vpořádku! :-))

    A elegán? Bůhví, co v tom rozkroku dělal, třeba je vysazenej na osmahlé, orvané, tetované kameníky se zubním pahýlem...

    OdpovědětVymazat
  2. Možná ti chtěl zamávat a hledal mávátko:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Třeba tak chodí pořád vystrojený. nejen ze svadby. a napadlo mě co Jirky. už jsi jejich.

    OdpovědětVymazat
  4. Zub už mi paní doktorka nasadila, tak třeba elegána do příště omrzím. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. :-) so šortkami je to ťažké, ja mám problém s vreckami, veľa vreciek mi zvyšuje telesnú teplotu a tým znižuje komfort, ale chcem mať úložné priestory... :-) fandím Ti...
    nemám rád leto - vždy som to vedel, že som čudák... 3 botky ma ešte nesklamali, v 3 bodkách zistím čo som chcel povedať a ako to pochopili ostatní... ;-)
    ...dnes si dávam pivo, veľmi kvasinkové a veľmi nefiltrované a tak fúkam ako uragán :-)
    m.f. alebo vento keď fúkam...

    OdpovědětVymazat
  6. Vento. :-))
    - Po pivu fúkam též, fuk je, zdali flitr či nefiltr.
    - Léto mám ráda. Nemusím totiž nosit botky, ba ani polobotky, stačí mi žabky. Akorát dneska jsem ještě zalezlá, doléčuju si puchejře na ramenou a rukách z pátku.
    - Málo kapes na pracovních kraťasech způsobuje jev, že si neustále někde zapomínám nebo na okrajích hrobů rozšlapávám něco odloženého. Též mě vždy zarazí, co všechno se vejde zcela beznadějně zapadnout do škvíry mezi pomníkem a krycími deskami. Zvlášť když se tam vejde štěteček za sedm stovek...

    3 bodky hotovo. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ja som vravel, že 3 bodky to vyriešia :-D
    furt vento :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš dolejc návod, jak se podepsat. :-)
    To musím přejmenovat z "Jak komentovat" na "Jak se podepsat do komentářů". Furt to nově příchozí nepobírají.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.