(Optimalizováno pro černobílé monitory)

18. 5. 2014

Na tento den

Ke dni matek jsem si koupila nová sluchátka. Na muziku.
https://www.youtube.com/watch?v=MwpMEbgC7DA
Jen to vosolte. Pak to má teprv grády, ne jako z rádia.

Mám ráda něžnou rozbolavělost klavíru, co přejde do bicích.
Mám ráda, že jeden svět nestačí.
Že se dají koupit sluchátka a být kdekoli.
Akorátže když si pustím muziku do těch sluchátek, padám do muziky a padají korektury. 
Padají chlapi, co nejsou.
Padají panoptika v práci.
Nepadá šéf, mám v duši štěstí, že mám zpátky v práci svého šéfa. Z kousek od nebe. (Nebo od pekla? Nechodí podnikatelé do pekla?)
A nejlepší na něm je, že vím, že mi z jeho náklonnosti nehrozí nic, ale vůbec nic víc než ty lepší prémie.
I proto ho mám o to víc ráda.

Je štěstí rád pracovat pro někoho?


11 komentářů:

  1. Myslím, že je. Protože pak práce není promrhaným časem kvůli penězům na žití, ale může být naplněním.

    OdpovědětVymazat
  2. máš víc klidu, když se nemusíš dohadovat ještě se šéfem o kraviny

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, že je to štěstí a ne malé..Dodnes si pamatuji, a nejen z ráce, ale už ze školy na období, kdy jsem někam nechtěla a měla stažený žaludek. Tak to je neštěstí..
    Ve škole to člověk musel nějak přežít, naštěstí v práci, kde není rád, zůstávat nemusí.
    Pracovat pro někoho, kdo si váží toho, co umíš a ještě to ocení, tak to je jiná..
    Ono ani nejde o to, jestli pro sebe, nebo pro někoho, ale o spokojenost.
    Přeju šéfovi hooodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  4. Vy jste tedy struční a k věci. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jinak šéf mi zas odjede, po operaci mu ještě zaveleli lázně.
    Tak doufám, že ho do toho odjezdu do lázní z přemíry aktivity všechno stihnout znovu ne..dne (jeden náš stálý zákazník, když se dozvěděl, že je šéf ve špitále, zahulákal na celou firmu: "Kurvaaa, že vono už ho mrdlo!!!"- A pak kulil voči a přidal několik slov o exkrementech, když jsem mu řekla, že v podstatě jo. :-))

    OdpovědětVymazat
  6. budeš dělat jeho zástupkyni? teda když bude v lázních. A když se vrátí tak pravou ruku.

    OdpovědětVymazat
  7. Nene, tento post už je obsazen. Ten zastává nevztah. :-)
    Ale já jsem v poho, mám jakési individuální postavení. Sice nikomu přímo nevelím, ale ani krom šéfa nikdo přímo nevelí mně. A když potřebuju, můžu si vzít k ruce téměř kohokoli.

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je podobné jak mám já. taky samostatná jednotka.

    OdpovědětVymazat
  9. já ke dni otců naštěstí taky sluchadla nedostal,takže to vnímám až teď,ale celkem jsem překvapenej.
    To bych od tebe nečekal:-)))

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.