(Optimalizováno pro černobílé monitory)

2. 2. 2007

Poslouchám

...právě teď, už asi po tisící...

Jednu z těch písniček, u kterých mi nezáleží na textu. Jednu z těch, u kterých jsem vlastně ráda, že když se strašně nesnažím, tak nerozumím zbla...

Už dlouho ji mám u sebe v odkazech. Zvláštní, jak se k něčemu člověk vrací...

Možná návaznost na předešlý článek. Něco jsem si přebrala.

Možná ji mám prostě ráda.

A tak teď poslouchám. A dívám se. Na dotyky.

A už nepřemýšlím, proč, nebo čím, to je...

37 komentářů:

  1. caveproc jsou vsichni ujeti na cavea? taky se teda podelim, ale na slovech zalezi :)
    je to odkaz na \"moje\" www

    OdpovědětVymazat
  2. NINale babam zamerenejm na sex :) doporucuju jednoznacne tuhle.. reznor, to je idol, i kdyz \"trochu\" sahlej, ale to ho konec koncu dela pritazlivym.. :) opet jsou slova velice dulezita

    OdpovědětVymazat
  3. a do treticevsem se zlomenym srdcem, kteri se citi \"cerne\", posilam tuhle...

    OdpovědětVymazat
  4. ......a preju jim, aby si uvedomili, ze i kdyz se citijou podvedeni, zrazeni, ublizeni, a ze uz nechcou do zadnyho jinyho vztahu investovat, tak ze to byl jen nezadrzitelnej vyvoj, a ze se vsim, co konci, neco novyho zacina..

    jen nedovolte, aby ten vyvoj sel takovym smerem, jako v tomhle klipu

    OdpovědětVymazat
  5. na slovech nezalezi...a jeste teda jednu, kde na slovech opravdu nezalezi.. je to naky fanouskovsky video, uplne uchvatny, i kdyz mi to prijde hodne inspirovany klipem k oceans taky od pearl jam

    OdpovědětVymazat
  6. poslednislibuju, ze uz naposled.. jeste ty oceans.. tam taky az tak na slovech nezalezi

    OdpovědětVymazat
  7. ja to s Cavem mam podobne, nemam potrebu se pidit po textu, ale uz jsi druha kdo na to narazil, a ja pritom nemam vysvetleni proc to tak mam, ke spouste jiny muziky si texty hledam. kdyz se nad tim zamyslim mozna ze pro me je Cave tak silnej uz jen muzikou. dal me napada ze me na nem bavi plout jenom na naznacich, par slov chytim, zbytek dotusivam, mozna me to bavi vic nez mit to presne naservirovane. podobne jako u Lynche. jenze ten to dela umyslne, zatimco Cavea si tak serviruju sam.

    OdpovědětVymazat
  8. A já souhlasím, že nezáleží na slovech, ale na tomhle: \"LA lalala... LA lalali...\" A za tím si stojím!

    OdpovědětVymazat
  9. Jako kapky deště...

    OdpovědětVymazat
  10. Aktérka (8) - Přesně. :-)
    Cavea nijak zvlášť neprožívám, jen tuhle písničku. Přesnej (relativně) překlad textu jsem si před časem našla, ale prostě ho ignoruju.
    A teď si du ponatahovat ty Exíkovo odkazy. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. No, upřímně řečeno, už jsem si ten klip za dnešek pustila asi šestkrát... :-) Ne kvůli hudebnímu aranžmá, ale kvůli nim dvěma. Napadlo mě, že ty jejich dotyky jsou možná tak krásný právě kvůli tomu hororovýmu textu. Aspoň tak to vnímám já. Ona přece hladí mrtvýho... Překlad jsem nehledala, nebylo třeba... V tomhle je pro mě dost těžký se odpoutat od slov, když jim od začátku rozumím. A navíc mám sem tam (čím dál častějc) chuť bejt strašnej sobec, někoho zabít a hodit ho taky do hluboký studny... Ale jak bych si tím pomohla? Tak to radši nechávám plavat...

    OdpovědětVymazat
  12. ...tím ovšem nechci pořít to, co jsem napsala v komentu č. 8. Protože to je to, co na mě zapůsobilo ze všeho nejvíc... Jen jsem se snažila vypátrat příčinu... Ony jsou ale tyhle zpětný analýzy stejně celkem k h... Ale trefila ses mi přesně tam, kde mě to teď taky nejvíc bolí. Kruci. A dík. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. ...popřít... sakra...

    OdpovědětVymazat
  14. Asi jo. Ten text a dotyky. Hořkovřelý. (I když tvrdím, že text ignoruju, tak v pozadí vědomí je.) Ale zdálo se mi to takový už předtím, spíš jsem se nějakej čas bála ten text dohledat, abych nebyla zklamaná, že je to nějakej slaďák. :-)
    Ale pokud jsem pochopila, tak mezi nima i v reále bylo...
    Nedumám nad tím, proč. Psala jsem.
    Jsou věci, který když člověk rozpitvá...

    OdpovědětVymazat
  15. Jo, až teď mi naskočil zbytek, 14 + 15... Za málo. Samo. Jako obvykle.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak už jsme se prolouskala všema linkama. Dík oběma mužským za odkazy, ale bohužel, nechytlo mě z toho nic. Asi su moc vybíravá.:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tos mi, Ruliso, připomněla něco, o čem bych mohl napsat téměř stejné věty, jako ty nahoře... (napsal jsem nakonec jiné - u sebe) :o)

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, tu bytost můžu.

    OdpovědětVymazat
  19. Nejdražší knížka, co jsem si kdy koupil, jsou sebrané texty NC.
    Nelitoval jsem ani minutu :)
    A bodejť by to v klipu nejiskřilo, když spolu chodili :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jo, Mamede, psala, jsem, že i v reále mezi nima... :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ehm... Co jsem tím chtěla... No, asi že on i ten přenos z reálu zdaleka není jen tak, třeba Bartošová se Sepéšim spolu taky chodili a nemohla jsem je (nemůžu) ani vystát. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Nač taky srovnávat Rolls Royce s Trabantem... :-)

    OdpovědětVymazat
  23. No, chvilku mi trvalo, než jsem si na nějakej Trabant pro dostatečnou názornost vzpomněla. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. houby vybirava, proste tomu hovno rozumis.. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Exíku, nějak nemám potřebu muzice rozumět, asi že nemám pocit, že kdybych jí rozuměla, tak by na mě mluvila nějak jinak. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. rekl bych, ze to byla myslenka dne.. az me to u srdicka chytlo, jaks to krasne napsala :)

    OdpovědětVymazat
  27. ...šiš... :-)) Pomsta... :-)))

    OdpovědětVymazat
  28. No ty vole... Pardon... :-))) Chvilku mi bude trvat sebrat ty uši ze země... :-)))

    OdpovědětVymazat
  29. Nějak jsem z toho vedle.Připomíná mi to nějaký druh šílenství mého života a taky můj současný vztah.Díky za ten klip. N.C. jsem měla ráda asi před lOti lety, úplně jsem na ten jeho srdeční hlas zapomněla.
    Prostě krásnej zážitek takhle v neděli podvečer..:o)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak teď si připadám trochu nepatřičně... Komentář 33 byl samozřejmě k 31, zatímco Sára se evidentně vyjadřovala k jádru původního Rulisina článku... Já vim, že jste to všichni určitě pochopili, ale když tak koukám na ty příspěvky v diskusi pod sebou, málem mě z toho omylo... :-))) Bože...
    Byla jsem tak \"drzá,\" že jsem henryleeovskej link přeposlala už v pátek někam, kde jsem si říkala, že snad padne na úrodnou půdu... No a... padl. Na mě. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Ruliso,musím Ti ještě říct, že si dnes ..a dnešní den mám tedy krizový..pouštím ten klip.A pěkně u něj fňukám:o))

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.