(Optimalizováno pro černobílé monitory)

30. 12. 2007

30.12. 2007

...
pf08

35 komentářů:

  1. Taky tak... nějak...
    Ale až zejtra, jo? :-)
    Pfuj, pfuj, pfuj!

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně kobyle... Bude to hodně potřebovat.

    OdpovědětVymazat
  3. no panečku...a jak se bakelit najednou hodí :-))) Taky na Tebe plivu, Ruliso. Symbolicky samozřejmě, ve stínu Aktérky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Photofiltre 9. Kdybys viděl originál... :-(

    OdpovědětVymazat
  5. P.S.: já vím... ale aspoň na chvíli

    OdpovědětVymazat
  6. už mám PF Studio, heč... a nemůžu vynachválit :-) ...právě mi hraje v rádiu Bobek. \"Veď mě dáál, cesto máá...\" a hodí se to k fotce společně s pocitem \"že chci zanechat za sebou stopy\" co nebudou nikomu vadit...

    OdpovědětVymazat
  7. No dyk devítka je Studio. :-)
    Konečně kontinuální doostřování, hurááá...

    OdpovědětVymazat
  8. a jo... a vrstvy taky hlavně, ty chyběly, dvakrát hurááá

    OdpovědětVymazat
  9. Vrstvy se daly nafixlovat Arithmeticem pluginem. Ale na to doostřování nebylo ke stáhnutí nic. Nebo já aspoň nic nikdy nenašla.
    Akorát teď trochu bojuju s angličtinou. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Arithmeticem pluginem... :-)) Hezký. Skoro jak nějakej latinskej název. :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. No, a ani nechtěj vědět, jak to my latiníci vyslovujem... :-))

    OdpovědětVymazat
  12. :-)) Myslím, že něco tuším... Ale to neva, dokud vyslovujete, je to dobrý, pamatuješ? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. No jo, to mi připomíná, že bych měla začít dělat ty přesvánoční domácí úkoly... :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,moc nevím, o čem je tu řeč, ale je tu PFka, tak taky všechno pěkný Ru a vám zde v Novým Roce.

    OdpovědětVymazat
  15. Anino, o chytřejším bráškovi toho, v čem taky upravuješ fotky. :-))
    Díky za přání.

    OdpovědětVymazat
  16. ..dobry rok 2008 Vam vsem..

    OdpovědětVymazat
  17. Ne ze bych vas chtel za kazdou cenu drazdit, ale pred chvili jsem se koupal v Atlantiku. Uz se ochladilo, je prijemnych 27 st. Tak se tam v ty Siberii mejte fajn... :-)

    OdpovědětVymazat
  18. aTeo, ne za každou cenu, ale za lacino rád. :-)))

    Teore, dík. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. haló Rulisó... jak vypadá Nový rok tam u vás? :-) ahój! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Sníh, ohňostroj, petardy, halekání na návsi, kočka naježená, koně sebou škubou potmě ve stáji, kdybysme rozsvítili, asi by proskočili zdí...
    Nejšla jsem tam, letos, každej rok mám z toho pak opar.

    OdpovědětVymazat
  21. a.. soused má na zimmerfrei ubytovaný Němce, tak počítám, že mě do rána ještě čeká menší lekce AllesGute :-)

    OdpovědětVymazat
  22. :-) silvestr se psem a lahví porta taky není po několika letech až tak k zahození :-))

    OdpovědětVymazat
  23. Z portskýho děsně bolí hlava... Bacha na to... :-)

    OdpovědětVymazat
  24. neřadím se mezi začátečníky :-) přehánět se nesmí nic, to dá rozum... nebo ty zkušenosti, ale někdy se spíš dá říct: \"Opakování - matka moudrosti\" :-) Lahev je v půlce a končím :-)

    OdpovědětVymazat
  25. dobrou noc a bezbolestný Nový rok přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  26. eh... ta 25 nevypadá tak, jak jsem chtěl...mezi začátečníky... mám na mysli spíš mezi ty, co prošli podobnými stavy už několikrát (až zbytečný počet) a pak teprve to byli schopní pochopit a chovat se podle toho :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jasný. :-)
    U mě bezbolestně, za celej večer dvě deci bílýho. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. sahám si na hlavu, uvědomuji si ji a.... \"U mě taky dobrý!\" :-)

    OdpovědětVymazat
  29. No jo, ty máš jinej metabolismus, já po půl flašce portskýho půl dne nežila. :-)

    OdpovědětVymazat
  30. RulisoTAkze preji taky uspesny novy rok a hlavne zdravi uplne vsem clenum rodiny. Tomu nejvetsimu obzvlast!!!!

    OdpovědětVymazat
  31. Radko, vyřídím staršímu synovi. :-))

    OdpovědětVymazat
  32. Eeh, už mi vysvětlili, že blbá su já, žes určitě myslela kobylu. :-))

    OdpovědětVymazat
  33. Kdopak ti to vysvetlil,he? Ale je klidne mozne ze syn je vetsi nez kobyla :o)) Dnes clovek nevi....

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.