(Optimalizováno pro černobílé monitory)

13. 12. 2007

Vylemtaná

Vytlemená. Vymatlaná.

Při snaze z včera rezolutně zašpuntované načaté flašky medoviny vytáhnout špunt zubama jsem si rozbila ret.

Tvořím dlouhé věty. A to sem eště skoro nepila.

A blbě vidím.

Někdy to má svoje výhody, třeba v uklízení, někdy nevýhody, taky v uklízení. Brýle zapomínám v autě, (jak si je tam zapomínám nandávat, páč tady u nás beztak jezdím popaměti), takže do vysávání nebo zametání se pustím, až když mi upadne jehla nebo padesátník (víc ze mě poslední dobou nepadá) a pokleknu hluboko k zemi. Ale na maštali, kde je smetí většího rázu, zas naopak neustále hrabu po lopatě a hrnu se tu do jednoho, tu do druhýho boxu sbírat tmavý hromádky ze slámy, řkouc, Hele, tamhle jsme přehlídli hovno... - ale sotva škubnu za dvířka, milé hovno udělá frnk a rozletí se mi ke stropu.

Zatracený vrabci.

Mám nejchlupatější kobylu z celý naší sebranky. Taky jako jediná se ta moje každej den ve výběhu s gustem válí, za jakýhokoli počasí.

Pak po mně loupe okem z bahenního příkrovu, když jí drhnu kožich a nadávám do všech možných druhů zvířat s ní zdaleka nepříbuzných.

Už mi z toho rtu neteče. Zalepila to medovina.

Měli lidi taky dřív takový problémy s identitou? Jako my, ve věku internetu? Že se na něm stáváme někým jiným, abychom více mohli být sami sebou? Abychom se naučili být...

Bůh byl ve svých identitách trojjediný. (Oprava: Je. Pardon.) My, děti internetové, častokráte jsme z tohoto pohledu více než Bůh.

Trojjedinost Boha jako začátek specializace.

O čem to kecám, probůh...ࢀ

Je zvláštně hezký být zamilovaná do neznámého muže. Do kousku jeho duše. Zachytávané v odrazech. Takový okouzleně tichý štěstí.

O čem to...

Zítra už si ret nerozbiju. Je vylemtáno.

68 komentářů:

  1. Se Svatou trojicí mám docela problém. Otec, Syn A Duch. Přičemž Marie Panna počala z Ducha svatého. Nejprve tedy musela existovat Svatá dvojice. Pak se ve vhodný okamžik změnila v triumvirát, když se zapojil Syn. Nějak mi to hlava nebere... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No, já ti neporadím, snad jen že syn tam byl asi pořád, něco jako skrytej potenciál, akorát se krzevá tělo ženské zhmotnil. :-)
    Du střízlivět vleže, měj se svěže. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám plyšováho psa Alíka a plyšový prase Růženu. Trojjediný (a tudíž i vzájemně zastupitelný) jsme... odjakživa. Ty zas blbneš na kvadrát, viď, mami? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. A přece se chlastá!

    Hurá, Rulisa píše. A hned všechno najednou. Ať žijou létající hovna! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jsou lidi (nebudu se jmenovat) co je k vysavani nepohnou ani bryle ani pokleknuti :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno najednou, ano, dcéro, to si piš, konečně, hurá, však se taky snažím moc neklekat! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. (Už mě svrběla ruka to napsat... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. (no, to třeba taky... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nebo že čekáš, až se to všechno začne vršit a vrstvit - ostatně KOPKA, kterou jsem musela přepsat pro potvrzení minulýho komentáře, je toho jasnym důkazem. :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Jó, když jsme u těch hoven ... Aleko teď psal o tomtéž.

    OdpovědětVymazat
  11. Aha, Aleka nečtu. Kouknu. :-)

    Jo, vršit a vrstvit a sbírat a plnit...
    Podzim je pro mě dycky děsně placatý období.

    OdpovědětVymazat
  12. Pokud hovna litaji tak je aspon sranda. ja travim veskery cas vymluvami proc se mi nechce uplne vsechno. HOvna u toho litaji taky, tak je to dobry.

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se taky nechce, ale nechce se mi ani hledat na to nějaký výmluvy, prostě s emi enchce a šmytec. :-)) Pak buď du a udělám to, i když s emi nechce, páč to jinak nejde, a nebo na to hodím... bobek... :-) A ty se mi teda doma vrší až kam! :-)))
    Lidi zlatý, já teprv dneska nakupovala suroviny na pečení, teprv včera jsem zjistila, že už za jedenáct dní spadne bomba... Ach jo... :-(

    OdpovědětVymazat
  14. OT:Richard Müller není vylemtaný, vytlemený a vymatlaný tvor. Ba právě naopak! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ruliso!!!TAkze ted ja:o) Nemam darky pro nikoho, nemam uklizeno, nemam napeceno ani jedno cukrovi, nemam stromecek, nemam jedine svetylko a jedinou svicecku. Proste nemam NIC k vanocum :o)) Ale umim si to zduvodnit :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Mami, a co sou to vlastně ty Vánoce? :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Jo a nemam nakoupene suroviny. Chystam se ze to udelam v nedelu. Nakoupim suroviny. A kdy budu pect cukrovi jeste nevim ale tipuji ze pristi tyden o vikendu. Jeste ze jsou volne dny pred stedrym vecerem :o) Bude to stylove. A jdu si na Vas vsechny pripit cervenym vinem. Na zdravi!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  18. Zdravím vás - Radko - jsem přesně jako ty - nemám VŮBEC NIC. Je to asi poprvé v životě, vždycky jsem pekla s dosti velkým předstihem. Letos ale mám výmluvu - skutečnou! - bolí mě záda - nemůžu. Nemůžu uklízet, nemůžu píct - o dárcích už vůbec nemluvím. Že by letos konečně byla pohoda - že jak vánoce vůbec nejsou?

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám jeden dárek - ten, co si malej vybral, když byl se mnou nakupovat a ukecal mě hned na místě. :-))
    Jo, a pak mám knížku pro maminku, tu, co jsme já zapomněla dát loni. :-)))

    Píct začnem v sobotu. Asi. Možná. :-) Já musím s menším, chci, dokud ještě chce on. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. P.S. Teo, po tvým komentáři mám pocit, že ani ne tak Richard Müller, jako aTeo. :-))

    OdpovědětVymazat
  21. Rozrazit ret o láhev?A odšpuntovat zubama? Jak to potom piješ - rovnou z flašky?

    Jestli ano, jsi můj člověk. Jsem línej po sobě mýt štamprličku, tak to klopím z flašky :o)

    OdpovědětVymazat
  22. Nee, pak už z duritky... :-))
    Mi ten špunt rukou nešel, no... Pivní umím o futra, ten zubama nedělám, na to už mám naprd zuby. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Teda - prdět skrz zuby, že se nestydíš! :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Ruliso,\"Je zvláštně hezký být zamilovaná do neznámého muže. Do kousku jeho duše. Zachytávané v odrazech. Takový okouzleně tichý štěstí.\"

    A tohle zaujalo mě...o tomhle já chvíli přemýšlela.

    Ale...na nic víc se neptám.

    OdpovědětVymazat
  25. Nic víc ani není. :-)

    Aktérko, jsem přece mistr! :-)) A nebo že by jinak? - \"Když jinak nemohla, drtila prdy mezi zuby...\"
    Ježíš, a zse jsme tam... :-)))

    OdpovědětVymazat
  26. Bych tě náhodou dneska směle přestřílela... :-)))

    OdpovědětVymazat
  27. Ru, tak otvírej ty flašky nějak jinak :)
    Věřím, že medovina zalepila alespoń dočasně a nejen ret.
    No, jinak jako Mirka, taky se mi to líbilo, tak říkám trochu zalepené štěstíčko...a řekla bych, že lepší, než kdyby bylo zaslepené.

    OdpovědětVymazat
  28. Teda Ru, docela jsi mi chyběla. Teď si to uvědomuju ještě víc.

    Nemělo by se ve slově Trojjedinost psát tři J? - když je to troj: TROJJJEDINOST.

    OdpovědětVymazat
  29. Anina:
    Taky se mi to líbí. Něco, co hřeje.
    Otvírání flašek budu řešit, až bude nějaká flaška, zatím došly.:-) (Nechce někdo přijet na návštěvu?:)))

    Liška:
    Díky. Občas potřebuju zalízt bez škvíry.
    Trojjjedinost jako bananana... :-)

    OdpovědětVymazat
  30. asi se mi budete chcetat, ale ja po 30 letech hledani TED objevila pisen, ktera me okouzlila v 16 letech natolik ze jsem se naucila hrat nakytaru, a s odeziranymi anglickymi slovickami jsem tohle lepidlo hrala furt dokola na vecircich. Paneboze, to byly casy kdyz se trpelo laskou. ehm.
    tak tady je ten zazrak: http://www.youtube.com...azaieIk-4M

    Ona to totiz zpivala Hegerka, original Brel, ale TUHLE verzi, kteru mi muj tatinek vymazal za starickeho mono magnetaku ve snaze vytrhnout me ze sneni, tuhle verzi jsem nasla az ted. HOWK

    OdpovědětVymazat
  31. My se ti nebudem chechtat, my tě budem obdivovat, že vydržíš hledat třicet let. :-) A budem to bráti jako znamení, že lze i po třiceti letech najít. :-)
    Znám tu Hegerčinu verzi.

    OdpovědětVymazat
  32. Pro me to bylo neco symbolickeho, navrat k necemu co jsem chtela navzdy smest z povrchu zemskeho, rozdupat, zaslapat, znicit. dokonce jsem teprve ted zjistila ze tenhle zpevak nazpival tohle:o) http://www.youtube.com...re=related jsou to rocniky 1974!! Vykopavky nejtezsiho kalibru. Byla jsem u holicky, nechala se ostrihat na dvacitku a premitam co s nacatym zivotem. Jdu otevrit flasu. Do prdele!

    OdpovědětVymazat
  33. Co s načatým životem... přesně...

    OdpovědětVymazat
  34. Asi obětuju pečivovej rum. Takovej grog k dělání těsta na vanilkový rohlíčky je docela stylovej, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Urcite :o) Takze jeste jednou original a tvurce. http://www.youtube.com...re=related Tam je snad vizualni zazitek snad jeste lepsi nez ten hudebni :o)

    OdpovědětVymazat
  36. Ru, já tam rum nedávám a jsou dobrý.
    Já ten svůj život ani necejtím jako načatej, spíš skoro jako \"dočatej\"
    Hele s tímhle si mi nasadila BROKA, ne brouka, do hlavy...
    Že se na něm stáváme někým jiným, abychom více mohli být sami sebou? Abychom se naučili být...

    Ahoj Radko, já se už vůbec smát nebudu, ale psát víc nebudu, protože to by jste se tuplem zasmáli...jen... Hegerka na tu nedám dopustit, pak taky vzpomínky na písničky, co jsem hrála na kytaru kde se dalo a děsně to žrala, a co tohle..já mám ráda i písničky z pohádek, naprosto infantilní, ale pro mě pěkný.
    A že bych se taky nechala střihnout na dvacítku..A jak jí to mám vysvětlit :)))

    OdpovědětVymazat
  37. Anino, rum dávám do sebe, ne do rohlíčků... Obojí je dobrý, rohlíčky i já. :-)
    Hegerka je moje vzpomínka na dobu, kdy já malá holka jsem měla doma velkýho bráchu... zrovna si pouštím Lásku prokletou. :-)
    (A tuk na rohlíčky se mi vedle váhy na kuchyňským stole roztéká, lásko prokletá...:-)

    OdpovědětVymazat
  38. Slib že zůstaneš, že zůstaneš rád, i když je to lež...
    Du vážit.

    OdpovědětVymazat
  39. nojo, je videt ze se blizi opet moje dny :o) To jsem vzdycky lehce oblouznena. takze text prosim zde: http://www.diskografie.cz...okleta/ Ja se postupne prokousala uplne vsemi verzemi, nejvic je francouzskych, ale i cinska :o))) Az jsem skoncila u Piaf a jejiho posledniho milence, krasavace Thea, ktery ji drzel za ruku kdyz umirala. Jak dojimave. Loucim se, pokud bude jasno nezapomente za padaji hvezdy!!! Na jihovychode.

    OdpovědětVymazat
  40. :)..dobrou a dobré vážení i zvážení :)

    Radko, tak jak na tu dvacítku, odpověď nikde..jen asi JABKO, nebo co...

    Zdá se, že jsme dokonale oblouzněny a poblouzněny...ale to nevadí, když padají ty hvězdy...

    OdpovědětVymazat
  41. A vůbec, proč na dvacítku, budu skromná a postačilo by mi na třicítku :)

    OdpovědětVymazat
  42. Jo, dík za oživení toho textu, pár slůvek už mi vypadlo :)
    Už mlčím...doufám...

    OdpovědětVymazat
  43. Díky, pobavila jsi mě létajícími hovny. A nejen, potěšila mě upřímnost a otevřenost? Proč já tě vůbec nečtu? když jsi tak výborná? Jo, už jsem si vzpomněla, mě vždycky nadchne to, co napíšeš, ale několikrát jsem se bohužel začetla i do nekonečných a rozmělňujících debat pod tvými příspěvky, které mě svým nimrajícím charakterem divže neunudí k smrti... takže pro debatu zapomínám na text. Nečíst diskuzi, a je to dobré.

    OdpovědětVymazat
  44. Jenia, Ru je určitě dobrá..no, ty diskuze, osobně to beru tak, že už to k jejím článkům tak nějak patří, že ví, že i to má svůj význam, byť se může někomu jevit jako blbej a bez obsahu...Jaký to vím, ale neumím definovat...
    No, doufám, že jí to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  45. Mezi texty a diskusemi je oddělovník.
    Naštěstí.
    Ano, někdy musím chvíli počkat, než jsem schopná diskuzi si oddělit od toho, co jsem napsala.

    OdpovědětVymazat
  46. Anino, záleží na článku a na konkrétním komentu. Někdy se pod něčím pro mě čerstvým sejdou i tři čtyři, který mi přijdou, jak když se sbíhají hyeny a dělají co můžou, aby to, co je vcelku, roztrhaly přežvejkanejma kecama na kusy.
    Ale čas to nakonec otřepe všechno. :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Hyeny se tu a tam objeví všude, myslela jsem to tak nějak většinově...jak to u tebe znám...

    OdpovědětVymazat
  48. Dobrý Ani, vždyť víš, že nevadí. :-) Blbý bez obsahu... Jak jsem psala Teovi u minulýho článku. :-)
    Ty nabubřele sebevážný, jakej mají hodnotnej nebo ke článku opravnopřínosnej obsah, jsou daleko horší. :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Dík Ru, věřila jsem, že vím...teda doufala...

    OdpovědětVymazat
  50. Ale ty diskuze nejsou hloupé. Takhle to míněno nebylo. Jen nějak zavádějící a rozmělňující - a člověk si to nějak organicky spojuje s tím článkem... a někdy mám pocit, jakoby mu ta diskuze škodila. No nic, moje deprese se opět prohloubila, že působím jako blbej nadutec. Ufff.

    OdpovědětVymazat
  51. A ony ty komenty k tomu patří, a vlastně i ta diskuze, prostě jako normálně na chatu, když se tlachá, já si na to prostě musím zvyknout. A zařídit se podle toho. Doufám, že jsem se nikoho z diskutujících nedotkla.

    OdpovědětVymazat
  52. JenioMe jsi se nedotkla :o) Clanek je monolog a diskuse je dialog. Clanek je myslenka a svet autora a diskuse je vnejsi svet, to kam to autor vyplivuje.

    Pro me jsou znamenaji diskuse vic nez clanek. Ctu si z nich. Ucim se z nich. Nejvic se dozvim z diskuse.

    OdpovědětVymazat
  53. Jenia, mě taky ne, jen jsem to chtěla napsat, fakt ne :)))

    OdpovědětVymazat
  54. Diskuse a článek jsou dvojí o dvojím různým. Já jsem opravdu radši, když se diskutující nesnaží mermomocí diskutovat ke článku. Jsou často o trochu (někdy dost) jinde než já (rozuměj myšlenkově, pocitově, náhledově). Takže takový snahy vyznívají buď křečovitě snaživě a podbízivě, nebo prostě hloupě. Eventuálně obojí. A některý seberádoposlouchačský rádobyvhledy, rádobyrozbory a rádobyvysvětlovátka jak ve škole, co tím básník chtěl říct (pro mě hloupý kuchání, notabene zaživa, když je to brzy po vzniku článku) ho shazujou daleko víc, než když jsou pod ním odbočky jinam, srandičky a v podstatě přátelský slovní přestřelky... Volně na téma. A nebo už úplně od tématu.

    Článek je (pro mě) ucelená záležitost. Psaná sice na čtení pro ostatní, ale jen moje. Protože slovíčko za slovíčkem, od prvního až do toho nejposlednějšího, jsem ji z reálu vyfiltrovala a vymodelovala já sama sebou.
    Kdežto diskuze je otevřená, je to takovej krásnej společně uplácanej sněhulák s mrkvovým nosem. :-)

    Jenio, svou nechuť vůči dlouhým diskuzím dáváš najevo i jinde, tak to neberu osobně. Upřímně - jsem ráda, že se ti moje psaní líbí, co se budu přetvařovat, že je mi to jedno, že jo... :-)) Ale trochu si svoje území jsem zvyklá chránit, i svoje hosty na něm. :-) Nejen před arogantníma samolibýma chlapama mávajícíma ostatním před nosem tu svým věkem, tu zdravotním stavem, tu vzděláním, tu úžasnejma zásluhama... Ale některé (ne, Radku nee:-))) nutno i před ženskýma zvyklýma zahulákat bez servítků na plnou hubu, co je zrovna popíchne. :-)
    Nic ve zlým. :-)

    OdpovědětVymazat
  55. No, nevztahuji si to osobně, protože nejsem zvyklá až tak moc hulákat na plnou hubu, co mě zrovna popíchne, a vpodstatě vůbec hodně málo na bloguje diskutuji, a taky si ani nevybavuji, že bych někde projevila nechuť k dlouhým diskuzím. Je tu pět šest blogů, ke kterým píšu komentáře, a domnívám se, že možná jsou scestné, ale každopádně jsou slušné. Aspoň doufám, že je takto ostatní vnímají. Takže pokud máš pocit, že musíš bránit své návštěvníky, nejspíš jsem tu píchla nechtěně do vosího hnízda - a pro mě je to povel, že do tohohle hemžení prostě patřit nechci. Nic ve zlém, ruliso. :-) Přeji hezký advent tobě i tvým návštěvníkům. :-)

    OdpovědětVymazat
  56. Ale vlastně ještě naposled, já to mám vlastně taky tak jako ty, že něco vypotím, a pak si ty komentáře většinou nespojím s tím, co jsem napsala. Takže když mi někdo odpoví na něco přímo z toho příspěvku, já jsem lehce zmatená, o čem to mluví a píše. Ale čtenář, který sem - nebo ke mně - přijde zvenku, to vnímá úplně jinak. Vnímá to jako celek. Vážně to tak je. Což znamená, že se musím zamyslet i nad sebou. Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
  57. Jenio :o)Ano pises slusne komentare. Poselstvi ktere sdelujes je hezky zabalene.

    OdpovědětVymazat
  58. Radkotomu nerozumím, chceš říct, že mé poselství je neslušné?

    OdpovědětVymazat
  59. JenioNeeeeee, ale muze zranovat stejne. Na obalu nezalezi. Slusnost/neslusnost jsou pouze vnejsi slupky.

    OdpovědětVymazat
  60. Milá radko, já jsem tady ustřelila, a jsem si toho vědoma. Prostě jsem řekla nahlas svůj názor, který si spousta lidí moudře a rozumně nechá pro sebe. Protože proč? - protože jsem idiot. Včera jsem si tady sypala popel na hlavu a horempádem jsem se omlouvala. Poté prohlásila rulisa, že je třeba chránit (přede mnou) její hosty. Je to slušné nebo neslušné? kam bys zařadila tenhle rozčepýřený a bojovný rulisin postoj? Při vší úctě k ní, jako bloggerce a člověku - já to za příliš slušné rovněž nepovažuji. Jako reakci na můj názor, že si nedokážu spojit její vynikající příspěvky a nekonečně tlachavé jakobyfilosofické komentáře. Možná prostě jenom nemám ráda tohle nimrání, tohle šťouchání klacíkem do hovínka. Ale není to můj prostor ani můj problém. V tom máte pravdu bezesporu.

    OdpovědětVymazat
  61. Jenio, nejde o neříkání názoru. Jak vidíš, taky říkám nahlsa svoje názory, a jak si můžeš přečíst ve vedlejší diskusi, taky s eto leckomu nelíbí. Radka jakbysmet. jen tocvhce umět ty názory nejen říkat, ale i přijímat. :-)
    A nevoffrňout se stylem \"tak když vám nebvoní, co jsem řekla, tak já sem teda nepatřím. \" :-)

    A ad 59/60 - vybavuju si nejmíň dvě diskuse u Mirky, kde ses taky vyjádřila patřičmně opopvržlivě k dlouhým diskusím. I u Radky jednou. :-)

    Ctím lidi, co říkají svý názory, líbí se mi to. Je to pro jednání mezi lidma daleko jednodušší. Ale musí to být oboustranný. :-)

    OdpovědětVymazat
  62. Ad (61) - přesně - takový to lehký zmatení, že o čem ten druhej vlastně...
    Jo, taky jsem se to docela horkotěžko učila, uvědomovat si, připomínat si, že zvenku to vypadá jinak, a že když to pro ty druhý píšu takhle na blog, s diskusí, tak tohle k tomu patří.

    OdpovědětVymazat
  63. Délka diskuze není problémem, opravdu ne.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.