(Optimalizováno pro černobílé monitory)

25. 10. 2014

Druhý

Nalítnout.
Je ulítnout. 
Na svých touhách po něčem, co není a nebylo, ale člověku to tak strašně chybí, že to tam vidí.
Nenalítávám jiným, jen sama sobě. 
https://www.youtube.com/watch?v=dFt1J4pXR54
  
Nalítávám svojí neschopnosti být žena. Chovat se jako žena, přiznávat se stylem chování, myšlení, řeči, že jsem žena. Přiznávat se, že strašně, strašně potřebuju, abych pro někoho tou ženou, obyčejnou, slabou, laskavost, vlídnost a ochrannou shovívavost lásky si zasluhující ženou byla.
Jediné, kde to umím říct, je sex.
    
Jenže proč by měli muži slyšet v sexu něco, co ve slovech není...
    
A tak se snažím aspoň nevidět, že oni neslyší. 
Nevidět, že po noci, kdy byl pro mě kontakt vším, kdy na jeho kůži jsem sama sebe z kůže svlíkla až na kost, si ráno při loučení vezme do náruče psa a předvádí mi, jak se spolu mazlí, tvář na tvář něha sama, úsměv a spokojenost... a já... mezi dveřmi tam stojím... - přece od chlapa nic nepotřebuju... prý... 
   
Snažím se. Nevidět a vidět.
Ale nejde si něco myslet a nějak jinak se chovat.
A chovat se podle toho znamená ty představy nechat zabít.
   
S každým dalším puknutím mi ubývá sil i schopnosti dávat někomu dalšímu, tomuhle jsem dala, ani neví kolik, vůbec to nepoznal, nepochopil, jen prý "bylo vidět, že to děláš ráda..." 
    
Proč si na důvěru vždycky najdu chlapa, co mi tleská za technický provedení, a nevidí, že ta objetí a přijetí patří jemu, ne sexu...
    
Nechce vidět. 
   
Možná to vím.
      
Druhý synergický bod. 
Poslední.

40 komentářů:

  1. Nebuď smutná Ru, ukazoval kolik nehy je v něm. Hladil psa a díval se na tebe... takhle moc umím mít rád. vidíš? Nebuď smutná... dal Ti vše co umí dát. MOdré z nebe dát neumí. Když se podíváš do mužských očí tak vidíš že tam jsi. se v těch očích zrcadlíš... Bylo vidět že to děláš ráda. Pochválil tě, tak jak si myslel že tě potěší. Byl to dobrý chlap, chtěl ti udělat radost. co čekáš víc...

    OdpovědětVymazat
  2. chlapa ta citová vyprahlost děsí, neví co s ní - pokud si teda vybíráš určité typy chlapů. ale tohle jeho ocenění směrem k tobě je třeba jeho jemné vyznání na které si on troufá, protože prostě tak suverénně působíš.
    nevím.
    jen mi prostě přijde, že ty sama máš jinou představu o tom co by si chtěla od něj slyšet a vidět (tvá citová vyprahlost).a na druhou stranu ty bys nesnesla takového, klasického prvoplánovaného chlapa cíťu - romantika. připadal by ti trapný a nedůvěryhodný....
    a druhý odstavec co píšeš o sobě je taky zajímavý....chceš jí být a nejde ti to....a tak to tím pádem navenek působí na chlapa zvláštně, jako bys hrála hru sama se sebou na schovávanou.....a z toho plyne i to, jak na tebe ten chlap reaguje... snažíš se mást toho chlapa a zároveń mateš spíše sebe....je to trochu (pro mě) začarovanej kruh. ten druhý odstavec je pro mě klíčový. Omlouvám se za upřímnost, nechci zrańovat. dál a hlouběji to pitvat nechci, ani nechci nic vymýšlet a nic radit - napsala jsem jen to, co mě v tvém článku zarazilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky.
    Ještě furt doufám, že jo.

    OdpovědětVymazat
  4. Ru, co znamena druhy synergicky bod a co je prvni?

    OdpovědětVymazat
  5. Ru, jo nebuď smutná, myslím, že zatím nemáš být fakt z čeho, ale já nejsem ve tvý kůži.
    Je fakt, že na vztazích je opravdu těžké, zvlášť když něčí reakce ještě tak nemlůžeš znát, ani jejich důvod..
    Myslím si, že mi ženský citlivky, některé věci až moc řešíme a nemyslíme to špatně.
    Někdy jsem si myslela o někom že to myslí a chová se tak, že mě to ranilo a třeba časem jsem poznala, že mě vůbec ranit nechtěl jen to prostě viděl jinak, než já a tak reagoval i jinak, nejlíp jak uměl.
    A já po něm chtěla tu reakci takovou, jak bych reagovala asi já a myslela jsem si, že tak by to bylo správně.
    Pokud se poznáte víc a řeknete si co komu nepřipadalo zrovna fajn vzájemně, ono se to trochu vy - do- ladí, člověk si zvykne na druhého reakce, pokud nebudou nějak pro něj nesnesitelné. Stejně to máme každý v hlavě přece jen trochu všechno jinak a to se jen tak nevytratí.
    Držím palce moc !

    OdpovědětVymazat
  6. jojo dík. našla jsem. druhé propojení všech nitek... beru to jakože poslední v pořadí. v řadě.

    OdpovědětVymazat
  7. Ru, ještě si myslím, proč v sobě tu ženskou , co potřebuje i tu oporu schovávat..potřebuje ji každá myslím.
    A chlap, co tě má rád ti ji rád poskytne, jak umí. Myslím, že kdyby neměl ten pocit, že ho taky potřebuješ, tak si bude připadat zbytečnej asi..to i mají už tak od přírody chtít ženskou chránit.
    Možná se my, co jsme celkem samostatný, nebo si tak připadáme se bojíme od nich něco brát, abychom neotravovaly atd. a nebrali nás za zlatokopky, ale to už je o jiném.

    OdpovědětVymazat
  8. 10
    :-)

    11
    Ano. Obě ty myšlenky.

    Občas (často) potřebuju něco napsat a poslat někam do světa, od sebe pryč, aby se to i mně v hlavě seskládalo trochu jinak. Obvykle rozumnějc.
    Dík.

    OdpovědětVymazat
  9. Nojo, ještě se tolik neznáte, tak nejste zvyklí na reakce toho druhýho a jejich významy a jací jste a tak - jak tu už bylo řečeno. "Bylo vidět, že to děláš ráda" může být urážka a necitlivost, ale i naopak pochvala a opatrné přiblížení. Přece v počínajícím vztahu ten chlap přece neřekne: "Připadá mi, že mě máš ráda" nebo "Bylo vidět, že mě máš ráda." To nemůže udělat, to by byl blázen, takhle skákat s poměrně neznámou ženou do takové až vazby... protože tuší, že pro ženskou "mít rád" je vnímáné nějak dlouhodobě nebo aspoň s nadějí dlouhodobosti. Kdežto pro chlapa je to výrok o daném momentu. Já jim věřím a věřila jsem, když říkají "Miluju tě." Tisíckrát. Jo, ale znamená to jen: teď v tuhle chvíli tě chci. Oni se moc bojej nějakejch "následků" a pout a závazků, asi. Ten můj typ chlapa, po kterým já se nažhavuju, je právě takovej.
    A já jsem to od nich už asi taky chytla :(

    Klíííd. Na začátku se to rozžhaví nebo i přepálí jen se udržovat v klidu sám i vzájemně a udržovat kontakt s klidným přesvědčením, že něco bude dál.
    To se lehko řekne, co?! :-))))
    Píšu to sem, protože je to přesně to, co já potřebuju, aby mi v takový situaci někdo řek. Nebo radši víc lidí aby mi to řeklo. (Ale ty dost možná potřebuješ něco jinýho, to nevim :-)

    OdpovědětVymazat
  10. v posledním odstavci za slovem přepálí mi vypadl středník


    OdpovědětVymazat
  11. Jak to prosimtě děláš, ru, že ti teď ty vhledy a rozuzlení tak nalítávaj?
    Že máš hned další! Paráda.
    Asi že ty dva souvisí, co... nějak z tvý původní rodiny.

    Není přitom určitě zrovna nejpříjemnější rozpoložení, ale zase ten úspěch, žes něco rozklíčovala a že jedeš jak drak! Dobrý, žejo!

    OdpovědětVymazat
  12. 13
    Ne, něco takovýho. ;-)

    Pocity, činy a slova jsou v téhle fázi nepoznání se natolik nekompatibilní, místy až antagonistické, že to vyhazuje z rovnováhy.
    Časem se pak upřesněním až změnou přiřazených hodnot všechno přeskládá a něco z toho vyleze. Počkáme, uvidíme, vlastně je to fajn etapa, proplítat se mezi "cokoli".

    15
    Ano, z původní rodiny.

    OdpovědětVymazat
  13. 15
    Je to sice trošku do hořka, ale ubyde kus jakési vnitřní nejistoty, zmatku, kdyžs občas narazila na něco s tím spojeného, z toho vyplývajícího.
    Zajímavý, že sebejistota se nezískává tím, jak jsem v čem či všem dobrá až dokonalá, ale že vím, jak funguju, proč, známý prostor se stává domovem, i když jsou zdi od plísně a výmalba stojí za prd.

    OdpovědětVymazat
  14. 17
    přesně tak - sebepoznání dodává tu sebejistotu a klid, míň nečekaných provalení se něčeho ven v nevhodný čas. Už je to provalený, tak se s tím nakládá v klidu. Akorát pak se zas provalí něco jinýho :-), jak se (mně) tak pěkně stává.

    Hlavně jsem ti neřekla něco ke druhému odstavci článku, co mě hned napadlo a teď znova, když jsem to četla podruhé:

    Mně připadáš (naživo) jako úplná žena. Nic chlapskýho neshledávám v tvým chování. A když někdy děláš to, při čem si možná připadáš, že to děláš po mužském způsobu (pokládání dlažby, řízení auta nebo jiné činnosti?), tak to teda stejně děláš žensky. A emocionálně třeba tenhle článek mi taky připadá ženský.
    Jo leda co si představuju, že děláš (ale nevím moc přesně) a co by mohlo být víc mužské - ale některé ženy to dělají, je jich taky hodně, ale v anonymních velkoměstech se moc nevyskytují, muži ještě ano :-) - otevřené hlasité vyřčení něčeho bez zábran třeba když potkáš někoho známýho v obchodě. Nebo něco jinýho udělat bez zábran? To mi připadá, že dělají častěji muži, třeba můj nový soused je takový a mně to vyhovuje. Ale to jsou nějaký moje škatulky - ono co je vlastně ženské a co mužské? To si myslí každý trochu jinak. A to taky vychází z původní rodiny. No a pak se to potká v partnerství a je z toho srážka a nedorozumění.


    OdpovědětVymazat
  15. mě taky připadá Ru velmi žensky. Ale to je možná ta snaha působit žensky. A ta snaha o ženskost pak přebíjí bytost uvnitř, zakrývá ji. jsem babochlap. Ale vím že jsem se v dávných dobách snažila o ženské chování než jsem toho zanechala a dospěla do syrového stavu bezpohlaví.

    OdpovědětVymazat
  16. 19
    né, snaha né, já nemluvila o žádný snaze, ru přece nemá žádnou křečovitou snahu působit žensky!! Kam to zase hrneš?
    já mluvila o tom, jak na mě působí ru, když ji vidím.

    OdpovědětVymazat
  17. Nejsme si vědomá, že byhch se o něco takového snažila. Prostě jsem, co cítím.
    A jsemsi vědomá, že se nemaluju, jsme líná se malovat a nemám z toho dobrý pocit, když jsem namalovaná, jako bych musela myslet na to, že si to namalování musím hlídat, je to pro mě zátěž. Taky se neumím oblíkat a strojit a chodit v elegantních botech, než abych si koupila elegantní šatičky, radši si koupím sluchátka na muziku nebo novej monitor. Přijde mi, že každej chlap je ze mě ze začátku nadšenej, jaká jsme úžasně zvláštní a osobitá, ale pak už dál nic, hrozně ryche se okoukám a zevšedním, víceméně zklamání.
    To už jsem psala jinde.

    Ad 18
    A když pak se provalí, že dotyčný znovu zaktivoval svůj profil na seznamce a minimálně obden na něj chodí? I v ten den a dobu, kdy dopoledne neměl čas mi napsat ani sms, protože prý měl návštěvu?
    Hmmm... Tohle už jsem jednou zažívala, a není to zas tak dávno, asi tak tři roky.

    OdpovědětVymazat
  18. 19
    babochlapy mám v oblibě, s těma si rozumím, taky jsem v mnoha věcech babochlap - v mozku dost (v testu mi vyšlo, že můj mozek není vyhraněně ženský,že by mohl být klidně i mužský, ale vyhraněně mužský samozřejmě ne:-) . Ale v emocích jsem chlap.
    ... i když: o čem se bavíme, co je mužské a ženské,to není jednoznačné. Hlavně to ale nevysvětluj :-)))

    OdpovědětVymazat
  19. to asi ty hormony... mam vic testosteronu nez chlap :-)

    OdpovědětVymazat
  20. 21
    ad profil na seznamce:
    tybrďo, tohle je přesně věc, co by mě ničila, to nezvládám. A dokonce mi připadá, že na to nenecházím řešení:
    1) Když to neřeknu - ten chlap neví, že vím, že ten profil obnovil - tak se budu užírat a potajmu sledovat a je to zničující, nebo si řeknu: budu v klidu, nic to neznamená, je to asi normální, je to moje chyba, jsem na to nějaká zcitlivělá ... tak se uklidním, ale vždycky jen dočasně, protože příště on udělá něco podobného toho druhu a já bych stejně trpěla a ten vztah ukončím a on se diví.
    2) řeknu mu přímo okamžitě nebo naopak nějak vhodně ve vhodný čas: "Viděla jsem, že jsi zase na seznamce." Nebo se zeptám, proč tam je, když já tam nejsem nebonevímco. No a co udělá ten typ muže, na kterej já letím, bohužel? Zahraje to do autu, odvede řeč jinam, nehne brvou nebo se přišmajchluje neo něco vymyslí a okecá to.Protože je děsně chytrej a zkušenej. Nebo řekne pravdu přímo: "Ještě nejsme tak daleko, abych si zrušil profil na seznamce bojím se dlouhodobých vztahů, bojím se toho.. a vysvětlí ti dvody a příběhy ze svého dětství,proč to tak je.
    A prostě to tak je.
    Tak to tak je a pak se děje totéž někde na jiném poli a já si řeknu: Tohle nejde, to nemůžu.
    A ukončím vztah a on se diví.

    Prostě je nejsnadnější se zamilovat do takovýho typa, se kterým bude úžasné zamilování a sex atd., ale nedá se s ním dlouhodobě žít. Ten má jiný kvality a ty nevedou k žádný extra zamilovanosti, natož brzo :((
    No. Takže na seznamování já se můžu akorát tak vytento. Ale že jsem holka odvážná a že jsem se už zae vzpamatovala, tak to ještě zkusím. Ale popravdě: nechce se mi už. Bylo by to snadnější.

    OdpovědětVymazat
  21. být nudný a všedný považuji za předpoklad možného soužití ve dvojici. teda rozhodující. nevšednost a nenudnost vytváří vzájemný stres. dobré je když je to jasné od začátku... jakože je se mnou nuda.

    OdpovědětVymazat
  22. Třeba je závislý na seznamování... že bez toho nemůže být

    OdpovědětVymazat
  23. 24
    Jsem uprostřed varianty jedna a blížím se v ní k cíli.

    25
    Právě. Musí být vidět od začátku, že nudná jsi. Jinak na sebe lepíš chlapy z jiné kategorie. O soužití ve dvojici nestojící.

    OdpovědětVymazat
  24. 26
    Ale pak je z té jiné kategorie.

    OdpovědětVymazat
  25. No počkat - to je pro mě nové - ad 25 nudný a všední že je dobré k soužití ve dvojici bych suhlasila, jenže já to aplikovala jen na chlapy! To jako že i já když nebudu nudná a všední, tak nejsem vodná pro žití ve dvojici? V tom případě je to průser :-)) Se mnou jsou chlapi okouzlený tím zajímavým, zábavou a nenudností, různejma věcma, co jsou pak společné neopakovatelné zážitky - nojo a jaký chlapi jsou tím na mně okouzlený? Ti, co nechtěj žít dlouhodobě ve dvojici, nojo.
    Ale já neumím bejt nudná. Jen když nejsem vůbec zamilovaná a na tom druhým mi nezáleží, tak jo. To pak můžu bejt i nudná.

    OdpovědětVymazat
  26. 29
    ... to pak totiž CHCI bejt nudná, aby mi ten dotyčnej dal pokoj radši sám a nechal mě bejt, protože já s nim nechci nic mít. Tím nudným nezájmem mu to naznačím a on pak sám si řekne, že se k němu nehodím. A je to.

    No, tak to je přesně, jak jsem si myslela - ti,co mě přitahují, nejsou na dlouhodobé soužití, a naopak.
    Já se v tom ale nechci utvrzovat, já to chci proměnit, nějak odjinud. Žejo, ru? Jak na to?

    OdpovědětVymazat
  27. 30. to platí obecně... si myslím. teda je třeba s vybrat čemu dáš přednost. jestli nudě s chlapem nebo zajímavosti bez.

    OdpovědětVymazat
  28. ad 27/24
    Právě jsem dospěla k cíli.
    Ne, ratko, nezrcadlila jsem se.
    Škoda.

    OdpovědětVymazat
  29. Tybrďo, konec, jo?
    To mě teda mrzí, jestli jsi do toho šla naplno a ono nic :(
    A potřebovala jsi ten zážitek z toho seznámení a té noci na co?
    Ona ta otázka zní asi necitelně v situaci, kdy se rozhoduješ, jestli s někým pokračovat / nepokračovat a to všechno okolo ... ale to se asi teprve uvidí, jestli tohle bylo dobré k tomu tvému super náhledu, anebo jestli sis přivyrobila nějakou novou frustraci nebo něco takovýho, něco podobnýho jako předtím. Nebo vlastně ne, už se to ukázalo, že to bylo dobrý k tomu synergickýmu bodu, jak říkáš? (já nevim totiž, co synergický znamená, jdu to najít, asi nějakej souběh energií...)

    OdpovědětVymazat
  30. Nepotřebovala jsem zážitek, Potřebuju člověka.

    Ale tak aspoň ty dva vhledy byly, to ostatní jen další zásek do zbytku po Nevztahovi. Takže i ta frustrace,
    Vždycky je to v rovnováze, něco za něco.
    Posílala jsem ti mejl.

    OdpovědětVymazat
  31. Vlastně jen jednou se mi stalo, že jsem se s někým vyspala jen jednou.
    On se totiž hned ráno poté neozval a to mě překvapilo a namíchlo, tak už jsem to zkrouhla a konec.
    Ale možná se jen lekl. Později mi psal, já neodpovídala, pak jen jednou jsem mu vzala telefon a on se ujišťoval, že to, co se stalo, nebyla ani jeho ani moje norma - že se nevyspím s každým hned. On by se asi dál vidět chtěl, ale nevěděl, jak to říct.
    Jenže ať je to moje nebo jeho norma nebo ne, nejsem zvědavá na někoho, kdo se sám hned neozve a kdo potřebuje nějaká ujištění. Na takovýho tápajícího a nejistého prostě nemám trpělivost, šlus.
    A byl pěknej a jinak sympatickej, copak o to.

    To jen jako příhoda podobného druhu.
    Tenhle se asi taky nějak lek, když zase hupsnul na seznamku. Možná je to pro něj virtuálně bezpečnější než reálně. No já nevim. Vůbec nevim.
    Proto taky přes seznamky nechci - že se tam i dlouhodobě někdo potlouká, to je mi podezřelý. Buď je na virtuálno, nebo si chce pěstovat sebevědomí kontaktama s více ženami a nechce jen jednu ženu naplno, bojí se.

    OdpovědětVymazat
  32. Mail, jdu tam.
    Už to vidím: tady mám plno kydů, za chvíli vlezu na seznamku a budu tam trčet tři roky... hahá.

    OdpovědětVymazat
  33. Já se s ním taky nevyspala jen jednou.
    Po dvou měsících se člověk neleká.
    Bylo tam náznaků víc.
    Proč co kdo jinej dělá nebo nedělá, se mi nechce rozebírat. Ani to k ničemu není. Na výsledku to nic nezmění.

    OdpovědětVymazat
  34. Stejně je všechno jinak.
    Jako obvykle.
    Už rozumím, i zrcadlení i některým na první pohled ne moc kladným potřebám.

    Dá se zvolit i ta 24/varianta 1b, hodit to za hlavu. Doopravdy hodit. Jde to.
    Když víš proč.
    Pak ti to totiž nepřijde podstatné.
    On někde jako jen on, ty někde jen ty. On tam, já tady.
    Je to totéž. Odložení si. Volno.
    Nic z toho nevyplývá.
    Už se tam nikam nechodím dívat. Víc než týden.
    Nemám potřebu.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.