(Optimalizováno pro černobílé monitory)

8. 10. 2014

"Vy, kdo jste na cestě, musíte mít kód..."

Popěvek na dnešní den. Trošku staršího data.
No co, taky už nejsem nejmladší.
https://www.youtube.com/watch?v=C8qsQkgIcIo

Kolikrát za život je člověk rád, že neměl pravdu...

Nevyhraje, kdo je rychlejší.
Nevyhraje, kdo chce chce po druhém, aby ho nechal prohrát.
Nevyhraje, kdo si myslí, že hraje karty a tím si udrží odstup.

Každý člověk v mém životě měl svoje místo. Každý muž. A přestože to někdy podle obecných lidských měřítek nedopadlo a čas s ním pominul, měl i svůj čas. Věřím, že naprosto správný.

Každý muž v mém životě, i když mezi nimi byly časové mezery, uzavřel nejen tu prázdnou mezeru, ale i toho posledního před mezerou. A i něco ve mně, něco s konkrétními muži nesouvisejícího. Přemostění, spojení, uzel, ve kterém se v určitém okamžiku sejde všechno, co do tohoto okamžiku rostlo, hojilo se, čistilo.
Jiný muž, jiná frekvence.
Na ní nový kód pro něco z toho, co do té doby mělo kód nečitelný.

Nešplhám chlapům po hlavách. Beru si od nich kódy.

Jeden mě kdysi učil soustředění a trpělivosti.
Další vnímání.
Další tvrdosti.

Tenhle tempu.
Tempu, klidu, času.
Ber, nebo nech být.

Když jsem zpomalila na jeho tempo, slyšel i to, co jsem neřekla.
A já slyšela taky.

Našla jsem linky, nitě, thready z tolika svých chyb v životě sbíhajících se do jednoho bodu, až se mi z toho udělalo zle. Hodně zle.
Byl tam. V tu chvíli.

Doufám, že jeho čas a místo není jen pro jeden synergický uzel navíc. Věřím. Po strašně dlouhé době věřím.
Nevím proč, a nevadí mi, že to nevím. Ale od začátku jsem věděla, že tam to Nevím a nevadí mi to je. To jediné vím naprosto jasně.
Doufám, že i já pro něj mám nějaký kód.
A že on o něj bude stát.

Tři roky ve věži.
Cítím praskat parapety...

16 komentářů:

  1. Hohó, tady se konají nějaké ne ledajaké vhledy!

    Cítím praskat parapety ... pod tím si představuju ledacos. Nebo taky nic. nebo nevím. A to mi nevadí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. tady se asi nedá, než blahopřát :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Spíš radši jen držet palce.
    Nezakřiknout.

    OdpovědětVymazat
  4. v tom případě přeju spoustu černých mračen, zlomených noh a vazů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. cas pomeri :-) jen nezakriknout

    OdpovědětVymazat
  6. "Vy, kdo jste na cestě, musíte mít kód..."
    Já původně četl,že musíme mít klid:-) s čímž bych i souhlasil.:-)

    A Ru,tys to stočila do jakési vážné psychologicko-filozofické roviny,ale přiznej se,že máš teď všechno zalité sluncem?:-0)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ajé, to jsem zas něco napsala... :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Správně,vše co napíšeš může být použito proti tobě:-)
    A co teprve mluvení,tam to platí násobně,takže pozor na jazyk(myslím při tom něžném důvěrném špitání,jak jinak,že):-))).

    OdpovědětVymazat
  9. Někdy si musí člověk spoustu věcí uvědomit skrze ty uzly a když ví, které to jsou, musí to být už snažší i uvěřit.
    Ru, moc bych si přála, aby ti teplo bylo už napořád.

    OdpovědětVymazat
  10. Jirko!
    Tahle písnička by se asi líp hodila k tomu, co nosím už třetí den v hlavě a odhodlávám se...
    Hmm...

    OdpovědětVymazat
  11. :-)
    Pár měsíců nato J.C. umřel, to se doufám nechystáš :-)
    Zajímalo by mě, jestli to takhle fakt u něj bylo, to bych asi nikomu nepřál... i když, zní to jako určitá forma smíření a jen krátké "kdybych měl ještě šanci, to byste koukali..."
    Přestože byla písnička původně úplně jinde, jakoby byla složená pro tuhle jeho verzi, ta sedí úplně nejvíc.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.