(Optimalizováno pro černobílé monitory)

13. 9. 2007

Nesmrtelný

Hajlendr Danken Meklaud.

Kdysi jsem ten seriál sledovala. Dlouho po půlnoci. Protože se mi líbil ten chlap. Prostě.

No a co. Tss...

Občas se mi o něm i zdálo. -vá.

Občas něco někam zapadne...

Ten princip. Je přesně ono.

Že kdo koho zabije, na tu stranu přejde síla, o kterou se hrálo.

Ten, kdo zabil cosi zlého ve mně opakem, uvolnil a dostal celou sílu tam nastřádanou.

A s každým, kdo nedokáže zabít jeho a ve mně zahyne, je zas o něco silnější.

Titulní hrdina seriálu byl už velmi unavený. Nesmrtelností. Silou, jejíž přibývání s každým dalším vítězstvím snižovalo šanci ostatních ho porazit.

Vlastně ani nevím, jak nakonec ten seriál skončil.

Asi nijak.

21 komentářů:

  1. Priznamse uprimne ze nerozumim ani zbla. Ani kdo v kom koho zlo zabije a prejde. videla jsem Higlandera s Lambertem. Byli jsme na nem i s detmi kdyz film prisel do kin. Decka byla z toho cela unesena a dodnes si to pamatuji. Ale tu filosofii jsme si neodnesli ani jeden sebou.

    Nenapadlo me zabijet nebo se nechat se zabit.

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se upřímně, že rozumím až moc. A nezbývá mi, než dodat: Ach jo.
    Ale ten konec bude podle mě jinak. Podle mě ho právě ta nahromaděná síla nakonec samotnýho odstřelí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja porad nevim co tou silou Ru mysli. Sily je hromada kolem nas. Jen si na sahnout a je nase. Kazdy si muze nabirat plnymi hrstmi. Pokud bychom ji chteli proti nekomu obratit tak ji stejne dostaneme zpet raz dva. Jako bombu mezi oci.

    OdpovědětVymazat
  4. \"zabil opakem\", to souhlasim
    ale dostal (jen) pro sebe?
    uvolnil pro Tebe nee?

    OdpovědětVymazat
  5. Teore, supr ze jsi tady :o)
    A ja lezu do housti. nechapu nic.

    OdpovědětVymazat
  6. (2) Taky mi to tak připadá. Že by to tak mělo být.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo věří ve mne, byť i zemřel, živ zůstane...
    (viz odkaz ve WWW ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to tak, jak jsem napsala. :-)
    Tentokrát děkuju, že kdo nerozumí, nerozumí.

    OdpovědětVymazat
  9. Hajlendr skončil tak, že se setkal se svým oblíbeným, taktéž nesmrtelným nepřítelem - ten z nich, který záverečný souboj vyhrál, směl zemřít.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký, Teo.
    Hledáš nevzdělance? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. (6) To je fakt, nebo tvůj koment ke článku?
    Ať tak nebo tak... Jo.

    OdpovědětVymazat
  12. 11: píšou na wikipedii ... .-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jestli ten Higlander nebyla chodici DNK. A pak bojuje jeden retezec s inym retezcem. A zustane jen jedna a ta se pak mnozi furt dokola.

    OdpovědětVymazat
  14. ruliso, mimo téma: myslíš, že existuje způsob, jak rozeznat kočku od kocoura bez pohledu mezi nohy (nechce si tam nechat kouknout)?

    OdpovědětVymazat
  15. A teď chápu![14]
    Tento dotaz je vskutku Nesmrtelný!
    Dává nadpisu článku zcela nový rozměr.

    PS: Napřed vysvětli kočce, proč a kam se jí chceš kouknout. Ty by ses nechala okukovat od kdekoho, i lékaře, aniž by ses ptala, co chce vidět a proč? :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Snažila jsem se koukat bez optání, a vypadá to, že to je kočka. Lékař a ostatní naštěstí ví na první pohled, jestli je kdo holka nebo kluk (u většiny). Nepotřebuje podrobnější průzkum. U koček ale, není to tak jednoznačné. Ptát se jí/ho mi přijde neslušné. A tak se ptám vás, jestli je z jiných vnějších znaků možné určit, o jaký pohlaví se jedná. Asi to zjistit nejde, co? Obávám se ale, že je to fakt kočka. Kulky bych viděla na první zběžný pohled, ne?

    OdpovědětVymazat
  17. Ehm... Jak ta kočka stará? :-) (Kocour mladý.)

    OdpovědětVymazat
  18. Oprava:
    Jak je... :-))

    OdpovědětVymazat
  19. To přesně nevím. Jakoby větší kotě. Vypadá to fakt na kočku, přišla k nám a asi zůstane (má důvod, dáváme jí na dvůr žrádlo). Pokud by tu zůstala, byla by nutná kastrace, ach jo.

    OdpovědětVymazat
  20. Podle toho jak velký/malý to kotě je, se dají nebo nedají hledat kulky. :-)
    SDnažila jsem se napsat nějakej popis, jak poznat pohalví, ale žádnej uspokojivej, co by nebyl ani náhodou matoucí, sjem nevymyslela.
    Tak leda - hladit a drbat kotě na zádech poblíž ocásku a na kořeni ocásku, až ho blaženě zvedne, zatímco druhej člověk číhající zezadu toho využije a bud estudovat míst apatřičná. :-)
    Dvě tečky dál od sebe - spíš kocourek, tečka a spíš čárka spíš blíž sobě - spíš kočička. :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.