(Optimalizováno pro černobílé monitory)

15. 8. 2007

Podél pobřeží

Směr jih.

Noc na vinici, my shledány nevinnými, vinař ráno láká nás na hrozny vinné, napřed jednu, pak druhou, ta třetí už se v stínu vinohradu ošahávat nenechá, díra od tesaře naštěstí dost veliká.

Kontrolka od ruční brzdy včera poblikávala, dneska už svítí pořád. Stejný to mám na favoritovi, už víc než rok. Ať cpu ručku dolů sebevíc, vyklechtanej kontakt nějakej, či co, si říct nedá.

Žvejkačka moc nekryla, přelepily jsme rušivý červený světýlko flastrem.

"Nezdálo se ti včera, že ta brzda zabírá nějak dole?"

"Ani ne."

Tu paní jdoucí mimo přechod jsme nakonec nepřejely.

Opraváři v Itálii spravují českým holkám auta na počkání. Bývalý mechanik od formulí jedna ví po letech práce ve Švýcarsku své. Zejména o brzdách zničených silniční solí. Skládá poklonu šoférskému umu, co umí jezdit bez brzdové kapaliny. Hroutí se z flastru na přístrojové desce. Rozšířila jsem si obzory. Na rozdíl od Favorita indikovala kontrolka Oplu krom polohy ruční brzdy i stav brzdové kapaliny.

 

 

opravna

Všichni byli milí. I ti zákazníci, co se okukováním tří bab pořád nemohli vymotat odjet, a když odjeli, tak stejně zas přišli koukat a povídat. Prý jsme přivezly první déšť po čtvrt roce. To ještě netušili, že až se budem vracet, bude tam pršet zase /ještě pořád, a daleko víc.

Vzadu za opravnou trať, za tratí plot. Bohužel. Od hotelu. Takže k moři to nešlo. Jen podle trati tam a zpátky a odložit mezi nevyřešitelné hádanky, jestli ten křížek u kolejí je pohřbený pes či pieta za sebevraha...

 

 

krizek


 

Opraveno. Jede se dál.

Taky jsem chtěla vyfotit automaty na prezervativy. Slávu značky Durex. Ideálně v Pesaru. Ty italský města mají úžasný jména. Vyfotit Durex v Pesaru... to by bylo...

Což se mně nepovedlo. :-( Za jízdy z auta.

Prý - No tak si vyfoť něco jinýho. Tamhle jsou pěkný kolíčky.

Tak máte místo kondomů v Pesaru kolíčky v Pescaře.

 

 

kolicky

 

 


A zase dál.

Smrdí vám nohy?

Jezděte autem.

 

 

nohy

 

 

 

První koupání v moři u Silva di Marina. Obě šoférky skučí, že je to pálí, jedna protože má vlka (to v autoškole neuváděli jako důvod přestávek při řízení!), druhá protože se v moři srazila s medúzou.

Já byla ta s medúzou, heč...

Odsud fotky nemám. Jen z oblázkové pláže kousek vedle.

Fičel tam filmově protivlase vlaze slanej vítr a nebe bylo šedivý bouřkou, která na několik dní zdivočela moře až hluboko dolů na jih.

 

 

oblazkova plaz 1

 

 

oblazkova plaz 2

 

 

oblazkova plaz 3

 

 

Kamínky oble bolely do chodidel. Nestudily. Nedaly se nenasbírat, ohlazené do vzorů a struktur... A tvarů...

"Hele, holky, dildo! Máme dildo...!"

Po pár dnech dámské dovolené je svět plný falických tvarů...

 

 

majak-asi

 

Taky jeden.

A pak už...

 

Lago di Varano 1

 

 

Sluníčko. Sem už mraky středoevropozemí nedojdou. A kousek za touhle cedulí se začínají zvedat kopce. Kopce nad mořem.

 

Lago di Varano 2

 

Lago di Varano, do jezera s tímhle jménem jsem si prostě musela namočit aspoň nohy, stůj co stůj.

Z dálky vypadalo líp než z blízka.

To tak bývá.

Až cestou zpátky jsem zjistila, že to byla trochu smůla, že jsme přijely zrovna z oné strany od autostrády. Že z úplně druhé strany, z té strany z úzké šíje oddělující jezero od moře, je u Lago di Varano strašně krásně. A že lituju, že jsme se tam nezdržely dýl.

I to tak bývá.

I tak jsme se zdržely.

Aspoň na sváču a na pár fotek.

 

 

Lago di Varano 3

 

 

 

 

Lago di Varano 4

 

 

 

No, a o kousek dál už bylo to doopravdický Gargano.

 

 

Gargano

 

 

 

39 komentářů:

  1. Holky, téda, vy jste se fakt měly... fotky to dokumentují...Náhodou kolíčky, jsou dobrý. Poprvé vidím šňůru na prádlo nataženou, a pěkně pevně, do obdélníku :)

    OdpovědětVymazat
  2. a jsi si jistá, že u favouše ta kontrolka neukazuje to samé? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, nejsem si jistá, že by ukazovat nemohla, ale ta moje zatím nee. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Mno jo - kolíčky jsou vůbec dobrá věc, co? Prej... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, tyhle trochu z ruky. :-)
    Jeden jsem měly na pásu, aby se nezatahoval, a alternovaly ho na víčko od ešusu, když bylo horký!

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden je málo... ale zas - lepší než nic. Taky jsem jeden nedávno našla v autě... Vůbec netušim, kde se tam vzal. :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. 1, druha se taky osahavat nenechala. dokonce kvuli tomu ani nedostala hrozen. treti nemela na vybranou, pac jsme uz ujizdely s nefunkcnima brzdama pryc.

    2, svetylko nebylo prelepeny flastrem, ale telefonnim cislem na jisteho pumpare, ktery nam nabizel ubytovani zdarma, nedelej, ze si to nepamatujes (-;

    Jinak dobry! Akorat jsi nemusela prozrazovat ty kondomy. Ja jsem chtela svoji fotku automatu v Pescare vydavat za kondomy v pesaru. (-:

    OdpovědětVymazat
  8. Já to věděla! Byrokrati jsou všude! :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Moře má tu výhodu, že tě ani nenapadne koukat na sebe z druhýho břehu...
    Je to dobrý. Hlavně pro nás, psychomaterialisty. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Úřad pravomírovýAno, ano, bylo to číslo na pumpaře, které získala Žirafka. V mé černobílé grotesce road movie se to divák též dozví!

    A ta málempřejetá paní byla cyklistka. Dost se lekla, jak brzdy křípěly, a zavrklala se na svém bicyklu. Žirafka o tom jistě pohovoří; pro ni to byl nejmíň tak silný zážitek jak pro tu cyklistku...

    Jo a o tom dildu bych taky měla kousek filmu natočit...

    OdpovědětVymazat
  11. (7) Úřade, nebejt naježato, bylo všecko ok, trocha srandy na účet vilnýho staříka ještě nikoho nezabila, no co, tak ta první, co zjistila, že hrozen je za šáhnutí na zadek jsem byla já, no bóže, takovejch už bylo, sem dělala na kravínech, tak su zvyklá, ne...? :-))
    A Pesaro - pamatuju si, vím, cos fotila. Koukni na formulaci. Dala mi chvilku vymýšlení, abych ti v ní nechala prostor pro tvoje pokračování. Kdybys to tu nepropleskla, klidně jsi mohla napsat, \"Co se nepovedlo Rulise, povedlo se mně\". :-)

    To číslo mi fakt vypadlo. :o) Vím, že jsme původně mluvily o flastru, tak mi při psaní naskočil, číslo až teď, kdyžs ho přžipomněla. Žes o tom vlastně mluvila a mávala s ním při vystupování z auta.

    Jo, paní byla cyklistka. Měla jsem dojem, že jela z jedné strany silnice na druhou. Jakože napříč.
    Omlouvám se, takových drobných nepřesností tam možná budu mít víc.
    Původně mi nepřišly důležitý. Chtěla jsem spíš ty pocity.

    Tak nevím. Jestli vůbec budu něco psát. :o)

    OdpovědětVymazat
  12. A přijde mi docela legrační, jak se to tu - byť jsem slíbila, že už v komentech nic upřesňovat nebudu - prokecává, pumpaře jsem vynechala schválně, páč příslušné fotky ještě nejsou v pořadí.
    Holky, napište už sakra taky to svoje, dokud ještě zbejvá něco ke psaní. :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Pis houloubku pis!!!!ja si rad prectu tri nezavisle verse, tri pribehy, ktere spolu nebudou mit nic spolecneho :-)
    Nejel tam s vama nejaky chlap? Ze bych se dovedel aspon jednu versi pravdivou? :-))

    OdpovědětVymazat
  14. My měly dohodu o triojjediném - trojtrojitém psaní, která ale asi byla ve víru událostí pozapomenuta.
    Škoda. Možná by sis byl početl daleko líp. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mila Ruliso, to se ti to zlehcuje situaci, kdyz jsi zvykla od krav a volu na osahavani, ale co ja? Nevinna divka pohybujici se pouze mezi asexulanimi pocitacniky? Vzdyt ja z toho sahnuti budu posaha^H^H^H^H^H^H poznamenana na cely zivot! A navic jsem nedostala ani ten hrozen!!! Jeste ze ten tvuj potom Liska tak sikovne umyla, ze z nej opadaly vsechny sladky zrnicka (((-:

    Chtela jsem jeste neco dopsat o tom cisle na pumpare, ale dobre, necham si to na svuj blog. Snad to do vanoc stihnu (-:

    [13] Tak co holky? Neprozradime teda nakonec toho chlapa, co s nama jel? Teda myslim toho vysokyho blondaka, o tom zakrslym plesounovi bych radsi pomlcela ((((-;

    OdpovědětVymazat
  16. Na plešouna mi nešahej! (Co to je furt s tím šaháním? :o)

    OdpovědětVymazat
  17. A vůbec. Já jsem teprv zmínila dildo, a vy už hned celý souvislosti.
    Tss, postupně, pomalu...
    :-))

    OdpovědětVymazat
  18. [16] Jaký \"na plešouna mi nešahej\"?! Jen se se tu pěkně Rulisko přede všema přiznej, jak jsi celou dobu okatě opovrhovala plešatýma pánama s bříškem (((-;

    OdpovědětVymazat
  19. K tomu se ani nemusí moc přiznávat, to je o ní všeobecně známý... :-)))

    OdpovědětVymazat
  20. Ale to nemá co dělat s pleší! Ta nevadí, nefuní a nenestíhá! :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. Nekaž to - vždyť je to takový pěkný stereotyp... :-)))

    OdpovědětVymazat
  22. No jo. Co se dá dělat, když vlasatý s břichem stereotyp nejsou. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ale taky by se sem tam našli... :-)

    OdpovědětVymazat
  24. No právě! A naopak plešatý šlachouni... :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Plechatý šlašouni, břisatý vlachouni... Tak už se konečně přiznej, že na vzhledu nezáleží, ale na věku a velikosti jo! :-)))

    OdpovědětVymazat
  26. Na věku taky? :o)
    Tak jo. Přiznávám, že padesátníky strkám do šuflíku vyřazených tatíků, nebrat... :-))

    (Až přijede Radka, ta mi dá... :-)))

    OdpovědětVymazat
  27. Ehm... Právě se zabývám odhadními počty, kolika mých až dodnes skoro věrných čtenářů a komentujících jsem si vyřazenými tatíky zhrzela... :-)))

    OdpovědětVymazat
  28. Nedá. Vona je v tomhle hrozně konzervativní. :-))) (Radkóóó, promíííň, já mám dneska zlobivou náladu...) :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Jo, holka - pozdě bycha honiti (a cokoliv jinýho zas moc brzo)... :-) Jéje, asi si půjdu radši lehnout. Dneska ze mě lezou samý moudra hodný tesání do Kameně... :-)

    OdpovědětVymazat
  30. (Tesala bych... :-)))

    OdpovědětVymazat
  31. Já taky... I do jiných materiálů...

    OdpovědětVymazat
  32. Výborně. Přesně na to jsem se ptala. :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Neptala. Tahala, co beztak věděla. :-))

    OdpovědětVymazat
  34. A ono to není totéž? :-)) Tak sorry, no - když já mám prostě ráda ten pocit, že je všechno tak, jak má. :-)

    OdpovědětVymazat
  35. (Víš, jak by se mi přitížilo, kdyby třicet trojka nebyla třicet trojkou? Normálně i záchranku bych snad zavolala... :-)))

    OdpovědětVymazat
  36. Ále, jedný potrhlý divoženě... Tu neznáš. :-))

    OdpovědětVymazat
  37. Jdu do vany, teta, než mi dojdou dom všecky chuligáni a začnou vyhrožovat smrtí hlady bez večeře. :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Tak mazej. Já lezu do pelechu. Bez tesání. Ale mi to neva. Já si stejně rači čtu. :-)))

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.