(Optimalizováno pro černobílé monitory)

18. 2. 2006

Hřešíte?

Ve vzduchu pomalu, ale nezadržitelně lechtá předjaří, v živých organismech se začíná městnat tušení růstu, bujení, množení... Zejména bujení a množení roupů...

Bují se mi roupy, přiznávám. :-)

A tak mě napadlo: Pořád vychováváme děti i sebe navzájem, jak se co má a nemá, okřikujeme a plácáme po ručičkách, ale sami, když na to přijde, tu a tam... (Nebo pravidelně, když víme, že se na to nepřijde, nebo aspoň že není šance prokazatelně určit naše autorství.)


Ale my si to vždycky zdůvodníme. Že nebyl čas, že nebylo nic vhodnějšího po ruce, že jsme právě před chvilkou či těsně za sebou provedli důkladnou očistu, že... - Ehm, přiznat si, že v danou chvilku to bylo nejjednodušší a naší pohodlnosti nejbližší řešení, to není nic moc...

Jsou věci, co prokazatelně vím, že občas takto "sebeomluvitelně" provádím já, mí dospělí příbuzní, mí kamarádi nebo známí. I když vlastní děti bychom za to rázně přizemnili, pokud ne rovnou přerazili.

Tedy se ptám: A co vy?

- Ochutnáváte občas prstem z vršku marmelády, medu, nutelly či zatím neochutnané pomazánky?

- Rýpáte se v nose, když se nikdo nedívá?

- Opustíte občas domácí WC, aniž by po vás zbyl byť jen cancourek toaletního papíru pro vašeho následníka na trůnu?

- Umíte si ukousnout nehet na noze?

- Čůráte do vany?

------------------------------------------------------------------

Protože na jedno hlasování lze ve zde přednastavených anketách zvolit vždy jen jednu možnost a opakované hlasování prý je blokované, tak vy stateční, kteří u sebe s radostí naleznete více než jeden z nabízených prohřešků proti výchovným zásadám, buď vyberte dle libosti, nebo můžete pro opakované hlasování zkusit nějakou jinou fintu (jiný přístup, třeba až z práce, co já vím, možná je to jištěno přes cookie... Ale jestli to stojí za to mazání... :-).


73 komentářů:

  1. Lituji, ale já jsem slušně vychovaný člověk, který ctí a pečlivě dodržuje veškerá přikázání a nosné pilíře života dobrého člověka. Nehřeším. Má to své výhody, jen ta svatozář mi občas vadí při spaní.... (ehm...jak se dají zatrhnout všechny čtyři odpovědi?) 8^)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlasovací system si hlídá IP adresu, z jedné umožní jen jedno zahlasování. Výchova ve mně určité stopy zanechala, určitých jsem se zbavil. Jsou okamžiky, kdy člověku vadí (zvlášt po ránu, když má silnou rýmu) zaschlý sekret v nose, který se smrkáním z (při rýmě už dost opotřebovaného) nosu nedostane. Osobně to ráno v koupelně považuji za součást pravidelné hygieny a nepřijde mi na tom nic nesprávného. Jen jsem strašná fajnovka a musím si okamžitě poté umýt ruce :-(
    Nemám vanu a s potěšením si užívám sprchového koutu. Stává se, že zvuk vody ve mně vzbudí před tím neexistující nutkání, a odpoadový otvor je přeci tak blízko :-)))
    Na chatě je to malér - tam je vana a do vany, v níž sedím, to prostě neumím vypustit (i když logika mi říká, že v tom ředění by vlastní moč člověku ublížit neměla). Zájemcům doporučuji některou knihu o urinoterapii (výplach úst vlastní močí, zahánění lupů ... prostě atd.). Je to zajímavé odvětví, ale přiznám se, že cokoli jde léčit jiným způsobem (byť zdlouhavěji) bych rozhodně touhle metodou odmítal sebeléčit.

    OdpovědětVymazat
  3. Postupně. :-)))
    Ale já jsem zatím nehlasovala, tak nevím jistě, jestli opakovaný hlasování lze či nelze. (Kdybych hlasovala první, už bych to věděla. :-)))
    Počet hlasujících tím sice bude zkreslený, ale to je fuk. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, tak já to v textu smáznu. Škoda, že nejde hlaosvat víckrát. Holt si každej musí vybrat. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. lze hlasovat jen jednou a tak jsem se zasekla u nosu. Chutnani prstem povazuji za normu, nikoliv za necnost. Papir na zachode chystam, protoze jsem jedina co ho tam dava. Nehty na nohou jsem si okusovala, ted me nahrazuje muj syn. Okusovala jsem si i nehty narukou, ted jiz ne, pokracuje taky syn. Curam do sprchy nikoliv do vany. Asi proto ze ve vane se koupu, nenapadlo by me curat do vody kde se koupu. Jinak curam kdekoliv, nemam s tim problem. Nejradeji na vrcholku nejake hory s vyhledem.

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, ta jediná možnost mě mrzí, ale co nadělám... Myslím, že to není přes IP, páč mně se stačí odpojit a připojit a mám jinou adresu, ale zkoušela jsem to u Bahanky a ani tam se mi nepodařilo znovu (po týdnu) zahlasovat. Takže spíš to cookie.

    Radka a Ghost: Máme doma jen vanu, takže i pouhé sprchování se odehrává ve vaně, v důsledku čehož v souvislosti se sprchováním sprchový kout nediferencuju. Tudíž jsem napsala "vana". :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Někteří poskytovatelé připojení, a tuším, že k tomu dochází i při Tvém připojení, nepřidělují adresu pevně, nýbrž dynamicky, tedy při přihlášení přidělí dynamicky první dostupnou volnou IP adresu (patrně DHCP server).

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že jsem kdysi ochutnával také rukama, protože to nedělám z toho důvodu, že u jednoho nezůstane, čili dostanou se tam sliny z prstu, a pokud to rychle nesním, může se tam odehrát nechtěná reakce (zkvašení apod.).
    Co je ovšem zde necitovaný prohřešek, jehož se dopouštím občas i na veřejnosti (a všechny to dost děsí, samozřejmě to v soukromí dělám běžně) - občas neodolám a talíř vylížu jazykem :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ghost 15:23:23 - No dyk, tušíš správně. :-)
    Talíř je fááájn, "všechno je to moje..." :-)))
    Akorát že jsem se snažila vybírat takový, co eště nějak ovlivňujou (třeba i jen hypoteticky, jako to šťourání se v nose) jiný lidi. Vylízanej talíř je jen věc předpisů Gutha Jarkovského. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je to přes cookie. Vylezu-li ze stránek a smažu-li cookies, na další pokus to zahlasuje. Du dohlasovat svoje čtyři možnosti. :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. tak to bych mela typ misto okusovani nehtu na nohou strihani nehtu v obyvaku na gauci. to je maso :o(

    OdpovědětVymazat
  12. Tam jsem si nedávno škubala nohy depilátorem! Eště že máme hladkej povrch na gauči i pod gaučem. :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. P.S. Jo, nehty zabodaný v potahu, to musí být věc...
    A co představa, jak ti dává pusu někdo, kdo si před chvílí kousal nehty na nohách? :-)

    OdpovědětVymazat
  14. tak pruzneho muze nemam a mojemu muzi nevadi vubec nic. Klidne mi vyskube sam kniry pod nosem nebo uklidi spinave kalhotky s ponozkami.

    OdpovědětVymazat
  15. teda, já asi nejsem normální:-((( Nic z toho nedělám:-( Ale dělám jinou "chuťovku".-))))

    OdpovědětVymazat

  16. lorrain: Prozrad jakou?

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to by mě taky zajímalo. :-)))

    OdpovědětVymazat
  18. no,já "prdím" ve vaně.-))))Mě totiž bavěj ty bubliny.-)))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  19. to je naprosto genialni!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Prohlašuju tě za naprostou vítězku! :-)))

    (Taky je to u vás slyšet přes strop do pokoje nad koupelnou? :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. Jé, já se těším, až se vrátí Dee Dee z výletu, ta bude závidět, jakej tu mám úlovek na její nejoblíbenější téma... :-)

    OdpovědětVymazat
  22. prdet ve vane je riskantni kdyz tam lezite s partnerem. Za prvni nelze psouk utajit (vybublinkuje, za druhe mu vyjede primo pod nosem.

    Prdeni je nadherne tema :o)

    OdpovědětVymazat
  23. Ano, prosím. A nejlepší je to ve vodě na zádech, páč ty bublinky, jak běží kolem dokola a přitom středem, tak supr lechtají. :-)))

    OdpovědětVymazat
  24. Fousku, zahlasuj! :-)))

    OdpovědětVymazat
  25. to je vlastne bublinkova lazen, ne?

    OdpovědětVymazat
  26. Fousek na to taky prdí... :-)

    Jo bublinková a aromatická k tomu. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. je zvlastni, ze moje vlastni prdy a prdy mojich deti me nesmrdi. tuhle si nekdo doma na smardlavo usral. Zacala jsem jecet ktere prase to bylo a divala jsem se vyznamne na muze. Manzel vydeseny se dusoval ze to nebyl. Pak priznal nejmensi mazanek. Hned mi to zacalo vonet :o)

    OdpovědětVymazat
  28. Jojo, je to tak, jak jsem tudle psala o tom vonění partnerů obecně - cizí smrdí, ale jak se to člověku spojí s pocitem Mám rád", tak smrdět přestane a rázem je to ten všedobré připomínající čichový symbol. :-)
    Ale opačně to platí taky, s návratem ke smrdění... - Ach jo, v té vaně s bublinkama se mi ta diskuse líbila víc. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Vás tak nechat bez dozoru....

    K danému tématu mohu dodat snad jen to, že akrylátová vana oproti plechové, víc tlumí zvuk...

    OdpovědětVymazat
  30. ty mas ve vane laptop? S Internetem?

    OdpovědětVymazat
  31. Jé, Jirka*! :-) Hned se mi zvedla nálada...
    Ba ne, Jirko, není nad poctivou akustiku smaltovanýho krupobití. :-)))

    OdpovědětVymazat
  32. Radko, já z těch tvých postřehujících otázek jednou umřu smíchy... :-)))

    OdpovědětVymazat
  33. jeste neumiraj!! Ja zrovna umiram. Chytla jsem bacila a bojuju s nim na zivot a na smrt :o( Zadna vana, zadne krupobiti, potit se pujdu.

    OdpovědětVymazat
  34. Radi, ale ta vana před pocením není špatná, a to teď píšu docela vážně - pořádně se v horké vodě rozupařit, šup s čajem pod peřinu, a máš jarní potopu v posteli. :-)
    Tak přeju vítězství v boji. :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Jo, já neříkám, že by byla lepší (co se akustiky týče), jen víc tlumí...8^) To pocení za pomoci předchozí koupele můžu potvrdit. Když jsem byl malý, tak takhle začínala většina léčivých procedůr. Pak hned do postele a za každý vystrčený prst jsem dostal pokutu...8^)

    OdpovědětVymazat
  36. Nohou do pusy si nedosáhnu, jinak všechno. Poslední možnost ale málokdy, navíc umyvadlo je vhodnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Jak pro koho... Bych je utrhla...
    Ale nohou do pusy si došáhnu zcela bez problémů. :-)))

    OdpovědětVymazat
  38. ženské jsou obratnější ... a na to čuraní na pánský způsob prý existuje "adaptér" :-)))
    jednou jsem ukusoval nehet na noze jiné osobě, jako první pomoc, když si skopla palec a nemohla jít dál ... ale nic pro mně nepříjemného jsem na tom neviděl, spíš se mi to zdálo trochu erotické - mně se totiž líbí všechny části ženského těla

    OdpovědětVymazat
  39. Když se trénuje, všechno jde, i chlapům. :-)
    Ale s těma palcema... Teda, mně být okusován palec chlapem, tak bych to s nějakým chozením někam dál viděla dost blbě...

    OdpovědětVymazat
  40. jojo. curat do umyvadla se zenskym nevyplaci. kdyz jsem studovala, tak jsem bydlela na tak strasny koleji, ze jsem se bala chodit v noci na zachod, kde nesvitilo svetlo, semtam bylo pozvraceny a jeste se nedodrzovalo pani - damy. tak jsem v noci teda zasadne nestydate chodila curat do umyvadla. jsem dost vysoka, stacilo trosku prehodit nozku, vykonat potrebu splachnout. jenze tak dlouho se chodi .... az se utrhne. tak jsem urvala umyvadlo. vysvetlovala jsem to tim, ze jsem tam prala a pritom se urvalo, ale stejne to opravili az za tyden. fuuuuj. nejhorsi tyden meho zivota. ten odpad tak neskutecne pachl a ja jsem se musela ucit na zkousky. dodnes mam nektere matematicke oblasti spojene s neuveritelnym zapachem...

    OdpovědětVymazat
  41. Nerad dávám odkazy do komentáře, ale tohle si zaslouží výjimku. Myslím, že dobrý pohled.... http://www.qark.net/clanek/proc-muzi-moci-do-umyvadla

    OdpovědětVymazat
  42. no ono ... se teda ... jako ... šlo dál až ráno :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Pro stydím se:
    Taky dobrýý! :-)))
    A nestyď se, ve zdejších blogových končinách se za takový historky vůbec stydět nemusíš, tady jsme na ně hrdi! :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Fousek:
    :-)))
    (...trochu erotické... huu huu ... :)

    OdpovědětVymazat
  45. Jirka:
    Jo, odkaz sedí. :-)))
    Akorát mi něco říká, že bych měla vymyslet, kam jinam přendat z umyvadla ten hrnek s kartáčkama na zuby...

    OdpovědětVymazat
  46. do umyvadla to padá z malé výšky, takže se nic nerozstřikuje a nekropí podlahu - na rozdíl od záchodu ... aha, to tam taky píšou ...

    OdpovědětVymazat
  47. ...člověk je pár dní mimo a o jaké důležité informace by přišel!!!Pánové a dámy, přiznávám se téměř ke všem zmíněným:-)Ale když "to má" takové procento, tak to je už normální, ne?

    OdpovědětVymazat
  48. Fousek:
    Dobrá, budu věřit a nebudu si představovat. :-)
    (Leda prostatika...:-)))

    OdpovědětVymazat
  49. Bahanka:
    Ano. Výborně jsi mi přihrála k mé korunní řeči, kterou si tu už delší dobu chystám. :-) Tedy:

    Vážené dámy, vážení pánové,
    jak jste mohli odhalit z mého zanedbatelného zájmu o dodržení pravidel, zajiťujících průhlednost a vypovídací hodnotu ankety, nešlo o průzkum přohřeškotypovosti, anébrž jen a pouze o osobní prospěch.
    Pročež vám z celého srdce děkuji, že jste mi ulehčili v mém osamocení se špatným svědomím, již vím, že jsem zcela normální a ode dneška se mi bude čůrat do vany s o mnoho větší úlevou... :-)))

    OdpovědětVymazat
  50. Mě se bude dloubat v nose taky radostněji... :-)))

    ru: v tomto směru, zatím zdraví slouží, dík za optání. :-)
    taky si radši nebudu představovat ... :-)

    OdpovědětVymazat
  51. To se mi líbí, jak se "plodně" pohovořilo a naprosto běžných situacích života.-)))))HURÁÁ.-)))

    Jo a nad náma je půda. Tam,ať si je slyšet, co chce.-))))

    OdpovědětVymazat
  52. K problematice močení do umyvadla - do uvedené ankety jsem přidal v pořadí 661 hlas, protože jsem si jist, že jsem to určitě už někdy udělal. Šel jsem si tu možnost ověřit do koupelny a - umyvadlo je jako ve všech panelácích ve standardní výšce 85 cm. Mám smůlu, je to na mne příliš vysoko :-(

    OdpovědětVymazat
  53. No jo, no, leda ze židle. :-)

    OdpovědětVymazat
  54. do umyvadle jsem jiz mocila. Na kolejich kdyz jsem tajne flamovala na pokoji kluku. Kamaradi mi podstrcili stolecek, abych se dostala nahoru. Delali to tak vsichni.

    OdpovědětVymazat
  55. NeřestiMarmeládu nebo med takhle neochutnávám, ale když mám ke svačině chleba se salámem, téměř vždy ten chleba otevřu, rozhlédnu se a když se nikdo nekouká, několik koleček zubama vytáhnu a sním.

    Jo tak do nosu si taky tu a tam hrábnu. Někdy to vysmrkat prostě nejde a tak proč ty ruce nepoužít, když už je mám. :-) Mám ještě takový specifický zlozvyk. Jsem často venku v lese, kde široko daleko nikdo není a v zimě občas zapomenu kapesník - nedá se nic dělat. Musím se vysmrkat do ruky a pak to utřít do sněhu.

    S tím WC papírem problémy nemám, protože hlavní sklad papíru je ve skříňce na záchodě, ale téměř nikdy po sobě nevyhodím tu zbylou kartónovou ruličku. :-)

    Tak nehty si nekousám. Nohu do pusy teda dám - právě vyzkoušeno :-), ale kousat ne - vystačím s nůžkama.

    S tím čůráním. Do vany ne - přeci jen, když tam jsem tak bych si připadal podobně, jako bych si čůral do kalhot. Sprchu jako takovou nemáme. O umyvadlu jsem mnohokrát uvažoval. Máme ho teda dost nízko - tak do půlky stehen, ale to je stejně akorát. Zatím jsem se však neodhodlal k činu. Jinak je pravda, že na záchodě je oproti umyvadlu blbý to rozstřikování. Když tam stojím jen v trenýrkách a cejtím, jak mně ta tříšť stříká na nohy, tak to je dost blbej pocit.

    OdpovědětVymazat
  56. BuK.:
    Smrkání bez kapesníku je finesa! To se musíš maličko před-uklonit, jedním prstem si tlakem ze strany na nos zacpeš jednu dírku, mohutně se nadechneš a s co nejprudším a nejsilnějším vyfrknutím to pošleš ven. Pak totéž zopakuješ s druhou dírkou. K utírání téměř nic. :-)
    Je to jedna z věcí, který musí umět například jezdec na koni, páč na některým potměšilejším z těchto zvířat či někde uprostřed zástupu v terénu, prostě ten čas na jednoruční manipulaci s kapesníkem nemáš. :-)))

    OdpovědětVymazat
  57. Ještě před pár lety jsem trpěl silnou alergií na travní pyly. Spočívalo to především v hojném vylučování řídkého sekretu z nosu - doslova mi z něj kapalo. Popsané prudké vyfrknutí jsem používal v přírodě naprosto běžně. Bylo to lepší, než mít neustále kapsy plné promáčených kapesníků. Protože používám kapesníky papírové, je popsaný způsob jediný možný v případě, že mám ruce mokré, a nikde v blízkosti není nic suchého, do čeho bych si je utřel.

    OdpovědětVymazat
  58. smrkat o zem patri k zakladnim dovednostem milovnika prirody. Taky je treba brat ohled na smer vetru, aby jste to nesrkli spolecnikovi na kalhoty nebo sobe na bundu.

    OdpovědětVymazat
  59. Tak tohle jsem se nikdy nenaučil, ačkoliv pár hodin výuky jsem absolvoval..... jedna z mých malých dětských tragédií...8^)

    OdpovědětVymazat
  60. Jirko*, nebuď smutnej, já se zas nikdy - a to jsem se to učila snad tisíckrát - nenaučila hvízdat na prsty...

    OdpovědětVymazat
  61. rulisa: Mezičlánek v podobě ruky při smrkání bez kapesníku musím používat hlavně díky vlastní nešikovnosti. Nejednou jsem si totiž zmazal oblečení :-D. Utřít to sice jde, ale je to pak vidět.

    A ještě dotaz: Často píšeš o koních a koňácích - chováte doma koně, nebo kde k nim přicházíš do styku??

    OdpovědětVymazat
  62. BuK:
    Na starých stránkách je jeden článek a u něj diskuse. Koně jsou ve vsi, jezdeckej klub. Vlastním půl kobyly. :-)

    OdpovědětVymazat
  63. smrkání na zem je v přírodě je normálka
    cyklisti se za jízdy v pelotonu dokážou i vyčurat - snad se většinou ani nepotřísní ...

    OdpovědětVymazat
  64. Jo tak proto jezdí chlapi a ženský zvlášť! :-)))

    OdpovědětVymazat
  65. asi, a proto mají ženské ty závody kratší - protože se takto vyčurat nemůžou, takže by třeba nedokázaly vydržet ... :-)))

    OdpovědětVymazat
  66. Třeba by použily, ten náístavec, co sji o něm psal. Ten adaptér. :-)
    Ale spíš, jsem si představila, jak v roztaženým pelotonu jede chlap mezi dvěma ženskýma, načež chlap jednu ruku spustí níže, že aby ta tíže... Moc dojetejch bez bourání by asi nebylo. :-)

    OdpovědětVymazat
  67. vlastně už ses tomu věnovala, na starém blogu ...

    OdpovědětVymazat
  68. na horach se musis umet vycurat i vykakat v kolektivu, za prihlizeni vsech navazanych na lane. kakani me sice nepostihlo,ale zazila jsem to u jinych. Curani je normalka.

    OdpovědětVymazat
  69. Radka: Ježíš, to mi maminka taky jednou vyprávěla, teď se mi vybavilo, to o tom konání na laně. :-)

    OdpovědětVymazat
  70. A taky se mi vybavilo, jak jsme dřív víc jezdívali na závody na autě vzadu s koňma. Chlapi vepředu, aby zůstali venku ti silná na zavírání rampy, ženský na korbě. A když se nám moc chtělo čůrat, tak se to holt muselo zvládnout za jízdy, páč zastavovat, sundávat tu mrchu těžkou rampu, atd. ... No to by nás kluci obezdušili. :-) Nehledě na to, že dobouchat se v rachotu té naší křampy staré na kabinu je kumšt, a že by nás za to opět zpucovali, co děsíme, že si mysleli, že je něco s nějakým koněm.
    Inu tak se trefovalo občas do nějaké té škvíry v rohu gumou pokryté podlahy za jízdy. A obecně se to vědělo. Pak jsme jednou zastavili na městě (našem, kde nás všichni znaj, a když ne nás, tak naši onápisovanou plachtu na autě), na parkovišti u pošty (bylo třeba něco vyřídit). A vyčurala se kobyla. Zvuk jarního potoka padajícího ze skály, pod Avií pramen vody živééé... A do toho jeden z našich chlapců stojících venku zavolal nahoru "Ženský, no fuj, že se nestydíte! Vy nevíte, že ve stanici nelze?" - No a my káči, samozřejmě, místo abysme se tvářily, že tam nejsme, tak jsme hromadně vybuchly smíchy.

    OdpovědětVymazat
  71. perfektni!!! Hlavne se nepocurat smichy. I kdyz v te horske bystrine by se to ztratilo.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.