(Optimalizováno pro černobílé monitory)

8. 2. 2006

Všehochuť

Tak jsem si zrovna říkala, že by to chtělo zase něco třeskutě euforickýho, aby to podle posledních článků nevypadalo, že jsem v déprezi. Jenže nic veselýho mě na výpravách k dětské lékařce, do lékárny, pro chleba a zpátky domů nepotkalo a mladší se se svými hláškami zaškobrtl na dvou a třetí do počtu z něj furt ne a ne vypadnout (a asi jen tak nevypadne, páč jsem zjistila, že mi ze šuplete totálně vyžral vánoční dárek od kamaráda, takto krabičku z Belgie dovezených bonbónů, již jsem byla odhodlána nejprve dostatečně dlouho ožírat dojatým pohledem a teprve pak zubama, tudíž jsem z ní ani neochutnala a tudíž se mladej dneska celý odpoledne snaživě učil pestík, semeník, čnělku a bliznu, ba i peckovice, malvice a bobule, to vše v zájmu nastolení světového míru.)
Tak napřed z víkendu:
Jak i přes dveře poznám, že se kluci právě přestali prát? Ozve se "Jaůůů, nohááá!!!" nebo "Jaůůů, rukááá!!!" - Odpověď bývá naléhavé syčení: "Ticho, já nechtěl, ukaž, dobrý, dobrý..."
Nereaguju.
Ale řekněte, vydrželi byste nereagovat, kdyby se ozvalo: "Jaůůů, mozek..."?
Byla to jen vykopnutá čelist.

Jenže mladíčkovi, jemuž jsme jen horko těžko vysvětlovali, že z pantu čelisti směrem do lebky je to k mozku ještě kousek cesty, ležela jeho hlava zřejmě v hlavě. Při večeři jsme vedli populárně naučnou debatu na téma "Co jíme a jak to vzniklo", takže od krup, krupice a tří typů mouky jsme se dostali až k hádankám typu "pochází to z podzemě nebo z nadzemě". Mladší se v tom někde mezi bramborama a cukrovou třtinou definitivně utopil, což okomentoval: "Já nemůžu. Já mám zácpu." - Podívali jsme se na něj se starším svorně konsternovaně, než upřesnil. "V hlavě."

Též mám zácpu v hlavě. Například mi nejde do hlavy, jestli dneska není nějaká zvláštní konstelace hvězd nebo výkyv eruptivní činnosti na Slunci. Moje oblíbená činnost - Toplistem pravidelně obohacovaný sběr perliček vyhledávačů, odkazujících na Škebli - byl dnes totiž rozšířen jen a pouze o tyto čtyři:

- Syn mne sexuálně vzrušuje
- Divky ho privazali k posteli a znasilnili
- Vzrušovat matku
- Znásilnění se mi líbilo

I šla jsem se podívat, kam jinam dotyční ještě možná zabrousili zvedat návštěvnost. Zavedlo mě to mimo jiné na docela prima udělané stránky o stopování. A páč stopuju ráda, začetla jsem se. I našla jsem skvělou radu pro osamělé stopařky - Jak se zachovat v situaci, kdy už jde šoférovi jen o jedno jediné, ale stopařčino vystoupení z auta tím jediným není ani náhodou:

"Ulomte řidiči některou páčku pod volantem. Okamžitě ztratí chtíč (všichni muži mají raději své auto než vás) a maximálně riskujete pár facek, vysazení z vozu je však jisté."

Přeju dobrou noc a dobrý den. :-)

10 komentářů:

  1. Jéé, Yuhůovy stránky o stopování, to znám. Dokonce se, už asi čtyři měsíce :-( chystám, že k tomu napíšu pár poznámek z pohledu řidiče, který stopaře zásadně bere.

    Jen si sprav tu linku, mezi pc a slany má být pomlčka: http://dusan.pc-slany.cz/stop/

    OdpovědětVymazat
  2. Kudla, já jak přepnu do naglický klávesnice, tak ty linky píšu furt naopak - naprosto nechápu proč. Jdu to spravit.

    OdpovědětVymazat
  3. Už vím proč - ne linky naopak, ale čárky - protože mám zácpu v hlavě. :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. ne ne, protože někdo to rozložení klávesnice vymyslel tak pitomě - bojuju s tím denně ... jeden známý říkával, že má v hlavě Gulag

    OdpovědětVymazat
  5. Víte proč jsou písmenka na klávesnici tak hloupě rozložená? Protože první psací stroje měly problém, že se při rychlém psaní zasekávaly kladívka. tak byla klávesnice rozhozena tak, aby puisatel musel klovat co nejpomaleji... Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Bahanka: ano, měli zácpu v psacím stroji ...

    OdpovědětVymazat
  7. Stránky o stopování jsou fajn. Zásady je dobrý vzít za svý předem. Ač v Čechách a na Moravě běžně nestopuju, na Slovensku se to může hodit... :-))) Taky mám zácpu, leč lokalizace je proti těm vašim poměrně tradiční... Sorry, Ru, já to fakt nechtěla zavlíct až sem, ale když někdo nahrává na smeč... :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. No co nadělám, tady to snad ani jinak skončit nemohlo... :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.