(Optimalizováno pro černobílé monitory)

26. 2. 2006

A nejen pro někoho, kdo to nikdy číst nebude...

...

Jen moje představy
Nic méně – líp více
Soli žok děravý
Šrot co se roztavil
Přetekl z matrice

Jen moje představy
Jen moje bludiště
Nelez mi do hlavy
Nechci ji opravit
Vybloudím do příště

19 komentářů:

  1. Ale já jsem si to náhodou přečetla... Nebudu ti psát "pěkný," i když to autor chce slyšet... :-) Napíšu radši: "Jen houšť." Ať máme nad čím rozjímat a s kým se ztotožňovat. Snad to nebolí. Nebo - ať to nebolí. To příště.

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy neříkej nikdy...

    OdpovědětVymazat
  3. Dee: Dík, a už tamto pusť z hlavy, nešlo o to, že by autor chtěl slyšet "pěkný", ale že potřebuje vůbec něco slyšet. :-)

    Jirko*, tenhle ne. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeteklé představy
    hodí se na příště?
    posbírat krystaly
    znova je roztavit
    a dát do matrice.

    OdpovědětVymazat
  5. Fousek: To nevím. Na jednu stranu silně odmítavá až obranná reakce (rovnat, zapasovávat, konformizovat), na druhou stranu... Asi na tom může něco být. Že časem všechno vykrystalizuje k použití. Že se může najít i správná matrice. :-)
    Neumím rozebírat takováhle sdělení. Ani ta vlastní. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. nebo že i to, co přeteče na zem, tak pořád existuje, přestože se na to zapomene myslet a pak se to kolikrát vrátí v netušené formě z netušeného směru - s nerozebíráním toho, co jsem ani nemyslel jako sdělení souhlasím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dej nám se svojí fotku, nebo ji pošli jenom mě na mail. :)

    OdpovědětVymazat
  8. PavelIS: Myslel jsem tu báseň :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ghoste, díky, přemítala jsem, že odpovím nachlup stejně (tedy že "Ghosdt měl na mysli..") Leč přerušilo mě běhání kolem hřebný kobyly, co si z nás dělá prdelku a chvilku se tváří že "jo, chystejte si provázek a ajatin" a pak zas že "ne, eště se pořádně nacpu, ať mám na to sílu" ... Uff, snad dneska v noci už to z ní vypadne. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je báseň pro manžela...? Zdá se mi moc smutná.

    OdpovědětVymazat
  11. Ne, Jani, to není pro manžela. :-)
    Manžel to čte. Tedy blog. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nemůžu uvěřit, že manžel čte tvůj blog! Myslela jsem, že takových nás tu skoro nikdo není! Ok, radši už nad tím moc nepřemýšlím... :-)

    OdpovědětVymazat
  13. :-))) Co si přečtou, s tím se holt musej vyrovnat už sami. :-) Že pozdravuju Kačenku. :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. No, na tvým blogu to pro něj je asi silný kafe. :-) Já jsem vopatrná a píšu radši o blbostech...

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že není. :-)
    Můžu psát, o čem a jak chci. Je ot moje věc. S jedinou výjimkou, o které si psát nepřál.

    OdpovědětVymazat
  16. Ru: [11] ta odpověď se tak nestoudně vnucovala, že jsem ji neměl to srdce zahnat :-)
    Ať vaše očekávání bry skončí a dopadne tím nejlepším způsobem. I když to znám jen z filmu, vím, že je to vždycky cosi velkého. Je dobré (myslím) zažívat velké věci :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.