(Optimalizováno pro černobílé monitory)

22. 6. 2006

Co právě piju

...po tom dusným dnu.Do půllitrovýho kriglu vyklopenej jeden jahodovej jogurt (páč jahody zahrádkové jsem dílem zblajzla hned na zahrádce a dílem je zblajzla šéfka od koní, než jsme se vykecaly), jeden vanilkovej cukr, velkej frťan rumu (teda tak asi, prostě jsem otočila láhev dvakrát, páč jednou se mi zdálo málo. Tak možná dva.) a za stálého šlehání dolívat postupně lednicovým mlíkem do plna (ne opačně, páč to by se vyšlehalo ven).

Na to, že mám od paní doktorky nařízenou bezmléčnou a beztvrdoalkoholovou dietu, super.

8 komentářů:

  1. Paní doktorka bude ráda, pochválí a ještě si vezme recept...8^)
    Já přežívám na polozamražené směsi rozmačkaných přislazených jahod z cizí zahrádky s cukrem a vodou.... dřeň se ještě nestihla narodit...8^)

    OdpovědětVymazat
  2. Po mliku bych umrela, takze asi neprezivam, ale postupne odumiram.. Neverila bych, ze to reknu, ale... nema se ochladit?!

    OdpovědětVymazat
  3. (2) Nestraš! Já nechci! Stačilo by, kdyby se dalo dejchat, jinak ať peče a peče... :-)
    (1) Paní doktorce ani muk! Ona je hodná, ale přísná, jen se tak podívá a ... Nenene. :-) A dřeň u nás nebude, to bych se o ty jahody musela napřed taky starat, ne jen sešlápnout plevel kolem nich a posbírat, co přežilo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je fakt, že jako malý dítě jsem si v horkým létě často dával vychlazenej jahodovej koktejl, kterej měl nahoře takovou pěnovou čepici. Už jsem na to úplně zapomněl a tenhle je navíc docela vtipně vylepšenej :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na to, že máš od paní doktorky nařízenou bezmléčnou a beztvrdoalkoholovou dietu ... no, ono vlastně asi nejen v tomhle :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Taky vzpomínám na jahodomléčné břečky, co jsem si dával jako dítě. Chodili jsme na ně do mléčného baru v rohu náměstí, co se tam teď prodávají drahé kožené hadry (jak říká známý - kusy kůže z kravské prdele ... :-) ...

    OdpovědětVymazat
  7. jahod se nikdy nepřejím. a zvlášť rozmačkaných s cukrem a smetanou... hádejte, co jsem měla včera k snídani, obědu a večeři a dneska k snídani ;)
    k tomu koktejlu mě ještě napadá špetka skořice.
    ňamy ňamy ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ru:no tedy že se nestydíš..taková velká a zlobit paní doktorku :o))Ale jinak nech si chutnat,může to být dobrůtka.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.