(Optimalizováno pro černobílé monitory)

11. 6. 2006

Kapku se zpožděním

Protože jsem - ehm - laxní a vyvolávat filmy dávám, až když se mi nastřádají. A že jsou hotový, si vzpomenu, až když mě někdo uhání o fotky.

Takže: Sice už je dávno jaro, ba léto za rohem, pampelišky odkvítají a louky voní po senách (konečně), leč já teprv v pátek vyzvedla fotky z první vycházky našeho přírůstku.

První setkání se sněhem byl trochu šok, muselo se to napřed pořádně prozkoumat...



...pak se toho trochu leklo...



...a pak už se běhalo jak vítr, až měla fotografka občas co uhýbat, aby ji to nepřeválcovalo.


28 komentářů:

  1. Jedním slovem - nádhera! Zajímavě zbarvený...

    OdpovědětVymazat
  2. Už koníček pádí...hezkej přírůstek,už bude asi ještě narostlejší.

    OdpovědětVymazat
  3. krásný, živý..taková živočišná radost
    a koukám na blog, přemýšlím jeslis hnula s barvama nebo mé staré použité Eizo je barevně neutrální a ten moderní monitorovy smejd v práci si vymejšlí(visím si tenhle víkend na zkoušku na půjčeném wi-fi),
    taky odsud vidím zesílený text, líbí se mi, snad to nedělá prohlížeč :-)
    pošťouchnutí na závěr:
    http://www.megapixel.cz/produkty/digitalni-fotoaparaty/zrcadlovky/nikon-d50-black-18-55-af-s-dx.html

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, narostlejší už je o dost, a taky teď líná z hříběcí srsti, tak je flekatej ještě trochu jinak. :-)
    (3) Hnula jsem :-) a koukám na barvičky (i fotek), jakej je rozdíl na monitoru puštěným delší dobu a puštěným pár minut. :-)
    Za link dík, koukám, info \"trochu pomalejší autofokus\" mě mírně zneklidňuje a \"absence batery packu\" vůbec netuším, co je. :-) Taky jsem tam nenašla nic o rozsahu clon. Ale jinak - zaujal. :-) (A stříbrnej mají za tutéž cenu i s kabelou. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A tady http://www.fotacek.cz/popis.php?popisek=2770
    ho mají ještě o pětistovku lacinějc. No, třebas než se rozhoupu, tak ceny ještě o něco málo spadnou. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera!!! Strašně moc se mně ty fotky líbí, nejenom pro ty krásné fotky samotné, ale i pro to, co vyjadřují. a ten komentář jsi k tomu napsala moc hezky. Ať Vám hezky roste.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k přírustku do rodiny, i k těm jeho fotkám... Po pravdě řečeno, očekával jsem, že třeba pro srovnání zveřejníš i nějaké nejnovější :-)

    OdpovědětVymazat
  8. První film s \"nejnovějšími\" jsem dofotila včera, ale hříbě na nich není. Neboj, myslím na tebe, pošlu. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krvácí mi srdce nad cenovou nedostupností přídavných objektivů...8^( koukám, že Nikon taky není z nejlevnějších...

    OdpovědětVymazat
  10. vsimam, ze se vynovujes. A co uces taky nove barvy? Pry s novym ucesem zacina novy zivot. Mozna moderni doba to zmenila na nova barva blogu....

    OdpovědětVymazat
  11. Radko, ty taky umíš šáhnout... :-)
    Účes mám staro-nový, cca týden. A víš co? Mám pocit, že tak jak jsem se těšila, že se od blond postupně vrátím ke svým původním (předšedinovým, resp. obarveným na \"přirozeně\" hnědý), tak snad současně s dokončeným přebarvením na mě padlo cosi, co už mě dlouho nedrželo, naposledy v době, než jsem se začala barvit. A nemůžu to setřást. Asi si pudu koupit odbarvovač.

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký... tak já si jdu vzít kraťoučký šatičky a letim do léte!,o)

    OdpovědětVymazat
  13. Na pěkný kus koníka se podívám ráda vždzcky, ať je, jak je. Že Jadwiga zdraví z koňského skororáje a posílá přátelské žďuchnutí čumákem :-) Je to trochu mimo mísu - ale když to půjde dostatečně rychle, tak se budu zhruba za měsíc znovu stěhovat. Tentokrát do fungl nového vlastního bytečku v šikovné blízkosti budoucího pracovního působiště. Tímto zdravím všechny, které poslední dobou tak nehorázně zanedbávám. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No ahoj, dík za pozdravení - a co ti vlastně brání podívat se na kus koníka naživo? :-) Stačí hodit echo. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. http://anquetil.rajce.net/Pall_Mall_No.1/
    Na snímku č.20 mám šimla na pastvě nad Bastrem ke Komínu...

    OdpovědětVymazat
  16. Tam, co to tam už není? :-)
    Kouknu se. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. A zas jsem ti zprznila nick, ach jo...

    OdpovědětVymazat
  18. Aquetiléé, to nejni šiml, to je paint, čili strakáč! :-)) Řekla bych, že vcelku přesně tuším, v kterých místech to je, pod tím svahem naproti cesta. :-)
    Nejvíc z těch fotek se mi ale líbí ta tramvaj.

    OdpovědětVymazat
  19. to není tramvaj, to je šalina! :)))

    OdpovědětVymazat
  20. anquetil; tvoje fotky jsou skutcne moc pekne. Libi se mi ta holka s holou prdeli, pak se mi libi strom a zasnezena sjezdovka cico po zapadu. Ale i ostatni se mi moc libi. Maminka i portret jsou fakt skvele. Alespon ja to tak vidim.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak jsem koukla na tu holku a maminku zblízka - maminka super, hoplka - čoveče, představovala jsem si Anquetila staršího. :-)))
    Ta šalina - to je dole v Komíně, jak se tam silnice od Bystrce rozděluje do Pisárek a do Žabin?

    OdpovědětVymazat
  22. Kudla, nebo už je to Jundrov? Já mám v těch hranicích čtvrtí vážně guláš.

    OdpovědětVymazat
  23. Jak je ten svět malej...Záběr je snímán z komínské zastávky Svratecká a šalina jede směr Jundrov a město.

    OdpovědětVymazat
  24. Tož ten fot\'ák (5) papá SD apmět\'ovky..ale fuj:-(... a jen 6,1 Mpix...eee:-( nyč moč:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Janycto, nemůžu osobně porovnat výhody a nevýhody paměťovek, ale co jsem četla diskuse, názory se různí. Třeba někdy narazím na odborníka, co mi to podrobně vysvětlí. :-)
    Ale 6 Mpix úplně stačí. Vyšší hodně málokdy využiješ tak, aby rozdíl byl na běžných formátech okem postřehnutelný.

    OdpovědětVymazat
  26. Mno, ona je ta kartička hlavně dost neodolná, víš, kdybys je při častým focení byla nucená střídat dvě...já třeba fotím hodně, a tak dost často karty prohazuju, ale mám CF a ty nejsou tak křehký...jinak netvrdím, že jsou horší... S těma pixelama... pro mě málo, ale ono dost záleží asi na každým, k čemu pak fotky chceš používat, a tak...

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.