(Optimalizováno pro černobílé monitory)

15. 1. 2007

Chlupatice

(Množné číslo.) Aneb letošní zima se mi nesmírně líbí, až na jeden drobný zádrhel.

Na zimu se zavírá velká ohrada, aby chatrný travní porost v něm nezahynul bídnou smrtí pod koňskými kopyty.

V té druhé menší už zahynul dávno.

A podle toho vypadají koníčci, když celou zimu nenapadne nic, co by tu spoušť zakrylo.

Špatně se tam fotí. Fotograf se brodí blátem a marně přemlouvá koně, jestli by se nešli popichovat a bahnit támhle do toho rohu, jedinýho rohu, kde je současně jakž takž světlo i slušný nerušivý pozadí. Nechtěj. Neviděli by na silnici a měli by daleko na oňuchávání fotografa. Tak se omlouvám předem za všecky prohřešky proti pravidlům dobré fotky.

Napřed malý princ. Už moc malý ne, docela narostl. Oštipuje a zlobí kobylky, nesmírně ho zajímají, tak moc, až se nad ním začínají stahovat mračna brzkého převodu do stavu "valach", páč šest hříbátek bez papírů, z toho dvě incestní, se nám jaksi nehodí.

 

 

nedele1

 

 

Pěkně mu to čvachtá...

A teď druhou chlupatici. Ta je sice ze všech nejmenší, anžto chlupatice-ponice, zato ze všech nejkvalitnější, anžto má nejdelší chlupy. A obaluje si je s železnou pravidelností při každé příležitosti.

Takhle to začíná:

(Podotýkám, že v původní neohliněné barvě je to černočerná vranka.)

 

 

nedele2

 

 

Takhle pokračuje:

 

 

nedele3

 

 

A takhle končí:

 

 

nedele4

 

 

Ale není všecko při pohledu na to sdružení hliněných chlupatic k pláči. Například moc mě těší, jak krásně se mi hojí ta moje můra. Ještě tak měsíc... a budu moct po zimním lenošení začít sedlat... (Auva...)

Takhle to teď vypadá:

 

nedele5

 

A úplně nakonec... kuk... Aneb proč koně vidí i co nemají, hlavně zezadu proč se lekají a proč se jim dávají do kočáru radši klapky na oči. Srovnejte si třeba s kočkou.

(Kdo hledá najde, jsem tam i já, v černý čepici.)

 

 

nedele6

 

 

33 komentářů:

  1. Tak fotečky jsou fakt hezké :) a s donucením zvířat, aby by chvíli vydrželi na fotku vím své. Jenom co mi dalo práce pokusit se vyfotit naši kolejní kočku a stejně se to nepovedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ru,jsou nádherný i rochnící se.Malej princ, co už není tak malej :) je kus.
    Jsem ráda, že kobylka už se uzdravuje, je to přece jen rozdíl.A TO KONSKÝ OKO.....to se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. živý, krásný
    právě rochnění je nejhezčí. přiznávám ale je že nikoho většího než kokršpaněla jsem zatím neodbahňoval..

    OdpovědětVymazat
  4. Teore, za mokra to nejde. Leda hadicí, což teď v zimě není to nejrozumnější pro zvížata. Takže se musí pár hodin počkat, až to na nich uschne, pak se vezme hřbílko a tvrdej kartáč a člověk stráví dvacet minut v oblakách prachu. Případně dalších dvacet minut dolaďováním jemnm kartáčem a hřebenem a podobně. Pak má tak hodinu, aby se pokochal dílem - a taky se s ním rozloučil, protože koně jdou opět do výběhu. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Jo. To je přesně ono. :-) A v tý čepici ti to fakt sekne. :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Že jo?! Su švarná šuhajíčka! :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. zadnou cepici nevidim. Ale ja su napul slepa. A konecne jsem se dozvedela ze existuji i jine chlupatice nez mysli muj manzel. Vsechny jsou hezke :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Rulisa...v očích koně.

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou fotky jako víno, Ruliso... ze všech se mi líbí nejvíc ta tvoje můra... jednak pro tu barevnost a hlavně pro to, že už z ní nemrazí :o) a koňské panenky jsou fakt záhada...

    OdpovědětVymazat
  10. Dík za pochvalu(y), teď jsem si doma pustila počítač a docela zaraženě koukám, jak to úplně jinak (překontrastěně) vypadá, když je monitor nenahřátej... :o) Nebo jestli je to denním světlem... Eště se budu muset v práci proboxovat k nějakýmu stroji s LCD a kouknout se, jak to vlastně vypadá tam.
    To je lexikon kouzel štrejchnutej ruskou ruletou, tyhle úpravy pro web. :-(

    OdpovědětVymazat
  11. můžeš nastavovat jak chceš, ale každý z nás má stejně jiný monitor :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já vím, kruciš. ale ráda bych věděla, kde na té lajně rozptylů je tak asi ten můj.

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky jsou moc krásné a povídání taky. ale abych řekla pravdu, nemohu se soustředit, protože se mně ztratil blog - nejde vůbec otevřít. naskočí tam sice nápis: hanci.blog.cz - ale to je všechno, úplně bílá stránka. Otevřít z mého seznamu v záložkách mně jdou jen některé blogy, nejde třeba Jirka, anina - většinou nejdou ty blogy, které mají ten zelený čtvereček - to je hrůza, jak se vyjadřuji, že, ale snad mně rozumíte. Můžete někdo poradit, co mám dělat? taky mně přestal jít SKYPE. Jinak všechno jde, zatím mohu posílat i maily a jde mně taky ACQ. Může někdo otevřít můj blog? snad se sem ještě dostanu a přečtu si nějakou radu nebo informaci. - Ru, prosím tě, promiň, že otravuji právě na tvém blogu, ale dostala jsem se k tobě, tak jsem ráda. dík moc.

    OdpovědětVymazat
  14. Zelený čtvereček je ikonka blogů na blog.cz. Nezrácej hlavu zatím, možná je chyba u nich. Ve čtečce mi to teď právě taky některý z blog.cz hlásí jako nedostupný. Kouknu a ozvu se.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mi nejdou. Ty cos napsala. Vyčkej, zkoušej. Chyba nebude u tebe. Ale se Skypem ti neporadím, ten nemám.

    OdpovědětVymazat
  16. Hanči, zajímavý je, že nejdou jen titulní/úvodní stránky. Když kliknu přímo na článek, jde to. Zkus si otevřít historii a otvírat stránky přímo s články, tam by ses dostat mohla. Jakýkoli jeden článek na \"postiženém\" blogu a pak už se můžeš v tom blogu pohybovat článek po článku. Ale jeto určitě chyba servru blog.cz.

    OdpovědětVymazat
  17. Blog.cz je prozatím hluchý a slepý :o) Ruliso, mohla bys napsat nějaký link na ten článek, o kterém říkáš, že jde načíst? Vyzkoušel bych, jestli to není jen tím, že ho máš uložený v paměti mezi cookies, díky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jirko*!V tomto stavu věcí jsem se ti pokoušela napsat na blog k tomuto koment, ale ač jsem se na stránku s článkem dostala, koment už odeslat nejde ani na jedinou z osvědčených fint a tisíc opakování pokusů. Dej vědět adminům!

    OdpovědětVymazat
  19. ad 18) - tak to je nejspíš právě těmi cookies, uloženými v počítači, načte ti to stránku ale nový stav už nezobrazí, protože je server nedostupný

    OdpovědětVymazat
  20. Jo, asi je to těmi cookies. To bude ono. Člověk nepozná, jestli žádný komentáře nepřibyly, nebo se nenačetly...
    Heh, šupla jsme ti tam mezitím mejlík. :-) Tak holt zbytečně, jsi pohotovej. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. teď jsem ho dostal a lekl jsem se :o) Ale už jsem přišel na způsob, jak problém vyřešit, tedy alespoň částečně... Otevřel jsem si Blanchet, to je francouzské víno a s každým douškem mi je všechno víc a víc ukradený :-))))

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj, mě to taky nejde,tak se aspon mějte :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ru, ale jak se mám dostat k té historii? mně tam vůbec nic nejde. žádné články nikde nejsou. je tam jen bílá stránka a jinak nic. nezlob se, že otravuji. myslíš, že se to upraví nebo je to všechny pryč? dík a moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  24. Hančí, není to pryč, neboj. Blog.cz má jen výpadek, možná kvůli doladění těch chyb, o kterých se už nějaký týden bavíme. Nemyslím, že by to trvalo dlouho, ale možná celý večer musíme na blogy zapomenout... Taky stěhovali kancelář a možná právě došlo k přemísťování zařízení, na kterém stránky běží. To se spraví...

    OdpovědětVymazat
  25. Ještě jsem zjistil, že část blogů na serveru Blog.cz funguje. Třeba Ghostův blog jede bez problémů...

    OdpovědětVymazat
  26. jede tam pozirani netopyru :-). uz mlcim.

    OdpovědětVymazat
  27. Tak děkuji, já jsem myslela, že je všechno pryč. a taky že se už k někomu z vás nedostanu - k tobě Jirko to zrovna taky nejde a k anině třeba. tak si půjdu číst o třicetileté válce, báječná knížka. mějte se všichni hezky, moc zdravím a přeji dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  28. z fotky to vypadá, že jí mezera v kůži hezky zarůstá :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Neskutečně krásně! Dokonce, i když se čekalo, že nebude, tam roste i srst! Nakonec, až se to celý zatáhne a zahojí, nejspíš jen koňák se zkušeným okem pozná, že tam něco takovýho dost škaredýho bylo. :o)
    Ani nevíš, jak su šťastná, že jsem tu poslední injekci z milosti tehdy pořád odkládala a odkládala, navzdory všem vyčítavým řečem okolo...

    OdpovědětVymazat
  30. jo, trpělivost někdy dokáže hodně :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.