(Optimalizováno pro černobílé monitory)

6. 12. 2006

Co přinesli čerti

Asi jsme moc zlobili. :o)





Ba ne. Kecám. To uhlí už tam bylo, než přišli. Naopak. Sotva otevřeli vrata, zajásali a nabrali si do kapes.
Akorát je pak trochu víc roznesli na kopytech. Včetně herberku původně naskládanýho stranou.

Ale foceno je to opravdu včera večer, těsně poté, co mi utekli, než jsem si stačila přenastavit těch tisíc čudlíků na foťáku pro venkovní focení potmě, abych vám mohla sem lípnout pěknou mikulášskou stylovečku.

Stylovečka holt až příští rok.

Tak letos aspoň tuhle. Po oslím můstku. :-)

24 komentářů:

  1. Ru, tak dík za nadílku, svým způsobem taky stylovou.
    Promin, ale zrovna spravedlivá nejsi..
    Kdo tu tak hrozně zlobil, kromě fouska...:))

    OdpovědětVymazat
  2. Uhlí už tam bylo? No nevadí, tak aspoň to kolo se hodí...:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak koukám, že ani Jirka není spravedlivej, jo kolo by chtěl...
    A kdo ti řekl, že ho přinesli tobě ?
    No, tak snad ti ho Ru, nechá :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jirko, máš ho mít! Pátý kolo u vozu... na rezavým disku, vzorek, že k němu druhýho není - no, neber to! :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jirka si ho asi fakt zaslouží, už jen za tu všímavost a ostrý zrak..

    OdpovědětVymazat
  6. a kdo říká, že ho chci já :o) vždyť jenom píšu že \"se hodí\" :) Kdo by chtěl pátý kolo u vozu, že jo... :o)))

    OdpovědětVymazat
  7. 1: Já? :-)))
    uhlí nechci, máme centrální topenárnu, takže mně Miky letos opět nic nepřines. Žádnou čokoládu, žádné bonbóny ... třeba mně dětičky budou chtít podplatit a rozdělí se :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. A on se tě nikdo nezastal, viď? :-)))
    No, někdo ze třídy nejzlobivější být musí... :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. fousku, věřím, že příští rok doženeš děti, a tebe Mikuláš a už to nebude jen o uhlí, ale piluj to hned :)))
    A pak každej nemůže být šprt....

    OdpovědětVymazat
  10. no, právě jsem se vrátil z ... a vypadá to, že uhlí potřebovat budu - živočišné :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Proboha, tak takhle vystrašit jsem tě vážně nechtěla, no nic, když musíš, tak musíš :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Ru, je čas to trochu shrnout...Mikuláš s čertem přinesli jen uhlí,cestou se jim rozflákalo kolo, tak ho tam nechali pro Jirku, tys mu ho ochotně věnovala, protože je stejně pátý, fouskovi jednoznačně patřila ta hromada, tu odmitl že prý mají centrál.kotelnu, sice vyžadoval bonbony, ale to až příští rok fousku, pokud tedy...bude důvod, bohužel ted musí pozřít alespon to živočišné uhlí :)))Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsem se driv snazil prenastavit vsechny cudliky rucne, a dospel jsem ke zmene...kdyz se fakt specha, jde tam plnej automat. jednak proto ze je to nejrychlejsi (pretocim jenom kolecko) jednak proto ze od minulyho foceni je vsechno rucni docela jiste rozhazeny a temer jiste hur nez na default

    OdpovědětVymazat
  14. Dotohohle foťáku jsem šla poučena internetovými diskuzemi, že automatika je na něm ta nejhorší volba. :-)
    Vadí mi, že si to tam strká citlivosti a časy, aniž bych tušila, co tam zrovna je. Třeba zbytečně vysoký ISO nebo zas pro změnu dlouhej čas na držení z ruky - ještě jsem nepřišla na to, kdy se jak ta mrcha rozhoduje. :-)
    Nicméně, dá se. Leč krom přetočení kolečka musím ještě minimálně přehodit vyvážení bílé a zrušit zákaz blesku (fotila jsme předtím vevnitř bez něj).
    Ale já se to naučím. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ruliso...a kdo ho uklidí...do sklepa? Nebo kůlničky?
    Ale jinak...hezké zákoutí.

    OdpovědětVymazat
  16. Viď? :-) Konečně to někdo ocenil... :-)))
    Neuklidí, ve sklepě (málo místa) je ještě od jara, železná zásoba dokonale suchýho na největší zimu nebo kdyby neměli na skladech, až se tohle stopí a bude potřeba další fůrka.
    Moc se toho k nám nevleze. Ani do sklepa, ani do průjezdu. :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Ru,já ti úplně zapoměla tu fotku pochválit :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Ne fotku, to zákoutí! :-))
    Kolik fotografů se za takovou rustikální patinou trmácí kde všude, projezdí a prochodí kilometry... - No a já ji mám doma! Skoro všude! :-)))
    (Zase trochu kecám, ale to neva, zní to dobře.:-)

    OdpovědětVymazat
  19. :)))určitě se těším, co nabídneš od Ježíška, pokud k vám přiletí a jak dopadne fousek :)))

    OdpovědětVymazat
  20. No, tak to jsem taky zvědavá. :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. Neboj, až se tu ukáže, tak ho snad ukecám a když se fousek přidá, je to jasná zpráva...:))) Dobrou.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.