(Optimalizováno pro černobílé monitory)

27. 12. 2006

Tak teda k těm Vánocům...

Jako každý rok:

Před Vánoci při pečení všichni hulákají "Ať je toho hodně a moc a co nejvíc...!", ale už na Štědrý večer je jasný, že je toho zase moc až moc a zas se to bude dojídat eště na Tři krále.

Zase jsem zapomněla, jak jsem se minulej rok zapřísahala, že vánočku napříště už jen z poloviční dávky, zase mi to vyšlo na dvě vánočky, zase jsem tu druhou zabalila a schovala do špajzu, aby neosychala, a zase jsem tam na ni zapomněla, takže ji budu zase hlodat místo chleba až do Silvestra a pak ji zanesu sousedovic psovi

Zase jsem vyklápěla zbytek polorozteklýho bramborovýho salátu do žumpy, i když letos míň než loni...

Že pozdravuju v Africe... :-(

No, a zase se dárky pod stromečkem rozdělily do kategorií "Skvělý, super!!", "Tak jo, děkuju." a "Ježíšikriste..."

Tu poslední kategorii jako každý rok, rok od roku dokonaleji, zajišťuje babička-moje maminka.

Letos se o Top point dělí dva její dárky. Dárek staršímu - rámeček a v něm nic, jen napsaný dívčí jméno. Prý aby si tam mohl dát aspoň obrázek své lásky, když už ta o jeho náklonnost nestojí. No jo, tahala to z něj babička o prázdninách heverem ba vývrtkou, jestli už někoho má, vím... Komentář staršího - "...a ještě je tady někdo hluchej a zprzní i to jméno..."

A dárek mně - no, docela pěkná prťavá bílá taštička, takovej mininecesérek, říkala jsem si, na cesty se bude hodit... I rozepnula jsem - a ejhle: Uvnitř na útržku čtverečkovanýho papíru maminčinou rukou vzkaz: "To jsem ti zapomněla dát loni. Je to kabelka, kterou mi přibalili ke krabičce s VIADERMEM loni před Vánocemi. To jsem si koupila proti padání vlasů a pomohlo."

Maminka má v půlce ledna narozeniny. Pochopila jsem, mami, hned po svátcích jdu shánět VIADERM. :-))

Zatímco my se starším se smáli těmhle peckám, mladší se učil nandávat si na zápěstí nový hodinky. "Tati, a kde's ty hodinky kupoval?" - "To ne já, to Ježíšek." - Chvilka ticha. - "A jdou správně?" - "Ukaž... Ne, nejdou. Já ti je nastavím..." - "Aha, tak to's je kupoval tady ve městě. Tam jsme byli s mamkou a tam jim šly všechny špatně."

No, jo, no...

Ale celkovou letošní atmosféru Vánoc nejlíp vystihly děti od sousedů.:

vesele vanoce 2006

 

74 komentářů:

  1. ...jsem na zemi. No jo, tradice jsou tradice :o)
    ...a připomnělas mi příběh jedné paní, co dala všem k Vánocům do obálek šek s lístkem \"Kupte si něco sami\" a na Velikonoce našla všechny šeky zapomenuté v šuplíku...:o)

    OdpovědětVymazat
  2. \"Ježíšikriste...\" :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Ru, směju se. Rámeček určitě udělal radost už dle komentáře.Malá taštička se hodí a když seženeš ten Viaderm, tak příští rok bude nová:)
    Já se směju,ale už tak nejméně pětlet radši nekoupím jen tak něco holkám bez schválení, protože..a bla,bla A to jsem tak domejšlivá, že se považuju za dost moderní ženu :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Řekla bych, že i tyhle dárečky patří ke koloritu a tradici. :-) Kluci už jsou naštěstí tak velcí, že chápou a spíš je to pobaví. Holt nějaký dárky se rozbalujou s napětím, jaký bude to \"super, skvělý\", zatímco dárečky od babičky se zvědavostí, co to zas bude za \"ježíšikriste\". :-)) Nijak na ni kvůli tomu nezanevírají. Vědí, že je má ráda, i když holt hodně po svým. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tady do komentářů to napíšu, k sobě na blog radši né, tam by to někdo moh přečíst. Já tak čekala na něco, co jsem si napsala do dopisu Ježíškovi... A nakonec jsem nedostala z toho dopisu nic. A \"ježíšikriste\" jsem udělala v duchu právě na to mučítko, protože to je něco, o čem jsem si vždycky říkala, že je to pro mě úplně zbytečný... A přitom to bylo dáno jako vrchol večera...

    OdpovědětVymazat
  6. Duno, tak nam rekni co to bylo :o) Ja jsem vsechny prosila at mi nedaji nic. Nakonec jsem dostala od svagrove fialovy cernofialovy plastikovy pled jako do kostela. Nevim co tim bylo mineno:o) Zda mam chodit jako stara babizna do kostela!!!
    Vanoce jsme meli moc pekne, neslo vubec o darky. Tesila jsem se i z toho pledu, a bombardaku a ze vsecho co bylo pod stromeckem. Jsme doma konecne spolu cela rodina, je nas hrozne moc. Obrovske decka, kazde neco chce, do toho dedecek ktery taky porad neco chce, babicka co si chce povidat a teta co cela hodnou i kdyz je uplny opak. A samozrejme manzel, ktery je vsudy pritomny. A vsechno je to nadherne, naprosty chaos a ja v tom pluju a kocham se tou radosti ze jsou vsichni kolem a je zde tolik lidi. To jsou pro me vanoce. Ty darky jsou uplne na ocasu :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Radko :)))), to nejdřív k předešlému kom.Věřím, žes měla s rodinkou pěkný vánoce i s plédem.Budeš ovčí babička jednou...
    A Duna dostala mučítko-depilátor na nožky :)

    OdpovědětVymazat
  8. anino, asi manzel naznal ze je ma chlupate :o) To naznal i ten muj, ale na depilator si zatim netrouf!

    OdpovědětVymazat
  9. Radko, taky mě napadlo,že hladký nebudou :)Duno, promin :)
    Ru, má na to nějakej fígl, ale já to zkusila jednou a stačilo.
    At si kdo co chce říká, zlatý jednorázový žiletky.Používám je už léta, pravda častěji, ale nemám s tím problém a jak jsem byla STRAŠENA...

    OdpovědětVymazat
  10. radka, anina: :-))))) právě že já nemám skoro žádný chlupy na nohách už od přírody. Mám jich tam pár a to eště tak světlejch, že normálně ani vidět nejsou, takže jsem tak nějak měla zato, že stačí si je holit... A co jsem napsala Ježíškovi do dopisu? Třeba různobarevný klubíčka různých přízí, je jedno jakých, třeba každý jiný, to moh Ježura klidně zvládnout a asi by mi to udělalo radost největší. Nebo novou knížku od Kinga, to taky věděl kterou... Dopis visel celou dobu na ledničce.

    OdpovědětVymazat
  11. No jo, hele, ale voni chtěj bejt dycky originální, chtěj tu svou babiznu překvapit něčím, na co by si ani netroufla pomyslet, při svý skromnosti... :-)) V očích muže jsou klubíčka něco, co potřebuješ, notabene k práci, on ti chtěl dát něco, co nepotřebuješ... Něco jako nadstandart... Nemyslím si, na rozdíl od ostatních, že by tím chtěl říct, že máš špatně udržovaný nohy. Spíš naopak - když už se o ně staráš, tak ať to máš s luxusem. :-)
    Nevěš hlavu, takovejch dárků asi dostala každá... Ale osobně po letech si myslím, že nejlepší, co můžeš udělat, mu říct, že ti ty klubíčka chybí. Bude se sice šklebit, bude ho to mrzet, ale lepší, když bude vědět. Třeba pro příště. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Eště mě napadlo: Co vís, třeba je taky skovaně zklamanej. Třeba je žena depilující si nohy v jeho představách sexy, třeba si maloval, že takovej úkon bude ve dvou něco jako nevšední předehra... Jo, moje fantazie jsou...ehm... ale stejně.
    Vyraž z něj toho Kinga třeba jako podmínku, že bez něj si ty nohy neoholíš, když horor, tak horor. :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. To nic... já dostal letos látku na závěsy do celýho bytu. No a možná babička chtěla, abych si z toho ušil balón... nevim ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Duno :)))jo, Ru má pravdu, chtěl pro tebe nadstandart...
    Já dostala od dcer horský sluničko, Vichy krím proti vráskám a ještě jeden Vichy pod oči rozjasnovací, taky celou sadu pro péči o vlasy Gliss Kur a mnoho, mnoho rad, jak mám o sebe pečovat.Přitom vypadám docela normálně :)

    OdpovědětVymazat
  15. ad12-Duno a my ti k tomu budem držet palce jo ?
    Johnny je načase pustit se do zpracování těch závěsů,než na ně dostanou chut moli :)))

    OdpovědětVymazat
  16. Anino:o))) Tak to je fakt dobry. Je videt ze mas v rodine hromadu zenskych. Ja jsem dostala sluchatka s mluvitkem pro telefonovani v internetu. Pak pevnou pamet 40 GB na dalkove ovladani, kterou sestavil syn . Bombardaky od babicky, fialovy pled od svagrove a knihu od manzilka :o) A jen si kokrham. Kremy a depilatory nenapadli nikoho! Mozna by to nebylo spatne:o)))

    OdpovědětVymazat
  17. rulisa: Myslím, že máš pravdu, že to tak nějak je. A asi obojí. Jak to s tím nadstandartem, tak to s tou předehrou ;-))) I když S/M není moje parketa... Nejradši dávám věci, který jsou pro druhýho koníčkem, něco, co není ani praktický do kuchyně a tak podobně, prostě něco, co ten druhej může potřebovat k tomu, co rád dělá, co ho baví. Prostě něco, co potěší jaksi mimo povinnosti. A taky takový dárky nejradši dostávám. A nejhorší je pro mě vymejšlet dárky těm, co nic takovýho nemaj...

    OdpovědětVymazat
  18. anina: no já to nechám trochu uležet a časem to na něj tak nějak opatrně vybalím ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Radko, taky jsem dostala krásný obrázek, co se mi moc líbí.Sluníčko je ještě v krabici, počkám na ně, určitě ho budou taky používat :)))A bombardáky se neztratí.Tak kluci se starají zase jinak no...

    OdpovědětVymazat
  20. U nás dárky \"ježíšikriste\"obvykle dává tchýně (loni kartáčky a pastu na zuby - byly ve slevě). Letos se tchýně ovšem překonala. Dostali jsme uherák a láhev beaujolais! Tak jo, děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  21. Gomba, kartáčky i s pastou :)))))

    OdpovědětVymazat
  22. Gomba/Anina: Eště že ne i zuby. :-))
    Radko, tu paměť ti strášně závidím... :o) I operační by se mi šikla...
    I když, dostala jsem CD romku s vypalovačkou, což mi taky bodlo, páč ta moje stará čím dál častějc stávkuje a už pomalu víc nechodí než že jo. Jo, barva na vlasy od tchýně se úplně nepovedla, ale to neva, třeba zas časem dostanu chuť přejít na tmavou. A co se týká dárků, já si dala trochu s předstihem ten foťák a drobnosti okolo, což beru tak, že sice si ho jako platím sama, ale o to míň zas můžu dát do rodiny, takže jsem ho vlastně dostala i od nich... Tak jsem spokojená moc a moc, i kdybych už nedostala vůbec nic. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty zuby, kartáček a pasta mi asociovaly jeden pěknej trapas.Jedna kolegyně prostě fakt děsně smrděla.Občas vyslechla nějakou poznámku, ne ode mě, já to řešila větráním a pořád nám byla zima.Šéfová mě poprosila at jí to řeknu, že ode mě to vezme :( s tím, že od ní by to bylo pro ni horší.Měli jsme se složit, já jí to říct,tak aby nedala výpověd a jít s ní pomc ji vybrat parfém.Nespala jsem a bylo to teda hodně nepříjemný. Řekněte někomu, že smrdí...

    OdpovědětVymazat
  24. Já věděla, že si někdo někde povídá o dárcích, jenom jsem vás nemohla včera najít.
    Depilátor, jéžišikriste! Duno, jestli se sem ještě vrátíš, což takhle při nějaké hezké chvilce laškovně zkusit na něm, jak to funguje. Oni si chlapi totiž nedokážou asi představit, jak to bolí, zkus to a uvidíš, jaká bude reakce. Třeba ho sám pak půjde vyměnit za klubíčka. :-)

    P.S. Po všech těch hrozných dárcích, co jsem měla dělat, že jsou hezké, a přitom byly úplně k ničemu, mám nejraději dárky \"národ sobě\". Koupím si co chci, přesně jaké to chci a mám z toho obrovskou radost.

    OdpovědětVymazat
  25. Lenko, dárky typu \"národ sobě\" jsou sice praktické, ale rozpouští se v nich nějak smysl dárků jako takových. Snažím se to tak nedělat. Chci udržet to, proč se dárky dávají - abych ukázal, jak umím odhadnout obdarovaného a že mi stojí za přemýšlení. Uznávám, že je to čím dál tím těžší, ale dárky, u kterých musí být i ten druhý při odsouhlasení, nedávám k Vánocům. Tam patří překvapení...

    OdpovědětVymazat
  26. Jirko, překvapení určitě patří k Vánocům, pro mě taky. Je to krásné a, vůbec mám ráda překvapení a taky je minimálně stejně ráda pro někoho dělám.
    Na druhou stranu, je to dost nepříjemné, když to překvápko někomu nevyjde, nebo se ani trochu netrefí ten, co chtěl určitě udělat radost.Co pak a jak reagovat...blbá situace a nechceš druhému zkazit radost, to nikdo neudělá...Tak proto, já někde dělám překvapení, to mnohem radši, a jinde se raději domluvím, alespon trochu, at není pak to oboustranné zklamání :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jo, já vím o tom rozpouštění. I když člověk, když Vánoce třeba slaví sám, nic jiného mu nezbyde a tak má radost, že si může dát něco sám.
    No, to odhadování, co si kdo přeje je svízelné ve chvíli, kdy ty dárky jsou dávány lidem, které skutečně vidíš párkrát do roka a o kterých víš, že nic podstatného nepotřebují, že mají úplně jiné myšlení, líbí se jim jiné věci a těžko odhadnout které (nemají žádné zájmy, koníčky)... no pak vystává otázka, proč jim vlastně něco dávat. Pak proč je vlastně navštěvovat, když jsou tak zoufale jiní.... ale marná sláva, jsou pokrevně příbuzní.
    Ráda dávám dárečky přátelům. Tam snadno odhadnu, co je pro ne milé a dávám o to raději, že \"nemusím\". Taky to bývá maličké a ne moc drahé, takže když se jim to nelíbí, není to žádná tragedie.

    OdpovědětVymazat
  28. Ale uznávám, že optimální by bylo se u každého strefit, aby to nebylo jen trohu překvapení.Někdy to nedokážu.

    OdpovědětVymazat
  29. Ru, já už mám taky digi foťák! A to jsem si ho vůbec nepřála - teda - NÉ NAHLAS! :-))) Je sice po bráchovi, ale trefil se, trefil! Stejně už ho nepoužíval, co si koupil ten VYCHYTANEJ mobil...

    OdpovědětVymazat
  30. PS: A je mi úplně jedno, že je z \"druhý ruky\", že si k němu musím koupit baterky (nejlíp i s nabíječkou), a že je podle bratra \"hrooooooooozně pomalej\" - jinak by mi ho taky nedal, že jo? :-) Přesto z něj mám radost, stejně jako z látkových závěsných regálů od maminky (do komory, na šaty, než se koťátka vzmůžou... :-), úložných vaků pod postel, dokonce mě potěšila i ta příšerná keramická kasička ve tvaru šnečka, kterou mi rodička nadělila s přesně stejným škodolibým potěšením, s jakým jsem ji já přijala - vybalila jsem ji jako první a bratr se neudržel: \"Šmarjá, teď abych se bál rozbalit ty svoje dárky!\" Celej večer jsme se tomu pak smáli a bylo celkem fajn... :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Jé, Dee Dee A H O J :)))

    OdpovědětVymazat
  32. Jé, Anino - AHOJ! :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Jé, Dee... :-)))
    Baterky a nabíječka jsou sranda, já už koukám po filtrech... Co máš? Ten můj taky nejní žádnej kulovej blesk, aspoň teda takhle za míň světla. Ale myslím, že bude stačit. :-) Aspoň zatím. :-)) A teda až se s ním pořádně naučím. :-)))
    Jo, asi jako tu kasičku je třeba brát ty dárky obecně.
    Dyk je to hlavně o tom kouzlu vybalování, ne? :-))

    OdpovědětVymazat
  34. Mám Olympus C-730, což je takovej standardní chztrej automat, na kterym se dá nastavit manuál a celkem slušně se s ním dá fotit i v noci - mám z redakce vyzkoušený z koncertů a divadel, kde bylo neradno otravovat s bleskem... :-) A to jsme v redakci měli ještě o dvě generace starší \"dědečky.\" No, prostě už to s ním umím a stačí mi - zatím. Filtry se na to možná taky nějaký dělaj, ale já mám zatím jiný priority - jako například lankový systém na závěsy, kuchyňskou linku, atd. Furt je do čeho investovat - asi jako všude...

    OdpovědětVymazat
  35. Tak to je vlastně podobná třída jako ten můj, ne? :-) Někteří digifotografové tvrdí, že ti dědečci byli v lečcems lepší...
    Priority... Jo, ty jsou, ale člověk čas od času dospěje k názoru, že už má priorit plný zuby. :-) Kuchyňskou linku - někdy ti vyfotím a pošlu tu svou. :-)))

    OdpovědětVymazat
  36. Ráda si jí prohlídnu... Pokud má člověk aspoň co vyfotit, je to dobrý. Já ti můžu v týhle souvislosti poslat tak leda bílýma kachličkama obloženej roh a okolo dvěma odstínama zelený čerstvě vymalovanou zeď... Ale že se mi povedla! No, možná dřív pořídim ledničku, kdo má ty plesnivý potraviny furt vyhazovat... :-) Poslední dobou jsem se naučila nakupovat věci pouze k okamžité spotřebě...

    OdpovědětVymazat
  37. Ber to z tý lepší stránky, aspoň máš vymalováno. :-) Já muset hnout s linkou, abych vymalovala (jakože to po malování pláče), tak se bojím, že se mi oná rozpadne na dřevotřískovou drť a budu na tom jako ty. :-)))

    OdpovědětVymazat
  38. Dee, Ru, jestli chcete taky pošlu tu svou, at je co do sbírky, ne :)))
    Možná se přidá Radka a další a další :)))

    OdpovědětVymazat
  39. Když na to přijde, asi si ještě dlouho vystačím s dvouvařičem, co taky přines Jéžišek... Ale na tu novou linku by se mi - z čistě estetického hlediska, protože k ničemu jinýmu ji fakt nepotřebuju, alébrž neumim vařit :-) - prostě líp koukalo, no... A pak - co kdyby se náhodou našel někdo, kdo vaří dobře a rád, že jo... :-)))

    OdpovědětVymazat
  40. \"prznit\" tam mělo bejt - a já si zrovna dala tak záležet :-)

    OdpovědětVymazat
  41. V tomhle fungl novym bejváku to po vymalování neplakalo... Jenže mě prostě nudí čučet na bílý stěny. Cha! Další na řadě je předsíň - půjde na žluto, a pro ložnico-obejvák jsem vymyslela kombinaci světle oranžový se světle šedou - to bude bomba! Už se nemůžu dočkat, až ty stěny zase budu prynit válečkem. Bílej zůstává jen strop a tak zhruba sedmicentimetrovej pás stěny pod nim - to aby člověk neměl pocit, že na něj padá obloha... No, estét, no... Co já jen chtěla u těch letadel? Už vím! Aby byly srovnaný pěkně v lajně za sebou... Muhehe... :-))) Musím ovšem uznat, že takový dokonale zabalený vrtulníček má taky leccos do sebe.

    OdpovědětVymazat
  42. Snímkem archaické kuchyňské linky můžu přispět taky, jen \"škoda\", že nemám snímek z toho dne, kdy jsem před nastěhováním ten nátěr v dobré vůli učiniti linku čistou osprchovala teplou vodou nevěda, že je natřená nějakým mastným mořidlem, který ta teplá voda rozpustila... A moje krásná nová linka dělaná na zakázku do minulýho bytu je do tohoto bytu žel moc velká, takže stojí rozebraná v ložnici... mimochodem - nemáte někdo zájem?

    OdpovědětVymazat
  43. Což zájem... Ach jo, ty priority, ty priority... :-)))

    Kdysi jsem si přála, že až budu mít sama svůj vlastní byteček, udělám si v ložnicoobýváku bílý zdi a černej strop s otiskem bílý ruky nad postelí. Byteček jsem pak měla, ale sama v něm jaksi nebyla, černý strop neprošel. :-))
    Svůj dívčí pokoj jsem si malovávala na modro...

    OdpovědětVymazat
  44. Já měla nádherně blankytnou ložnici na statku, k tomu světlá dřevěná vrzající podlaha... Už čistě z pudu sebezáchovy to tady musí bejt jinak. Jen ta zelená kuchyň, ta je trochu podobná, ale pro jistotu se zelená úplně jinak... Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  45. Ještě na ručně malovanej paraván z hedvábí jsem zapomněla... Ten tam zůstal... Smutno je mi. V týhle době zvlášť.

    OdpovědětVymazat
  46. Klidne vyfotim :o) Chystam se az bude klid hodit na blog fotky z mych osmnacti, nekdo si je prefotil do hnusne digitalni podoby takze tam budu temer k nepoznani :o)

    OdpovědětVymazat
  47. Radko, jak k nepoznání, vždyt tě stejně asi nikdo nezná :)))))))))

    OdpovědětVymazat
  48. Dee: není bílá, je to kombinace smetanové a hnědé :-)) Kdyby přece jenom zájem byl, fotku poskytnu ;-)

    OdpovědětVymazat
  49. Teda dámy, s těma kuchyňskejma linkama jste fakt trefili hezký téma :-)) O té naší jsem psal těsně před vánoci, a jsou tam i fotky:
    http://kornel.bloguje.cz/453395-na-posledni-chvili.php
    Jinak pro zasvěcené: kuchyňský \"seriál\" stále ještě pokračuje, byť už jenom takovými drobnostmi. Dneska například přibyly soklový zásuvky a nový prahy...

    OdpovědětVymazat
  50. ad malováníad 40: Zkus malovat hodně sytejma barvama a bez válečku. Já to udělala dávno a je to nádhera. Obrázky mi nádherně vynikly a zdi jsou takový teplý a přátelský. Je to úplně jiný a veselejší prostředí.

    OdpovědětVymazat
  51. Lenka: To už mám taky dávno vyzkoušený ze statku, v jehož mega místnostech (obytná část zvící tak zhruba 13+1) jsem se dokonale vyřádila s houbou a několika sytými odstíny, a to i přes sebe (vždy od jednoho tónu) - kuchyň hráškově zelená, obývák sytě cihlově červenej - ten je ze všech nejhezčí, ložnice světle, ale sytě modrá, pokoje pro hosty sluníčkově žlutý s dřevěnou podlahou natřenou na tmavo modro (barva byla zrovna v akci, no :-), chodba sytě béžová... trucovna oranžová... atd., atd. V koupelně sytě modrej obklad. Houba totiž dokáže starejm zdím dost pomoct, to je jasný. Jenže můj novej příbytek je úplně novej a navíc geometricky vzato dost atypickej (to jako že v něm pravých úhlů záměrně moc nenajdeš), a tak jsem se to rozhodla využít a tentokrát vsadila sice opět na sytě barevné plochy (kuchyň se opět zelená, ale tentokrát jablkově :-) - a byť ve dvou odstínech - vždycky zdi proti sobě, kvůli optickému rozšiřování a zužování prostoru - myslím, že ten prostor prostě vyžaduje čistý a jednolitý barevný plochy, protože je tak prostě koncipovanej. Moji dřívější záměrný flekatý \"kocouři\" vytvořený houbou se tam zkrátka nehodí. Krom toho, když v rámci jedný místnosti střídám víc barev, pak je střídám v ploše. Přemýšlela jsem o strukturách v podobě stíratelný omítky, ale pak jsem si to rozmyslela, bylo by to už moc (přeplácaný). Takhle je to čistý, navíc byt je hodně světlej, takže mu sytější barvy neublíží... Navíc tenhle interiér má bejt záměrně úplně jinej, než ten, ve kterym jsem žila a tvořila pět let. To aby vzpomínky tak nebolely, víš? Váleček nepoužívám vzorovanej, jen ten heboučce chlupatej, jímž se mi - narozdíl od klasický štětky - daří snáz a rychlejc dosáhnout požadovaný jednolitosti... Uf. Těším se na tu předsíň a obejvák, protože z kuchyně mám fakt radost. Pěknej a tvůrčí novej rok přeju :-). Howgh.

    OdpovědětVymazat
  52. Omlouvám se :-) - když jsem to sem plácla, tak mě ta dýlka samotnou vyděsila... No, ale \"řekla\" jsem, co jsem chtěla. Tak PF! :-)

    OdpovědětVymazat
  53. ad 56: Hezkého nezaškodí!
    ad 55: Taky se těším až se budeš těšit z té nádhery. Co je tvořit něco jinak, velmi dobře znám a vím, jak je hezké se těšit z radosti nad překonaným smutkem, proto to musí být DOKONALÉ! A vidím, že víš, jak na to. Váleček jako ten natírací, no jasně. Syté barvy - skvěle!

    (Když jsem se rozváděla, s kamarádkou jsem všechno připravila, namíchala, pak si oblíkla sako a běžela se rozvést :-)) a když jsem se vrátila, barva už byla pěkně rozpuštěná, pěkně jsme to všechno natřely. Dodnes je to nádherná sluníčková místnost, vždycky, když do ní vejdu, je mi tam báječně. :-)) )

    OdpovědětVymazat
  54. Lenka: Jo. Tak nějak. :-)

    OdpovědětVymazat
  55. tak černý strop jsem kdysi chtěl taky. A nad postelí obrázek rysa ostrovida - bylo mi deset a viděl jsem v něm vrchol přírodní dokonalosti :-)

    OdpovědětVymazat
  56. PS: Předsíň už je žlutá jako sluníčko! :-) Třikrát hurá!!!

    OdpovědětVymazat
  57. Gratuluji! Tak to sluníčko ať tě brzo plně prostoupí! :-)

    OdpovědětVymazat
  58. Ach jo! Barvy na stěnách. Pořád nad tím dumám, místo důležitých věcí. Neustále myslím na ty barvy, ale když to vyslovím, muž mě zprdne. Že myslím na blbosti. Ale nevím, jestli bych zvládla sama vymalovat (stropy jdou nad 3metry...). A jestli by ho pak netrefil šlak, pokud by se podařilo alespoň začít bez jeho přítomnosti :-). Dee Dee, strašně bych chtěla vidět fotky tvýho natřenýho bytu, ale asi se mi nepoštěstí, viď? :-(

    OdpovědětVymazat
  59. Když budeš hodná, tak i poštěstí. Hledej, šmudlo! :-)

    OdpovědětVymazat
  60. Šlo to rychleji než jsem čekala! Díky!

    OdpovědětVymazat
  61. Nešlo to, ostatně jako celý blog.cz, jako obvykle v noci. :-))

    OdpovědětVymazat
  62. ...nemůžete mít přece všechno tak jednoduchý... :-) Hele, bloguje.cz je na mě moc věděcký. Po několika marných pokusech změnit ksicht blogu jsem se pokorně vrátila tam, odkud jsem přišla. A tak to mám se vším - i s těmi dvojsmysly. :-)

    OdpovědětVymazat
  63. :-))
    Ostatně, na blog.cz budeš mít víc místa na fotky. :-) Já tady šetřím na jejich velikosti, jak to jen jde. Limit prostoru na ně jako Damoklův meč. :-)

    OdpovědětVymazat
  64. No vidíš, to jsem ani nevěděla. Místo na fotky teď budu určitě potřebovat, když už je mám skoro po roce opět čím tvořit... :-) Nakonec jsem pořídila dvě sady hodně trvanlivých německých baterek Ansmann (2700 mAh) + nabíječku za celkovou cenu kolem 1100,-. Je na ně záruka 3 roky, tak by měly něco vydržet. Už se těším, až vyrazím někam do terénu...

    OdpovědětVymazat
  65. Pokoušela jsem se jednou založit blog na bloguje.cz. Nedokázala jsem ani napsat článek. Nezvládla jsem se tam dokonce ani přihlásit. Přesto myslím, že ten blog jsem kdysi opravdu založila :-).

    OdpovědětVymazat
  66. jana: já se k psaní článku ani nedostala... natolik mě to vytočilo, že jsem ten blog vzápětí zrušila... říkala jsem si, ať si ten svůj klíč za těchto okolností klidně strčej někam... :-)

    OdpovědětVymazat
  67. No vidíte, holky. A já kdysi, před přestupem, zkoušela blog.cz, a když jsem zjistila, že mi to tam cpe místo poctivejch cihel na výstavbu stránek jakýsi prefabrikáty, který si tak maximálně můžu zvenčí natřít jinou barvičkou, tak jsem se naštvala a zrušila to taky. :-)))

    OdpovědětVymazat
  68. Jo - někdo je holt zedník od přirození... :-) Pokoj všem cihlově zdatným i těm prefabrikovaným duším... :-)

    OdpovědětVymazat
  69. ja umim jen prefabrikovane, a to jeste dre :o)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.