(Optimalizováno pro černobílé monitory)

26. 12. 2006

Kocouří radosti

Co dělám takhle na neschopence? - Věčně upravuju fotky.

Měla jsem strach, jak se budu učit s novým foťákem pohotovosti na focení koní. Už strach nemám. Mám skvělý objekt k tréninku. Rovnou dva.

 

kocouri baletOvšem zachytit oba najednou je ještě problém.

Taky kvalita fotek.

Většinou foceno v noci, bez blesku se neobejdu, kluci kočičí mají vrcholný bod aktivity po půlnoci.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oříšek. Čertví, kde ho vyštrachali.

Nejspíš pod topením.

Já tam ruku ani smeták nenacpu, oni packu jo.

Že nemám doma extra naklizeno, to jsem věděla, ale kolik se toho dá ze všech možných škvír vytáhnout, to bych byla teda neřekla... :-(

 

 

 

 

Jo, kočičí balet...

 

 

 

 

 

 

 

 

A takhle dopadá spousta fotek...

No, už je to lepší, už jich aspoň takových není většina, jako na začátku. :-)

 

 

 

 

 

 

 

Jestli budete chtít kouknout, víc jich mám tady. Otvírají se tam do prohlížeče, občas je třeba po otevření doťuknout v obrázku pro zvětšení na úplnou velikost.

No, a ještě jedno cvak z ruky, vytahovaný z mizerný kvality, jak se dalo. A pak, aby to nebylo moc velký, zabitý kompresí. :-(

Nechechtej se mi..., povídal kocour...

nechechtej se

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 komentářů:

  1. Tak Vánoce, jak vidno, byly vskutku především kočičí.Kotatka jsou krásná.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně když je co fotit :o) (rovnou dva?) Jak si spokojená s tím webem, na který odkazuješ? Poohlížím se po stránkách, kde by se daly dobře rovnat fotky v původních velikostech. Zatím se mi zdají dobré \"estránky\", ale nechce se mi moc připlácet za kapacitu :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jirko*:
    No, má to tam taky svoje... Ale nakonec jsem dospěla k názoru, že ze vší té bídy (rozuměj omezení) je tohle pořád eště tak nejlepší, co jsem našla.
    Máš tam něco základu prostoru, další si můžeš dokoupit(jednorázová platba) nebo vyměnit za kredity, který dřív byly za návštěvnost, teď za návštěvnost (zobrazení) + přítomnost reklamy na stránkách.
    Vypneš reklamu - přicházíš při každým zobrazení o kredity.
    Ale mně je reklama buřt, pokud je jen dole a nahoře.

    Trochu mi vadí, že nemůžu hýbat pořadím fotek v galerii. Leda když chci nějakou šoupnout doprostřed, tak je postupně všechny posunované přehrát. Ale to jde celkem snadno, a navíc, už tam taky ledacos vylepšili, tak třeba časem vylepší i tohle.
    Fotky větší než 1024x768 jsem tam nedávala. Mají tam jakousi volbu \"automaticky zmenšit na rozměr\" pro moc velký fotky. Jak by vypadaly velký nezmenšený, nevím. Minimálně by ti rychle ubýval prostor.

    Taky chci-li tam mít fotky v nějakým pořadí, musím je nahrávat po jedný, skupinově se pořadí zamíchá, nahrajou se asi napřed menší, pak teprv větší...

    Občas váhám nad kvalitou tam uložených fotek. Těm dobrým tamní komprese neublíží, ale ty na hraně kvality (velký výřezy) dost dorazí. (Viz například fotka \"stavebnice2\". Sem se zděsila.)

    Picasa a pod mě odradily, protože se natahujou strašně dlouho, vadí mi angličtina (nekomunikuju, luštím) a zdá se mi to vůbec dost složitý. Tady sice komprese :-(, ale je to rychlý, jednoduchý, slidy nepotřebuju... A jednou nabytej prostor mi zůstává bez dalších periodických plateb.

    Jinak je to tam sběrna \"plakátovacích dětiček\", na něco jako trochu slušnej blog narazíš tak v jednom ze třiceti pokusů. :-)
    Což je mi koneckonců ale taky šumafuk. Blog mám tady. :-)

    Zaregistruj se, zkus a uvidíš. Když tak dej vědět, zajímal by mě i tvůj názor. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. to jsu nadherne fotecky. Ty kocicky vypadaji uplne stejne jako ta nase. Parada!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Eště: Teď jsem se koukala. Fotka, co má u mě 451kB a v této velikosti taky ukousla prostor na WG, se zobrazuje s vlastností 118kB. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ad 2 - 3: No taky o tom přemejšlím a scháním rozumy. Ru, Picasa je sice lokalizovaná do češtiny, ale přímej export jde na blogerra, takže vlastně nic... Pokud můžete, zajímal by mě názor na Flickr a taky na Jablko, který teďka používá čím dál tím vic lidí.

    OdpovědětVymazat
  7. Na Flikr se zeptej Bahanky, já ho nezkoušela, něco o něm měl i Roj. Jabko neznám, jen Rajče.:o) A to prý nic moc, ale taky osobně nevím.

    OdpovědětVymazat
  8. Akorát jsem chtěl odeslat podobný komentář jako Rulisa :o), taky neznám Jablko a Bahanka má čerstvé zkušenosti...:o) Narazil jsem na stránky, které jsou uspořádány přesně tak, jak chci (odkaz vedle mého jména), jenže zase ta angličtina... Podívám se okolo a něco vyzkouším, pak se podělím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dík, a sorry za ten přežblebt. Sem z těch svatků tak tak mimo, že sem se klidně taky mohl zeptat, jestli někdo z vás nezná hrušku :-))

    OdpovědětVymazat
  10. No jo, na vánočním stole bejvá rozhodně víc jablek než rajčat. :-)))
    Způsob zobrazování na Picase se mi nelíbí.
    Na Rajčeti zas musím cosi stáhnout - snažím se si nezaprasovat počítadlo dalšíma staženinama, stařičký stroj má stařičkých deset giga, peru se na zbývajících dvou a půl až třech. :-)
    Asi zůstanu s fotkama, kde jsem, a budu tam zvedat úroveň. :-)))
    Možná jsem se mýlila, že se mi odečítá prostor v rozsahu toho, co má fotka před stažením u mě. To si budu muset ověřnout při příštím ukládání. Nechce se mi to přepočítávat.

    OdpovědětVymazat
  11. Ru, to máš tak...někomu se nechce ad 12, a někdo se radši ani nepokouší, např, já :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, Ani, já si teprv teď všimla! :o) Já su ťuhýk...
    Tak gratuluju, malá domů. :-))) Už ji mám otevřenou. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. (12) To rajče jsem zaregistroval, když jsem hledal něco na webu. A protože u nás doma dbáme na spisovnou češtinu, uložil jsem si ho do paměti pod názvem rajské jablko :-) Pro mě je situace po přečtení Rojova článku vlastně už jasná. Picasu používám, protože umí hezky zpřehlednit ten bordel co mám v počítadle. Jenom to chce novější verzi, která už spolupracuje s webovským albem. A nižší kvalita fotek na tom albu mě jako amatéra zatím nijak zvlášť neodrazuje :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já v kvalitě nějaký obzvláštní rozdíly taky většinou nepostřehnu. Ale vadí mi složitost postupu, jakým se z přehledu v galerii musím propracovat k finálnímu obrázku. To spoustu lidí odradí. Třeba i mě, ve většině případů naznám, že zas tak moc o skouknutí té fotky nestojím, abych musela patnáctkrát kliknout a zas čekat, až se mi to natáhne. :-(

    OdpovědětVymazat
  15. V mým nastavení Picasa průběžně kontroluje složky na výskyt fotek. Ty pak zobrazuje v klasickejch náhledech. Stačí jednou kliknout a jsi na fotce. Po ruce máš hned nabídku pro základní úpravy, anebo si v tý složce pomocí šipek listuješ. Pak se kliknutím vrátíš do knihovny a sroluješ na další složku... Právě tohle se mi na Picase líbí, že mi v náhledech zobrazuje i fotky, na který jsem třeba už i zapomněl.

    OdpovědětVymazat
  16. Korneli, psala jsem o Picasa webu. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ruliso, jestli mě paměť nemate, kdysi ses ptala, jestli se musí pro získání \"exif\" souboru ukládat obrázek do počítače. Tehdy jsem řekl, že ano, musí, ale teď jsem našel výborné rozšíření pro Firefox v podobě programu Exif viewer, který se po kliknutí na odkaz vedle mého jména nainstaluje do nabídky menu pro pravé tlačítko myši. Ulehčil jsem si \"práci\" a od teď jen najedu nad obrázek, kliknu pravým tlačítkem a vyberu příkaz \"view exif image data\" a mám to tam...:o)

    OdpovědětVymazat
  18. Jirko*, z odkazu mi to nešlo, ale našla jsem si to na czille, už to mám nainstalený, je to super! Dík za tip. :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.