(Optimalizováno pro černobílé monitory)

28. 7. 2006

Přeci platí:

Po tuhý zimě horký léto. Po mizerný zimě mizerný léto.

Tak čemu se všichni tak diví? :o)

Že je léto, jak má být?

Konečně, po iks rocích?

Rozpouštím se blahem. Netoužím po moři. Po cestě na jih. Vrním si a užívám si a kdyby to šlo, vůbec bych nechodila spát, abych ani kousek z toho předpisovýho léta neprošvihla.

A koukám, jak se po netu i mimo něj šíří nový heslo, spojující našince líp než mistrovství světa v hokeji. Kdo neskáče, není Čech. Kdo nepláče, není Čech.

"Tohle počasí je demoverze krematoria."

Tisíckrát lepší než demoverze klimakteria.

...

(V půl sedmý ráno, mírně rozmrzelá, že jsem zaspala ráno nejránovatější, si říkám - A to mě napadlo proč...? :o)
Že by pravidelná měsíční demoverze...?)

26 komentářů:

  1. Pláčeme, to je fakt, já taky. Pět měsíců zimy mě ničí, v horku je mi občas na omdlení. Jednou za čas by se to přežít dalo, ale nejspíš už nikdy nebude pořádně jaro a podzim..
    A btw., já hlasuju spíš pro klimakterium než krematorium :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tys byla dycky divná Ruliso...8^))

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna včera jsme si libovaly s Přítelkyní, jak úžasný je sebou netahat svetry ráno/večer, jen vyběhnout v šatkách a celý den v nich žít. jít do letního kina a ani o půlnoici nepotřebovat šál.
    na druhou stranu - Praha je jeden vařící kámen, teploty tu dosahujou ke 40-45, jak se horko odráží od rozpálený dlažby k rozpálenejm fasádám a smogovej opar si to rozdává s vařícíma střechama. a jiný města budouy těžko jiný. takže chápu ty stížnosti. někdy je to fakt moc. zvlášť když není klimatizace a požadujou se stejný výkony, jako při 15 nad nulou.
    když jhedu ven, do přírody, do hor - to je o něčem úplně jiným. konečně se nám prohřály dvoumetrový kamenný zdi :)

    OdpovědětVymazat
  4. ale po setmění je to výhoda, že jsou ty městské šutry rozpálené ... dá se chodit nalehko i v noci

    a navíc už se to po svaté Anně láme - když jsem se dnes ve dvě v noci vracel domů v kraťasech a v tričku, bylo mi trochu zima ...

    OdpovědětVymazat
  5. proti krematoriu je klimatizace ... co je proti klimakteriu ? ... klimakterizace ?

    OdpovědětVymazat
  6. Nena, Jirka*: :-)))

    bos.: Jo, mám výhodu dvoumetrových kamenných zdí. :-)
    V paneláku je to děs, taky vím.

    Fousek: Ve dvě v noci si tu u nás - teda venku - oblíkám svetr. :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Už aby přišla nukleární zima!

    OdpovědětVymazat
  8. 7: jo, puberta v noci hřeje :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Osmičku naložit do mrazáku, no - a devítku nejspíš taky. :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Mnojá mám radši tu zimu. Nejlepší léto jsem prožil před několika lety na Islandu, 21 stupňů, nádhera... A tyhle vedra mě neskutečně ****, ne snad kvůli tomu, že to vadí mně, ale kvůli tomu, že se mi tu \"tavěj\" počítače. Čert vem lidi, ti si nakonec lehnou k vodě, ale co ty nebohý čipy? Těžko udržovat přijatelnou teplotu procesoru, když je teplota okolí teď skoro stejná jako teplota \"ve škatuli\" za normálních (=20 stupňů) podmínek... :-/

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, ano, konečně léto...Myslím, že všechno má své pro a proti... :-) Souhlasím s názorem, že je konečně pořádný léto, jak má bejt... Na druhou stranu, tyhle vedra zdraví moc nepřidají + jízda MHD či 8 hodin v kanceláři bez klimatizace není žádný eňo ňůňo... :-)
    Každopádně bychom si měli zvykat, že zimy budou už jenom tužší a tužší a léta, že budou stále víc a víc horká... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj :o) Po navratu z hor a totalnim preformatovani tela i duse zdravim vsechny blogujici. Venku je nadherne pred bourkou a zivot je krasny.

    OdpovědětVymazat
  13. Takovéhle vedro mně po početných prodělaných operacích nedělá dobře. ale jsem ráda, že žiju tady, kde jsou všechna 4 roční období. Jen mě štve, že se vytrácí jaro a podzim.
    V bytě se v tom vedru fakt špatně spí.Narodila jsem se ve mlýně, který měl přes metr široké zdi, převážně z kamene (byl přes 200 let starý). Tam bylo nádherně. Klenutý strop držel v zimě teplo, v létě chlad.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento způsob léta zdá se mi býti poněkud nešťastným. Už jen proto, že se mi v pražském nouzovém bytě setsakramentsky stejská po kamenných zdích statku, který jsem si vybájila s tím, že v něm jednou zaklepu bačkorama. Hovory o mlýnech, chalupách a statcích mě drásají poněkud příliš do krve... :-( Ale na druhou stranu jsem včera byla měřit interiéry nového příbytku, a docela se na něj těším. Jen to vedro jsem v něm ještě nezažila, tak nevím. Ale je to cihla, tak snad nebude tak zle.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak...a máme co jsme chtěli.Mě už by to tedy stačilo,zas trochu léta ještě kousek.Prosím.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Dee! :-)
    Jo, to léto... Já chci eště chvilku...

    OdpovědětVymazat
  17. u nas lije jako z konve. Porad.

    OdpovědětVymazat
  18. Od Prahy na severovýchod taky a pořád.

    OdpovědětVymazat
  19. ...a hory se přímo topí. Labskou přehradu ve Špindlerově Mlýně, kterou jsem nedávno dával na blog, byste nepoznali.

    OdpovědětVymazat
  20. ...a chčije ...a chčije ... prodám kravku, na jaře už nezaseju... :o) JÁ CHCI SLUNÍČKÓÓ

    OdpovědětVymazat
  21. Hleďme, jak jsme tentokrát všichni svorni! :-)))

    OdpovědětVymazat
  22. To jen než vyjde sluníčko :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.