(Optimalizováno pro černobílé monitory)

19. 9. 2006

Stopa 13 z remixu

Někteří lidi se mi natrvalo uložili dík muzice, kterou jsem od nich dostala. Někteří lidi mi natrvalo uložili muziku. Sebe do muziky. I když někteří z některých by se asi divili, že právě do téhle.

Aneb jedna srdcovka.

Tak trochu Áríem, tak trochu Balada pro banditu.


[mp3 src="http://ru.webgarden.cz/file/371863"/]


(V MSIE nejde, můžete přímo tady.)

32 komentářů:

  1. Nevím co to je, ale je to krásný. Až k slzám.

    OdpovědětVymazat
  2. Zemfira. Ale titul písničky nevím.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, kdyby mi to zvukový zařízení nefungovalo - jednou jo, jednou ne...bohužel..

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec to neznám, ale líbí se mi to.

    OdpovědětVymazat
  5. Ani, včera mi to hrálo jako víno, dneska bojuju s tím, že se to nedotáhne až do konce. Ale myslím, že je to spíš připojením, dneska všechny stránky trochu drhnou (jako i včera touhle dobou), řekla bych, že když připojení kolísá a zakolísá o něco víc, jako by se tím natahování písničky \"odpojilo\" a pak už znova nenaváže. Totéž, když \"jezdec\" během natahování a současného přehrávání dojede až na konec a zarazí se tam.
    (ICT odborníci odpustí vysokou úroveň vyjadřování.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. RU, dík za upozornění, např. u Kornela mi to před nedávnem fungovalo normálně...tak asi nebudu zatím hledat chybu u sebe, mimochodem ještě víc bych toho mohla pokazit,než napravit.Jsem mimořádně šikovná :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ono taky to Kornelovo je o dost menší soubor. :-)
    Když to pustíš a jezdec přeletí přes celou dráhu, stopni to (pozastav) na tom tlačítku s dvěma čárkama. A nech natahovat a natahovat a natahovat... Jezdec by se měl pomaličku posunovat zpátky vlevo. A pusť až pak, po dloouhé době, až bude jezdec (skoro) na začátku.

    OdpovědětVymazat
  8. Ru, moc děkuji za návod.Fakt jsem to tak dělala a prostě nic.Několikrát :(
    No,nedá se nic dělat...

    OdpovědětVymazat
  9. me to taky nefunguje...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak teď jsem to přehrála v pohodě.
    Nerozumím tomu.
    Kdybyste nepsaly, že jinde vám to jde...
    Ve škole jsem to zkoušela taky, tam to nešlo. Ale tam se nám jaksi sesypaly zvuky komplet na všech počítačích včetně servru, někde se něco... Na jednom se ani neukázal ten minipřehrávač. Ale ve škole do toho nelezu, není to tam moje zelí. :-) Tak nevím.

    OdpovědětVymazat
  11. MS Internet Explorer mi to nespustil na žádný pokus ze žádného PC bez ohledu na připojení, zatímco Mozilla Firefox v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  12. Hm, myslím, že vím, v čem je chyba. Alwe to mi bud eještě chvilku trvat.

    OdpovědětVymazat
  13. Mně to jde a ještě ke všemu se mi to líbí 8^)

    OdpovědětVymazat
  14. mně to taky zadrhávalo - řek bych, že je to připojením - data nepřicházejí tak rychle, jak by je přehrávač očekával - pomohlo zmáčknout přehrávání, pak pauzu, pár minut počkat a pak zas přehrávání :-)

    OdpovědětVymazat
  15. No, to netuším, ale funguje dokonale... :o)
    Arthure, copak je to za bonbónek?!

    OdpovědětVymazat
  16. Pokus: Přidání komentáře na výše zmíněné adrese...

    OdpovědětVymazat
  17. Funguje... :o)
    Arthureee, kde jsiii...mám schizofrenii blogu...!

    OdpovědětVymazat
  18. Ale nejsem sama, koukám, že se dají stejně \"přeadresovat\" i jiný blogy na bloguje. Zřejmě je schizofrenní celý bloguje.cz/bloguj.pl. :o)

    OdpovědětVymazat
  19. přes bloguj.pl chodím už asi měsíc (občas ...) ... takže proto jsi to měl Jirko asi v toplistu - kliknul jsem tady na odkaz a bylo to ...

    OdpovědětVymazat
  20. No jo, tak jsem se koukla do toplistu v tabulce, kam obvykle moc nekoukám, a bylo to tam, i včera. A taky rulisa.bloguje.sk - asi co nabízí bloguje za adresy, tak na všech to funguje... Asi to pomáhá propagaci blogů, ale přijdu si tak trochu jako android, co právě odhalil, že je sériový výrobek. :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. a proč ne? :o)
    ... se říká \"polky sou dobre holky\" - tak zkouším, jestli budeš jako polka lepší ...

    OdpovědětVymazat
  22. tak teda zkusím slovenku ... rulisa.bloguje.sk

    OdpovědětVymazat
  23. RulisoMoc zajimavy kousek. Lehce (tezce) melancholicke, neco takoveho jsem potrebovala...

    OdpovědětVymazat
  24. Škoda, že v minulých dnech jsem neměl po ruce komp se zvukovkou. Ale i s několikqahodinovým odstupem má tahle písnička velký kouzlo. Hlavně tím textem...

    OdpovědětVymazat
  25. Zemfira - the best of :)Ahoj.
    Mám úplně všechno, co Zemfira kdy vydala oficiálně či neoficiálně... (aspoň myslím)
    Mám asi 50 Videí (buď klipy nebo celé koncerty, či rozhovory atd...).
    Kdo by měl zájem, pošlu odkaz na jednu úžasnou stránku, odkud se dají stahovat celé její koncerty, videa...
    Zemfira mě dostala - vším, hudbou, texty - i svým osobitým kouzlem. Dál se rozepisovat nebudu, stejně na to slova nestačí - škody jen, že k nám do ČR asi nikdy nezavítá.
    Zdar

    P.S ta píseň, to je \"Kukuška\"

    OdpovědětVymazat
  26. DodatekZde je odkaz na stránku, kde jsou texty jejích písniček:
    http://www.peoples.ru/art/music/pop/zemfira/music.shtml

    Její oficiální stránka:
    http://zemfira.ru/

    OdpovědětVymazat
  27. Píseň se jmenuje Kukushka

    OdpovědětVymazat
  28. Jo,zpiva Zemfira.Pisnička je od Viktora Coje/kino/

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.