(Optimalizováno pro černobílé monitory)

15. 9. 2006

Svatá pravda (míchaná popůlnoční přepracovaností)

Ženský si často stěžujou na čistě ženský tým, chlapi si na čistě chlapský tým nestěžujou.

Co je mi platný vysvětlení, že chlapi týmově lovívali, zatímco ženský netýmově hlídaly oheň...

Jsem ženská a čistě ženský týmy mi nahánějí husí kůži. Nemůžu si pomoct, uzavřená koncentrace hmoty tvořená pouze ženskými aurami, zvlášť jsem-li nucená být na nich závislá, ve mně nastartovává cosi jako obrannej reflex, přiškrcuje mi cévy i póry, nutí mě k ostražitosti, k stažení se za ochrannou vrstvu, do zákopových linií, na bezpečnou vzdálenost...

Vždycky jsem záviděla těm, co si užili pionýra á la skaut, tehdy, když se to ještě nesmělo. Mně se to nepovedlo, ach jo... - Jenže... Jenže ono by to stejně bylo naprd, když jsem holka. Páč oddíly byly rozdělený podle pohlaví. Tábory taky. Já nechtěla být s holkama, já chtěla být s klukama!
V holčičím oddíle bych trpěla jako pes.

Ale ono se v těch klučičích oddílech o holky nestálo. Holky byly prvek, co by jim to akorát tak narušoval. Kruci.

Zaplaťbůh, že na ulici, na sídlišti se to tak nebralo.

Zaplaťbůh, že v učňovským školství dělá přeci jen o něco víc chlapů. Že jsem se to už naučila, ve všech těch předešlých pracovních i jiných smíšených týmech. Z ženských si vyberu jednu dvě, co jsou "napojitelný", a s těma funguju. Obvykle naplno a už nafurt. S ostatníma vyjdu bez problémů na principu bezpečné vzdálenosti. S chlapama jsem v pohodě se všema a kterejkoli z nich, ať je jinak jakkoli... ehm... - mi dobře poslouží, abych po případným nutným kontaktu s nepříjemnou ženskou aurou zase pookřála.

Chlapi jsou pufr. Uklidňujou, i když zrovna chvilku nasírají. I ti dóóst protivní ladí na jinou vlnu.
Zatímco ženský mezi mužskýma jsou cizorodej prvek, co rozbíjí molekulární vazby, sráží roztoky, narušuje rovnováhu.

Chlapi jsou koření. Bez nich to mezi ženskýma nechutná.

A nebo jsou... Základní živina? (To nic, zrovínka jsem dodělala tematický plány z potravinářství a pochutinářství.)

Pak by chlapi byli bílkoviny a ženský cukry. Sacharidy. Maso a třeba... švestky. Nacpi ženský samotný do sudu a začnou kvasit.

Nacpi samotný maso do sudu a... hm... začne smrdět.

No, vlastně...

Chce to sůl. K záchraně před hnitím.

Jak rády si ženský namlouvají, že jsou sůl... Nevím, nevím...

Možná jsou chlapi sůl. Pro ženský. Jenom jí se ženská nenají a věčně se živit přesolenýma brambůrkama likviduje ledviny, játra i chuťový buňky, ale k životu je sůl nutná. A odpovídalo by to - čistá sama o sobě vydrží v piksle třeba roky. Akorát nesmí zvlhnout.

Tak ženský jsou voda.

Když tak koukám na tu vodu, co nám zbyla v akvárku od doby, co chcípla poslední ryba, tak je mi to jasný. Radši k ní nečuchat.

Ta mořská, co si děti kdysi dovezly ve sklenici, nesmrděla ani po třech letech.

Konzervace potravin ve slaném nálevu...

Radši pudu spát.

38 komentářů:

  1. anomusim s tebou suhlasit, v cisto zenskom kolektive alebo tam kde maju vyraznu prevahu (13:6) tak ako teraz kd eo par tyzdnov koncim bych nechcel pracovat ked nemusim

    je pozoruhodne, ze si z prace pamatam na otravne zenske kvakanie o sprostostiach, ale nepamatam si ze by som medzi muzmi pocul nejake kvakanie, to je asi pre muzov typicke, ze su skor individuality a veci vedia a chcu riesit sami nez o tom filozofovat v hluciku ako zeny a zverovat sa na stretnutie kazdej o svojich osobnych problemoch

    zenske su majsterky na kvakanie, naopak u muzov toto nevidim ako nejaku xtra oblubenu cinnost, proste rozpravame podstatne menej a radsej venujeme energiu inym cinnostiam

    zeny su zodpovednejsie co sa bezpecnosti/rizik tyka a tak je s nimi menej srandy, menej riskuju a pustaju sa do srandy, radsej zostanu ako sede mysi pri stene, muzi su nachylnejsi k zabavnym cinnostiam

    tazko vsak v pracovnom kolektive povedat s kym sa bavis a preco, ked som este nebol pred x mesiacmi znudeny ci co (no a bolo menej prace), tak som sa prakticky bavil v praci len so zenami, aj to snad az na jednu vynimku len s peknymi, muzi mali utrum, muzi ho maju aj nadalej ked komunikujem s ludmi minimalne a prehodim nanajvys par slov s kolegom vedla ci obdalec, ale ked uz chcem s niekym hodit rec tak zase zajdem radsej za zenou, co bude mozno tym ze inklinujem skor k zenam ako k muzom co sa pritazlivosti tyka, tak preco si nsprijemnit pracovne chvile (posudit situaciu objektivne bez potencialnych vedlajsich zamerov neviem nakolko sa nebavim so zenami ktore sa mi nepacia (nanajvys cez inet :-)))

    skoda, ze uz vedla mna nesedi pekna zena ktora sa vyznala v pocitacoch a nemala typicke zenske zmyslanie, absolutne sa nezapajala do ich kvakania v praci a skor sa bavila s nami muzmi, s nou bola sranda a dalo sa s nou aj bavit a zabavat (vid moj clanok Navrat do detskych cias cez google), teraz vedla mna sedi krasna jebacka, ktora je vsak neskutocne arogantna, ale typicky zenska v zaujmoch (kozmetika...) a celkovo konzumacka co tazko nad niecim hlbsie premysla

    ono to bude ale asi ciastocne aj o inteligencii/vzdelani, co pozorujem v poslednej dobe, snad vsetky moje kolegyne maju len SS, mozno nejake 2 si robia VS, zato ked k nam kazdy den chodia VS brigadnicky to je jina, nie ze by sa nebavili celkovo s kolektivom kvoli tomu, ze su tam len docasne ako cudzorody prvok tak sa radsej do nicoho nezapajaju viac, OK to sa da pochopit, ale rozhovor s nimi je ako pohladenie po dusi a tazko by sa sklzli k rozhovorom ktore maju bezne kolegyne medzi sebou, pravda neviem ako sa bavia dve medzi sebou, zase nejaky zasadny rozdiel v tom nebude, ale predsa len rozdiel urovne/tried zaiste

    takze problem by som nevidel ani tak v nejakej rozdielnosti muzov a zien ako prave v tom samotnom kvakani ktore ich hlavne odlisuje na pracovisku, zeny kvakaju, muzi nie, (nanajvys na poziadanie) vyber si co ti viac vyhovuje, tolko moje pozorovanie, v min. praci kde boli pomery pomerne vyrovnane som bol stale rozlietany po celej budove takze na pozorovanie nejakeho konkretneho kolektivu som nemal moc prilezitosti a celkovo tam ludia robili hodne individualne, kazdy na svojej ploche, takze sa tam relativne tazsie komunikovalo, co sa spolocenskej zabavy tyka je asi lepsie pracovat vo vacsom kolektive sustredenom na 1 mieste ako rozbitom kolektive na x miestach, tam je to uz hodne individualne, prakticky porovnatelne s ulicou, kde sa tazsie ludia spoznaju ako ked su si stale na ociach pohromade a mozu sa aspon v malych skupinkach bavit

    OdpovědětVymazat
  2. Voda :-)))
    Jo, vodu já prostě miluju. Bez vody bych uschnul a okoral...

    OdpovědětVymazat
  3. když přijde ženská mezi samý chlapy, tak funguje jak kapka nitroglycerínu v prachárně. Začne nelítostný boj, podle povah přítomných buď likvidační nebo trumfovací, kdy se vymýšlejí jiskřivé nápady, geniální řešení a mění se svět.

    Ani cukr, ani sůl nebo voda - ženská je kyslík mezi hořlavinami.

    A chlapi si na čistě mužskou společnost stěžujou. Chybí příležitosti k ...

    OdpovědětVymazat
  4. opet uzeasne napsane.
    Fousku, zalezi na tom jestli zena vysila nebo nevysila signaly. Protoze muz neni vul a bezpecne pozna zda by mohl nebo nemohl :o) Teoreticky.

    Ovsem u zenske jako ja, ktera je tam ciste pracovne a v pohode, neco takove jako nitroglycerin nehorozi. Protoze nikdo me jako eroticky objekt nevnima :o) Kdyz je nejaka akce a ja se oblecu a upravim jako zena, tak me kolegove nepoznaji :o) Pak to citim, tu silu nitroglycerinu. Ale vpraci, v upocenych gatich a rukach od zeleza. Ve stresu problemu a jejich reseni urcite ne:o) tam jsme vsichni na jedne lodi.

    OdpovědětVymazat
  5. markofe: netvrd mi ze chlapi nejsou ukecani: podivej se na tvuj dlouhy prispevek!!! Porad dokola opakujes jak zeny kvakaji, pritom by to stacilo rict jednou. Myslim ze je to prast jak uhod. Nevidim rozdilu. Akorad kazda strana kvaka o necem jinem. Tebe nebavi kvakani o pocitech, a me o sportu specialne o fotbalu.

    OdpovědětVymazat
  6. To ten stres a řešení problémů jiného druhu.
    Upocené gatě ani ruce od okují nevadí určitě. Když eště přimyslíš horko, sálající z chladnoucích výkovků nebo z vstřikovacích lisů na plasty, tak je to erotickej koktejl jak sviňa. Testosteron ruleZ!

    OdpovědětVymazat
  7. Ru,pravdivý, myslím, že to tak funguje.

    OdpovědětVymazat
  8. Fousku, asi jsi malo fyzicky i psychicky v praci vytizen. Ja bych ti nalozila ukolu i zodpovednosti :o) To je nejlepsi tlumic testosteronu.
    U nas v praci mame samozrejme i pekne a upravene zenske. Nejen smudly z provozu ale i krasavice z kancelare. Kdyz tam nejaky chlap vejde, tak okamzite zapomene pro co prisel :o) Ovsem je to ciste damsky kolektiv. Nadrizeny sedi jinde a pry jim zakazuje chodit sexy do prace. Takze kdyz ma dovcu nebo je na sluzebce tak to tam vypada jak v hampejzu :o) A stejne to tam tak voni.

    OdpovědětVymazat
  9. radka 8: jasně, šéfe :-))) ... jsi doma, nebo taky píšeš z práce?

    v ošacení to tak úplně není ... spíš ve způsobu, jak kdo ty šaty nosí, jak se v nich nosí ... některým šmudlám z montážní linky to sluší moc i v uniformních montérkách :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. taky pisu z prace a delam u toho vystresovany kukuc, jakoze nestiham :o))) Nejhorsi je smrt z vydeseni!

    OdpovědětVymazat
  11. 10: jo, a taky tichošlápci, kteří se připlíží za záda, chvíli sledují, co se děje na monitoru a pak promluví z dvaceti centimetrů rovnou do ucha :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. u me je odpoved rychly proces, za prve nemam skutecne cas, za druhe jsem zodpovedny clovek a za treti pisu co me zrovna v tu vterinu slina (mys)na jazyk prinese :o) Takze nez se nekdo priplizi, jiz zarezavam...

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná diskuze. :-)
    Ale musím dát za pravdu testosteronu - i když jsem lítala svýho času po kravíně v modrákách a holínkách, dokázalo chlapy okolo vyexcitovat až do konce pracovní doby i h...o, co mě jím nějaká ta dojnice obatikovala na nějakých zajímavých místech. :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. 13: asi vysíláš signály i když jsi pos.... :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Skoro celej můj pracovní život je kolem mě převaha chlapů. Dvakrát jsem zažila čistě ženskej kolektiv. Nesrovnatelné. Do čistě ženskýho kolektivu už nikdy nechci. Dobrovolně ani náhodou. Mezi chlapama se mi pracuje nesrovnatelně líp a nemá to co dělat s testosteronem. I když... i můj manžel byl kdysi také jen můj kolega :-)))

    OdpovědětVymazat
  16. (14) Ano, to zejména vysílám signály S.O.S. :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. ja teda taky delala v ciste muzskym kolektivu a bylo to skvely, zadnej testosteron, kolegove me brali vicemene jako (takovyho trochu menecennyho) chlapa ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Quanti: diky, jeste existuji :o) Zenske co nevydrazduji muzskou populaci. Ja si myslim o sobe to same. Snad nejsem tak priserne oskliva :o) Ale urcite se nade mnou zadny sexualne nevzrusuje.
    moje stategie je zatloukat, zatloukat zatloukat do posledniho dechu ze jsem jineho pohlavi :o)

    OdpovědětVymazat
  19. Ehm... Přiznávám, mea culpa, že vydražďuju mužskou populaci :-) ale nějak nechápu, proč bych měla zatloukat, že jsem jiného pohlaví. :o)

    OdpovědětVymazat
  20. ruliso: protoze to uplne jasne rusi v koncentraci. A mojim zajmem je mit nejake vysledky ne zastup vyblblych chlapu za zadkem. Protoze kdyz nebudu mit vysledky mame smulu vsichni. Zeru praci, chlapi me nezajimaji :o)
    Ovsem suchar nejsu, umim zaflirtovat az se hory zelenaji, ale nechci. Proc rusit:o) Kdyz ale nahodou nekdo utrousi nejakou tupou sexistickou poznamku, tak nemam problem to vratit ostrym smecem :o) A bavim se desem v ocich dotycneho, co kdybych na nej skocila a znasilnila ho na miste?

    OdpovědětVymazat
  21. Čí koncentraci to ruší? :-)))
    Mou ne, tak ať zatloukaj svoje pohlaví ti, co je to ruší. :-)

    Probůh, snad jsme lidi taky v tom, že se trochu umíme ovládat, ne?

    Stádo vyblblých chlapů jsem za sebou nikdy nezaznamenala, maximálně tak výrazně vstřícnější atmosféru, a pokud se někdy nějakej ojedinělej vyblblík vyskytl (ale to jen tu a tam z řad kravínských krmičů či traktoristů), tak nebyl naprosto žádnej problém si ho udržet od těla i mysli.

    Podstatně víc by mě v práci rušilo, kdybych se při ní měla sledovat, jestli jsem nebo nejsem moc ženská.

    No, a koneckonců, taky jsem párkrát nemohla přehlídnout, jak právě přítomnost ženského dráždivého prvku excitovala chlapy k podávání nadprůměrných pracovních výkonů. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ono je to Ruliso pro me slozitejsi v tom, za jsem nikdy nechtela mit nejakou vyhodu nebo vstricnejsi atmosferu z duvodu sveho pohlavi. Zenske zbrane nepouzivam a chci mit jasne a vecne vztahy. Casto resim neskutecne mnozstvi problemu, musim lidem nektere veci vytykat a nektere veci i tvrde vyzadovat. Nemuzu se u toho kroutit a doufat ze budu prijemna, a ze to pujde pak lip. Bud neco jde normalne - primo nebo vubec. A pak se hleda se jine reseni. Vkladam do sve prace hrozne moc energie a vnitrniho nasazeni. V mnohem mi chybi zkusenosti a znalosti, presto se ode mne ocekava ze vim co a jak. Jsem v tomhle dost otevrena a reknu uprimne, ze nevim nebo uvidime. Vlastne musim mit hrozne moc sebeduvery, abych to ustala a nezhroutila se. Protoze to ze jsem zenska problem nezmensi ani nevyresi.

    OdpovědětVymazat
  23. Radko, a neděsí tě ta představa ženských zbraní a komlikovanosti pracovních ztahů kvůli pohlaví trochu zbytečně?
    Myslíš, že když budeš působit jako ženská, znemožní ti to jednání napřímo?
    Teď jsem jen obyč úča, ale myslíš, že když jsem byla zootechnička, že jsem si namalovala pusu rtěnkou a šla se zadečkem kroutícím se v minisukni za krmičem, abych na něj tu pusinku našpulila a zpěvavým hláskem spustila: \"Jé, pane XY, vy vypadáte tak mužně v tý modrákový blůze... A že mě budete mít pořád rád, i když vám strhnu prémie za tu dvojku mlíko minulej tejden...?\" :-)))

    OdpovědětVymazat
  24. ruliso, ja nechcu vypadat jako studeny cumak. Ale u me to neni poza nebo takoveho neco. Ja jednoduse nemam cas a chut. Vlastne spise nemam tu chut nez cas.
    Vcera zrovna jsem flirtovala s nejaou skupinkou vyrostku. Dokonce me volali na parbu :o)

    A nejsi obyc uca, podle me si urcite skvela uca. A taky jsem si vedoma ze lezu na nervy :o)

    OdpovědětVymazat
  25. No, mě zarazilo to zatloukat zatloukat a jeho zdůvodňování. Ale že prostě nemáš chuť, to beru. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. No dobre, tak jsi me vyhmatla :o) Jsem potvora lina a chtela jsem se udelat zajimavou. Vlastne mi je cela zalezitost kolem pohlavi v zamestnani celkem lhostejna. Ale je to spise mojim vekem nez necim jinym.

    OdpovědětVymazat
  27. radka: myslím, že když někam přijdeš, tak je koncentrace v háji ať chceš nebo nechceš :-)))

    OdpovědětVymazat
  28. ty me ghoste desis. Snad to bude v realu lepsi nez zde na netu:o))

    OdpovědětVymazat
  29. Mám takovou tuchu, že v reálu ta koncentrace odplouvá z úplně jiných (samozřejmě lepších) důvodů, než tady :-)

    OdpovědětVymazat
  30. A to ještě doufám, že nemáš takový oči jako Dee :-)

    OdpovědětVymazat
  31. oci mam krasne, dva pary :o) jeden hezci nez druhy. A Dee by mohla byt moji dcerou, takze s ni me prosim pekne nesrovnavej.

    OdpovědětVymazat
  32. radka: celkem s tebou souhlasim :) mam nejradsi, kdyz kolegove ani nepozorujou, ze jsem zenska :) a pokud neobtezuje testosteron, byvaji chlapi na spolupraci idealni...
    mimochodem, drbou taky :)))

    OdpovědětVymazat
  33. Drbou víc než ženský! :-)))

    OdpovědětVymazat
  34. Qanti: myslím, že testosteron se nedá jen tak na povel vypnout. Osobně se mi se ženskou pracovalo zdaleka nejlépe, když ve vzduchu visela snaha vzájemně si jít na ruku, nemotivovaná pouze příslibem prémií. Takové tiché společenství nevysloveného :-)

    OdpovědětVymazat
  35. radka[32]: vsadím se, že ten pár, co se na objednávku duělat nedá, bdue asi výrazně ... zajímavější :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Jestli někdo můžete, podívejte se k Hančí, má zase potíže s PC.Díky.

    OdpovědětVymazat
  37. gost: to je na delsi rozebirani :) u nekterych zenskych proste nevnimas, ze jsou to zenske, castecne i proto, ze ony to nedavaji najevo :) tiche spolecenstvi je samzorejme taky fajn...

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.