(Optimalizováno pro černobílé monitory)

12. 1. 2006

Či či čí, kocoure, kruci vypadni...

(Ze starých stránek)

...říkám, když kluk kočičí brousí kolem klávesnice. Už se naučil, kam šlápnout, tak už tolik neentruje. Ale zase povyrost, má přes dvě kila a já přes ty jeho dvě kila přestávám vidět na monitor.
No, člověk by řek, že kočka by měla lovit myš. Neloví, myš ji nechává chladnou, ať točím kolečkem jak chci. Loví kurzor. - Vypadni, kocoure... - A eště mi z hrnku líže kafe s mlíkem.... - Tssss!!!
Vypadne, vleze mi na klín, rozvalí se do Drbej mě - a vzhůru mazlivě se protahujícíma packama mi rezolutně zašoupne desku s klávesnicí.
Ale když mi pak usne na klíně, hřeje. Strkám si pod něj ohřát ruce.
-----------------------------------------------------------------------
Komentáře:
18.01.06 08:02:23 ghost
Načerpej sílu do závitů, a já budu sbírat sílu, abych po Tvém návratu tu náhlou změnu přežil :-)))
18.01.06 02:24:52 rulisa
Odpusťte, prosím, všichni mí zvedači nálady (i adrenalinu :-), děkuju za přízeň, pokusím se svoje zaostávání napravit. Přiznávám, že na blog mi teď nějak nevyzbejvaj mozkový závity, ale je to jen dočasný, až ten čas pomine (či nastane), všechno vám bohatě vynahradím. Slibuju. :-)
17.01.06 23:37:05 ghost
Přidám se ke smutnícím s podotekem, že mi ta dloubavá a posměvačná škeble občas zvedne adrenalin, což člověku připomene (když se trochu zklidním), že žije :-)
17.01.06 15:56:26 Dee Dee - www
No, to je fakt. Ale v pár diskusích jsem ji v průběhu dní zaznamenala, tak třeba se jí jen nechce tvořit, nebo nemá čas... ???
17.01.06 12:14:00 Jirka*
O mě tady nejde...
17.01.06 11:24:52 Dee Dee - www
Jirka*: Taky se ti stýská, viď? :-)))
17.01.06 00:29:15 Jirka*
Huš!... Kšá!... Čiči!... Kocoure, kruci už vypadni z té klávesnice a nech tu Rulisu už konečně psát!...8^)
15.01.06 02:30:10 Dee Dee - www
MUHEHE :-)
15.01.06 01:16:19 rulisa
Pavel: Dík. Beru to jako potvrzení pocitu, že při psaní je lepší neupadat do spirál patetického sebezpytu. :-)
14.01.06 12:39:02 http - www - adriadesign@seznam.cz
Líbilo se mi: Neloví, myš ji nechává chladnou, ať točím kolečkem jak chci. Loví kurzor. - Vypadni, kocoure... to je fakt pěkně napsaný :) pavel
12.01.06 11:09:25 ghost
Je to ještě děťátko.
12.01.06 01:38:31 rulisa
Teď jsem si vzpomněla, on byl ten tvůj vlastně kastrovanej... Kocour. Stran záletů. Ach jo, načase jít (dneska podruhý) spát. :-)
12.01.06 01:32:07 Jirka*
No, dávám si většinou se vším načas, ale čtrnáct let je dostatečně odstrašující termín, abych dosáhl lepšího mezičasu, i když...8^)
12.01.06 01:28:57 rulisa
V klidu, my už takhle rekonstruujem čtrnáct let. :-)
12.01.06 01:25:42 Jirka*
Ono je to vlastně už dva týdny, mám nějak bordel v kalendáři. Každou noc (s malými letními vyjímkami) spal doma v posteli... Co se týká úprav, tak si spíš jen tak představuju, než abych přestavoval, jde to hodně pomalu a už mě to štve. Trvá to už dva roky a já myslel, že za půl roku od početí rekonstrukce budu mít všechno hotové. No paráda, teď jsem se opět přesvědčil, jak velký bordel v kalendáři opravdu mám...8^)
12.01.06 01:18:19 rulisa
Někdo nezanechá ani to... - Ale týden, to není na venkovního kocoura zas až tak beznadějně dlouhá doba, ne? I když v zimě, to se asi na zálety moc nechodí. --- Přestavuješ, nebo dostavuješ?
12.01.06 01:13:04 Jirka*
Náš kocour, černý ďábel, byl taky venkovní, ano, minulý čas je na místě, ačkoliv před týdnem bych ještě použil přítomný. Nejspíš vypotřeboval svých devět životů, nebo se mu zalíbilo někde jinde, což téměř zavrhuji, protože takové podmínky, jaké měl u nás, jinde těžko našel. Na rozloučenou mi v rozestavěné kuchyni nechal silně radioaktivní ho*no, s citem umístěné do cesty tak, abych do něj šlápl až tak za týden...
12.01.06 01:09:07 rulisa
To tenhle taky. Něžnej dravec. :-)
12.01.06 00:57:09 Dee Dee - www
Začínám litovat, že náš kocour je tvor ryze venkovní. A to i v těchto mrazech, prosím!!! Potvora - nenechá se chytit a nenechá. Nejlíp je mu u kobyly nebo na půdě na seně. Není sice počítačově gramotnej, ale zato úžasnej pohodář :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.