(Optimalizováno pro černobílé monitory)

24. 1. 2006

Nasbíraný mušličky

...co přinesly dětičky...
Mladší se starším v jednom z tisícerých konfliktů. Starší huláká litanie, co mu mladší zas vyved (jeho slovy: sežral) a co mu za to vyvede on, mladší se ostentativně uchyluje k právě šprtanému učivu:
- "My, mýt, myslit, myslet, mýlit se, mydlit, hmyz, myš, hlemýžď, zamykat, smýkat, dmýchat, nachomýtnout se, Litomyšl - já už to umím!"
- "Termite!"
- "Termit tam není."

U večeře, malej spokojeně pomlaskávající a příjemně unaven po odpoledni stráveném venku, úklidem na dvoře:
-"Já budu spát, jako když mě do žumpy hodí..."
Při stváření DÚ (kdo neví, co to je, tak nechodil do školy) - dvě varianty (kdo nezná obdobu ani jedné, ještě nemá děti školou povinné).
Varianta starší syn, pár let tomu nazad:
-"To to nemůžeš podtrhávat podle pravítka?"
-"Nemůžu, já mám jen trojúhelník."

Varianta mladší syn, ta, díky níž se mi vybavila varianta první:
- "Rukou nee! Musíš to podtrhnout podle pravítka!"
- "A můžu podle trojúhelníku?"

A na závěr dne obvyklý večerní spor, kdo půjde do vany první, zakončený - jako většina podobných sporů - klasickým rozstřihem.
- "Na tři, jo?"
- "Na tři."

(Dvojhlas:)
- "Kámen nůžky papír hned, ať si moucha prdne teď!"
Vyhrál papír.

11 komentářů:

  1. "...jako když mě do žumpy hodí..." to mě dostalo! Naprosto odzbrojující 8^)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj článek má na svědomí můj dnešní první úsměv. Díky

    OdpovědětVymazat
  3. v autě, diskuze nad značkou "pozor, zvěř"
    - co je to za zvíře?
    - jelen
    - aha, ten, od kterého jsou ty myslivecké biftečky
    - (přemýšlím, jak korigovat takový konzumní vztah k biosféře)
    - a kde on to masíčko nosí, když nemá žádný baťůžek?

    OdpovědětVymazat
  4. Myslivecké biftečky... No to je gól! :-))) Znám smutnější příběh: Inzertní poradkyně u nás v práci hlásí do telefonu: "Tak já vám pošlu ty orientální ceny... A budete to chtít na frakturu?" Vloni oslavila čtyřicítku, frajerka... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dee Dee: Ve ctyriceti se jiz zacina prokazatelne blbnout. Muzu potvrdit. Pomalejsi mozkove reakce, zapominani, vypadavani a ztraceni souvislosti se nahrazuji moudrym pohledem a serioznim zjevem. Bohuzel do telefonu to nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  6. Ehm... A já furt dumala, proč čím jsem starší, tím míň ráda telefonuju...
    Tak už to mám vědecky odůvodněno, že je normální, že si čím dál častějc při telefonních hovorech připadám jako idiot. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Radka: Jsi si tou čtyřicítkou jistá? Mám dojem, že u mne to začalo o deset let dříve :-(

    OdpovědětVymazat
  8. No, taky neberu tu čtyřicítku jako jednoznačný zlom (ke čtyřicítce krůček), ale moje macecha tvrdí, že od třiceti nahoru to jde s člověkem dolů. :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ach bože, ve třiceti jsi musela být ...

    OdpovědětVymazat
  10. ...úplně pitomá. Eště jsem na to měla sílu. :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné! S tím věkem mě nestrašté!

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.