(Optimalizováno pro černobílé monitory)

29. 1. 2006

Čtyři věci / Four Things

Vzdávám to a poddávám se, ale přísáhám, že při příští vlně multilevel-reklamingu už bouchám dveřma a du dom. :-)

Jirka*
Satai

4 zaměstnání:

- Využití počítače při evidenci krav, litrů mlíka a vejplat dojičů, eště na tzv. gramofonový desky. Gramofonová skříň fungovala, dokud kolem nepřejel traktor a nezachvěla se podlaha. Měla jsem zákaz chodit tam v holínkách.
- Telata se naštěstí nedojí. Hnoje nadělají, jako by dojily. Když se nažerou moc a nebo málo, dostanou průjem a snaží se chcípnout. Z toho gramofonovýho počítače jsem neměla takový puchejře.
- V některých předmětech jsem byla tři kapitoly před svými žáky. Když jsem se ten předmět (oproti svým žákům) bravurně naučila, dostala jsem místo něj jinej.
- Jezdit autem mě bavilo, jednat se zákazníky taky, loajalitu k firmě jsem dodržela se zaťatými zuby. Lepší blbcem býti, nežli s vlky výti...

4 filmy, které můžu vidět pořád dokola:

- ten, co si ho pouštím za zavřenýma očima před spaním
- ten druhej, agresívnější
- ten třetí, vůbec drasťák
- vás fakt baví vidět tentýž film víc jak po pátý? – No tak třeba Wasabi.

4 místa, kde jsem žila:

- v 9. poschodí
- v 6. poschodí
- ve 4. poschodí
- na Vídrholci

4 televizní pořady, které mě pobaví:

- ježíš, já zas dětem nekoupila baterky do ovladače...

4 místa, kde jsem byla na dovolené:

- V Krušných horách na krušné svatební cestě
- na Vídrholci – počítá se i dovolená mateřská?
- u moře s cestovkou
- u jinýho moře bez cestovky

4 oblíbená jídla:

- bramborový placky mojí babičky
- játra na jakejkoli způsob
- čerstvý rohlíky s máslem
- cokoli, co uvařil někdo jinej než já

(Měla bych problém dát dohromady čtyři jídla, co ráda nemám.)

4 weby, které denně navštěvuju:

- bloguje.cz
- blog.cz
- ten, co na něm mám mejlovou schránku
- může mi někdo pomoct ujasnit, co je a co není web?

4 místa, kde bych byla raději, než jsem právě teď:

- v posteli
- v jiný posteli
- na nějakým teplým místečku (i mimo postel)
- v autě jedoucím někam daleko, daleko, daleko... Bez pevnýho cíle...

4 blogy, jejichž autoři by také mohli napsat své čtyři věci:

Tak teď mám na výběr, vyprodukovat někomu protočení panenek a jednostranné protažení úst, jako že už bych mohla mít rozum a neotravovat s tímhle zrovna jeho, nebo způsobit jen to protažení úst, jakože by byl dotyčný čekal, že ho vyberu, a já ho nevybrala...
Tak vyberu ty, co nevybral přede mnou Jirka* a co si myslím, že by jim to nemuselo až tak vadit ani komplikovat inkognito. :-) A dámy mají přednost:

- Bahanka
- Doriana
- Ibádovo oko
- Ratka

--------------------------------------------------------------------------

7.2. - P.S.:
V důsledku toho, že jsem se u dnešního článku o knihách zamýšlela nad jistým citátem z jistého českého filmu, přiznala jsem si nutnost doplnit své čtyři neokoukatelné filmy. Páč existujou a jsou dva: Tři oříšky pro Popelku a Jak se budí princezny.

37 komentářů:

  1. Omouvám se, že jsem to v téhle části blogovacího prostoru spustil, slibuju, že už nikdy žádný letadlo ani herbalife nerozjedu ;-)
    Ale jako vždy ses s tím poprala výborně, obzvlášť ta televize je klasika :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To nic, Ondro, přeletí... :-) Díky za pochvalu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji... Nezmiňoval bych Tě, kdybych nevěděl, že umíš odpovědět takhle...8^)

    OdpovědětVymazat
  4. Dík, já jsem tak rád, že's mě nevybrala ...

    "v autě jedoucím někam daleko, daleko, daleko… Bez pevnýho cíle…" - tak tady to oblíbené místo mám taky. Ani nemusí být daleko, ani autem, důležitá je absence pevného cíle.

    OdpovědětVymazat
  5. Jirka*: Rdím se. :-) Budu sem muset urychleně hodit zas nějakej úplně pitomej spot, abych si napravila reputaci. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten vzkaz sice nebyl pro mě, ale "pitomej spot" jsem tu ještě neviděl... ačkoliv zas tě nesleduju dýl jak čtvrt roku ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Fousek:
    To auto byl takovej první... Ono je asi úplně jedno, čí je to auto a jestli je na celou cestu nebo jen na kousek. :-) A daleko je asi tak relativní (časoprostorovej) pojem, jako když se tady u nás říká "přišli jsme dlouho". :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ondra: Jo, tak to seš ty! :-))) (Sem se byla kouknout... :-)

    Tak už toho chválení nechte, jo? Jsem fakt ráda, i mě to nakonec těšilo si pohrát se slovíčkama na daný téma, ale už dost, já se taky občas čtu, zpětně... Přeju všem hezkej večer a budu společně s vámi sledovat, jak se to bude vyvíjet dál :-)

    OdpovědětVymazat
  9. :)))dík... Dúfam, že mě šéfstvo nechá to splácat v pracovní době :)

    OdpovědětVymazat
  10. ok, ale možná si chvilku počkáte:-)

    OdpovědětVymazat
  11. takze jsem to zkazila, ja jsem sice napsala svoje, ale jiz jsem to nedokazala predat dal.

    OdpovědětVymazat
  12. Nevadí. :-)
    A jestli jde jen o technický překážky, třeba ti poradí někdo z blog.cz, jak se tam vkládají odkazy. A nebo to můžeš naspat jen jako obyčejný text, na klikací odkaz se vykašli. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. uz se stalo :o) Ten muj blog je takovy chudacek. Musim se smat, to jako kdyz prijde chudas mezi bohatce. ale jeste jsem nenasla silu se tomu venovat jako tvurce, zatim jsem jen konzument.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak vzhled je to poslední, na co třeba já koukám! Nebo spíš - jo, koukám: Jak je blog kolotočově barevnej a přeplácanej kdečím, tak mi to říká, že pod tou šlupkou už toho o moc víc asi nebude. Chodíš k bos., tak víš, že ona je typickým příkladem, že málo na povrchu, hodně uvnitř. A kolik má čtenářů. Nikomu tam barvičky a serepetičky nechybí.
    Blog dělá obsah, ne forma. A je to tvůj blog a ty nikomu nejsi zodpovědná ani povinná, aby měl všechny "náležitosti", jako ty ostatní.
    Asi ti neříkám nic, co bys nevěděla, ale nedalo mi to. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jo, a chudáček stran počtu příspěvků - i tam je někdy méně někdy více. :-)
    Finta: Z leckterých tvých komentářů na cizích blozích by byly hezký články. :-)))

    OdpovědětVymazat
  16. Jo, a druhý dvě holky - taky dík za spolupráci. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. divala jsi se vcera na manzelske etudy po dvaceti letech na dvojce?

    OdpovědětVymazat
  18. Nee, kdybych o nich nečtla tudle u Bahanky, tak ani nevím, že něco takovýho dávají. S mým vztahem k televizi. :-)
    Jestli, tak písni, co bylo. Je-li dlouhé, můžeš i na mejl.

    OdpovědětVymazat
  19. A nebo jako článek na svým blogu. :-)))

    OdpovědětVymazat
  20. to bylo tak hrozne ze jsem z toho nemohla spat. Asi by se na takove veci meli divat vsichni co je tlaci dobre bydlo. Zoufaly osud zeny plny zivotnych ran a beznadeje.

    OdpovědětVymazat
  21. No, jeden z důvodů, proč se nekoukám na televizi - buď je to jalovina, co za koukání nestojí, nebo z toho mám pak divný spaní.
    Tak zkus ten článeček. (?)

    OdpovědětVymazat
  22. bohuzel mi na to nevychazi cas. Krome toho si vubec netroufam komentovat tenhle pripad. Pouze strucne. Zena si nasla nevhodneho partnera, brzy se rozesli a tak se nejak proklepavala s deckem sama. Pak si nasla jineho a narodilo se ji opozdene dite s disfunkci. Taky ji opustil. Podporovala obe svoje deti jak mohla. Porad bez penez a v bide. Hrozny byt. Posleze stehovani do panelaku uplne v jinem meste. Uz behem nataceni bylo videt, ze holka ma problemy. Byla divna a porad tlusci. Jednou neprisla domu, nasli ji prejetou vlakem. Zoufalstvi a beznadej matky. Naprosta osamelost. Nechapajici bratr. To vse filmovano s velkym zajmem reporterky.

    OdpovědětVymazat
  23. Stalo se...:-) Díky, potěšilo:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Kdy před nějakou dobou dávali Wasabi v televizi, zbláznil se rekordér a nenahrál to, i když byl naprogramovaný. Sviňa jedna. Takže furt nic nevím :-)

    OdpovědětVymazat
  25. A psát ses naučil až dneska...? :-)

    OdpovědětVymazat
  26. že bych se už opravdu naučil psát? :-)

    OdpovědětVymazat
  27. No, skoro. Eště nějaký to ž poladit a bude richtig. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. ajo, ž, rištiš :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Dneska jsem nic nepřepálila, musíš počkat až můj starší drobeček vystřízliví. Nějak neprostál oslavu dějepisu pololetní písemky. (By mě zajímalo, kdo ho dával do autobusu.)

    OdpovědětVymazat
  30. zvracel do vypalovačky ... :-)))
    já du spát, zívám jak tygr - a to jsem o sobě kdysi říkal, že jsem noční typ :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Má to někde u sebe a nevím kde, dvě verze, jedna je kvalitnější... Vím já, co jak...? :o)

    Taky jdu, kobyl mi marodí s nohou, nic vážnýho, ale musím ráno vstávat jí to natřít.

    OdpovědětVymazat
  32. Ježíš, já to zapomněla poslat!!! :-(((

    OdpovědětVymazat
  33. Chucper Vocamcaď13. února 2008 v 11:44

    Něco mi tam chybí... 4 komentátoři, kterým bys nejraději nakopala prdel. ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Těm už jsem ji nakopala. :-))

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.