(Optimalizováno pro černobílé monitory)

9. 1. 2006

V půli odpoledne se jen tak, pro radost a s radostí cachtám ve vaně

(Ze starých stránek.)

...ač vím, že bych měla dělat něco úplně jinýho. Ale nedělám, a je mi blaze. Hlavou mi letí:
Když budu pořád a vždycky dělat všechno to, o čem si myslím, že vím, že bych to dělat měla, tak
- nakonec budu dělat všechno jen proto, že musím, protože se to tak má, a nic proto, že chci.
- budu mít možná radost ze splnění a ze své dokonalosti, ale ne z toho, co a jak jsem dělala.
- jednou zjistím, že jsem pocit radosti nahradila pocitem úlevy, a že radovat se je strašně těžký. I pro ty okolo mě.
- nikdy nezjistím, co z toho, co pořád tak usilovně poctivě dělám, je opravdu důležitý.
-------------------------------------------------------------------------
Komentáře:
10.01.06 20:36:00 ghost
Já nemám doma nikoho, kdo by potřeboval, abych ho vychovával či mu byl příkladem a abych mu ukazoval, že to jde taky nějak jinak než samospádem. Takže já nemusím nic, jen chodit do práce, koupit si něco k jídlu, zaplatit poplatky. Kdybych měl děti, asi bych musel, než budou schopné se zapojit, jít příkladem a musel bych dělat hodně toho, co nemusim.
10.01.06 20:03:52 radka
problem byl v tom, ze to hovno nesmrdelo, bylo uz nejake suche a asi ze psa. Prinesla jsem si ho, kdyz jsem bezela za kamaratkou v papucich po tme a ve snehu pres ulici. Muj muz prisel domu a jako prvni zarval, co je to na te zemi! On to hovno spatril behem vteriny, ja jsem s nim chodila cely vecer. Toz tak to je se mnou.
10.01.06 20:00:23 rulisa
Ghost: A co z toho, co takto musíš, skutečně musíš? Co z toho skutečně musí být uděláno? (Nemyslím teď to reálný hnití ve špíně.)
10.01.06 19:58:29 rulisa
Radka: Ó díky, nacházím spřízněnou duši... :-) Hovno bych asi neprostála, páč smrad mi vadí, a pořádek vidím docela ráda, ba chápu, že je třeba se o něj zasloužit, ale než podstupovat úděl Sisyfův, tak radši klíďo zarelaxuju v bordelu. :-)
10.01.06 19:33:57 radka
skutecne se nemusi nic. Ja jsem clovek psychicky naruseny a tak bych klidne lezela v bordelu a spine aniz bych si toho vsimla. Me bordel nevadi, spise me povznasi a vnitrne uklidnuje. Sednu si do neporadku a relaxuju. Jediny muj muz je schopny me nakopat prdel (obrazne) a vytrhnout me z letargie. Uz jsem psala o tom jak jsem rozhasela hovno na papauci po celem byte?
10.01.06 18:33:09 ghost
To, co děláš, a přitom Tě to netěší a nechceš to dělat - to je to, co musíš. Děláš to zpravidla proto, že to "za Tebe nikdo jiný neudělá", "abys neshnila ve špíně", atd.
10.01.06 18:15:46 rulisa
Radka: No právě - co je to to "co se musí"? A proč se to musí? :-)
10.01.06 18:12:57 ghost
Pleteš se.
10.01.06 18:02:56 radka
pletu se nebo je tvoje zena lekarka? Pak by jsi mel problem se zamestnanim temer vyresen. Na chate toho moc nespotrebujes.
10.01.06 17:53:45 ghost
Já zase čím jsem starší, tím hůře nesu, že musím trávit svá poslední dobrá léta v zaměstnání :-)
10.01.06 16:55:03 radka
neznam moc lidi, kteri delaji to co se musi (krome mojich rodicu) a 97 lete babicky. Nase generace jiz nemusela temer nic a ta dalsi generace ta dela jen co ji bavi. Cim jsem starsi, tim hure nesu moji povahu povalece. kdyz nade mnou neni pohonic s bicem (muj muz) tak se jen valim. Bohuzel dobry pocit z toho vubec nemam :o(
10.01.06 09:18:39 ghost
Často jsem tápal, co z toho, co dělám, je opravdu důležitý. Nikdy jsem to nezjistil :-)
10.01.06 06:29:25 rulisa
Jirka*: Čoveče, tak ti nevím... Možná spíš za sebou. :-)
10.01.06 00:38:58 Jirka*
To zní, jako bys měla před sebou nějaké těžké rozhodnutí.......(nebo za sebou) 8^)
09.01.06 23:27:09 Dee Dee - www
...se máš!!! :-)))
09.01.06 23:25:10 rulisa
Poslední dobou dělám hodně pro sebe sama. A ne občas. :-)
09.01.06 22:32:02 ghost
Je dobré (a důležité) občas udělat něco jen pro sebe sama, neboli - spokojená mamka = spokojená rodina. A naopak :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.