(Optimalizováno pro černobílé monitory)

22. 1. 2006

Nový den, nový úvod

Parafráze. Správně je to "Nový den, nový způsob". Titulek jedné kratičké básničky odněkud z šerověku druhé půle minulého století. Začínající "Vy, kdo jste na cestě, musíte mít kód" a končící "Protože minulost je jenom jedno sbohem".

Možná, že jeden by se tolik nenachodil, kdyby ten kód nebyl dávat minulosti sbohem a začínat na nový způsob. Možná je to chybový kód. Možná právě naopak. A možná nic, prostě je. Nepřepisovatelný. A nebo jen za cenu ztráty cenných funkcí a dat, už léta ve vazbě na něj dopisovaných. A to se mi nechce riskovat. Mám ten kód ráda.
A tak jsem tady. Odjinud, na nový způsob, s novým úvodem. Příčiny (či záminky?), co k tomu vedly, budou snad pochopitelné i pro ty, kteří na Škebli šlápli až teď, stačí si rozkliknout odkaz na staré stránky.

Hledala jsem, kam odtamtud. Přišla jsem, viděla jsem a slovy Pučmelouda jsem si v duchu řekla: "Tady se mi líbí, tady zůstanu."

Tak snad jo. :-)

34 komentářů:

  1. KONEČNĚ!!!Blahořečím Ti za spásnou myšlenku i aktivní kroky k jejímu naplnění, situace byla neúnosná... PS: Moc se mi líbí nový kabátek Tvého blogu, myslím po grafické stránce. Je hezčí, než ten původní. Tak snad tu taky nějaký koumák nevymyslí nějakou bejkárnu :-))) !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě něco...Jakým způsobem a kam mám zadat takový ten HTML klíč k toplistu, aby mi to počítalo návštěvy na stránkách? Vygenerovaný už ho mám, jen nevím, kam to plácnout, aby to fungovalo. Dík předem za všechny konstruktivní rady! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Díky. :-)
    Ve starým (prvním) kabátku si človíček ozkoušel, jak se v něm chodí a jak se vůbec zapínaj knoflíky :-), díky za něj. Ale taky už mi tenhle líp sedne.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlož to do html kódu, ku konci v divu "navigace". (Jak jsou archívy, pak odkazy, počítadla, atd.) Kam ho lupneš (mezi co), tam se ti zjeví. Na nový řádek. Já ho mám až jako poslední před úplně koncovou značkou , pak už jsou tam jen takový ty závěrečný deklarace.

    OdpovědětVymazat
  5. Stop!Ty jsi na blog.cz... Tak to nevím, zkoušela jsem to tam příkazem "vložit Top List" a nešlo mi to. Zkus Ghosta, jemu to chodí, i když se mu to nezobrazuje. A nebo najdem (?) někoho, kdo to tam má.

    OdpovědětVymazat
  6. A eště jedna věc - jestli jedeš přes Mozillu, tak mě v ní občas nějaká ta vkládání zlobí, odkazy atd. raději dělám z MSIE. Když tak zkus zadat ten příkaz taky v Exploreru.

    OdpovědětVymazat
  7. ???No, moc moudrá z toho zatím nejsem, ale snad to nějak rozchodím... Zeptám se ještě Ghosta. Ale každopádně děkuju, za svoji natvrdlost si můžu sama :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem zkoušela, jak to chodí na blog. cz, někde v nastaveních blogu jsem tam narazila narazila na volbu "Vložit Top List". Zkoušela jsem ji, ale nechodila mi. Ale dělala jsem to z Mozilly, takže chyba mohla být u mě, ne u nich. Už si bohužel nepamatřuju, kde v jaké rubrice to bylo.

    OdpovědětVymazat
  9. AHA!Dobře - tomu už rozumím líp. Jdu hledat!!! :-))) Díky moc!

    OdpovědětVymazat
  10. Co byste hledali někoho, kdo to tam má?!...když já to tam mám taky! 8^) Dee Dee, jestli jsi už na to nepřišla, tak nastavení - statistiky - a do kolonky k Toplistu napíšeš vygenerované ID (případně se příkazem vedle kolonky dostaneš na novou registraci). Blog. cz nemá zatím zobrazení stavu počítadla na stránce, jen automaticky zobrazí dole vlevo ikonu, ale věřím, že se to za nějaký čas změní...8^)

    OdpovědětVymazat
  11. Ruliso hodně štěstí na novém místě! 8^)Vypadá to dobře!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já nevím...Jirka*: Díky, už jsem to objevila samostatně :-))). Nicméně - nezdá se mi, že by to fungovalo. Lidi mi to nepočítá, ani žádnou ikonu vlevo dole jsem neobjevila... Prostě naprd. :-( Podle mě je to tím, že jsem ještě nikam nevložila ten vygenerovaný klíč - fakt totiž nevím, jak se to dělá... ???

    OdpovědětVymazat
  13. Kecám! :-)Aha - tak lidi už to konečně počítat začalo. Hurá, hurá, hurá! Líbila by se mi ta tabulka na stránce, jako máš ty, Ruliso, ale to je na blogu.cz zřejmě ještě hudba budoucnosti :-))) No, tak aspoń takhle.

    OdpovědětVymazat
  14. Slibují, že na Blogu to půjde brzy, přiznám se, že nevím, co to "brzy" znamená.

    OdpovědětVymazat
  15. Kód funkce fénixsice s drobným zaškobrtnutím se ztrátou dat, ale jinak se zdá, že kód zafungoval dobře. Oceňuju řazení komentářů souhlasně s během času, namísto předchozího opačného.

    OdpovědětVymazat
  16. Fouskovi:Co je kód funkce fénix naprosto netuším, coby samouk metodou pokus-omyl, ale řazení komentářů nahoru či dolů lze na bloguje.cz přepnout v nastavení blogu - parametry blogu. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. kód funkce fénixjsem myslel jako takovou zkratku pro cituji: "... kód ... dávat minulosti sbohem a začínat na nový způsob." Podle toho fógla, co vždycky shoří a pak se z popela zas narodí.

    OdpovědětVymazat
  18. No, jo, vťáka vím, ale při své neznalosti informačnětechnologických termitů jsem fakt myslela, že je to nějaký takový africký brablenec. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. A eště jsem si myslela, že mluvíš o sobě a svém blogu... :-) To mám z toho, že když něco dělám, mám v hlavě jen to. Nejvyšší čas přepnout do normálního zobrazení. :-)))

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem zvyklý dovysvětlovat. A tos'ještě neslyšela můj mluvený projev. Obvykle mluvím o pěti věcech najednou, zamotám do toho pár naprosto nesouvisejících blbin, které mě zrovna napadly a ještě, jako trapný pokus o vtip, obrátím význam některých slov, takže se nesmím divit, když tomu pak nikdo nerozumí.
    Tak to kdysi o mně řekl jeden dobrý kamarád. I když jsem tenkrát chvíli měl pocit, že ho možná budu nenávidět.

    OdpovědětVymazat
  21. Ta poslední věta je velmi cenná. :-)))

    OdpovědětVymazat
  22. Jo, z hlediska psychoanalýzy je cenná určitě. Býval jsem hodně vztahovačný a nedůtklivý. Kdysi. Dávno.

    OdpovědětVymazat
  23. Dynamickou osobnost si představuju, jako že se nejen ona sama, ale i něco v ní (ač neviděno, nepřiznáno)furt hýbe, stačí malá změna situace. :-) Ne-li, pak jsou něco z toho kecy(?) :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Možná jsou, ale co? Nebo že by obávané ambivalentní rysy osobnosti?

    OdpovědětVymazat
  25. Ambivalentí rysy... To mi povídej, jako blížencovi... :-)))

    OdpovědětVymazat
  26. U mně, m.j. vodnáře, zase všechno pramení v této vražedné kombinaci: 40% sangvinik, 40% melancholik, 20% cholerik. Jak já si přál, mít aspoň kousek flegmatika a dotáhnout sem tam něco do konce, namísto opuštění původního cíle a jeho nahrazení nějakým mnohem lepším. Názory měním jak ponožky, mluvím-li vážně, je to z poloviny vtip a naopak. A ze všeho jsem tak nějak divně smutný a zároveň veselý, jak u zubaře, tak i na zemi, amen. Každé tvrzení cca o pět set procent přeťápnu, přitáhnu za vlasy a hlavně, nechápu, proč tím kazím blog Tobě a ne sobě.

    OdpovědětVymazat
  27. Cheche, a ani se neumím podepsat.

    OdpovědětVymazat
  28. Jednoho, nikoli vodnáře, ale odpovídajícího tvojí charakteristice jsem znala, byl... řekněme hodně zajímavej. :-)))
    Jednou jsem sid ělala nějakej test na ty nervový typy, vyšlo mi 60% sangvinik, 15% cholerik, 15% melancholik. No, víc se raděj popisovat nebudu, ale jestli chodíš do levných knih, tak tam mají takový tenký knížečky o všech znameních, jednu přečteš na stojáka během deseti minut. O rulise platí do puntíku. :-) (Jakože nejsem věřitelem toho, že by to platilo obecně.)

    Jak u zubaře, tak i na zemi... Hezký. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Taky v tomto směru nevěřič, ale nedávno mi Nejmilovanější předčítala něco takového o vodnářích a taky to v lecčems docela sedělo. Potvrzovala mi to ona i starší syn (ani jsem nevěděl, že už ví, co znamená: "pozoruje svět s lehce pobaveným nadhledem").
    Pokud nebudeš zase vzhůru do rána, tak dobrou noc. Už půl hodiny je mi zas o rok víc.

    OdpovědětVymazat
  30. Jéé, to bych musela vědět, od kdy do kdy je vodnář! Tak gratuluju a dobrou noc. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Kde to zas šmejdíš? :-))

    OdpovědětVymazat
  32. přemýšlel jsem zrovna o fénixech, víš :-)))

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.