(Optimalizováno pro černobílé monitory)

31. 1. 2006

Jsem paranoidní...

Ty bláho..., vyjekla jsem v duchu, když jsem se navečer koukla do statistik Toplistu. Uprostřed soupisu na blog vstoupivších připojení se skví cosi ve tvaru: nejakykod.nazevnasehomesta.cz...

"Naše" město zas kdovíjaký město není, i když je na svůj statut hrdo a považuje se za nejvýznamnější z několika okolních podobně záprtkovitých měst (přesvědčených o tomtéž). Naše patrioticky o-svém-významu-nejpřesvědčenější město má na rozdíl od srovnatelné konkurence totiž nejen dvě benzínový pumpy a dvě vlakový zastávky, ale též nemocnici (či její zbytky), heč...

No nic. Prostě mi okamžitě zašrotovalo, jaká je pravděpodobnost, že si někdo z odsud dá dvě a dvě dohromady. Nebo čtyři a čtyři. Polilo mě vedro, rychlost tepu dosáhla výšin téměř orgastických. Ustojím to? - Kdo to tak asi může... - Ty jo, tohle připojení není soukromý, to je jak odněkud z městskýho úřadu, nebo tak něco... - A já vůl kvůli dnešnímu (vlastně už včerejšímu) neočekávanýmu pádu bloguje a kvůli totální panice, že jsem se nějakým svým "vtipným" zásahem zablokovala, teda já vůl kvůli tomuhle v rámci nákupů ve městě ještě lezu na informační středisko na net...

- Dyk jsem to jááá!!!

Vážení a milí psychologové a psychiatři. Doplňte si, prosím, nový údaj do svých vědeckých knih: Paranoia vzniká následkem sklerózy.
(Za tento můj příspěvek k pokroku ve vašem oboru nepožaduji žádných odměn ni náhrad výdajů, stálo mě to pouhé čtyři koruny odevzdané do pokladničky našeho nejvýznamnějšího města.)

9 komentářů:

  1. Jinak máš ale krásně anonymní Eurotel.
    U mně se stačí podívat na web, sídlící na adrese, odkud chodí moje zdomovní komentáře a hned víš jméno, adresu i titul člověka, kterého jsem včera označil jako E. Ale nevadí mi to, protože to můžou zjistit jen ti, kterým komentuju. A těm taková informace celkem k ničemu není, protože mě zas neznají osobně. To je ta slavná internetová anonymita ...

    OdpovědětVymazat
  2. hihi.... už i ta rulisa se kouše do vlastního ocasu....8^)

    OdpovědětVymazat
  3. Jirka*: Eště tam mám otisky vlastních (skoro) zubů. :-)

    Fousek: Strašně anonymní, když ho na celým bloguje.cz a blog.cz používaj dohromady asi tak dva lidi. :-)
    Na tom webu jsem už byla, abych si ověřila, že fakt bydlíš ode mě tak daleko, jak se z té ze zkratek složené adresy nabízí tušit. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pozdě, ale přece - Podfousku, já už tě prohlídla! :-) To se dělá, takhle pořádat nenápadnou reklamní kampaň pro kamaráda? :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. reklamní kampaňjsem mu ledacos dlužen, přestože furt tvrdí, že ne ... ;-)))

    pokud místně identifikační útržky nefixluješ, tak velmi daleko ... už jsem v těch krajích dlouho nebyl ... šmarjá, zase jsem se zasnil, ale musím pracovat a psát 4 odpovědi ...

    OdpovědětVymazat
  6. Škeble, tedy mlž, mlží, ale nefixluje. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Z fixlování nepodezříval jsem, leč možnost tuto připustiti jsem musel.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem se párkrát lekla a přemýšlela, co to dělám a komu tím dávám do ruky zbraň proti sobě.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.