(Optimalizováno pro černobílé monitory)

9. 10. 2006

Ahoj

Dee.

12 komentářů:

  1. Měj se moc hezky Dee.
    Určitě ještě párkrát na tebe kliknu, než si zvyknu...

    OdpovědětVymazat
  2. jenze Dee Dee tam jiz cele mesice nic nepsala. Myslim ze se to dalo cekat. Mozna tak pisu proto, ze ja jsem na blogu teprve rok. Ale kdybych dva nebo tri mesice nenapsala ani radku tak bych urcite uvazovala o ustupu z tohoto virtualniho sveta. Myslim, ze az bude mit chut a naladu, tak se opet objevi.

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu (ne, opravdu nemusím, ale můžu) k tomu dodat jen:

    a) vyschl pramen
    b) přestalo být bezpečno

    Z toho vyplývá: c) nebyla jiná možnost.

    Ale to ještě neznamená, že jsem skočila z mostu, jak trefně poznamenal Fousek prostřednictvím jiného komunikačního kanálu :-) Ti, kdo o to stáli, ke mně cestu jinudy už dávno mají umetenou.

    Všem ostatním přeju příjemný zbytek života, bylo mi ctí a potěšením. Opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za pár slov. Tady i tam. :-)
    A... - dyk jo. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. měj se, Dee
    a buď zlobivá, víš jak se říká, hodný holky se dostanou do nebe a zlobivý tam kam chtěj!
    Tvý básně...dostávaly mně. dík

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, Dee, budeš nám chybět!

    OdpovědětVymazat
  7. To nevadí, čtenáři se na nové adrese zase zabydlí. Měním odkaz ;-) Bezpečnost především ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. tofu007 - To bude asi nějaký omyl, pokud mluvíš o mně. Žádný nový odkaz neexistuje, a předpokládám že hned tak ani nebude. Ale dík - za pokus to stálo.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.