(Optimalizováno pro černobílé monitory)

20. 10. 2006

Vzala jsem plácačku...

...a moucha zpod mocného dopadu plácačky vystřelila vzhůru.

Kruci...

Na monitoru rozmázlý stín šmouhy.

Jaktože ulítla...? I přes tu šmouhu zanechanou za sebou ulítla...

Moucha dopadla na stůl s dvouvteřinovým zpožděním.

Ani se nehne. Dívám se na mrtvolku další tři vteřiny, než uvěřím. Všechny před ní padaly přímo dolů.

A nebo ne všechno, co jsem kdy zabila, jsem taky viděla spadnout.

Ten pocit vítězství, tak spolehlivý po zásahu a pádu všech před ní, se už ani zpětně nedostavil.


Včerejší myš tu dneska není. Ale do pastičky se nechytila. Aspoň tohle vím jístě.

8 komentářů:

  1. Ru,jasnej důkaz, že i myš a dokonce i mouchy musí občas svést boj,a ne ledajaký,tady jde o život:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Už vidím tu myš rozmázlou po monitoru :))

    OdpovědětVymazat
  3. ked uz sa bavite o vitazstvach a smrti odporucam toto velmi pekne cca 3min video
    http://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs

    OdpovědětVymazat
  4. Včéra mě plácnul Jagermaister, vlastně sedm Jagermaisterů. Na chvíli mě to vystřelilo vzhůru a pak jsem padnul. Přímo dolů. Kruci. Teď mám na monitoru rozmázlý šmouhy. Pocit vítězství se ani zpětně nedostavil. Všechno má své mouchy...8^)

    OdpovědětVymazat
  5. Jirko, co šmouhy...už zmizely?

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.