(Optimalizováno pro černobílé monitory)

18. 10. 2006

Šaty, Lurdy a ošemetnost pilířů sebevědomí

Jdu přes město a bavím se tím, jak už několikátýmu protijdoucímu chlapovi hodlají vypadnout oči z důlků.

Jo, když jdu rychle a cíleně, tak nemám problém s držením těla, v tempu je pružnost i síla, radost z pohybu...
Jo, když se podaří hodina i ve třídě, které se obvykle spíš podaří zlikvidovat učitele, to se hned jde z práce jinak...
Jo, a když je k tomu sluníčko a přec jen trochu už zmrzlý prsty jsou sebevědomě strčený v kapsách strečových džín přesně na tělo a pod rozepnutým svetrem do pasu se špulí tak akorát obepnutá halenka, jo, to se to kouká na chlapy...

Jo, ráno to až tolik ležérní nebylo. Dneska ráno jsem poprvní s poctivou silou škrábala okna u auta, pak nastartovala a chvilku seděla jen tak, v předklonu, prsty vražený mezi stehnama...

Lidi nadělají kolem Lurd a Čenstochové. Nějaký zjevení Panenky Marie není žádnej zázrak. Zázrak by byl, kdyby se mi do rána ve Favoritovi zjevil vyhřívanej volant...

Jo, na louky už to moc nebude.
Ani na minisukně.
A pomalu už ani na ty strečový džíny.

Ono to sluníčko, i když svítí, tak docela kouše, a ráno kouše mráz...

Spíš to už brzo bude na nějakou dlouhou, měkoučkou vlněnou sukni v nějaké měkce teple pastelové barvě, na vlněnou a od boků dolů zvlněnou, aby sice pořád bylo znát to záviděníhodně plochý břicho a ta hladká silueta těch boků, ale aby se při chůzi měkká vlna vlnila kolem nohou a mezi nohy netáhlo... Na takovou sukni, co se po ní už pěkně dlouho dívám, ale ještě jsem na žádnou takovou, co by byla to přesně pravý ořechový, to přesně ono srdcový, nenarazila... Jen na spoustu móóc sympatických bund, ale bundu nepotřebuju, mám, tak si ji nekoupím, i když vím, že mě to nejdýl v únoru, až už budou všecky slušný vyprodaný a já dojdu k názoru, že bych nějakou novou potřebovala, bude mrzet. Jako tenkrát s těma šatama, co jsem si nekoupila, páč jsem nechtěla být rozmařilá a na vině, že kvůli mým šatům nezbyde na nákup okapů... Ty šaty mě pak taky mrzely. A dodneška, ač si už moc nepamatuju, jak vypadaly, jen že měly krátkej rukáv a dělaly mi skvělou postavu, si pamatuju ten pocit beznaděje z vědomí, že nebudu mít radost, ať si je koupím, nebo nekoupím...

Jo, občas si člověk víc pamatuje to, co neměl, než to, co měl... Nejen šaty, vyhřívanej volant, nebo úžasně sympatickou bundu...

A v tu chvíli mi dochází, proč těm chlapům tak padají oči z důlků. Z hlav, zanořených do límců bund.

Tajemství sexepílu.

Jsem asi jediná na náměstí, co jde v rozepnutým svetru.

23 komentářů:

  1. Tak ať brzy připonatrefíš na tu sukni - a třeba i na ten vyhřívanej volant :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych měl prázdné důlky, kdybys proti mně šla JEN v rozepnutým svetru. Nechce se mi věřit, že bys zapomněla na to ostatní...8^)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno je relativní, Jiříku. :-))) I to slůvko \"jen\". :-) Ale jestli se najde aspoň ještě jeden hlasující, že je to nesrozumitelný, tak já je umažu. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Koupil jsem si včera nový potah na volant. Je molitanový a hřeje. Myslím, že je to dobrý kompromis od vyhřívaného luxusu, navíc lehce instalovatelný do Favorita. Jestli hřeje jen kvůli tomu, že jsem měl auto na slunci, to netuším, ale uvidíme později...8^)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, ptala jsem se na ně u nás, mají je dostat příští týden. :-) Jestli nehřeje, tak minimálně tolik nestudí. :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. To jsi potkavala same Hornaky :o) Ale pokud to bylo tak ze jsi mela JEN rozeply svetr, tak to byli urcite Dolnaci :o)
    Jo, tajemstvi sexapelu. Ten mi chybel odjakziva. Kdyz jsem si dala tri fernety, tak se jaksi na chvilicku objevil, aby po vystrizliveni opet zmizel v nekonecnou dali :o) K litosti potencialnich obdivovatelu.

    A zima je tady, zamrzlami voda v hadici na zahrade. A netece voda jako takova.

    OdpovědětVymazat
  7. škrábu okna u auta už druhý den.
    čert vem vyhřívaný volant, chtělo by to vyhřívané přední sklo, abych se mohl pořádně dívat, jaké svetry ženský nosí a jestli některá náhodou nemá rozepnutý :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že když vyrazíš do davu, jako by bylo o deset stupňů víc, tak máš o ten \"sexepíl\" taky vystaráno. :-)))
    Jo, dopíjím kafe a odhodlávám se vyrazit do práce, ztěžka, pohled z okna na kompletně bílý auto mi hatí odhodlání být tam dneska dřív než předepsanou čtvrthodinu před začátkem svý výuky. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Aj, předešlé bylo na Radku. :-))
    Chtělo by to vyhřívaný všecko, i sedadlo. Nebo černocha, co by to běhal ráno předehřát. :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Sousedka má nějakýho Opelana dálkový ovládání se to nastartuje, prohřeje a když ona vyleze ven, tak už má teplíčko - já to ovšem řeším fleecovými rukavicemi.

    OdpovědětVymazat
  11. spíš eskymáka - černoši v mrazu taky moc nefungují :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. anebo je ještě dobrý takový ten starý vojenský džíp - přední sklo se sklopí a nemusí se škrábat. :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Fousku:o)) Tak to je absolutne ta nejgenialnejsi myslenka dnesniho dne. vojaci to maji dobre vymysleny!

    OdpovědětVymazat
  14. Nemám starý vojenský Jeep, ale zato mám starý fén a prodlužovací šňůru, což mi umožňuje vyjíždět i v tuhém mrazu bez námrazy na skle s vnitřní teplotou ve voze lehce nad bodem mrazu. Bohužel jen z chaty, neboť prodlužku co by dosáhla (v Praze) na pár set metrů vzdálené parkoviště nemám.

    OdpovědětVymazat
  15. Ha, debata nabrala opět zcela nečekaný směr, a tentokráte na celé čáře zvítězil o mužské vidění světa. :-))
    Jen čekám, kdy někdo napíše \"Mám doma letlampu...\" :-)))

    OdpovědětVymazat
  16. Ru: ted jsem na rozpacich, co ted presne mas na mysli? Pod pojmem muzske videni sveta jsem is predstavila tvuj clanek o rozeplem svetru u pohledu na to co obsahuje. Ale zpusoby odmrazovani predniho skla povazuji za velice obupohlavni.

    OdpovědětVymazat
  17. Radkoo, to byl vtííp!! :-)))
    Nikterak jsem tím samozřejmě nechtěla naznačovat, že by snad zdejší blogové společnosti měla být vlastnější debata o módních trendech na podzim a zimu 2006. :-)))

    OdpovědětVymazat
  18. Takhle to dopadá, když člověk stíhá akorát tu a tam lípnout koment takřka v poklusu minutu před zvoněním. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ru: dyt ja viiiiim :o) Taky jsem to jako vtip vzala a snazila se pokracovat, jak videt ne moc uspesneeee :o) takze to zasmajlikuju jakoze legrace :o))))) Takze tak :o)

    OdpovědětVymazat
  20. jop, obdivujem zeny v minisukni, zrovna dnes rano na zastavke som jednu studoval, teda skor holku, kde som aspon nevyzeral ako jediny blbec ktory pre zmenu nenosi bundu a mrzne v mikine, cestou z prace ma uz na zastavke a v MHD troska hrial pollitrak vina a hlavne ze mam vsetko na haku

    ach jo, este ten necely mesiac kym zacne to prave leto, uz aby bolo, sa z tunajsej zimy scvoknem

    OdpovědětVymazat
  21. viac ako na juh na vychod do teplych krajin

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.