(Optimalizováno pro černobílé monitory)

19. 10. 2006

Klepy neobdaris...

...ale tímhle možná jo: Už jsem byla jednou nohou na překroku do postele, když jsem natrefila na něco, co mě okradlo o hodinu spánku. Možná to znáte. Kdo neznáte...

... rozhodněte se, jestli k odrovnání sama sebe použijete svoje jméno, či jméno svého nepřítele, či jakýkoli jiný název čehokoli.

Pak klikněte sem a do políčka formuláře zadejte vybrané slovo nebo sousloví.

S diakritikou to nepracuje, což ale netovým závislákům určitě nevadí a výsledku na kouzlu neubírá, spíše naopak.

A pak si počtěte...

Rozhodně neopomiňte kliknout na úvodní stránce se zadávacím formulářem na odkaz "tady", protože perly jako "CESKA POLICIE : SILACKE OPICE" či "ALBERT EINSTEIN : ELITNI ABSENTER" jsou prostě geniální...

Takže - Už víte, co znamená titulek článku? :-)

Kdybyste ještě ani teď nevěděli, tak koukejte, co je vlastně RYPANI DO SKEBLE:

POLIBKY ADRESNE
PORADENSKE BYLI
PRENOSKY DEBILA
PREDSINE KOBYLA
SILENY PODBERAK
KALIBR PODESENY
SLIBENY PORADEK (auvajs, jak trefné...)

(Za inspiraci děkuju Girafě.:-)

32 komentářů:

  1. a nejlepší je, že to většinou není reverzní - takže když vygenerujete přesmyčku, tak ten, kdo chce rozluštit, musí přemýšlet a přemýšlet :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný, díky, TEORETICKA PANNA:
    NAKROCENA APETIT, OPATRENE CITANKA, NENAKROCIT ETAPA, ORIENTACNE KAPAT, NEOTACENI KARPAT, POCETNA KATERINA, PATER A KONCETINA, PROTEKA NACITANE, PRETEKA NACITANO, PARANOIK NACTETE no houstne to na konci, co ? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. uchylne prase: PRESAHLY CENU, CHLAPE RUSENY, REALNY USPECH :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. To se dělá, takovéhle věci sem dávat, když mám ped sebou další hektický dvanáctihodinový pracovní den!!!??? Mně to na mé jméno našlo \"pouhých\" více než 6000 přesmyček. Než se tím proberu, tak zestárnu... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. docasna uklizecka19. října 2006 v 11:15

    ... zadoucne klasicka;-)

    OdpovědětVymazat
  6. rulisa: ale pelynek obdaris

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonce i celé příběhy:
    demokracie = Kdo americe? Rodime akce! Ridka emoce...erekci doma! (demo kacire)

    OdpovědětVymazat
  8. Že je to strašný? :-))) Nedá se odsud odejít... :-)))
    Ta demokracie - ridka emoce, rodime akce je skoro kandidát do tamějšího zlatého výběru! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. (4) Lenko, teda, ty musíš mít jméno! :o) Jestlis měla zapnuto vyhledávání i krátkých výrazů, tak třeba když je vypneš, seznam se o něco zkrátí. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je pěkný...
    Tak já taky něco...
    STROPNĚ BODOVAL
    SPOTŘEBOVAL DNO
    PŘEDVOLANÝ OBNOS :)))
    PĚST DOBROVOLNÁ
    POVOLNOST BRADĚ
    POROD ABSOLVENT
    DÍK, JE TO FAKT DOBRÝ A TAKY POUČNÝ.

    OdpovědětVymazat
  11. ad 8 - no nedá, tak třeba POČÍTAČ
    CPÁT OČI,nebo CPI OCTA :)

    OdpovědětVymazat
  12. To já mám celé story. Asi z toho napíšu román. Koukněte:
    Konvalinka leje, vlekla nakojení. Aj, vilně já konal. Klín Eva najel OK.
    Já Ivan kolen lék. Lék Ivan na kolej. Lék Ivan najel OK. Lék Ivan, Lenko, aj! Nevalí na kolej K. K válení Jano lék? Já k válení, Lenko.

    - už toho nechám, je to samá vilnost, plete se mi do života samá Eva a Jana a Ivan a Jano se tu u mně střídají na koleji ..... a to jsem byla doteď takovej slušňák. ??? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. (12) Fakt! :-)))
    Jinak - (virtuální potřesení pravicí), těší mě, Bouřlivější var, revír absolvuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. ANTIKONCEPCE : POTENCE AKCNI
    (též natočen čípek, páteční konec, noc pacientek, četník opačně...)

    OdpovědětVymazat
  15. pohlavni organy: pahýl ignorován :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Mysli radši na politiku. :-))

    OdpovědětVymazat
  17. nevim si rady: VISIME NADRY, VYMRENI AIDS, VYRIDIME NAS já nic to samo !

    OdpovědětVymazat
  18. neco delam spatne, ale me ten odkaz TADY nefunguje. Pozde bycha honiti.

    OdpovědětVymazat
  19. Radko klikni na \"SEM\", Rulisa myslela ten odkaz \"tady\" tam 8^)

    OdpovědětVymazat
  20. (17) Ono to asi jinak skončit nemůže... :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. ja jsem pako s vyplym mozkem :o)

    OdpovědětVymazat
  22. Anino, tak se přiznám, že už po několikátý zkouším vydumat, jaký slovo jsi zadávala k těm výsledkům v (10).

    Jestli je to tvoje jméno, tak jsi mě dostala, páč do českých tvarů mi tam prostě chybí jedno \"a\". :-)))

    OdpovědětVymazat
  23. když politika (ad16) tak třeba takhle:

    STRANA ZELENYCH = zhasne centraly, zranenych selat, tyran neschazel, sehnal ztraceny, senat nezralych

    OdpovědětVymazat
  24. Ru, tak to bylo asociovaný momentální únavou DOBROVOLNE SPAT:)
    A jméno,tak to mi dalo...
    Nokia cikanu, cikanu kovani, nauci kvokani, civka unionka, konicka unavi a ted vrchol všeho...CVOKA UNIKANI :}
    A jinak koukám, si nás pěkně zabavila...

    OdpovědětVymazat
  25. Jirko, no taky dobrý k těm Zeleným :)))

    OdpovědětVymazat
  26. (23) Jirko, ten senát nezralých by si zasloužil nominaci na výběr nejlepších přímo na Anagramu, napiš to tam do vzkazů, odkaz \"sem\". :-))

    Ježíš, Ani, to je nářez... :-))) Ale nic si z toho nedělej, taky tam v těch vzkazech lkal jeden Petr Šafařík, že je \"fakt příšera\". :-)))

    OdpovědětVymazat
  27. Ru, já se tlemila, když tam bylo kdeco o cikánech,kde vše bylo jejich ,tak kdo by z toho už nekvokal, ev.se nestal cívkou unionkou,a posléze unikajícím cvokem :)))
    Dobrou.

    OdpovědětVymazat
  28. Jo, a Péta Šafaříků to má fakt blbý :)

    OdpovědětVymazat
  29. Hahadekuji Ru... Moje prnvi navsteva zde a uz dlouho sjem se tak nezasmal. Neni nad to se dozvedet, co vlastne je moje vlastni jmeno....

    OdpovědětVymazat
  30. jo a \"presmycky\" v moji zprave (jako treba \"sjem\" a \"prnvi\") nejsou ani schvalne, ani vygenerovany tim serverem. Ty jsou jen a pouze vysledkem me vlastni senilnosti:-))

    OdpovědětVymazat
  31. Ty jsou zcela normální, eště taky spát-psát, třeba. To eště uvidíš, co všechno umí přesmyčky. :-) čauky. :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Hehe.. meiz spat a psat ja uz davno nevidim zadny rozdil. To vis, tolik mozkovych bunek odumrelych.. :-))

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.