(Optimalizováno pro černobílé monitory)

6. 3. 2006

O záchodovém prkénku

Tisíckrát a tisíci (možná statisíci) různými autory rozebírané téma.

Před časem o problematice (dvojího) záchodového prkénka psala i Dee Dee (jestli mi nehodí odkaz, v které diskusi se to probíralo, tak jsem namydlená, hledala jsem, vzdala jsem), tehdy mě to ještě netrklo. To až dneska, když jsem si přečtla zpracování téhož u Markoffa.

Ne, u nás doma se to neřeší. Přestože jistá teorie tvrdí, že jest to dobrým orientačním znakem, kdo v dané domácnosti má navrch, osobně jsem přesvědčena, že k vědomí své pozice nepotřebuji důkazy ve formě polohy záchodovýho prkýnka.
Ale abych se dostala k tomu, proč to řeším tady a teď...

Manžel si z domu, vychován matkou, přinesl úkon sklápění prkénka při odchodu z WC jako holý fakt, nad nímž se nepřemýšlí a o němž se nediskutuje, i proto, že je to prkotina.

Starší syn to převzal po otci, ani nevím kdy a jak, sama jsem iniciativu v tomhle směru nevyvíjela, ale matně si pamatuju, že snad o tom kdysi ti dva nějak letmo mluvili. Jakože je chlapy to nezabije, ale ženskou potěší.

Mladší to nepřevzal. Jednak možná proto, že jeho otec už nepobýval kontinuálně v domově a neposkytl tudíž včas vzor a směr, jednak (pravděpodobněji, zdá se mi) proto, že mladší je svůj, a to i stran záchodového prkýnka. (Ba i zhasínání a zavírání dveří. Těší mě, že splachuje.)

Neřeším prkýnko. Není to pro mě orientační znak převahy, leč pachatele. Když jdu na záchod a není tam papír či zhasnuto či je tam nějaká téměř pohroma, aspoň vím, na koho se přímo obrátit a nemusím si hrát na Šerloka Holmse. Prkýnko dole - byl to starší (ale to je poslední dobou hodně málokdy), prkýnko nahoře - o nápravu je popotahován mladší. Bez diskuze.

Dodnes jsem žila s tím, že v klidu jednou vyšlu do života jednoho syna sklápějícího a druhého nesklápějícího. Až dnes mi zatrnulo.

Probůh, jestli je to fakt zdrojem tolika problémů, jak to vypadá, nezadělávám já svojí velkorysou přehlíživostí mladšímu na manželskou krizi? Neměla bych ho přec jen ještě převychovat na sklápějícího - ne kvůli sobě, ale kvůli zvětšení šancí na jeho budoucí šťastný a harmonický rodinný život?

84 komentářů:

  1. Já myslím, že je vhodné tomu zbytečně nepřidávat na váze. Pak by to třeba považoval za hodně důležité a hledal by si ženu, která na skápění netrvá a zbytečně by minul nějakou, jinak mnohem lepší, která na tom trvá :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. jestli je svůj, tak si najde ženu, která bude taky svá a myslím, že prkýnko bude hodně dole na seznamu hodnot.
    jinak nevím, my doma prkýnko moc neřešíme, protože je to fakt prkotina.

    OdpovědětVymazat
  3. "sklápění" jsem myslel :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. popravdě, já sklápím prkýnko i dekl ještě před oblečením - od té doby, co mi z kapsy vypadly klíče rovnou do "otvoru" :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. (2) To se mi ulevilo, že ne skrápění. :-)

    (3) Ber to lehce, ten článeček. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ačkoliv jsem mnoha domácnostmi neprošel, stačil jsem si ověřit, že můj zvyk nenechávat mísu "otevřenou" není většinou mezi lidmi oblíbený. Někdy nechápu, proč se vrchní poklop nepoužívá častěji. Je to navíc kompromis, mezi pohodlností "mužské" a "ženské" varianty...8^)

    OdpovědětVymazat
  7. (6): Tak to ti můžu vysvětlit ze svýho pohledu:
    Když je mísa odpoklopená, hned (jedním kouknutím z bezpečné vzdálenosti) vidím, na čem jsem, jestli vůbec mám riskovat dotek něčím jiným než botama (do polohy "turecký záchod" na rantlu).
    Když je zaklopená, musím se dotknout, aniž vím, do čeho jdu. Je v tom vždycky trochu divnej pocit. Jako že odklopím a hukne to mi to do obličeje... V barvách a zápachu. :-)
    Samozřejmě, že je-li záchod naparfémovaný přes půl poschodí a obalený bílými koberečky, očekávání nemilého je zeslabeno. Ale stejně tam někde je. :-) Páč už se stalo i to, že navrch hůj... (A ostatní se za sebou zadekluje, místo použití štětky.)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám samozřejmě na mysli záchod doma. Není to sice zárukou neposkvrněnosti, ale přeci jen relativně v pohodě, s možností poklopit bez obav z obav po mně jdoucího...
    Často bojuji pro zřízení pisoáru v domácím prostředí. Spousta lidí má tuhle keramiku spojenou s veřejnými místy (tedy záchody) a přijde jim doma nelogická. Pokouším se je přesvědčit a často marně i o zřízení mužských a dámských domácích příslušenstvích s jasnými hranicemi použitelnosti...8^)

    OdpovědětVymazat
  9. Byla bych pro složení mísa-pisoár-bidet.
    (I když už jsem se naučila nepadat se sprchou v ruce přes rantl do vany.)

    OdpovědětVymazat
  10. Hm, bidet jsem neprosadil :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Hmmma není sklopení prkýnka prostě jen svým způsobem úcta k druhému partnerovi? Co kdyby ženy jednou až půjdou z WC daly prkénko nahoru. To by chlap čubrněl, když přijde, že bude mít připraveno!
    Svět stojí na maličkostch, říkat, že je to prkotina, je holý nesmysl, ale řešit něco, co je vlastně vyřešeno by bylo ještě větším nesmyslem :-) každý jak uzná za vhodné! ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. No, u nás by nečubrněl, páč to fakt vůbec nikdo nesleduje a je to občas tak a občas naopak. :-)
    Ale úcta... Hmm, úctu si představuju jinak, chybí -li tam, prkýnkem se to nenahoní. :-) A nechybí-li tam, prkýnkem se neztratí.
    Ode mě se takového projevu úcty asi chlap nedočká, jednak že by se mi žaludek zvedal, kdybych to měla dělat kvůli tomu, abych ho ujišťovala o své úctě, a jednak páč na prkýnko při odchodu ze záchoda vůbec nemyslím. :-)))
    (Tak jako na něj nemyslím při příchodu. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. no samozřejměže úcta nevisí na prkýnku - jen je to takový malý dárek, drobnost. Možná právě proto, že na to nemyslíš, tak když bys na to jednou myslela, bylo by to jinak - nově...
    Ostatně jak říkám - tohle si určuje každý sám a ehm, vy doma nemejete WC, že by ses na něj bála sáhnout? ??

    OdpovědětVymazat
  14. Spuštěné prkénko má svoji logiku. I chlapi jej v mnoha případech použijí spuštěné - ba co víc, občas potřebují mít prkénko spuštěné nesmírně rychle. Svěrač močové cesty je v tomhle směru mnohem spolehlivější a umožní mnohem delší časovou prodlevu mezi pocítěním potřeby a jejím vykonáním, než ten rektální lempl :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Happy, zkus si to prosím ještě jednou přečíst. :-) Nebojím se sáhnout na prkýnko, kdybych se bála, nebylo by mi asi nejspíš jedno, jestli je dole nebo nahoře, nemyslíš?
    To o tom sahání bylo jen vysvětlení podvědomýho reflexu při odklápění toho úplně horního deklu někde v cizím prostředí.

    Ad myšlení na to či nemyšlení - ale pokud na to začnu myslet já, začnu taky předpokládat, že na to budou myslet ostatní, čekat, že na to budou myslet, ba požadovat to. A zárodek problému (pocitů neopětovanosti, když oni náhodou zapomenou) je na světě. Je daleko lepší na takový - promiň, ale opravdu blbosti - nemyslet. Nedělat je a nepožadovat je.
    Upřímně - když jsme u toho mytí - jako jedinej projev neúcty stran záchoda se mě dotýká právě jen to, když si chlap po svém "účinkování" neveme tu štětku a odejde bez přemýšlení, jakým způsobem se děje, že záchod bývá při další jeho návštěvě čistej. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. jjok ok - už jsem se zděsila jaký máte WC :-D
    proč hned předpokládáme, že když na něco myslíme MUSÍ na to začít myslet i ostatní. Oni si toho rozhodně všimnou a možná na to myslet začnou, ale nutit je k tomu? Problém? To by bylo jim vyčítat něco co prostě neřeší.
    Ale zase opakuju - už jsem to napsala v úplně prvním komentu, nemusí se řešit něco, co je vyřešený, měl to být JEN podnět k jinému pohledu. Ty to máš vyřešené (evidetně spokojenost:-) ), jiní lidé v tom vidí jen schválnosti atd ze strany toho druhého, ale nepodívají se, jak se chovají sami při odchodu ze záchoda...
    A k mytí - mno, to je opět o nevšímavosti. Lidi prostě nemyslí na to, že ten záchod po nich asi někdo bude navštěvovat a chtěl by to mít bez vyprázdnění žaludku ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. mno, vlastně je to stejná nevšvost, jakou ty prokazuješ tomu prkýnku :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Happy: Díky, za pochopení, i já uznávám, že třeba v budoucnosti to může fungovat oboustranně tak, že žena bude zvedat a muž sklápět. :-) (Teda prkýnko. :-)))
    Ale upřímně... Nevím, jsi-li vdaná či jak dlouho, ale ujišťuju tě, že ani u nás ani v domácnostech, do nichž mi bylo až do hloubi záchodových rituálů pohlédnouti, si nikdo ničeho takového sám o sobě nevšimne. :-)))

    OdpovědětVymazat
  19. P.S. A ještě - ta teorie o "vratnosti" má jeden zádrhel - vím já, kdo dorazí na ten záchod po mně? Který jedinec kterého pohlaví? :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ach jo. Nevšímavost - Když ono to prkýnko nesmrdí, ať je dole nebo nahoře. :-) A jeho zvednutí či položení trvá stejně rychle teď jako za půl hodiny. Což se o drbání přischlejch h... říct nedá. :-(

    OdpovědětVymazat
  21. Sice trochu s křížkem po funuse, ale - http://deedee.blog.cz/0601/hovno-pod-poklopem

    Jinak použití poklopu se u nás taky neřeší. Jen mě zrovna ten den zaskočila dvojnásobnost "plováčka" v míse - jednoho kultivovaného pod poklopem v restauraci, druhého bezostyšně obnaženého v domácím prostředí. Jinak se připojuji k argumentu, že leccos "okolo prkénka či pod ním" se dá vyřešit použitím štětky. Nahoře nebo dole je celkem jedno - důlužitý je spíš "obsah" mísy. :-)))

    OdpovědětVymazat
  22. A jo, já to hledání vzdala v únoru... Nemohla jsem si vybavit ani že to mělo tak návodnej titulek... :-(
    Ale dík. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. [11] ano, to je vlemi dobry postreh, ked si maju partneri resp. muzi a zeny preukazovat vzajomnu uctu, tak by sa mali spravat rovnopravne, tak ako muz pri odchode by mal podla tohto sklapat dosku, tak zena pri odchode by ju mala zdvihat, je to proste len prezita nezmyselna konvencia

    reci o tom, ze aj muzi pouziju obcas zachod posediacky som riesil uz u mna v clanku, jedna sa o extremny pripad, tak 1:9, takze tym nie je dovod argumentovat

    muzi ktori mocia posediacky su z velkej casti uz od malicka pod papucou nuteni matkami a neskor mozno partnerkami k tejto zzenstelej ponizujucej cinnosti a robia ju automaticky pod vplyvom zenskej vychovy

    OdpovědětVymazat
  24. Ježíš, Markoffe, ty taky? Nestačilo by se na to zdvihání/pokládání vykašlat? Když jste doma všehovšudy dva v poměru 1:1, eště je jakžtakž šance, že se s polohou prkýnka trefíš do noty tomu, kdo přijde po tobě, ale když je vás doma víc, tak je to sázka do loterie, komu ho vlastně chystáš. Dyk to pak naprosto ztrácí logiku! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Markoffe chlap, močící vsedě nemusí být hned výsledkem ženské podpantoflové výchovy. Já jsem se vždycky k této činnosti stavěl čelem, ale teď, kdy mám mísu s "přistávací plochou", si k tomu radši sednu, protože z výšky dochází k neúměrnému odstřikování a já pak musím okolí vytírat častěji, než jsem zvyklý....8^)

    OdpovědětVymazat
  26. [25] ale samozrejme je to jedno, aj ked to na veci nic nezmeni, ze je to podriadovanie sa zenam ktore tak velmi chcu rovnopravnost, proste kazdy nech si robi ako chce a nikto nech nikoho do nicoho nenuti, ked chce niekto nechat dosku hore nech ju tam necha a zena nech si ju da dole a nebuzeruje ze ju ma davat dole aby sa vyhovelo len a len jej

    [26] mne slo skor o poukazanie na to ako sa da zistit u koho aka vychova dominovala, je pravdepodobne ze u zzenstilych doskovych muzov zenska, u stojacich muzska

    btw. to ze si sadas ma samozrjeme objektivny dovod, ktory ta ospravedlnuje

    odporucam pozriet si film About Schmidt, kde sa muz (fajn vykon Jack Nicholson) s otravnou manzelkou poberie na dochodok a po jej smrti si uvedomuje akymi blbostami sa jej musel podriadovat, takze si vychutnava chcanie postojacky bez ruk s tym, ze vo svojom prazdnom dome kludne odboci vlavo ci vpravo mimo zachodovu misu

    proste je to o tom, ze niektore zeny sa vyzivaju v buzerovani a okrem ineho aj ohladne zachodovej dosky a uz toto je na zaciatku spolahlivy indikator, ked si nejaka zena zaklada na takej sprostosti ako je doska ze s nou asi nebude vsetko v poriadku ked kvoli tomu buzeruje uz na zaciatku miesto aby to rozumne a tolerantne a hlavne emancipovane presla bez povsimnutia

    OdpovědětVymazat
  27. U nas chlapi na zachode sedi. Jsou ctyri a delaji to dobrovolne. Syny vede k temto praktikam muj muz. Pod pantoflem neni. naucil ho to jeho kamarad, ktery taky pod pantoflem neni.
    A tohle tema ja neresim. Proste kdyz muj muz vidi pochcany hajzl, tak se hned rozcili ktere hovado tam bylo.
    Ja to mam na haku, protoze jsem prase.

    OdpovědětVymazat
  28. pochcany hajzl nemam rad tiez, preto viem mierit a ked by s tym mal byt problem pouzijem dosku :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Radka: Ale geniální prase, muhehe :-)))!

    OdpovědětVymazat
  30. Dee Dee: Diky za kompliment :o) To prase mam v cinskem kalendari a jako prase se take citim. Spokojene ve svojem chlivku.
    A o hajzl se poctive staram. To aby jste si nemysleli ze jsem az tak velke prase! Ale tatinek prohlasil, ze zachod umyvat nebude, a synove to zopakovali po nem. Takze to posedavani na prkynku je z vychcanosti, abych je treba neposlala ten zachod umyt :o)

    OdpovědětVymazat
  31. (26): čurat v sedě ? to je přece strašně riskantní - mezi mísou a deskou je malá mezera, která když se trefí, skončí proud přímo ve stažených kalhotech :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Fousku, jsou i bez mezery - nebo s mezerou do zatáčky. :-)))

    OdpovědětVymazat
  33. pak to ale zůstane v zatáčce - nebo to zatáčka jen rozpráší :-)))

    OdpovědětVymazat
  34. Ty seš hroznej, zatáčky ti vadí, mezery ti vadí, z vejšky do mísy to taky rozstřikuje víc než do umývadla... U nás bys byl jasnej. Chodil bys na žumpu. :-)))

    OdpovědětVymazat
  35. všechno má svoje nevýhody - a když se to tak vezme, záchod je stejně jenom trapná náhražka - v přírodě se močí líp :-)))

    OdpovědětVymazat
  36. Sousedi maj barák na štok... :-)

    OdpovědětVymazat
  37. štoky znám jedině chmelové - že by nějaký "krajový výraz" ?

    OdpovědětVymazat
  38. Na patro - s dobrým výhledem. :-)

    OdpovědětVymazat
  39. aha, ony jsou ty baráky stejně pro lidi nepřirozené - v chatrči z větví takové potíže nejsou :-))) akorát v zimě jsou tam zas jiné nevýhody(hlavně pro vaječníky ...:-)))

    OdpovědětVymazat
  40. Na žumpu a do kopřiv...
    :-)))

    OdpovědětVymazat
  41. Já vím, dělám si z toho srandu a přitom je to tak závažné téma :-)))

    OdpovědětVymazat
  42. Blechy, vši a klíšťata na tebe do chatrče z větví, a jinde v civilizaci horní dekl, co nedrží odklopenej a furt padá zpátky na mísu.. :-)))

    OdpovědětVymazat
  43. ukládám si za trest jedenáctkát opsat: "Nebudu psát do komentářů pitomosti" - jen nevím, jestli to předsevzetí dokážu dodržet :-))) ježíš - nejhorší ale je, když nedrží odklopené ani to prkýnko - a ještě hůř, když padá neočekávaně :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Jdi pěkně spát a nech si o prkýnkách zdát... :-)))

    OdpovědětVymazat
  45. o prkýnku si nechat zdát?
    Spíš na něm sedět a ... :-)))

    OdpovědětVymazat
  46. Teprv teď po přečtení toho článku jsem se zamyslel a zjistil, .... že u nás zůstává prkýnko standardně nahoře a "sedící" polovina rodiny jej tedy vždycky musí stáhnout dolů. No jo - jiná rodina, jiný mrav.

    OdpovědětVymazat
  47. No, co se sklápění a zvedání prkýnka týče... máme v tomhle případě o problém míň tím, že jak můj manžel, tak i já si při čůrání nesedáme... Nesedala jsem si na prkýnko ve škole (varování babičky apod. že tam jsou bacily...) a pak mi to přišlo divný si sedat doma. Tam sice bacilů tolik není, ale prý sedáním u žen při močení akorát ochabujou břišní svaly a vůbec. Takže lehce nad prkýnkem, přičemž prkýnko není potřeba. Z toho vyplývá, že mi je jedno, kde je zrovna prkýnko. Mužovi asi taky, zatím jsme se o tom nějak nebavili... jenom když se divil, že si při čůrání nesedám. Houwgh.

    OdpovědětVymazat
  48. Tyjo já si možná i to prkýnko zvedám někdy, když jdu čůrat, jsem asi exot.:-)

    OdpovědětVymazat
  49. Jano: a kakas taky ve stoje? Nectes si treba u toho noviny?

    OdpovědětVymazat
  50. Jinak souhlasím s Fouskem (nebo kdo to říkal) že v přírodě je to nejlepší. Sedět na záchodě je nezdravý a nelogický, stejně jako sedět na židli. Krev se pří obíhání namáhá. Turci a jim podobní dobře dělají, když kakají v dřepu a sedí v tureckém sedu. To je možná podobný, jako moderní výmysl rodit vleže s nohama nahoru...

    OdpovědětVymazat
  51. Kakám vždycky v sedě, byť na některých místech to není dvakrát příjemný, ale na jinej způsob jsem nepřišla (kromě toho v lese) :-) A musím si u toho něco číst nebo prohlížet, i kdyby to měl být reklamní leták z Lídla. :-))

    OdpovědětVymazat
  52. radko: znáš někoho, kdo kaká ve stoje? (To vypadá napsaný dost divně,co?)

    OdpovědětVymazat
  53. no znam :o) Jsou lide extremne hygienicti, co si ani u kakani nesednou. Nebo pred tim dezinfikuji prkynko a obali papirem. Ti dukladnejsi nahazi pred kakanim papir do misy aby pri splouchnuti ani kapka nevystrikla. Kazdy ma neco :o)

    OdpovědětVymazat
  54. Nevěřím. Přece není možný kadit do záchoda (!) a nesednout si! Jinak u toho čůrání já bacily neřešim, kvůli tomu to rozhodně není. Spíš mi to přijde už nějak zbytečný, jak jsem na to zvyklá. :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Ehm... Na "horších" místech v "tureckým" podřepu na rantlu mísy (prkýnko zdviženo). Mistrovský výkon pro nácvik rovnováhy - na vlakovým hajzlíku. Za jízdy, samo, páč ve stanici nelze. :-)

    OdpovědětVymazat
  56. janaodporucam precitat moj clanok Sedim na zachode - asi nie som normalny
    http://www.markoff.biz/pivot/entry.php?id=683

    tie argmenty s bacilmi ma vedia pobavit, ked clovek chyti najviac bacilov pri navsteve WC nie z misy, ani z vodovodneho kohutika/baterie ale z klucky dveri, naco si ja uz obcasne davam pozor a na WC sa spravam normalne (sadam si a umyvam si normalne ruky) akurat pri odchode chytam klucku obruskom na utretie ruk a ten cestou zahadzujem, ale to samozrejme len v praci a len obcas ked mam naladu

    OdpovědětVymazat
  57. bacily z prkýnka jsem řešila na základce, na gymplu... postupem doby jsem si přestala sedat spíš ze zvyku, ne kvůli bacilům. u kliky to je jasný, asi by měly být umyvadla přímo na záchodě...

    OdpovědětVymazat
  58. Ruliso, balancování na hraně jsem se divil už v dřívějším článku a říkal jsem si, že jsem to asi nesprávně pochopil. Ty vážně stoupáš nahoru na lem mísy? Ty dva šrouby dole moc nevydrží! Škola rovnováhy to sice je, ale neúspěch se trestá propadnutím do hajzlu...8^) Ve vlaku! Panebože! 8^)....začínám Tě obdivovat...8^)

    OdpovědětVymazat
  59. No, napřed jednou nohou zkusím, jak moc a kam se ta mísa případně kikle. :-)
    Stoupnout je třeba napřed úplně dopředu a pak teprv rozesunout nohy do stran. A já zas tak moc nevážím. :-)))

    OdpovědětVymazat
  60. (58) Jani, ale máš jistotu, že si lidi ty ruce fakt mejou? A že s čistýma rukama na ten záchod přišli? :-)
    Ono je to ale fuk. Na záchodovou kliku člověk bude brát ubrousek, a v autobuse nebo v tramvaji nebo na nákupním vozíku na sebe nalepíá kdovíco. :-)
    Tělo taky musí něco vydržet, né? :-)

    OdpovědětVymazat
  61. rulisa: Téda, máš můj neskonalý obdiv. Ve vlaku mám historku, ze který mohla moje máma vylítnout z kůže. Cestou panťákem ze svatby jsem musela ve vlaku na záchod na malou ("větší" akce bych se ve vlaku neodvážila). Měla jsem na sobě svatební šaty, abych si je užila. No a ten záchod byl mimořádně posranej, humus. Ale co se dalo dělat, šaty jdou vyhrnout, že... musí se dát pozor. A já jsem si teda pozor dala, svatební šaty nemá člověk každej den! :-) I zde se mi hodil můj zvyk si při čůrání nesedat. Když si na to vzpomenu... chá! Taková svatba, to je jak z filmu.

    OdpovědětVymazat
  62. Jana: Tak upřímně - v předklonu s podkasanejma svatebníma šatama v rukách a udržet se v tom vlakovým cukání, aniž by člověk dosed na mísu - to považuju za výkon jednoznačně mistrnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Né, já kliky a madla moc neřeším, to byla reakce na Markoffa, spíš. Člověk musí vobčas na něco bacilovějšího šáhnout, aby, až by se tomu nevyhnul, to nebyl takovej šok. Popohnat imunitní systém.

    OdpovědětVymazat
  64. Ale to bylo jenom čůrání, s těma šatama! Kakat si ve vlaku (a na pár dalších místech) fakt netroufám.

    OdpovědětVymazat
  65. I když, ta tvoje metoda, to je slovo do pranice!

    OdpovědětVymazat
  66. Fakt to stačí trochu nacvičit a jde to docela dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  67. Jo jo, je to vlastně i taková varianta pro jogíny...:-) Onehdá jsem přemýšlela, že to maj na jihu lepší na těch tureckejch záchodech... no vida, jde to i takhle! Tak ještě zbývá vymyslet zlepšovák pro ženský, jako maj některý feministky v Americe, aby mohly čůrat zestoje zepředu jako chlapi - mají na to takovou ruličku, kterou si přiloží k rozkroku. Viděla jsem to ve zprávách. Jak by se to hodilo v nevlídnym počasí, v hlubokým sněhu apod.!

    OdpovědětVymazat
  68. [60] moze mi prosim niekto vysvetlit ake stupanie nohou kam pri com sa tam riesi? nejak mi fantazia nepracuje ked sa tu spajaju nohy s misou, pov. som to chapal ze si proste zdvihne dosku a sedi vo vzduchu ale ako tu riesite nieco s misou ktora ju neudrzi tak neviem ci si sada na holu studenu misu ci co

    [64] ja to tiez neriesim, to bola skor reakcia na teba (vid [48]) kde si rozpravala cosi o baciloch na doske kvoli ktorym si nesadas, pritom na klucke dveri ich je viac a tej sa uz dotykas, tak vazne postradam logiku u dosky preco si nesadat

    ad moje obcasne chytanie klucky obruskom, no to je skor o tom ake bacily su mi nesympaticke (a tiez je obcas ta klucka mokra a ten dotyk vazne nemienim riskovat kedze nedoverujem akejkolvek cudzej tekutine na dverach, nech je to uz v 99% pripadov voda z umyvadla), tie zachodove moc nemusim, v MHD a inde su mi vcelku volne

    OdpovědětVymazat
  69. Čůrat do záchodu se dá z rantlu taky a na zem se dá ve stoje i bez trubičky. Zejména do sněhu ideální - nestříká to ani neteče pod nohy. :-)

    OdpovědětVymazat
  70. (70) na (60):
    Prdelku nad mísou v polostoje-polopředklonu drží Jana, nohy na rantl dávám já - konám pak odtud v podřepu jako na tureckým záchodě. Utržení mísy tedy riskuju já, zejména při výstupu na okraj mísy. :-)

    OdpovědětVymazat
  71. Tak ještě jednou. Nesedám si při čůrání proto, že mi to přijde zbytečný. NE kvůli bacilům, protože to takhle dělám všude, i doma, i tam, kde maj záchod tak čistej, že by se z něj dalo žrát (hlídám děti v nóbl rodinách, např.). Rulisa jsem pochopila, že ze dřepu na rantlu kaká, ne že čůrá.

    OdpovědětVymazat
  72. Kaká i čůrá. Ale ne doma nebo u známých, jen na veřejných nedůvěryhodných či fujtajblových WC. :-)
    Ach jo, to je zas debata... Nejhezčí na psaní článků je, jak si člověk dycky zatipuje, kam asi tak zamíří diskuse - a dycky se pomýlí. :-)))

    OdpovědětVymazat
  73. [72] to akoze zdvihnes zachodovu dosku a na tu studenu misu sa hore do vysky vystveras a stojis na nej a odtial prevadzas potrebu?

    ak je to tak rozum mi to neberie, ze si sa este s nejakou misou nevysypala na bok alebo ju pripadne rovno nerozbila, teda stupat si na misu by ma nidky nenapadlo, dost sa vykla beztak

    ked sa vam tak silno prieci verejna misa chapal bych ze si vo vzduchu sadnete prip. s rozkrocenymi nohami stojite ale teda stverat sa hore na misu a z velkej vysky ju bombardovat municiou by ma teda nenapadlo, vsak to musi robit obrovske spluchance

    nez liezt na misu bych sa uz vazne odlahcil niekde vonku

    OdpovědětVymazat
  74. Ve vlaku to venku fakt nejde. :-))) A třeba v autokempu - jako jsme byli s klukama v létě - taky moc ne, je tam dost rušno. :-)
    Nahoru je to raz dva, zatím nikdy jsem nic neurvala. :-) Šplouchance to nerobí, páč čupím - dřepím, tedy metám zhruba ze stejné výše, jako kdybych stála na zemi přikrčená nad mísou. :-)
    Teda, fakt by mě nenapadlo, že budu někdy podávat detailní popis zrovna tohohle. :-)))

    OdpovědětVymazat
  75. Ruliso: ja jsem taky nikdy neslysela ze by to nekdo mohl takhle provadet, zejmena na zavesnem zachode to muze byt i riziko. I kdyz ty jsi asi stihla. Taky je zachodova misa celkem uzka takze kdyz si cupnes, tak se ti prdel musi vlezt mezi nohy. To je skutecne akrobaticky vykon. Schvalne si to jdu hned zkusit, zda se mi to povede!!!

    OdpovědětVymazat
  76. tak jsem si to byla zkusit!!! Pochcala bych si u toho paty. Bud se budu opirat patama o okraj a pak klouzam dolu, nebo spickama a pak si osiram paty, protoze mam kolena vytocene ven a paty dovnitr :o)

    OdpovědětVymazat
  77. :-)))
    Nohy od sebe, prdel se mi fakt mezi ně vejde. Ale tak malou ju zas nemám! :-)))
    Jdu servírovat večeři a obstarat "večerní kolečko", pak se vrátíma zamyslím, kd eje technický problém. :-)

    OdpovědětVymazat
  78. Jasně, už to mám - nohy musí do stran, aby šlapky byly v podélné ose rantlu. Když stojíš úplně vepředu, stojíš napříč. To se fakt blbě balancuje. :-)

    OdpovědětVymazat
  79. no neviem, ja bych to siel tiez skusit, ale ta misa sa vykla aj bezne a nechcel bych zdovodnovat co som prevadzal, stale mi to pripomina skor sliepku v kurniku nez ludske vyprazdnovanie, to by chcelo naozaj odfotit, si unikat rulisa, budem o tom rozpravat znamym ci poznaju niekoho takeho a nech si to tiez skusia ;-)

    OdpovědětVymazat
  80. tak mi to nedalo a chcel som si to skusit, tak jednu nohu som dal hore, ale zistil som ze je to pri mojich necelych 2m technicky nerealizovatelne, proste sa do miestnosti WC mam problem vojst nehovoriac o tom ze si viem dost tazko predstavit ako sa tam poskladam, kazdopadne viac nez nejakeho ochcania bych sa bal rozbitia/prevratenia misy

    OdpovědětVymazat
  81. Ježíš, nafotit... Kdo že je tady unikát? :-)))
    Ale víš co, stejně teď v zimě často nosím dvoje kalhoty, tak na "neostro" by to možná šlo. Jen s jedněma dóle, aby byl důkaz, že to jde i s gaťama na půl žerdi. Akorát nevím, jestli to vyfotit mobilem zvládnu. Máme na záchodě málo světla. :-)))

    OdpovědětVymazat
  82. za mna mozes aj bez gati, som uz otrly, tak to nejak prezijem

    ale lepsie by bolo asi zavolat decka, ze maminka si chce spravit oficialnu fotku o dokaze svojej kompletnosti :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.