(Optimalizováno pro černobílé monitory)

8. 4. 2006

Imaginární

...

Občas se dívám. Občas, tu a tam, uprostřed něčeho, při něčem, mě z ponoru sama do sebe a do onoho něčeho vytrhne pocit, že se musím podívat. Kolem sebe. Že se někdo dívá.

Nedívá. To jenom já mám ten pocit.

Protože by bylo hezký, kdyby se díval.

Usmála bych se. Že tam je. Usmál by se. Že jsem ho uviděla.

Pak si chvilku představuju. Že se dívá. Že o něm nevím, ale že tam je, tam někde, možná už krok k objevení se, za rohem, za plotem, za škvírou mezi zdmi, vteřina - a uvidím ho. Uvidí mě.

Kdo koho dřív.

Usmívám se.

21 komentářů:

  1. Trochu melancholická nálada při sobotě né? To dělá to počasí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Počasí je krásný. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel je. Samotnému je o to víc těžko. :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Usmívám se, aby mě neuviděl zamračenou... hezký :) Jenom doufám, že jsem zase mezi řádky nepřečetl něco, co tam není ;)

    OdpovědětVymazat
  5. (4) Tohle tam je taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Trochu mě děsí, že snad začínám chápat tvoje články... ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Satai: Jednou to přijít muselo... :-)))

    Ru: Dívá se. Vím to. A nejen proto se usmívám. Ne kvůli tomu, že se dívá. Kvůli tomu, že mám možnost vědět. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že máš na mysli někoho konkrétního nebo aspoň někoho s jasnými obrysy. Protože pokud ne, pak platí Murphyho zákon: "Každý by rád, aby si ho lidé všimli, ale nikdo nechce, aby na něj všichni civěli." Sorry, lepší citát tentokrát po ruce nemám a vím, že se s tvojí poetickou náladou totálně míjí...

    OdpovědětVymazat
  9. (9) Bylo na Dee. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo. Nahoře aspoň imaginárně. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. dycha z toho na me magie... Je zde nekdo kdo se diva a na koho se usmivame. Je to osoba nebo neco? treba je to nic.. co je neco.

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím si, že stejně je nejkrásnější ta hra s tou představou. Představu ti nemůže nikdo pokazit. Představu můžeš mít krásnou jak chceš a jak dlouho chceš. Skutečnost je většinou bídná.

    OdpovědětVymazat
  13. Ona je možná na tom nejlepší ta představa. S tou si můžeš dělat, co chceš, může být krásná a může trvat tak dlouho, jak ji necháš.A skutečnost by mohla být hrozná.

    OdpovědětVymazat
  14. Omlouvám se za ten dvojí text, nejdříve mně bylo ohlášeno, že nelze navázat spojení a vše se ruší, tak jsem to smolila znovu, ale už mně to vypadlo z hlavy a vyšlo to nemožně. Promiň. Platí to prvé.

    OdpovědětVymazat
  15. predstava je jako droga. Opium. A opet jsem u moji oblibene Matrix. Nechat se probudit do sede a nevlidne skutecnosti nebo zustat spat ve sladke Matrix? jak se rozhodneme kdyz obdrzime pravo volby?

    OdpovědětVymazat
  16. Hanči neva. :-) Ono se to tu stává, tohle zdvojení. (12) Jo. :-)
    A Radka - taky jo. :-)
    Ale neřeším. Prostě to tak je. Volba je, jen když je na ni čas, nálada, okolnosti. Tak proč se trápit a volit. Ať vyhraje to zrovna silnější. Třeba na krátko. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. pro Neo to byla volba na cely zivot. kdyz se jednou probudil do skutecneho zivota, tak se jiz nemohl vratit. matrix se stala pro nej definitivne iluzi.

    OdpovědětVymazat
  18. Jenže Neo byl vyvolený k záchraně světa, či co. Já se tak necítím. :-) Klíďo budu přebíhat tam a zpátky a je mi úplně jedno, co z toho je matrix a co skutečnost. Jsem bohapustej sobec, co se hnípe jen ve zlomcích času či prostoru a užívá si jich pro vlastní potěšení. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. mas pravdu. Asi jsem zvolila spatny priklad, ono tam tech hadraru bylo vic :o) Nevyvolenych.

    At je to jak chce Matrix miluju, a tak nejak si predstavuju svet:o)

    Ja vlastne nevim zda si vubec umim uzivat :o) Zrovna ted jsem si dala flasu vina a je mi blbe

    OdpovědětVymazat
  20. Asi bych nemohla bejt nikdo z té jejich party. :-)
    Já piju jakýsi dezertní červený, co jsem načla včera. Jako na konec prvního pracovního týdne. A dneska jsem zjistila, že se nám to v lednici nějako vysychá. :-))) Lumpi nezletilý... Oba.
    Ale je mi dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Včera jsem musela skončit. Ale myslím si ještě něco. Kdyby člověk nemohl mít představy a prožívat v nich něco krásného, musel by se ze skutečného života zbláznit.
    Já, bohužel, Matrix neznám. Pokusím se to napravit, abych věděla o čem je řeč.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.