(Optimalizováno pro černobílé monitory)

16. 4. 2006

Zrcadlo, zrcadlo, řekni...

Kamarádka V. má byt nevelký a zrcadlo v koupelně. Zhlížely jsem se v něm jedna po druhé při zkoušení navzájem koupených triček. (A nejen těch.)

Kamarádka V. je hodně hubená. Daleko hubenější než já. I ta třetí, co tam včera byla jen na chvíli, je ještě hubenější než já. Tři ovadliny ke čtyřicítce, všechny tři bez "předsádek" na hrudích, všechny tři konstatující, že po dětech zůstává škaredá kůže, hlavně na břiše - asi že kůže je tak to jediný, co z toho břicha po dětech zůstalo.

Poměřováno relativně - byla jsem tam nejtlustší. A taky nejklidnější, krásný důkaz, že čím větší nervák, tím hubenější. Jakmile jsem si tohle dala dohromady, hned jsem byla nejklidnější ještě o něco víc.

Leč pak nastalo to zhlížení se v tom zrcadle v koupelně, zepředu, z boku... Hmm... Otočka, zapření se o zeď, krk zalomenej vzad... Tričko dobrý, ale ta prdel... Probůh... Z boku to tak nevypadá, ale zezadu, to jsou rozměry... Radši nekoukat. - Kuk... Furt je to takový? - Furt...

To je divný, to je divný, doma mi to tak nikdy nepřišlo...

Doma jsem si to ověřila. Doma to tak moc fakt nevypadalo. Že by úhel dopadu světla? Že by jeho intenzita? Že by možnost většího odstupu od zrcadla? Že by...?

Tudlevá jsem shodou okolností - Všimli jste si někdy, jak se ty shody okolností kumulujou...? - narazila na cosi z optiky. Miluju zákon dopadu a odrazu, dá se použít na spoustu věcí, nejen z optiky. Ale taky mám v hlavě různý optický odrazový deformace, jak málo stačí, aby zrcadlo lhalo... Petříne, Petříne, my to o tobě víme... I o sobě...

Mám zrcadlo dělaný kdysi speciálně pro mě. Na mou vlastní žádost. Co když mi ten dotyčnej vybral speciálně tak přideformovaný zrcadlo, že zeštíhluje? A co když V. má - vzhledem ke svýmu přání být aspoň trochu tlustší, aby aspoň trochu víc vypadala jako ženská - co když V. má doma zrcadlo speciálně takový, co maličko ztlušťuje?

To bude ono. Určitě.

Ale stejně... - dloubala jsem se před svým zeštíhlujícím zrcadlem do ďolíčků v i tak nepopiratelném tvarohovitě sádelnatém obložení boků... - stejně bych měla něco se sebou dělat. Občas na maštal je evidentně málo. Měla bych třeba... Běhat...

Pfuff, tak k tomu se nepřinutím. To nehrozí. - Tak aspoň nesedět tolik na prdeli před monitorem, ono i běhání kolem domácích prací zeštíhluje... - Že bych se konečně vrhla na ten zatracenej velkej úklid, abych udělala něco pro svou podkalhotovou krásu?

Nádherně ve mně vzklíčilo odhodlání. A opadla nechuť k uklízení. Dám se do toho. A každým krokem, každým sehnutím se, každým podřepem s hadrou ku zemi budu spotřebovávat kousíček sádla... Budu štíhlet a pevnět a pružnět... Hned teď, bez odkladu...

A pak jsem v okouzlení nad právě provedeným přerodem ku budoucímu pevnému a neďolíkovatému vzhledu rozložila svou zesádelnatělou prdel do křesílka u počítače a jala se o tom psát článek...

26 komentářů:

  1. rulisotak odhodlání nechybí, jen to křesílko má zřejmě nějaký magnet.-)))Ale já už si ten ranní kousek koláče vyšlapala. Se psem. I když...kdo ví? U jednoho kousku nezůstane a další procházka? Nevim,nevim.-)))

    OdpovědětVymazat
  2. :)
    mysl je mocná. stačí myslet na krásnej zadek, hladkou kůži a máš to. já si takhle nadiktovala tvar prsou a narostly mi tak. takže mluvím z vlastní zkušenosti. zkus to.

    a zrcadla kecaj. člověk je živej tvor, tímpádem nesutále v pohybu a zrcadlo zachytí statickej obraz, tudíž nepřirozenej. věřím zrcadlům tak 20 %...

    (jestli se tenhle komentář zobrazí podruhý, tak bloguje si nerozumí s mým ff)

    OdpovědětVymazat
  3. To je výbornej nápad - zrcadla na míru. Hubené oplácávající, přerostlé zmenšující, tlusté odsádelňující, ... Mně by třeba mohlo dělat ramena nebo zkracovat .... ruce :) Hnedle by bylo daleko míň lidí vynervovaných z vlastního vzhledu, anorektiků a bulimiků, ... Fakt dobrej nápad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejblbější a nejhnusnější zrcadla jsou v kabinkách v obchodech s prádlem :-) Ale nejdůležitější je všechno si pratřičně ZDŮVODNIT...

    OdpovědětVymazat
  5. Lorrain: Už jsem v rozběhu! :-) (Na skok do křesílka. :-)))

    bos. Skvělej recept! Líbí se mi daleko nejvíc, začla jsem okamžitě. :-)

    Satai: Přesně! Přesně tak jsem u toho zrcadla přemejšlela, že by měl mít každej svoje na míru... :-)))
    Heleď, ale dlouhý ruce snad nevadí, zdají se mi naopak právě hezký, jakože hodně na obchmátnutí. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, lidi, já mám dneska nějakou moc dobrou náladu, to se zas brzo něco po... :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. K tomu křesílku: už od snídaně kolem něj chodím jako mlsnej kocour :-))) Takže jsem si zdůvodnila, že to maso je fakt ještě hodně zmrzlý, tudíž nemá ještě cenu ho začín ňák tepelně upravovat...tak co s tou chvilkou, že?

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím, že zrcadla vo obchodech s prádlem jsou zlá a zlomyslná. Navíc se obávám, že i já mám v pokoji to zeštíhlující zrcadlo. O to je to pak v tom obchodě s prádlem větší šok.

    OdpovědětVymazat
  9. musíš na to myslet fakt intenzivně, ale stačí třeba tak 10-20 minut denně. nastavit si program do mozku.
    já si ty prsa nakreslila ;)

    OdpovědětVymazat
  10. co je zle na prdeli kde je co chytit?

    btw. tiez sa snazim po dlhodobych myslienkach nad obzerstvom (ktore som dal v clanku Obzerstvo aj na weblog http://www.markoff.biz/pivot/entry.php?id=915 ) obmedzit konzumaciu jedla na chvile len ked som hladny co sa mi obcasne dari a kombinovat to s nejakou fyz. aktivitou co bol tiez dosledok toho preco som sa vcera po dlhych mesiacoch podujal povysavat dobrovolne dve izby na poziadanie (aj ked sa v nich absolutne nepohybujem), kiez by sa dala vykonavat nejaka ina zasluzna a uzitocna praca pri ktorej by sa dalo nejake kilo zhodit a nejake kilo svalov nabrat,

    bezcielne konzumacke chodenie do posilovne kvoli lepsiemu vzhladu mi pride samoucelne, ked uz mam robit nieco pre telo tak nech je to aspon nejaka uzitocna cinnost (trebars take pomahanie so stahovanim)

    OdpovědětVymazat
  11. Ha, až se budu stěhovat, určitě se ozvu! :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. ja zacnu vzdycky silene hubnouci akce po navseteve zkusebni kabinky a natazeni nejakeho vkusneho oblecku. Oblecek nekoupen a ja v hluboke depresi zasadne menim svuj budouci zivot :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Já asi hubnout nezačnu. Ale to předsevzetí bylo móóc hezký. :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. bos,
    a je to jen pro zensky a prsa,
    nebo i chlapy a ... ?

    OdpovědětVymazat
  15. No, jnevím, jestli hlava funguje na zpevnění prsů, ale na zpevnění tří teček určitě, to je dokázaný. :-)))

    OdpovědětVymazat
  16. 15: akorát, že přílišné přemýšlení může v tomto směru přinést i pravý opak požadovaného :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. To se nesmí pochybovat! To by asi bylo i na ty prsa spíš splaskávací. :-)))

    OdpovědětVymazat
  18. NA všechno, samozřejmě ;)

    OdpovědětVymazat
  19. já bych rekla, ze to platí ne vsechno.

    OdpovědětVymazat
  20. uf, to mi spadnul kamen ze srdce.
    ale dopadnul na ... :-)))

    OdpovědětVymazat
  21. Viděli jste dnes odpolední zprávy? Na Petříně nějaký "šikovný" turista rozbil zrcadla (nevím kolik). Chtějí je nahradit klasickými, bez efektů, než se jim podaří vyrobit ty křivé. Teď tam proto nesmím za žádnou cenu chodit, mohl bych se v "rovném" zrcadle dozvědět pravdu...8^)

    OdpovědětVymazat
  22. I v křivém zrcadle se dá dozvědět pravda - víme-li, jak je křivé. A o zrcadle samém se hodně dozvíme, známe-li svůj vlastní obraz i z jiných zrcadel.
    Rovná zrcadla se hodí, ale s křivýma se užije víc legrace. Jak se dalo vidět na Petříně. A úplně rovné není stejně žádné.

    OdpovědětVymazat
  23. Stejně jako neexistují rovní lidé...8^)

    OdpovědětVymazat
  24. legraci z křivých zrcadel si užít dokážu.
    legraci z křivých "zrcadel samých" ne.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.