(Optimalizováno pro černobílé monitory)

1. 5. 2006

Moje milá klávesnice...

Jsem si vědoma všech hříchů, jimiž jsem se na tobě provinila... Všech drobečků, chlupečků, popílku z cigaret...

Zlobila už delší dobu. Tu vynechávala tahle písmenka, tu tamhleta. Poslední dobou stávkovalo hlavně Gé. Při psaní článků a komentářů jsem občas strávila pár minut, než jsem vzdala pokusy oživit zarputilé Gé a vymyslela slovo, které by Gé neobsahovalo.

Dneska - pardon, včera - jsem měla výjimečně dobrou, a tudíž dělnou náladu. Pod vlivem událostí jiných utrpěla jsem zásah pocitem, že štěstí chodíc dokola, sedlo opět na vola a že na co sáhnu, to se mi povede, páč jinak prostě nelze.

I sáhla jsem na klávesnici a rozebrala čudlíky. Teda, klávesy. Profoukala, proklepala. Gé nic. Tak jsem čudlíky nasázela zpátky, otočila klávesnici bříškem vzhůru a rozhodným stiskem sevřela křížák šroubovák. Šroubečky seřadila na stůl po liniích odšroubování, pečlivě na hlavičky, aby se nekutálely. Opatrně odklopila dolní dekl. Pekelně opatrně sejmula tu pomalovanou fólii, o níž jsem si až do sejmutí, kdy jsem postřehla to pomalování, myslela, že je to jen izolace proti vlhkosti (třeba z kafe nebo tak). Opatrně se naklonila nad soustavu umělohmotných mističek, co koukaly na rubu každičké klávesy, jen asi dvě tři trošku mimo. A hleděla jsem dolů, takřka bez dechu. Úžasný systém. Už jsem to pochopila! Když to nahoře zmáčknu, dole se okraje mističky přitlačí na ty namalovaný čárky a ono to píše...

Takže chyba může být v nedosedání mističky na pomalovanou fólii... Chce to spravit ty křivý mističky... - Perfektní. Mám to. Teď si ještě vybavit, kde je to Gé. Kruci... Jak mám vědět, kde je to zatracený Gé, když mám klávesnici naruby...

I vzala jsem klávesnici a otočila ji vzhůru nohama.

Proč mi nikdo neřek, že ty mističky nejsou přilepený?

Byly všude. Sbírala jsem je asi tak půl hodiny. Dalších deset minut mi trvalo, než jsem přišla na to, že dokud mi klávesnice bříškem vzhůru spočívá celou plochou na klávesách, tak mi tam ty mističky ve správný poloze prostě držet nebudou. Další půlhodinu jsem mističky rovnala na svá místa, klávesnici pod levým a pravým okrajem fikaně vypodloženou cédéčkama. Z cédéček mi přitom spadla jen dvakrát. (Erupce mističek). Mistička mi nakonec chyběla jen jedna. Rozhodla jsem se oželet enter vpravo u čísílek, páč ho beztak nepoužívám. Ten se bez mističky obejde.
Fólii zpátky, šroubečky zpátky. Dotáhnout, aniž by klávesnice spadla z cédéček. Dotáhnout, i když nakonec spadla. Zkusit Gé.

Super - Gé chodilo!

Akorát nechodilo asi deset jiných kláves.

Odepisovala jsem na mejl: "Dyx za ynfo. Spravovala jsem sy xlavesnycy a mometalne shanym novou. Tax lusty. :-D"

Sháněla jsem kde všude, všude marně. Maloměstské obchody holt v neděli nepremávají, servisáci neservisují. Propadla jsem zoufalství. Nejenže nevím, co napsat za článek do blogu, přestože mám strašnou chuť psát, ale ještě ke všemu nemám ani na čem...

Leč přišel telefonát a než jsem se nadála, vezla jsem mladší dítko kamsi do čerta nalodit ho tatínkovi na výlet kamiónem. Zajížďka k Tescu cestou zpátky byla jen minimální.

V tom Tescu jsem po pečlivé úvaze a poradě s odborníkem na telefonu zavrhla všechny multifunkční bezdrátové vymoženosti vyvedené v prudce elegantní černé barvě a strčila jsem do vozíku tu nejlevnější bílou geniusku za stopade. Na to, abych měla kam střádat další várku bordýlku pod klávesama, tak na to teda vyhazovat peníze za multifunkční bezdrát fakt nepotřebuju.

A pak jsem ji uviděla. Tu obrovskou, nádhernou škatuli vespod všech ostatních škatulí, souhrnně označených "Výprodej". Byla tam. Slevněná prý z 13.999 Kč. Nejsem nesoudná a v marketingu jsem chvilku dělala, takže jsem si tipla, že pravdivá původní cena nepřesáhla deset tisíc, ale stejně... Kánonka, lejzrovka (pozn. - omyl), kopírka, skener... Náplň baj vočko za dvě tři stovky... Teda v tom Tescu...

No, potřebuju já ten digitální foťák? Na ten bych stejnak neušetřila... A když mi vrátili ty daně...

Co vám budu povídat. Měla jsem včera (a předevčírem a předpředevčírem) prostě štěstí. A štěstí se neodmítá. Že jsem koupila dobře a štěstí stojí při mně, mi osud potvrdil, jednak když jsem při vyndávání věcí z vozíku našla na jeho dně kýmsi jiným naskladněný žvejkačky, s nimiž jsem projela z Tesca, aniž by za ně chtěl někdo zaplatit, a druhak zjištěním, že si se mnou musel někdo vyměnit vozík, zatímco jsem vybírala tu klávesnici, protože když jsem ho zaparkovala, vyjukla na mě místo mýho odřenýho žetonku, nalezenýho kdysi na zemi, desetikoruna. Prostě bezva.

(Probůh, neřešte, kolik desetikorun by mi ušetřil ten žetonek...)

Akorát až doma jsem zjistila, že jsem si k té tiskárně/kopírce/skeneru zapomněla koupit šňůru. Tak se tu s ní těším na stole, s cudně tichou a nepoužitelnou, ale velkou a krásnou a mírně zaprášenou, jak stála dlouho v regále za deset tisíc neprodejná, a zatímco si píšu na nové klávesnici onen vytoužený příspěvek, říkám si - Kruciš, holka, klávesnice za čtyři a půl tisíce, to se jen tak nevidí...

47 komentářů:

  1. Membránová klávesnice, navíc vyrobená tak, aby byla co nejlevnější... Tak to znám taky :-D Dneska to s ohledem na ekonomii času řeším na našich domácích PC úplně stejně - koupím novou ze tři stovky :-) Jo, obvykle ten problém způsobujou drobný nečistoty na kontaktní folii.

    OdpovědětVymazat
  2. S těma drobečkama máš pravdu.-)))Jsem kazisvět a měním klávesnici 2x do roka, což někteří nemohou pochopit. K vánocům jsem dostala právě tu krásnou černou a dlouho jsem tvrdila, že už žádný jídlo ani kafe k PC nepůjde.
    Už ochutnala jahodovej jogurt a Nescafe.-))))
    Jinak gratulace. Píše ti to pěkně.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Doma nade mnou stojí dráb, hlídající zda nečuním do klávesnice kafem nebo kouskama čokolády. Koupil totiž tu elegantní černou multifunkční, i když zatím drátovou :-) Ale ta bílá chuděrka v práci, z té jsem minule dolovala kus cibule, kterej zůstal pod klávesama, když mi na ně kydnul kus vlašáku, o kafi ani nemluvím ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se omlouvám, já jsem ti to úplně zapomněl říct (to o těch mističkách)...8^) Lejzrovka a ještě multifunkční za čtyřianěco tisíce?! Budeš si stejně muset koupit ten digitál a dokázat to...8^)

    OdpovědětVymazat
  5. biela klavesnica je hnus, na tom bych vazne pisat nemohol, kto si raz zvykne na ciernu ma problem pozerat sa na tu gycovu beige farbu ktoru nam vyrobcovia tlacili do hlavy dlhe roky aby sme videli ako sa stmavuje

    osobne by ma zaujimalo co si kupila za multifunkcne zariadenie kedze dnesne ceny multifunkcnych atramentovych zariadeni su tak 1500-2000Kc, v pripade laseroviek o par tisic drahsie ale rozhodne velmi daleko od 10000 a naplne do laseroviek urcite nestoja 300, to tak mozno do lacnych atramentoviek, mozes sem prosim napisat co si kupila a cenu nech si to porovname na inetovych obchodoch tieto vyhodne kupy z tesca? v tescu bych teda vazne nic seriozne nekupoval, vsetko enormne predrazene a zarucene lezaky ktore nikto nechce, naozaj jedine co tam ma zmysel je nejake spotrebne zbozi v nedelu ked je vsetko zavrete a clovek potrebuje na ten 1 den nejaku klavesnicu, mys ci CDcko, 4500Kc by bola absolutne obycajna cena za multifunkcne laserove zariadenie a rozhodne ziadna vypredajova kupa

    jo a na nejake fotky mozes zabudnut lebo bud to bude farebna atramentovka alebo ciernobiela laserovka, farebna laserovka nie je za tu cenu ani omylom

    dik za napisanie znacky a modelu co si vlastne kupila (aj ked su to beztak tvoje peniaze len si chcem cosi potvrdit o nadani zien kupovat cokolvek technicke)

    OdpovědětVymazat
  6. Markoff: jen se moc nenaparuj. Muzu ti dat stovky prikladu o naproste technicke demenci chlapu. A to od nakupu auta az po koupi digitalni kamery ci mycky nadobi. (nemluvim o svojem muzi) To ze ty koupis neco spravne neznamena ze jiny chlap to udela spravne taky jenom proto ze ma koule :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Hehe, to víš, že není lejzrová! :-)))
    O jeden model vedle - a špatný info v Tescu!
    Ale to neva, už ji mám a uvidíme. :-)
    Což mi připomíná, jak moje bývala šéfová kupovala auto, koupila a celá nadšená, jak výhodně koupila, zjistila až při prvním tankování, že nemá nafťáka! :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou to Markoffovi tentokrát vyšlo! :-)))
    Ale mně je to jaksi fuk, tiskárnu jsem beztak potřebovala, a tahle je a bude spojená s něčím úplně jiným, než s mou technickou demencí. :-)))
    To se špatně vysvětluje. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, ale srovnání s cenama na netu jsem si samozřejmě udělala, i tam ji mě, i tam jsem ji našla výprodeji, nejlevnější cena - stovku víc. Tak aspoň něco. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ru:jsi fakt dobrá,tohle všechno je pro mě téměř tabu.Ono to bude taky tím,že nemám potřebu se tím zabývat.Otravuju děti.Já než bych na to přišla co a jak..tak jen tiše závidím.A kam patří která šnůra,tak to je vždy tragikomedie.

    OdpovědětVymazat
  11. Ani, nechval! Prej dobrá - a uvěří prodavači, co potvrdí, že je to lejzrovka, ačkoli sama kdysi kupovala do práce ixkrát náplně do lejzrovek a mohlo by jí doklapnout (jak připomněl zcela správně Markoff), že za tuhle cenu teda nee. :-)
    Tohle zdání, jak všemu rozumím, vyplývá jen a pouze z toho, že ochotně do všeho skočím a všechno zkouším a eště se tím pochlubím, páč mi to skákání a zkoušení činí radost - přestože to občas stojí víc, než by muselo. :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, a teda, MPC400. A koukejte na ní najít aspoň něco dobrýho, strhat někomu radost, to umí každej. :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě umí to, proč sis jí kupovala a nejspíš i něco navíc. Nedej na řeči, určitě má fantastickej dizajn. My, když jsme kupovali nový auto, tak se taky jako nejdůležitější kritérium prosadila barva laku :-D

    OdpovědětVymazat
  14. :-)))
    Díky! Dizajn nevím, skoro mám pocit, že ta laciná Lexmarkerka je hezčí, ale tahle má spoustu čudlíků. A to mám ráda! :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. [6] ale samozrejme, aj medzi muzmi sa najde kvantum dementov u ktorych by si clovek trieskal hlavu o stol ked vidi co kupili, ale predsa len je tam aspon aky taky pomer medzi nimi a tymi co sa vyznaju, kdezto u zien je to uz skor otazka promile

    [7] ako vravim za multifunkcnu atramentovku su to vyhodene peniaze, da sa v pohode kupit za polovicnu/tretinovu cenu a rozdiel vo vyuzitelnosti/parametroch je nulovy, proste predrazeny lezak kde su v tescu radi ze sa ho zbavili na blbcovi (predrazeny v zmysle - nevyuzitelny, ono aj ferarri je predrazene aj ked vam zlavia z ceny, tak si ho predsa len malokto kupi na jazdenie a uplne si vystaci s lacnejsim autom)

    narychlo som nasiel akurat lepsi model MP450 za 3600Kc, takze obstarozny lezak MPC400 za 4500Kc je znacne predrazeny (aj bez ohladu na rovnako pouzitelny lacny Lexmark za 1500Kc)

    [9] to je rozhodne lepsi pristup, priznat sa ze neviem a nechat to na niekom kto vie ako vyhadzovat peniaze do smetiaka

    [13] vy musite byt velmi bohati, ze si mozete dovolit plytvat peniazmi pri nakupe auta za statisice

    [14] suhlas, Lexmark by ti urcite stacil a ten maju kvoli cenam v akcii lacno aj v hypermarketoch

    nebudem chvalit kupu absolutne predrazeneho stareho modelu a vyhodenych penazi, to je asi ako vycitat mi ze nechcem pochvalit nerozhodneho cloveka ze sa konecne rozhodol - ze skoci pod vlak, niektori z tunajsieho osadenstva by mi vycitali preco som na neho zly ked sa uz konecne aspon k niecomu rozhupal a rozhodol sa skocit pod vlak, sorry, nez chvalit rozhodnutie skocit pod vlak nepochvalim ho a nech je nerozhodny dalej

    OdpovědětVymazat
  16. Eh, Markoffe, trhni si pedálem. :-)
    Nestačí ti, že ti člověk dá jednou za pravdu? Musíš si tu triumfálnost vydupat do mrtvol? :-)
    Mně z toho tvýho soupisu vyplynulo jediný: V životě nebudu z těch, co si budou moct dovolit Ferarri. Tak jsem si aspoň jednou dovolila ferarri v malým. Báječnej pocit. :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. A jak se vůbec píše správně Ferarri? Nepíše se to Ferrari? :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Markoff: zasadne nsouhlasim s tvojim postojem k nevyhodne koupi :o) Kazdy obcas udela neco vyhodnejsi a neco mene vyhodne. V naproste vetsine to souvisi se zkusenostmi. Arab na trhu vyhada i trikrat nizsi cenu nez by jsi vvyhadal ty. A az pujde Rulisa poctvrte kupovat tiskarnu tak bude vedet presne jakou.
    Nejde o pohlavi ale o jen a jen o zkusenosti. Ty by jsi zase treba nekoupil kvalitni maso na rizky, ne proto ze jsi na maso blby ale protoze to moc casto nekupujes (pouze priklad treba si expert)
    Ja jsem pri stavbe domu taky delala spoustu veci poprve a ted vim ze podruhe bych nektere veci resila jinak. Zadny moudry z nebe nespadl a myslim si ze je spravne, ze Rulisa to vzala do vlastnich rukou a dela vlastni rozhodnuti. Vzdyt je uplne jedno ze ty by jsi to udelal lepe. To neni podle me dulezite.
    Kazdym nasim rozhodnutim se ucime (alespon doufam :o)))))

    OdpovědětVymazat
  19. [17] napisal som to zle, uz pri pisani som sa nad tym zamyslel, ale blizsie sa takej prkotine nevenoval, budem pouceny, najblizsie napisem mercedes ci porsche

    OdpovědětVymazat
  20. [18] sorry, ja sa nepotrebujem ucit na svojich chybach ale preferujem chyby druhych

    ked sa nevyznam v mase ci priprave jedla tak si necham poradit od vzdelanejsich a nebudem sam kupovat a robit blbosti

    ale je to tvoja volba, ked si myslis ze je spravna radsej si nenechat poradit a robit sam blbosti ktore uz spravili ini...

    OdpovědětVymazat
  21. [18] PS: v mase sa nevyznam, kedze si ho moc nekupujem/nejem, v tom co som potreboval som sa vyznal, 2 tyzdne uz maso nejem a na ceny potravin (a vacsinu akciovych ponuk marketov) som expert (bez ironie), v min. praci som to mal v naplni prace

    OdpovědětVymazat
  22. Ježíš... Ferarri - jak si můžeš všimnout - jsem pečlivě dvakrát zopakovala ve tvým tvaru, páč fakt sama nevím (nebo nevěděla jsem), jak se to píše.
    A tiskárna - no tak sjem koupila blbě, no, sotva jsem na to přišla, strašně jsem se smála - no a co, tak jsem koupila blbě. Za tu radost, co jsem z toho chvilku měla, to stálo. :-) Že jsem debil, to mě nes..., jediný, co mě mrzí, že jsem ty peníze mohla (a vlastně chtěla) dát za něco, co by mi udělalo radost eště větší - i když by to bylo pro posouzení mé normality ještě pofidérnější. :-)

    A vůbec. Radka má pravdu. Prvního koně jsem taky koupila blbě, i když mi radili dobře. :-)))

    OdpovědětVymazat
  23. A eště taky jedno P.S.:
    Probůh, ten článek přece vůbec nebyl o tom, jestli jsem ve skutečnosti udělala či neudělala výhodnej nákup... :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Markoffe, věcně máš pravdu, ale člověk má někdy radost i z toho, že si něco troufnul rozhodnout sám bez odborníků. A u ženskejch k tomu přistupuje i to, že nákupy, zvláště ty neplánovaný, jsou pro ně zdrojem adrenalínu. I s tím naším autem jsi to strefil: bylo to fakt dražší, protože kvůli tý barvě jsme jeli až do Slanýho :-). Typ auta jsem sice vybíral já (po poradě s odborníkem), ale díky tomu jásavýmu laku si teď za volantem tak trochu připadám, jako bych se oblíknul do ženskejch šatů :-D

    OdpovědětVymazat
  25. [22] ano, taky kvalitny vibrator by bol lepsia kupa a nekibicoval bych do toho, kedze sa v nich moc nevyznam

    tu ide o to, ze podaktori tu oslavuju a chvalia hlupost a kritizuju cloveka co hlupost kritizuje, ale holt to je ta dnesna doba, vydzvihovat blbost, co viac si mozu predavaci priat nez hlupakov co su radi hlupi

    OdpovědětVymazat
  26. ja jsem prisla ve svem zivote nekolikrat o penize. A vsechno to byli dobre rady tech nejzkusenejsich :o) Na druhe strane jsme udelali nekolik vybornych rozhodnuti, kde zisky a prinosy tyhle ztraty daleko prevysily.
    Clovek by podle me nemel byt priposrany a nebat se obcas neco ztratit nebo udelat chybu. Hlavne se nezapomenout divat dopredu a nepatlat se v problemech.
    Dulezite je aby to bylo alespon trochu srovnane, a clovek nejel porad jenom v minusu :o)

    Markoffe: to maso byl jen priklad. Kdyz se budes chtit vyhnout chybam druhych, stejne tim nevyloucis chyby vlastni. A koupe tiskarny je uplna malickost ve srovnani s chybama, ktere mozna delas a ani o nich nevis :o) My s Rulisou bychom je treba postrehly behem vteriny :o))

    OdpovědětVymazat
  27. A k čemu je kritizovat hloupost, o níž už její nositel ví? :-) Pomůže to víc pachateli, nebo kritikovi? :-)
    Slibuju, že jestli si někdy koupím vibrátor, tak to tu zveřejním též. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. (26) Jo. Už delší dobu mi to trhá ruku napsat, že hloupě vynaložený peníze jsou pořád jen peníze...

    OdpovědětVymazat
  29. Ru:dobrá,ale stejně tě musím pochválit.Já se v tom nevyznám vůbec.Ale každopádně máš odvahu.

    OdpovědětVymazat
  30. Jo a taky za ten úžasnej vztah ke klávesnici.Ale já tu svou taky miluju.

    OdpovědětVymazat
  31. Anino: A kdo za to muze ze se v "tom" vubec nevyznas ? Kdyby jsi byla odkazana sama na sebe tak by jsi stejne nakupovat musela.
    Ru: Hloupe vynalozeny penize udelaji vzdycky nekomu radost. A o to tu jde. Kdyz nemam radost ja, ma ji nekdo jiny. Vzdyt je to prima, delat lidem radost :o)

    OdpovědětVymazat
  32. Ty vo-e, zdá se mi to, nebo mám poslední dobou štěstí na Slováky, co sežrali všechnu moudrost světa? Tedy, nic proti Slovákům, mám jejich zemi ráda, ale v České kotlině koncentrace všech těch, co "nikdy nedějají chyby a přes všechny překážky skáčou z místa snožmo a s úsměvem na rtech," mě přinejmenším zaráží. Tomu svýmu "lokálnímu" říkám Mišo-Plyšo a je to u mě afektovanej debil, kterej by si občas zasloužil pár do zubů. Čistě preventivně - aby se poučil z chyb ostatních. Sorry, Markoffe, možná ti křivdím, ale šeredně jsi mi ho připomněl. :-) Jinak tahle diskuse je celá o hovně. Nenech si zkazit radost, Ru. Máš recht - jsou to JEN peníze. A co ty už stihly nadělat škod jinde. Občas je skoro lepší, když je člověk nemá.

    OdpovědětVymazat
  33. Jóó, jasně, to je ono! :-) Ten klučičí prodavač z Tesca byl prostě hrozně milej - i když jako původně automechanik taky prd pozná inkoustovku od lejzrovky a v náplních se nevyznal už vůbec. Ale přerovnal kvůli mně tu hromadu beden, rozlepil, zalepil, dovezl až k autu a naskaldnil do kufru a nakonec jsme si ještě pokecali o Favoritech... Prostě jsme si krásně a počestně udělali radost! :-)))

    OdpovědětVymazat
  34. [26] vidis, ja si prakticky nespominam, spolieham sa na prevenciu, rady druhych a svoj rozum

    co by ste ne/postrehli je mi vcelku volne, kedze z toho pre mna nevyplyva ziadne zlepsenie

    [27] aby si to uz konecne zapamatal a nabuduce sa spytal a nekupoval veci do ktorych sa prd vyzna

    [29] niekedy je lepsie nemat odvahu, si presne pripad o ktorom pisem vyssie ohladne chvalenia rozhodnutia hodenia sa pod vlak

    [31] vzdy si je od koho dat poradit, ale urcite nie od toho od koho kupujes...

    mas velmi zaujimavy vztah k peniazom, ze vzdy urobia niekomu radost, nechces zlegalizovat ako zivnost prepadavanie bank? ved tie peniaze nebudu nikomu chybat a zlodejovi spravia iste radost

    [32] mozem zaslat cislo mojho bankoveho uctu ked ti robia peniaze skodu a lepsie by ti bolo bez nich, neviem ako vy, ale ja si peniaze zarabam pracou a nerastu mi na strome, takze ked svoj cas zabity v praci mam dat niekomu inemu, tak sa ho urcite nesnazim hodit do smetiaka

    [33] ano, to je tesco, predrazene vyrobky, zastarale lezaky a predavaci co nemaju ani sajnu o tom co predavaju, preto by som tam urcite nenakupoval nic v com potrebujem event. poradit a cakam kvalifikovany personal, ale hlavne ze si cenis ze ti predal co ti predal co ma aj konecny vysledok aky ma

    OdpovědětVymazat
  35. [32] este si zabudla povedat ze ti pripominam chlapa co ta blokoval kamionom na dialnici alebo robotnika co robi na stavbe, ktoru vidis cestou do prace

    OdpovědětVymazat
  36. Markoff: ...nádech...výdech... Hoď se do klidu, člověče. Jsi dokonalej, všechno víš nejlíp, na všechno máš odpověď a pádné argumenty. Jen se občas při tom ujišťování všech o svý pravdě zkus zamyslet, jestli to není zbytečný...

    OdpovědětVymazat
  37. Markoffe - už mlčím, je to stejně házení hrachu na zeď... Přeji ti pěkný, dokonalý den. :-)))

    OdpovědětVymazat
  38. ...něčí... pardon :-)

    OdpovědětVymazat
  39. BTW: Čímpak to je, že něší komentáře jsou tak nechutně dlouhý? Já, já, já - jenom já! Mám pro určitý druh lidí jednu milou přezdívku - říkám jim Velké Hleďsebe. Jako studijní literaturu doporučuji Markoffovi mnou již jednou zmiňované Základy mužského šovinismu od J. Hausmanna. Nepochybuji, že moudrost té knihy padne na úrodnou zem. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Markoffe-fakt ti nestačí i když už rýpnout jen jednou?Snad z to ho nemáš radost?

    OdpovědětVymazat
  41. v pátek jsem byl taky v Tescu.
    Bylo tam draho, ztratil jsem tam moje oblíbené kolečko, které se používají do vozíků místo pětikorun, neměl jsem s sebou nůž, kterým bych ukrojil koupený salám, slunečné počasí se během nákupu změnilo na zatažené, časem deštivé a ještě jsem málem odjel s otevřeným kufrem.:-)))

    Ale zbytek pátku se potom povedl. Když je člověku hezky, tak prostě nakupuje nevýhodně. :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Bez ohledu na počasí. :-))
    Že by Tesco mělo tenhle týden nějakou mimořádnou konstelaci hvězd? :-)

    OdpovědětVymazat
  43. [37] [38] [41] tisko stado, opakujete sa, mali by ste si zhotovit transparent

    [43] ja som bol v tescu tiez ale kupil som len rydzo prakticke a vyhodne veci (citaj potraviny a zubnu kefku)

    OdpovědětVymazat
  44. (36) I nezabudla. Lebo chlapa mi fakt nepripominas :-) Chlapa si naozaj predstavujem inak. :-)))

    OdpovědětVymazat
  45. No, tomu poslednímu komentáří sice moc nerozumím, ale musím dodat:
    Ten nákup tiskárny byl nejvýhodnější nákup za mých posledních dvacet let. :-)
    Na tiskárně jsem se naučila, štyři měsíce na ní tiskla móře fotek, načež mi odešel usb port a začal se s..t skener. Tak jsem jim to odvezla do reklamace a oni mi z důvodu neopravení vrátili peníze v plný výši.:-)
    Tiskárnu už mám jinou, bez skeneru, ale na fototisk, a co jsem ušetřila na skeneru, to jsem přišoupla pro koupi digifoťáku, ke kterýmu skener nepotřebuju. :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.