(Optimalizováno pro černobílé monitory)

16. 5. 2006

Nevěra je když

...

je venku tak hezky, že už se dá vsedě v trávě na zahradě zavolat historicky prvnímu milenci.

- Ahoj, jsem si vzpomněla, žes měl teď někdy narozeniny.
- Už dávno! To sis teda vzpomněla brzo... Ale jo, taky jsem si říkal, že bych se měl ozvat. Jak se máš?
- Dobře...

(bla bla bla o všem možným)

- A jak se ti to vyvíjí jinak...?
- Taky dobře.
- Takže sama nejsi. Teda, jestli se ptám moc důvěrně... Jsem se nechtěl nějak dotknout...
- Hele, nedělej, víš, že to bys poznal.

(Někdo, kdo dík letmé výuce několika tao-chi prvkům rovnováhy už po druhým setkání věděl, kde mám erotogenní zóny, a po půl roce mě znal znal líp než manžel po patnácti letech, a to včetně myšlenek, který jsem jemu na rozdíl od manžela nikdy nezkoušela ani netoužila sdělit, pozná i z jednoho nádechu po telefonu vpodstatě cokoliv.)

- No jo, no, tak to jsem rád, že ti to nevadí. Vidíš, zrovna tuhle jsme mluvili o tom, jestli to vůbec má cenu, hledat něco jinýho a snažit se nahrazovat jeden model druhým, když člověk zruší jeden model jako špatnej, ale sám sebe nepřekóduje, takže si stejně vybírá furt tak, že nakonec skončí zas u toho úplně stejnýho modelu.
- No, já sice jeden model zrušila, ale nahrazovat ho jiným rozhodně nehodlám.
- Protože ještě nejsi rozvedená.
- (smích)
- A stejně je to pokus od pokusu jen čím dál horší.
- Tak to já teda mám pocit, že je každej pokus čím dál lepší.
- Fakt, jo...? - (Slyšitelné hlodnutí červíčka, jestli má být potěšen, že byl lepší než ten před ním, nebo zasažen, že byl horší, než ti po něm. A ptát se, kolik těch po něm vlastně bylo. Ješitnost zvítězila aspoň v tom směru, že se nezeptal.) – Tak to máš dobrý, takovej pocit. Ale víš proč to je?

(Zablesknutí zbroje otočené k útoku, pravidlo zní Zásah za zásah. Tak do toho.)

- No, proč?
- Protože akorát sbíráš smetanu.
- Třeba je to jedinej způsob. Jak to může být jen lepší a lepší. Jestli je člověku přisouzenej jen jeden model a ten mu nevyhovuje, tak se holt musí snažit nedostat se tak daleko do situace, kdy nějakej model začne být potřeba.

(Dvouvteřinová odmlka v telefonu.)

- To je dobrý... Tak to seš ještě rozumnější, než jsem si troufal myslet, jestli to takhle fakt děláš... - (Bodejť, ty to tak děláš roky. Byla bych hodně špatnej žáček, pane učiteli rovnováhy, kdybych tenhle základní cvik nepochopila.) – Tak to mě těší, že jsem se netahal... Totiž že jsem neinvestoval ten čas a námahu do nějakýho polena...

(Děkuji, pane mistr, nápodobně... :-)

18 komentářů:

  1. Milenec, který je zároveň přínosem pro rozvoj osobnosti nevěrnice? Co víc si přát ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. A pak, že je milenec na nic.-))))Vždyť je to vlastně přínos.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Herdek, baby, nemůžete to brát trochu tragicky...? :-))))
    Tohle tady je teda pragmatismem otřískanej spolek, ach jo... :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. rulisa: Že jsem "hnusně praktická" mi říkala už spolužačka v prváku střední školy ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Role tragický ženy mi nikdy nešla.-)

    OdpovědětVymazat
  6. Me pripadne divne volat prvnimu milenci. K cemu? kdyby to byl kamarad tak nereknu

    OdpovědětVymazat
  7. Prijde mi trochu zvlastni volat prvnimu milenci. K cemu taky? Kdyby to byl nejaky dobry přitel ve smyslu kamarad tak bych to mozna chapala:o)

    Ten rozhovor je tak trochu nervydrasajici, alespon ja bych to tak pocitovala.

    OdpovědětVymazat
  8. omluva, naskocilo mi to poprve az po hodine :o) a to druhe tosame :o) Ted vypadam jak uplny debil

    OdpovědětVymazat
  9. (8) Nevypadáš. Stává se to kdekomu, chyba na Bloguje. Já to vždycky smažu je uklizeno. Což udělám i teď, za chvilku. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. (6) A milenec nemůže být kamarád? :-) Nebo naopak? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Akorát nevím, jestli smazat 6, nebo 7. :-) Který? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. stadium kamarád vetšinou stadiu milenec předchází, ne?

    OdpovědětVymazat
  13. nechci se moc do toho zamotavat. Myslim to tak, ze kamaradovi vzdycky rada zavolam :o)

    OdpovědětVymazat
  14. bosno..někdy předchází milenec kamarádovi.-)

    OdpovědětVymazat

  15. Ru: zajimalo by me, co te vede k tomu zavolat nekomu kdo je davno a vest lehce kocko-mysi rozhovor. Prijde mi to silne masochisticke

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já nic mazat už nebudu. :-) Příště. :-)

    (15) Vede mě k tomu to, že občas zavolá on mně, občas já jemu, občas od něj přilítne esmeska s nějakou myšlenkou návaznou na rozhovor vedený před měsícem či dvěma, občas si vyměníme mejla, občas se vidíme, když je cesta kolem nebo důvod předání něčeho a tak. Naposledy volal on. Kočkomyší hovory vedem, co se známe, páč nás to oba baví. :-)
    Zajímalo by mě, proč si myslíš, že by lidi, co spolu měli něco víc, neměli udržovat kontakt.:-)

    OdpovědětVymazat
  17. ru: premyslim, premyslim, premyslim :o) Vsechny mosty spaleny, zapomenuto, vyskrtnuto. Bod nula. pohled dopredu a nikdy zpet. Asi jsem na zabiti.
    Az zacnu vzpominat a vracet se do minulosti, tak budou odbijet posledni minuty mojeho zivota.

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.