(Optimalizováno pro černobílé monitory)

19. 5. 2006

Nemám ráda věci, co jsou v módě.

Ale vím, že sex je dobrej na bolení hlavy.

Jo, migrény, to bejvalo moje. Od mala. Kdo neví, co je zvracet z bolení hlavy a skučet někde u zdi s chutí roztřískat tu hlavu o ni, ale bát se přitom pohnout, ať si zkusí zašroubovat čelo do svěráku a skrze oční důlky vyrvat nosní mandle příklepovou vrtačkou.

Nikdo mi nikdy nevysvětlil, proč mě bolela hlava už ve věku, kdy jsem měla ještě pěkných pár let daleko k tušení, co je to sex, natož k hledání důvodu, proč sex dneska fakt, ale fakt ne. A nikdo mi asi nikdy nevysvětlí, proč mě hlava nebolela, když bych to jako důvod celou duší uvítala.
Ale proč začnu myslet na sex při byť i jen stínu podezření, že hlava začíná hrozit příklepovou vrtačkou, to vysvětlovat nepotřebuju. Takový myšlení, když se dotáhne do konce... Na co polykat Ibuprofeny...

Kdysi jsme seděli na vyhřátým šutru v kraji lesa. Zády k sobě. Mluvili. Opřeli se těmi zády o sebe. Řekl, „Zkus teď zůstat tak, nehýbat se, chvilku budem mlčet a jen se poslouchat... Je to zajímavý, uvidíš...“
Tak jsme mlčeli a poslouchali se. Aniž bychom na sebe viděli. Bylo to zajímavý. Hodně. Bylo to... - Asi to mělo být něco jako vkrok do meditace.
Vyšlo mi z toho, že přesně cítím, že právě odteď jsem schopná se s tím člověkem vyspat.

Takhle nějak si představuju, že asi funguje tantra. Módní záležitost. Nehodlám ji nikde organizovaně provozovat, už jen proto, že módní záležitosti, natož organizované, mě odpuzujou.
Ale funguje to. Stačí mlčet a poslouchat se. I o samotě...

Jsem přízemní, hormonama ovládanej tvor. Vkrok do meditací ve smyslu uvolnění se bych jakž takž zvládla. Pocit odhmotnění, vypnutí, vyplutí z materiálu i myšlenek té občas zasekle obklopující přítomnosti... - Problém je, že vždycky skončím u toho samýho. Moje cesta k cítění podstaty sebe sama končí vždycky stejně...

Ale je to jiný, než když si člověk představuje, aby si pomohl od bolení hlavy.
Nejde to z těch představ do potřebných míst uvnitř, start obrácení se naruby eliminováním rukou nohou hlavy, koncentrace všeho za jediným cílem, vír vtahující do sladké bezmocnosti vůči vlastnímu tělu...
Jde to úplně jinudy. Zlehka se rozlije do všech koutů...
Jde to odtud ven.

53 komentářů:

  1. opřít se zády je projev nejvyšší důvěry ...
    lehnout si na záda, uvolnit svaly, napřed nemyslet na nic a pak postupně myšlenkama "obcházet" celé tělo - uvědomovat si nohy, ruce, vnitřní orgány, jak krásně fungují - to provozuju asi od 15 let, když jsem si o tom náznakově cosi přečetl. Servisní prohlídka tomu říkám.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych to skončení vždycky u toho samýho nebrala jako problém. Koneckonců je to ten nejmocnější zdroj energie, jakej si jen můžeš přát. Tak proč se tomu nepoddávat ... zbavit se koncepce hříchu ... i to je tantra.

    OdpovědětVymazat
  3. ja tomu rikam "ladeni". clovek se uvolni a citi ze to tam je a ze to funguje :o)
    Kdyz se sklidni i partner, tak se sladi dohromady aniz by se pohli :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Organizovane bych urcite tantru neprovadela:o) Ale pamatuju si moje bujne fantazie z mladi, kdy bych nejakou hromadnou akci urcite nepohrdla. Prekazela mi v tom jen moje pycha.

    OdpovědětVymazat
  5. pokud mas smutnou naladu, tak si ji zlepsi trochu timhle snad se doytcny na me nebude zlobit ze kradu :o)
    http://www.ydiot.com/texty/zdravy_zivot.htm

    OdpovědětVymazat
  6. Dotyčného (teda jeho psaní) znám. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi prostě žena :-) ale u mužů to překvapivě funguje úplně stejně. Jde zkrátka o ten soulad, souznění, který se pak zhmotní... A nemusí to být zrovna záda, stačí přiložit čela. Pokud tam ta "energie" mezi vámi je, tak i ten sex je potom úplně jinej.

    OdpovědětVymazat
  8. Čela mi přijdou mnohem... na víc kanálů sdělnější. :-) Už o něčem jiným. A taky svádějí k tomu, aby na sebe lidi koukali. Jsou - milenečtější. :-)
    Ty záda můžou být, i když jinak nic není. Nebo to do stadia čel ještě nedospělo. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pro me je moment ztiseni zasadne dulezity, abych vubec byla schopna svoje telo pujcit nekomu dalsimu :o) Nemam rada kdyz me nekdo ohrabava bez vnitrniho souhlasu.
    Ten vnitrni souhlas si musim prakticky vzdycky na svojem tele vyminit, bez nej je to jen cviceni :o)

    OdpovědětVymazat
  10. (9) Tím ohrabáváním myslíš dotyky evidentně vedoucí někam dál, nebo jakýkoli dotknutí se?
    Od kohokoli? I od svého muže?

    OdpovědětVymazat
  11. myslim dotyky za urcitym ucelem :o) A to od kohokoliv

    OdpovědětVymazat
  12. nikdy jsem nebyla typ ktery se rad choval nebo s nekym mazlil. Pamatuju si s jakym odporem jsem vnimala vsechny ty teticky a strejdy co se se mnou muckali. Byla jsem rozkosne dite a tak jsem byla porad v jednom kole :o(. Kdyz se s nekym dotykam a ma mi to neco prinest, musim prekonavat zabrany a dovolit to :o) Proto me bohuzel tolik let muj muz jeste porad musi premlouvat, ukecavat a honit kolem baraku. Holt, nekdy to trva dele :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Aha. Se mnou se nikdo extra nemuckal, tak mi to asi nezprotivil. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. mozna je to u me povaha. A jen se vymlouvam na detstvi. Jsem samorost a silny individualista. Spise bohem nez rodinny typ. Rodinu jsem si vybrala abych prezila.

    OdpovědětVymazat
  15. Já to u sebe nedokážu posoudit. Z dětství si pamatuju, že jsem sedávala tátovi na klíně a že mě nosil na ramenách. Že jsem lezla tátovi do postele, když jsem měla v noci divoký sny. Ale to je tak asi všechno.
    Maminčino osahávání mi vadilo, ale to bylo proto, že bylo hrozně nervózní. Jaksi nepřítomný a mě k něčemu nutící.

    Osahávání "k akci" - různý. Asi víc rozhoduje jaký je, než kolik ho je. Teda, podle toho, jaký je, ho může být málo nebo moc. A záleží i na jiných okolnostech, třeba na náladě, oboustranné.
    Moment ztišení většinou taky nutný, někdy ne, není třeba, když jsem naladěná sama od sebe.
    Vnitřní souhlas svýho těla musím cítit, ale vymínit si ho nemusím nutně já. :-) Záleží, jak je ten druhej šikovnej. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. To mlčení přesně vystihuje fázi, potřebnou k "lustraci" mých protějšků. Mluvit asi (přiměřeně) umím, ale pro mě je důležitější, jak si s ní rozumím při mlčení, přesně jak píšeš (a Fousek). Poslední dobou zjišťuju, že asi moc brzy přecházím na "zkoušku mlčením", což je taky chybou... 8^)

    OdpovědětVymazat
  17. dotyky bez akciehm, ja sa zasadne nikoho nedotykam a druhi mi to nastastie oplacaju rovnako, len ojedinele sa najde nejaka odvazlivkyna (v praci, no v podstate len jedna, u ktorej je to pochopitelne), ale posl. dobou na sebe pracujem a robim aspon letme dotyky

    dotykanie sa druhych mi pride ako narusanie osobnej/sukromnej zony, nemam rad ked mi do nej niekto lezie tak sa tak odjakziva spravam aj k druhym, odstup po vsetkych strankach musi byt

    ked ide o dotykanie k akcii - tak tam si vcelku udrziavam svoju pasivitu, akurat uplne rusim ochrannu zonu kedy ma druha strana plny pristup

    no, vlastne ked tak nad tym rozmyslam, napr. take dotykanie sa mojho zadku je mi uplne volne (od akejkolvek aspon priem. vyzerajucej zeny, kludne cudzej), co je na tom, nic na tom nevidim, ked sa niekto chce chytit nech si chyti, pre mna je to asexualne a ked to niekoho potesi tak nech, v tomto vcelku nechapem tu nedotknutelnost zien, myslim ze to so svojim telom prehanaju a bezdovodne si namyslaju ze su nieco viac, pochopim ze prsia ci medzi nohami mozu vyzerat intimne, ale vazne - co je intimne na zadku na ktorom cely den vysedavame a sedime na zachodovej mise? jasne nahy je pekny, ale skrz akekolvek oblecenie ked ma niekto sa ho chut chytit ci placnut, ved je absolutne irelevantne sa nad tym pozastavovat (rad bych upozornil ze sa druhych nedotykam, na zadku uz vonkoncom nie), ine partie uz asi nie su nijak potencionalne dvojzmyselne takze nie su ani tak velmi dotykane, ci uz chrbat, sija ci ruka, to sa snad clovek chyti len naozaj z nevyhnutnosti ked ho ten druhy nepocuje ci tak

    na druhu stranu musim konstatovat ze sa mi obzvlast blivi dotykanie sa mojej osoby v MHD druhymi, nenavidim MHD v ktorej je narusana moja osobna zona, event. mi nevadi ak je narusana mladymi a min. priemerne vyzerajucimi ludmi, ale ak sa ma ma dotykat stara/tlsta zena zdarma a byt tomu potencionalne rada sa mi hnusi, takito ludia by sa ma mali spravne dotykat len za peniaze po mojom suhlase, kedze su na to odkazani (preto ti min. priem. vyzerajuci medzi ktorych sa radim a ktori su mi rovnocenni a tam za tym nie je treba hladat nieco viac, nejake siahanie na nedosiahnutelnu vyssiu triedu tovaru)

    mozno by nebol taky zly napad vyhradit casti busov pre zeny/muzov event. aj vekove kategorie (min. stari/dochodci a zvysok), zeny by si pak mohli byt iste ze sa na ne pod vplyvom spicky nebude tlacit uchylny muz a mladi by sa mohli stranit pachnucich starych/spinavych ludi ktori by mohli byt medzi svojimi kde zrejme svoj smrad necitia, aj ked samozrejme nie je vylucene ze nebudu smrdiet aj mladsi ale statisticky je to vyrazny rozdiel

    OdpovědětVymazat
  18. Markoffe, beru tvuj clanecek jako nadsazku. Kdyz jsezdis MDH tak natrefis na ruzne lidi. Opilce, uchylaky, agresivni lidi vseho veku, navonane fifleny i stare lidi. MDH je pro vsechny. ja bych vyloucila lidi agresivni a navonane. U starych mam zvysenou toleranci, protoze vim ze takhle ja taky jednou dopadnu a ti stari za to nemuzou. Deset minut se starym clovekem v MDH te nezabije, jsi mlady muzes jit pesky nebo dokonce vlastnim autem. Ten stary moc moznosti nema a je rad ze se veze.

    OdpovědětVymazat
  19. No, já spíš dumala nad těmi dotyky. Ono to je narušování osobní zóny, to bezpochyby. Ale na tom porušování asi stojí sbližování, ne? Nejen pohlavní. I když právě tam - Někdo to začít porušovat musí, jedna nebo druhá strana, jinak by nebylo nic. :-) A když jsou i "jen" kamarádi a třebas se blbne, tak snažit se někoho nedotknout... To si nějak neumím představit. Když si třeba vzpomenu, kolikrát nás holky u koní už hodili kluci do hnoje... (Za odmlouvání a popichování, obvykle.) - Jak by to asi udělali, kdyby se nás nedotkli? :-)

    A "k akci"... Neznám nic pro mě děsivějšího, než je chlap, co si udržuje svoji pasivitu, a akorát když usoudí, že si to zasloužím, mi teda otevře nějakou svou soukromou zónu, že se ho jako teda můžu dotýkat... Vsadím se, že kdyby ti tohle dělala ženská, tak bys jí tak akorát zamával. A měl bys další důvod k úvaze, jak jsou ty ženský neschopný a pohodlný, s jakým pokřiveným pohledem a jánevímco si o sobě myslí, že se takhle chovají. :-)

    Někoho se dotknout "k akci", zvlášť poprvní, znamená porušit jeho osobní zónu, ale svou taky. Odkrýváš se. Je to risk. Porušíš jeho zónu tím, že otevřeš svou. A on taky, třeba o něco víc nebo jinak, a je to zas o kus dál. Ale když on ne... Jak ti může kdokoli co otevírat a dávat vsázku svoje, když ty si budeš hlídat, abys náhodou nezariskoval? Když budeš čekat, až budeš moct hrát bezpečně a na jistotu a nic neztratit?
    Tím, že riskneš a porušíš jeho zónu, mu přeci říkáš, Věřím ti...(?) :o)

    OdpovědětVymazat
  20. [18] co je to MDH? inak min. v spicke nemaju stari vobec co liezt do MHD, dal bych im schvalne v spicke dvojnasobne ceny nez maju pracujuce a studujuce obyvatelstvo, ktore musi cestovat a este mu to tam zneprijemnuju stari pachnuci paprdovia ktori sa vazne ponahlaju na trznicu ci vykecavat k doktorovi v ramci spolocenskych akcii

    nech si v MHD pokojne cestuju mimo spicku, ale aj vtedy by sa mohli aspon 1-2x do tyzdna umyt ci pouzit nejaku vonu nech cloveku nie je zle z toho stareckeho smradu ci rovno spiny od nekupania

    [19] pisal som prevazne o obycajnom sa dotykani cudzich ludi s ktorymi jeden nebude nikdy nic mat a sorry pod blbnutim si nepredstavujem "hadzanie znamych do hnoja", viem blbnut aj bez toho abych niekoho ohmataval a spraval sa k nemu akokolvek agresivne a nie na urovni malych deciek ktore sa musia pri kazdej svojej hre oblapavat a chytat

    dotykat sa ma leda tak ohladne intimnych veci, kedy to vyhovuje obom stranam, fakt nechapem co ma na mna sahat niekto cudzi s ktorym nemam vztah/sex ci na mne blizku osobu niekto cudzi, nech si hladi svojho

    OdpovědětVymazat
  21. ru: Premyslela jsem nad tim odkryvanim. Ja se odkryju bez problemu, ale je to jen jako. Klidne na nekoho sahnu nebo on muze na me ale klouze to jen po povrchu. Nic u toho necitim. Tak trochu schizofrenni a zvlastni.

    Pro skutecny dotyk se musim se svojim telem ztotoznit, musim byt v nem pritomna a musim to vedome prozit. Pak skutecne neco citim. Pak jsem schopna prijmout i predat hrozne moc.
    Drive jsem delala ruzne blbosti abych dokazala citit a nezavirala se. Ted jsem se to konecne naucila (diky tantre) a vim jak na to :o)

    OdpovědětVymazat
  22. Okey, prave som vysiel zo sprchy, kde som nad tym este premyslal ako maximalne zjednodusene povedat to co si myslim a co chcem povedat a dospel som k prostemu vysvetleniu toho vsetkeho vyssie (bez citania nasl. moznych reakcii):
    Druhych sa dotykam (v osobnej/intimnej zone) vtedy ked chcem nieco intimne a taketo spravanie cakam aj od druhych voci sebe. Ak sa ma chce niekto dotykat bezdovodne/pre zabavu potom nech sa ma nedotyka vobec, ja to neberiem ako samozrejmu vec ktorou by sa malo plytvat a vazim si ju vo vztahu k druhym i voci sebe.

    Ad ta pasivita - to malo byt skor o tom, ze sa snazim zistovat ci sa mozem druhej strany dotykat inymi sposobmi nez rovno agresivnym vtrhnutim na cudzie uzemie samotnym dotykanim sa, povazujem to za neslusne u seba, preto to nepraktikujem ani u druhych.

    Ciastocne sme sa o tomto celom bavili aj s inou kolegynou (ako ktora sa ma moze dotykat) vo vztahu, ze ona akceptuje ako riesenie nasilie, ak by napr. ju niekto na ulici urazal a vravel jej blbosti tak schvaluje, aby jej frajer fyzicky napadol toho druheho, trebars len fackou, ale napadol. Pre mna je taketo riesenie nemyslitelne (mozno tak vhodne u zmyslania malych deti), akekolvek nasilie moze byt len opatovane defenzivne, ked uz niekto takymto sposobom zautoci a rozhodne je pre mna nemyslitelne, aby sa na slova odpovedalo inak ako slovami/sudnou cestou. To ma myslim ciastocne ohladne zmyslania suvis aj s dotykanim, je pravdepodobne ze ludia na nizsej urovni, ktori plytvaju dotykmi a prijdu im samozrejme, budu pravdepodobne schvalovat aj pouzitie nasilia nez kultivovanejsie sposoby riesenia problemov, pretoze podla nich sa jedna len o dotykanie pre zabavu rovnako tak ako sa jedna len o facku otravnemu blbcovi, ale civilizovany clovek vie ze aj facka je uz zasah do niekoho slobody (ak nie je opatovana).

    Btw. od tejto inej kolegyne mam v ramci detinskeho dotahovania (nech si posluzi) aj modriny na ruke po stipancoch, takze predsa len sa ma moze dotknut, co je vsak brane v ramci jej nasierania a toho ze tak riesi "problemy" lebo vie ze muzi/ja taketo nieco od zeny neopatuju, tak sa to aspon snazim brat v ramci S&M praktik nech prida a posluzi si este, este... :-))

    V ramci spoznavania a dotykov si mozem za svoj prevziat znamy reklamny slogan na Ford T "Mozete mat akukolvek farbu, pokial to bude cierna.", "Mozete sa so mnou bavit o comkolvek, pokial to nebude nic osobne na mne." (co by ma mohlo potencionalne ohrozit/kompromitovat).

    OdpovědětVymazat
  23. ru: rozlisuji dotyky eroticke a neeroticke. Ty neeroticke nesmi byt vlezle, tj. nesmi me obtezovat. Vetsinou jsem ja ta ktera nekoho obejme, povzbudi, da mu pusu a rekne ze je fajn. Kdyz citim ze vadim, tak se stahnu ale vlastne neco takoveho je moc zridka.

    Eroticke dotyky s neznamymi ci nahodnymi lidmi taky musim rozhodovat jen ja. Protoze citim energii a silu ktera proudi ode me k nekomu. A ten dotycny okamzite na me reaguje. A ja bud hraju dal nebo to hned prerusim :o)
    Ale to jsou ty vztahy po povrchu, jen hratky nic vic. Hracicky, ktere nikdy neprekroci zonu legrace.

    Vazny vztah mam jen se stalym partnerem, tam se oteviram a davam. Protoze verim.

    OdpovědětVymazat
  24. Radko - (22) o odkrývání se snadném - není to totéž, co ty neerotické dotyky? Nebo, nemohlo by být i to?
    Erotické dotyky s cizími nebo náhodnými lidmi - nevím. Nedokážu. Jednou jsem to zkusila, ne střízlivá, a byla to fraška (smáli jsme se teda oba, páč fraška oboustranná. :-) Jako erotický jsem to teda necítila ani za mák.
    Pro ty "skutečné" a "erotické" dotyky musím mít vždycky napřed pocit, že ten člověk mi není cizí. Což u náhodných lidí jaksi - nestihnu. :-) Vlastně - u cizích mi vadí i ty neerotický dotyky. Třeba takový to bodrý braní kolem ramen. Hm, vlastně i od některých necizíích. :-))) Asi záleží víc kdo a jak to tam je ode mě k němu... Asi budeš mít pravdu. :o)
    Ale možná je pro tebe "cizí" totéž, co pro mě "Napoprvní". (?)

    A možná to, co jsem teď napsala o nestíhání u cizích, souvisí i s tím, co píše Markoff. O zjišťování, jestli může...
    Ale jinak, teda Markoffe, s těma lidma nižší úrovně jsi to moc nevylepšil. :-)
    Plýtvání dotyky - každý má tu hranici jinde. :-)

    Beztak mi přijde, že nejspíš melem všichni v podstatě to samý, akorát jinýma slovama, kategoriema, začínám se v tom ztrácet. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Jooo, milenci... (aniz bych si delal iluze, ze se to tu ohreje..)(…) byl dobrej. Zasoulozil si, do zivota se vic nemotal a chytre odesel v nejlepsim, takze tu mame Madisonske mosty jak vysite. A zustalo po nem doma par dobrejch filmu.Ten druhej byl nalitej, ty taky, akorat snad v opilosti neridil, natoz aby se s tim jeste camral. Do domacnosti neprinesl nic. (…) je taky skvelej, jen spatne lze, ponevadz si nalit takovym zpusobem, ze by se mu vysmal i detektiv Stika. A jestli od nej neco cekam, jen treba to, ze by si te mohl tak nejak natrvalo a se vsim vsudy..
    Pokud ti jde o to, vyprovokovat reakci, tady je:
    (…) jdi k certu. Proste tu nepovedenou kapitolu zivota uzavri a jdi si za svym stestim. Ale uz me z toho, doprdele, konecne vynechej. Ja te na narodni vybor netahl ani povozem, ani svazanou. To je pomsta?

    OdpovědětVymazat
  26. Komentář (26) byl odeslán původně ve 4:16. Abych v něm mohla zrušit jména (odpusť Charlie, ale já přece vím, že a co ty víš, takže máš-li potřebu je zveřejňovat, zavání právě tohle pomstou), musela jsem ho buhužel smazat a vložit znova.
    Příspěvek jako takový mazat nebudu. Chtěls co říct, řekls. Ale rozebírat to nebudu taky, nehodlám si degradovat blog na alternativní bojiště, když to domácí se tváří, jako že se nebojuje a situaci jsme si vyjasnili. Blog mám od toho, abych si na něm mohla psát tak, jak se mi chce, jak potřebuju. Nemstím se. Je to moje soukromý území, který ti nikdo necpe. Zatahuješ se do něj sám. Nemusíš ho číst, tak jako nečtu já ten váš s H.. Je to snadný, věř mi.

    OdpovědětVymazat
  27. Můj strejda, jeden z nejlepších myslivců šluknovského výběžku, mi kdysi na posedu vysvětloval, jak se chová postřelená zvěř. Bylo to hezké povídání, jen přesně nevím, proč jsem si na něj vzpomněl zrovna teď...

    OdpovědětVymazat
  28. Právě nejhůř se dodržují ty nejjednodušší zásady. A nejhorší je to právě nad ránem, kdy starý síly došly a nový se ještě nenarodily :-(

    OdpovědětVymazat
  29. Nemohla jsem se v minulých dnech zúčastňovat žádných diskusí, tak si dovoluji jen maličkou otázku i ve vztahu k tvým minulým příspěvkům. Myslím si, že určitě znáš knížku od A.de Saint-Exupéryho "Citadela"? Ta ti musí dávat odpovědi na spoustu tvých otázek a přemýšlení. V případě, žes ji nečetla, tak se do ní určitě podívej.Hezký den všem.

    OdpovědětVymazat
  30. [26] taky nazor, cim viac nazorov tym lepsie na osviezenie, nech nevidno veci len ciernobielo,

    akurat som nepochopil co malo byt pomsta kedze som tam nejake navazanie do cowleyho nevidel

    OdpovědětVymazat
  31. charlieho sekretariát23. května 2006 v 3:12

    "Charlie vzkazuje..."Dobře víš,že nejsem a nebudu na netu,takže tvá odpověď sem, je jen skvělá šance,mít poslední slovo.Kdybys zvedla telefon,bylo vyřízeno za pět minut,ale jistě,takhle je to zajímavější..Jména (…) a detektiv Štika byla v mém komentáři schválně,neprosil jsem o korekturu.Zrovna jako jsem to nebyl já,kdo domácí špinavý prádlo místo praní porozvěšoval po náměstí.Pokud budu mít pocit,že se mě tvé články týkají,budu k nim psát komentáře a ty je přepisovat a mazat-taky hobby.A jestli to sníží úroveň tvého blogu je mi srdečně jedno.Můžeš tomu říkat třeba i pomsta,pro mě za mě.Běžným způsobem se mnou komunikovat nechceš,budeme komunikovat takhle.Dohodnutá pravidla obcházíš nebo rovnou ignoruješ,tedy ani já se už necítím vázán nějakými ohledy.Dva roky je dlouho,až moc.Pokud říkám, Jdi k čertu,nemluvím o blogu.Prostě je čas přestat pít na dluh a začít psát účtenku.A pak platit.Každý to svoje.Pro méně chápavé znovu:Nejsem na netu.

    OdpovědětVymazat
  32. Jo, korekturu jsem zase udělala.
    Jo, vím, že na netu nejsi, ale taky vím, že jsi v připojení dostatečném, abys mohl číst.
    Odpověděla jsem tam, kde komunikuješ. Několikrát předtím jsem neodpověděla a dvakrát řešila přímo s tebou, dobře to víš. Pokud ale poněkolikátý hodíš na blog komentář čtvrt hodiny před tím, než odjedeš, neumím si to vysvětlit jinak, než že si přeješ, aby se to na blogu taky řešilo.
    Běžným způsobem s tebou komunikuju, jinak bych tě asi nanaháněla, jestli a co si dáš k večeři. Akorát těžko můžu vědět, že si přeješ o něčem mluvit, když to neřekneš. Mohls v sobotu i v neděli.
    Co má být, ať je.

    OdpovědětVymazat
  33. Jo, už jsem to pochopila. :-) Musela bych nespat a mazat furt dokola. :-)
    Nu což, nějak se s tím vyrovnám... :-))

    OdpovědětVymazat
  34. Tu druhou větu v (29)beru zpátky. (32) totiž už bylo psáno s rozmyslem a hlavně s určitým cílem... Charlie, nevím samoztřejmě, kolik lidí zná identitu Rulisy, ale i kdybys to byl jen ty, tak to psaní plnejch jmen není nic jinýho, než dost uhozenou pomstou.

    OdpovědětVymazat
  35. charlieho sekretariát23. května 2006 v 5:02

    "Charlie vzkazuje..."...že není,opravdu není a pro hluché NENÍ na netu a protože sekretariátu končí úřední hodiny,nebude nadále už reagovat.Protestuje proti cenzurování svých příspěvků,zejména když jiným účastníkům je užívání slova (jméno opět zkorigováno, asi už jen pro to hobby - poznámka korektorky) běžně trpěno.Čtvrt hodiny před odjezdem proto,že dřív to nečet a musel by tě budit.K reakci jej přiměl článek na blogu,tedy předpokládal,že to chceš probírat tam.A nikoli "..ať je",nýbrž "račte s tím místo pindání něco dělat".

    OdpovědětVymazat
  36. Kornele, neriskuj, ať nejsi po Ghostovi a tom, co ho furt tak úporně mažu :-), další podezřelý na řadě. :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Jéééé, já jsem blbej - to mi vůbec nedošlo :-)))

    OdpovědětVymazat
  38. Ruliso,sice nevím o co jde,tak bych asi snad ani neměla reagovat,ale nedá mi to..Smekám před tvou odvahou.Taky ti přeju,aby tě nic neotrávilo.Čelíš celkem v pohodě..?něčemu,co já bych vzdala.Právě z toho vznikají mé pochybnosti,jestli vůbec s mou náturou má cenu mít nějaký blog.U tebe je to jasný,zvládáš to :o)

    OdpovědětVymazat
  39. Abych trochu prosvětlil zde dosti ponurou atmosféru, rád bych vnesl trochu světla do celého problému.
    Když se chlap setká na diskusním serveru se zajímavou ženou a eventuelně zahájí mailovou korespondenci, nevyhne se představám, jaké by to bylo, kdyby se mu ze strany té ženy dostalo dostalo nevtíravé výzvy s určitým zcela specifickým podtextem. Většinou realita silně předčí očekávání, a tak tomu bylo i v mém případě. Abych příliš nenapínal - ta výzva byla v tom smyslu, že si v oblasti názorové s Charliem klidně můžu podat ruku. Ten podtext bych raději nerozmazával :-)))

    OdpovědětVymazat
  40. Ghost:pro mne se ještě více zatemnělo,ale na tom nesejde.Taky nemusím chápat vše..:-)))

    OdpovědětVymazat
  41. 40: teda, nevím, jestlis to prosvětlil, neřkuli do toho vnesl světlo :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Jen jsem chtěl ozřejmit (v kontextu s [37]), že jakékoli podezření ohledně mé osoby (jakkoli mi lichotí) není na místě.

    OdpovědětVymazat
  43. Mě z vás klepne.
    Ghoste, neboj, už není.:-)
    A už radši zhasněmež. :-)))

    OdpovědětVymazat
  44. To jsem rád. Nechtěl bych být žádnou palicí o cizí hlavu otloukanou...

    OdpovědětVymazat
  45. Ru:dobře,nebyla jsem tu a nejsem.A kdyby něco,tak jakože nic :o)

    OdpovědětVymazat
  46. [41] nu coz, predpokladam ze ghost by chcel to co charlie mal, ale rulisa nechce ani jedneho :-))

    ale je to tu riesenie blbin, treba filozofovat o inych temach nech si oddychneme

    OdpovědětVymazat
  47. Áno, filozofovat se bude, jen co uložím děti, doumejvám nádébí, douklízím to prádlo od minulýho týdne, dodělám tu pps (pitomou prezentaci na skoleni) ... Herdek, prezentace, s tím prádlem to vidím zas blbě... No, s tím filozofováním skoro líp. :-)))

    OdpovědětVymazat
  48. tak co, deti jsou jiz ulozene?

    OdpovědětVymazat
  49. Ale jinak opět - nestíhám. :-(

    OdpovědětVymazat
  50. TantraJe škoda, když lidé již dopředu soudí věci, aniž by se s nimi sami setkali. Je to strach. Strach zakořeněný někde hluboko v nás. A díky tomu strachu se často okrádáme o nová poznání, ať kladná či záporná, která nás mohou posunout dál... Raději než strach poslouchejme srdce, intuici, ta nás dovede dál, ne strach, strach nás brzdí. Zaposlouchej se do svého srdce. Netouží Tvé srdce po tantře? Dej mu šanci, prostor... navštiv kurz tantry a potom si budeš více jistá, jestli to je pro Tebe nebo ne. Posílám ti pěkné stránky a kurzy tantry a také hodně lásky a síly.

    OdpovědětVymazat
  51. Cave, narážím na tebe tu a tam různě na blogách, ale ještě jsem od tebe nečetla jedinej komentář, kterej by nebyl reklama na tantru. Tadys už to taky zkoušel. Přesně kvůli takovým jako ty ji mám znechucenou. Vykašli se na už na tu reklamu. :-)

    OdpovědětVymazat

KOMENTÁŘE UZAVŘENY

Blog bude pokračovat na http://rulisa.mzf.cz/

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.